De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spartacus War of the Damned

    Heeft iemand al de UK versie (regio 2) van Spartacus War of the Damned?
    Ik ben benieuwd of er een Nederlandse of Engelse ondertiteling aanwezig is.
    Spartacus Vengeance had volgens zeggen helemaal geen ondertiteling.

    Edit 2 mei:
    Ik lees nu bij enkele kwade customers reviews op Amazon UK dat ook deze uitgave geen enkele ondertiteling bevat.
    Laatst aangepast door Laurence89 : 02-05-2013 om 09:10

  2. #2

    Standaard

    Ik twijfel al een hele tijd of ik de triple of quad box in de UK ga bestellen.
    De beoordelingen die je leest zijn best goed, maar als het alleen maar keihard geweld en blote dames betreft zie ik er liever vanaf...
    Game of Thrones 1 en 2 vond ik toch wel heel meeslepend en had ook veel geweld en Bl.D.'s (niets op tegen LOL) maar er zaten ook psychologisch doortimmerde personages in...
    Zou dat bij Spartacus ook zo zijn?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tiswat Bekijk bericht
    Ik twijfel al een hele tijd of ik de triple of quad box in de UK ga bestellen.
    De beoordelingen die je leest zijn best goed, maar als het alleen maar keihard geweld en blote dames betreft zie ik er liever vanaf...
    Game of Thrones 1 en 2 vond ik toch wel heel meeslepend en had ook veel geweld en Bl.D.'s (niets op tegen LOL) maar er zaten ook psychologisch doortimmerde personages in...
    Zou dat bij Spartacus ook zo zijn?
    Nee, Spartacus is niet meer dan geweld + tieten. Wat ook zeer vermakelijk is hoor maar voor de diepgang hoef je het niet te doen.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb inmiddels de gehele serie gezien en ik vond het een hele goede show. Heel anders dan Game of Thrones, maar de twee vergelijken vind ik ook onzin. Het is uiteraard geweld, seks en tieten (en hier en daar een piemel ), maar de verhaallijnen zijn onderhoudend. Intriges, spanning en humor zijn gewoon aanwezig en het is zeker niet zo dat afleveringen alleen maar uit bloed en seks bestaan.

    Ontopic: ik snap niet waarom wij zo lang moeten wachten op Vengeance. Met War of the Damned zal het niet anders zijn denk ik. Zou Fox graag mailen hierover, maar op de site staat geen mailadres. UK uitgaven zijn geen optie, omdat mijn vriendin graag subs heeft.

  5. #5

    Standaard

    Ben het met Marcel eens: het is veel meer dan bloed en seks.

    Wat betreft de UK box, Vengeance en War of the Damned hebben helemaal geen subs, en naar het verluidt ook geen extra's.. Zonde, ik wacht nog wel even op een uitgebreidere versie!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •