De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (PW) 2001: A Space oddyssey - Gratis!!!

    Ik had via Cashbackkorting.nl een mail ontvangen met een aanbieding voor de Volkskrant. Je kon een Samsung Galaxy Tab winnen en een gratis dvd krijgen!
    http://actie.volkskrant.nl/kubrick/i...n=kubrick_lead

    Het enige wat je hoeft te doen is wat gegevens invullen en de dvd word gratis thuisgestuurd. Daarna kun je als je wilt lid worden en dan krijg je zowiezo de tab ook, maar dat hoeft niet perse
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 24-09-2013 om 16:52

  2. #2

    Standaard

    moet je in Nederland wonen? Krijg foutmelding dat postcode niet klopt

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Let wel: Je krijgt dan ook nog 2 weken de krant en je word opgebeld/ontvangt post met een aanbieding voor een abonnement. Dit allemaal in het kader van een boekwerk met al zijn films, zoals ze een tijdje terug deden met de films van de Coen Brothers.

    Daarnaast zit de dvd in een, overigens wel mooie, kartonnen sleeve.

  5. #5

    Standaard

    hmm, ik heb mijn telefoon nummer niet ingevuld, wel weet ik dat nadat je je adres gegevens hebt ingevuld, je naast de dvd nog kans maakt op een tablet. Maar als je de tablet liever hebt dan de dvd moest je een abbo afnemen. Daar ben ik gestopt.

  6. #6

    Standaard

    30 april ingevuld, nog geen dvd ontvangen.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Nog steeds niet ontvangen. Zal zo te zien ook niet gebeuren.

  9. #9

    Standaard

    wat een oplichterij...laten zij zich eerst maar eens bezig houden met echt nieuws, door alleen maar bij te beunen met extra artikelen verkoop ( ondanks zgn. GRATIS, maar dat bestaad niet in ons land, want over alles betaal je belastinggeld voor.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb net de dvd binnengekregen via de post.

  11. #11

    Standaard

    Ik ook gisteren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •