De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Xtreamer sidewinder 3 : SRT-files in 3D

    Hallo,
    Ik wou hier effen checken of hier soms ervaring heeft met het omzetten
    van srt-bestanden, zodat ze bruikbaar zijn in 3D.
    Ik heb pas een nieuwe mediaspeler gekocht, de Xtreamer sidewinder 3, waar ik heel tevreden over ben tot hiertoe. Ik weet dat dat merk dikwijls al afgebroken is hier, maar van de constante resets heb ik nog niks gemerkt, dus ze zullen wel van hun fouten geleerd hebben waarschijnlijk, maar soit, ik wijk af.
    Wanneer ik dus een 3D-film afspeel en ik gebruik het gewone SRT-bestand, wordt dat beeld via side by side gespeeld, maar de ondertiteling wordt dus ook gesplitst, maar niet op die manier dat dat normaal te lezen is.
    Ik weet dat er hier software voor bestaat (voor wat niet trouwens), maar ik zou graag weten welke ik hier kan voor gebruiken en hopelijk ook enige tips hoe het precies werkt.
    Alvast bedankt.
    Samsung PS59D550 - Samsung BD-5500 - Onkyo TX608SR - JBL ES 100 - JBL ES 30 - JBL ES 20 - JBL ES 25 - sub JBL 250 - Medi8er Med400

  2. #2

    Standaard

    Je zoekt hulp om je gedownloade films van een 3D compatible ondertiteling te voorzien. Daar gaan we je hier op dit forum niet mee helpen. Dat het kan weten we hier en je bent van harte welkom op het forum, maar we kunnen en willen je hier niet mee helpen omdat het potentieel illegale zaken in de hand werkt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •