Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Zou gaaf zijn als het waar is.
    Zeker, dat geeft mij weer wat meer vertrouwen in de film. Maar ik word de reboots en remakes wel een beetje zat maar dat is een ander verhaal.

  2. #27

    Standaard

    Karl Urban needs more screentime. Beetje ondergewaardeerde acteur vind ik.

  3. #28

    Standaard

    Star Trek Beyond ?
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=42654

    Ik ben echt fan van de laatste 2 films dus laat maar komen.Met Justin Lin voor de regie en JJ Abrams voor de productie heb ik er wel vertrouwen in.

  4. #29

    Standaard

    Mag de titel aangepast worden naar Star Trek Beyond?

    De eerste foto's:




    Zie hier nog meer.

  5. #30

    Standaard

    Ik kwam ook dit topic tegen die eigenlijk al eerder bestond...misschien kan een mod deze samenvoegen?


    The new Star Trek film is in the can/hard drive - and has been shot without plot details leaking too...

    Director Justin Lin has completed principal photography on next summer's eagerly-awaited Star Trek Beyond.
    The movie, which stars Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Simon Pegg, Idris Elba, Judge Dredd, John Cho, Anton Yelchin and Sofia Boutella, now heads to post-production. Lin has around eight months to lock down his final cut of the movie.
    Star Trek Beyond's release date was put back to July 22nd 2016, to accommodate the fact that IMAX screens weren't available earlier. Because of the studio-based shoot for most of the movie too, not that much is known about it. We know that Simon Pegg and Doug Jung have penned the screenplay, but beyond that, things have been kept well under wraps.
    The film lands in Star Trek's 50th anniversary year, of course, so we're hoping for something extra special. Here's Pegg and Jung on the set of the movie, with confirmation that the shoot is complete...


  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Die muziek is zondanig slecht het gekozen dat het zelfs pijnlijk duidelijk wordt dat men wanhopig cool uit de hoek wou komen... Ik kijk nu niet echt uit naar Star Trek: Beyond Fast and the Furious... Komaan zeg Justin Lin is die gek geworden ? Slechte trailer.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die muziek is zondanig slecht het gekozen dat het zelfs pijnlijk duidelijk wordt dat men wanhopig cool uit de hoek wou komen... Ik kijk nu niet echt uit naar Star Trek: Beyond Fast and the Furious... Komaan zeg Justin Lin is die gek geworden ? Slechte trailer.
    Die vette track van de Beastie Boys zat trouwens ook aan het begin van de eerste film.Ik vind dat deze trailer wel de vibe heeft van de vorige films.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-12-2015 om 08:02

  9. #34

    Standaard

    Trailer is online:



    Ziet er redelijk uit, maar ik geef toe dat ik nog niet laaiend enthousiast ben. "Well, at least I won't die alone" .

  10. #35

    Standaard

    Ziet er allemaal weer gelikt uit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Kan deze thread met deze http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...ar-Trek-3-2016 worden samengevoegd?
    Goed plan.

    Simon Pegg over de trailer http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=46850

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Done
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    Als je toch bezig bent Claudio, kun je meteen de topictitel wijzigen in Star Trek: Beyond ?

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Been there, done that!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Been there, done that!
    Beetje laat, maar nog bedankt .

    Nog nieuws:
    Shohreh Aghdashloo is joining the cast of Star Trek Beyond, ahead of reshoot work...

    As its the norm with most big blockbuster movies, the cast and crew of Star Trek Beyond are set to reassemble later this week to do a couple of days of pick-up shooting for the movie. The main shoot for the film, which is being directed by Justin Lin, was completed a couple of months back. This will just be a few days of getting required extra shots.
    Interestingly, though, a new face has joined the cast of Star Trek Beyond, and presumably, it's her material that's going to be shot. Shohreh Aghdashloo was Oscar-nominated for her role in House Of Sand And Fog. More recently, she's been starring in the excellent Syfy series, The Expanse.
    Star Trek Beyond is due for release on July 22nd. We'll have plenty more on the film between now and then


  17. #42

    Standaard

    Er is een nieuwe trailer voor deze:



    Ik vond de eerste twee delen van de nieuwe reeks bijzonder vermakelijk en ook in dit deel heb ik best weer zin.

  18. #43

    Standaard

    Voor mij één van de films waar ik dit jaar het meest naar uitkijk.....
    Trailer na een minuut weer afgezet; ik wil graag verder verrast worden.

  19. #44

    Standaard

    Trailer 3 https://www.youtube.com/watch?v=-QYGBW4jrDE

    Hij lijkt mij echt vet hoor.Persoonlijk vind ik het wel verfrissend dat Justin Lin hem doet.


  20. #45

    Standaard

    Rihanna?

    Eerst een Fast&Furious regisseur......toen springende Kawasaki's en nu dit.

    Ik vind Star Trek top, maar is men zo wanhopig en probeert men op deze manier jonge kijkers te trekken?

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Rihanna?

    Eerst een Fast&Furious regisseur......toen springende Kawasaki's en nu dit.

    Ik vind Star Trek top, maar is men zo wanhopig en probeert men op deze manier jonge kijkers te trekken?
    Ook zonder Rihanna merk je dat ze bij deze films een jong publiek willen bereiken.

    Persoonlijk vond ik die 1ste trailer met de Beasty Boys ook geen ramp want dat was een track die ook in de 1ste film zat.Als Justin Lin in de film niet doorslaat met dit dan kan ik het met de trailers nog net hebben.

    Ik ben echt geen grote fan van Rihanna ofzo maar heb wel veel respect voor het harde werk wat zij doet.In wat zij doet is zij wel heel goed.[Staat verder los van de trailer maar ik heb gewoon een grote gun factor bij haar]

    Je moet niet zo ouderwets zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-07-2016 om 21:48

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die vette track van de Beastie Boys zat trouwens ook aan het begin van de eerste film.Ik vind dat deze trailer wel de vibe heeft van de vorige films.
    Die trailer was voor mij een stuk duidelijk nadat ik de film heb gezien. Heel bizar hoe ze die track van de Beastie Boys zo in de film hebben kunnen integreren. Gek genoeg werkte het in mijn belevenis wel.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •