Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Beyond (2016/2017)

    Star Trek XIII / Star Trek 3 (Nieuwe serie Star Trek films)
    'Star Trek 3' mogelijk al in 2016



    Aangezien Star Trek Into Darkness een van de grootste releases van de zomer zal zijn, is het niet heel vreemd dat Paramount al werkt aan Star Trek 3. Maar ondanks dat regisseur J.J. Abrams zich gecommitteerd heeft aan Star Wars: Episode VII, dat in 2015 uit moet komen, heeft Paramount nog altijd het doel om het vervolg in 2016 uit te brengen.

    In dat jaar is het precies vijftig jaar geleden dat Gene Roddenberry de eerste serie maakte. Maar aangezien Abrams tot 2015 druk zal zijn met de nieuwste Star Wars-film, zal hij de film niet kunnen regisseren. Screenwriter Damon Lindelof vertelde tijdens een interview dat hij het dan ook niet ziet gebeuren dat Abrams de film zal regisseren, zonder een kloon van zichzelf te maken.

    Daarnaast, zo vertelt Lindelof, zou het natuurlijk vreemd zijn als Paramount de vijftigste verjaardag van de franchise niet zou gebruiken om nog een film uit te brengen. Maar wie neemt de regie dan over van Abrams? Daarover wilde Lindelof niet praten.

    Wel wilde hij ingaan op wat we mogelijk zullen zien in Star Trek 3. ”Je kunt nooit genoeg Klingons zien, en ik denk dat we met deze film [Star Trek Into Darkness] het publiek een mooie teaser geven,” vertelde hij. ”Maar er is ook de belofte van een groter conflict aan de horizon, en dat zou leuk zijn om in beeld te brengen.”

    Verder werd Lindelof nog gevraagd naar een mogelijke terugkeer van Benedict Cumberbatch in een derde film. Daar reageerde Lindelof op door te stellen dat we het antwoord daarop zullen krijgen als Cumberbatch de tweede film overleeft.

    Voordat het zover zal zijn, komt dus nog eerst Star Trek Into Darkness uit, op 6 juni 2013.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-12-2015 om 13:52 Reden: Naam aangepast van Topic

  2. #2

    Standaard

    Mod (of DVD Watcher): graag de titel aanpassen in Star Trek XIII, het is immers niet de derde maar de dertiende film.

    Let op: onderstaande link niet openen als je Star Trek Into Darkness nog niet hebt gezien!

    Damon Lidelof on the Possible Villains of Star-Trek XIII.

  3. #3

    Standaard

    ik denk dat abrams verlopig geen star trek meer gaat maken.
    ze verwachten 3 nieuwe starwars films van hem.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik denk dat abrams verlopig geen star trek meer gaat maken.
    ze verwachten 3 nieuwe starwars films van hem.
    Hij is voor één Star Wars-film vastgelegd, niet voor drie. Voorlopig is de aanname dat voor de volgende delen nieuwe regisseurs benaderd worden. Er is al een ander team schrijvers aan die latere episodes verbonden. Abrams heeft bovendien geen gebrek aan plannen, zowel als regisseur als in de rol van producent, schrijver en/of mede-componist.

    Neemt niet weg dat het niet onwaarschijnlijk is dat-ie een derde Star Trek-film aan zich voorbij moet laten gaan. Ik heb al eens eerder ergens gelezen wat ook in de openingspost staat: Dat de volgende film in 2016 zou moeten uitkomen, het 50-jarig jubileum van de serie als je uitgaat van de eerste uitzending van Star Trek op tv. Dat zou betekenen dat Abrams niet op tijd klaar is met Star Wars VII om nog een derde Star Trek-film voor 2016 af te maken. Het is niet uitgesloten dat in dat jaar de nieuwe Star Wars-film pas te zien is.
    Laatst aangepast door mark t : 09-06-2013 om 17:25
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mod (of DVD Watcher): graag de titel aanpassen in Star Trek XIII, het is immers niet de derde maar de dertiende film.
    Is aangepast, overigens heb je niet helemaal gelijk.

    Het is van alle Star Trek films de 13e misschien, maar van de nieuwe serie films is het deel 3.

    Daarom heb ik er de bovenstaande titel van gemaakt!

    P.s zonder dwingend kleurtje mag het ook wel
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-06-2013 om 18:19

  6. #6

    Standaard

    ok.het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat abrams de derde star trek maakt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is aangepast, overigens heb je niet helemaal gelijk.

    Het is van alle Star Trek films de 13e misschien, maar van de nieuwe serie films is het deel 3.

    Daarom heb ik er de bovenstaande titel van gemaakt!

    P.s zonder dwingend kleurtje mag het ook wel
    Bedankt .
    Het kleurtje was niet dwingend bedoeld trouwens, meer dat er niet overheen gelezen zou worden.

    Wat telling betreft; er is maar één Star Trek 3, en dat is The Search of Spock.
    Zijn ze ook opnieuw begonnen met tellen toen Craig de nieuwe Bond werd ?

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zijn ze ook opnieuw begonnen met tellen toen Craig de nieuwe Bond werd ?
    Ha ha, Touché!

    Maar wel met dank aan DVD Watcher voor het openen van het topic.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zijn ze ook opnieuw begonnen met tellen toen Craig de nieuwe Bond werd ?
    Je loopt achter , Je bedoeld George Lazenby, of Roger Moore, of Tmothy Dalton, of Pierce Brosnan na Sean Connery, alvorens Daniel Craig kwam, dan hadden ze ook steeds opnieuw kunnen beginnen met tellen .

    Maar zonder dollen, vaak wordt de komende film deel 3 genoemd, ondanks dat het de zoveelste film in z'n totaliteit is.

    Daar kan ik zelf ook niks aan doen, maar 1 ding is zeker : als het de kwaliteit heeft van STID, mag deel 3 van de nieuwe serie er komen wat mij betreft

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je loopt achter , Je bedoeld George Lazenby, of Roger Moore, of Tmothy Dalton, of Pierce Brosnan na Sean Connery, alvorens Daniel Craig kwam, dan hadden ze ook steeds opnieuw kunnen beginnen met tellen .

    Maar zonder dollen, vaak wordt de komende film deel 3 genoemd, ondanks dat het de zoveelste film in z'n totaliteit is.

    Daar kan ik zelf ook niks aan doen, maar 1 ding is zeker : als het de kwaliteit heeft van STID, mag deel 3 van de nieuwe serie er komen wat mij betreft
    Ik wilde er niet meer op reageren, maar het wordt mij wel moeilijk gemaakt .
    Het moge bekend zijn dat de Bond reeks met Craig een nieuwe weg ingeslagen is voor de Bond franchise, eigenlijk een reboot van de serie, vandaar mijn vergelijking. Misschien is de volgende vergelijking wel treffender: toen the next generation de filmreeks overnam, is de telling gewoon doorgelopen toen de films in pre-productie stonden. Insurrection was dan bijvoorbeeld Star Trek IX, dus gewoon de 9e film.

    Maar goed, jij hebt het topic geopend, en de titel lijkt me in ieder geval duidelijk voor zowel de oude en nieuwe fans, dus ik zal er niet meer over beginnen .

  11. #11

    Standaard

    Gisteren Into Darkness gezien, was wel vermakelijk. I Love Zachary Quinto!

    Overigens, Rogue, is Batman Begins dan Batman 6? etc etc
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Gisteren Into Darkness gezien, was wel vermakelijk. I Love Zachary Quinto!

    Overigens, Rogue, is Batman Begins dan Batman 6? etc etc
    Ik wil echt niet meer reageren, maar ja, dit is een directe vraag.
    Die vraag impliceert dat ik het zelf heb verzonnen, maar dat is dus niet zo. Maar goed, ik zal nu echt NIET meer reageren op de kwestie van de nummering, maar alleen op de film zelf.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde er niet meer op reageren, maar het wordt mij wel moeilijk gemaakt .
    Haha, mijn handen begonnen ook direct te jeuken toen ik zijn post las.

    Star Trek 3 refereert inderdaad naar Star Trek III: The Search for Spock, easy as pie. Een nieuw Star Trek film, die vast en zeker zal gaan komen, wordt de dertiende film in de Star Trek franchise en de derde film vanuit de J.J. Abrams reboot. Het is dan ook geen toeval dat Star Trek Into Darkness geen Star Trek 2 heet en zal het nieuwste deel ook geen Star Trek 3 huppeldepup heten.

    En voor Batman geldt dezelfde vlieger. Vanaf Begins is het de zesde film in de franchise, maar de eerste film vanuit de reboot die dus een andere realiteit/reeks volgt en vrijwel in het niets verbonden is met de vorige films.

    Om on-topic te blijven:
    Hoop dat er een goede regisseur komt om het stokje over te nemen, ervan uitgaande dat Abrams zich op Star Wars gaat richten de komende tijd. Een Neill Blomkamp zou wellicht een goede keuze kunnen zijn.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #14

    Standaard

    Volgens variety is de regisseur voor de volgende Star Trek-film gekozen: Roberto Orci, tot dusverre vooral bekend als schrijver (van o.a. de vorige twee Star Trek-films). Orci was al als schrijver aan de film verbonden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #15

    Standaard Star Trek 3 [2016]

    Justin Lin gaat de nieuwe Star Trek doen.
    http://www.blu-ray.com/news/?id=15720

  16. #16

    Standaard

    Ai, hier krijg ik geen goed gevoel bij. Hij heeft toch een aantal Fast and the furious films geregisseerd? Die vond ik zacht gezegd niet best. Hopelijk pakt dit goed uit.......

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Ai, hier krijg ik geen goed gevoel bij. Hij heeft toch een aantal Fast and the furious films geregisseerd? Die vond ik zacht gezegd niet best. Hopelijk pakt dit goed uit.......
    Abrams is ook bij dit deel producer dus ik zie het niet helemaal somber in.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-01-2015 om 21:35

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    ... een aantal Fast and the furious films geregisseerd? Die vond ik zacht gezegd niet best.
    Eh, hoe serieus heb je die films dan bekeken en wat verwachtte je er dan van dat ze 'op zijn zachts' gezegd niet best waren?
    Ik heb er namelijk van genoten, de over the top-actie, het heerlijke sentiment, het spektakel. Voor meer drama was ik toch een andere film gaan kijken, en voor minder actie ook.
    Ik ben benieuwd.

  19. #19

    Standaard

    Beetje vreemde redenering. Doet me denken aan het typische antwoord wanneer je een platvoerse komedie niet goed vond. "Maar je weet toch dat het ene platte komedie was? Wat had je dan verwacht?" 't Is niet omdat het effectief platvloers was, dat het binnen dat kader en in die wetenschap ook goed was. Het feit dat je snelle wagens wenst te zien in over-the-top actie-scenes en dat ook effectief krijgt, wil niet meteen zeggen dat het ook goed uitgevoerd werd. Je hoeft geen 'andere' zaken in een film te zoeken om teleurgesteld te zijn. Dat kan ook wanneer je in weinig bevredigende vorm krijgt wat je verwacht.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het feit dat je snelle wagens wenst te zien in over-the-top actie-scenes en dat ook effectief krijgt, wil niet meteen zeggen dat het ook goed uitgevoerd werd. Je hoeft geen 'andere' zaken in een film te zoeken om teleurgesteld te zijn. Dat kan ook wanneer je in weinig bevredigende vorm krijgt wat je verwacht.
    Helemaal mee eens. Het is alleen verrassend dat soms geklaagd wordt over de actie in een actiefilm, en de oppervlakkige grapjes in een platvoerse komedie, alsof die er niet bij horen, alsof die niet verwacht waren. Dus ben ik alsnog benieuwd waarom Spookje8 zo teleurgesteld was in zijn verwachtingen.

  21. #21

    Standaard

    Mijn teleurstelling wordt vooral veroorzaakt doordat ik niet genoten heb van Fast 5. De teleurstelling hier was wat de vorige delen nog leuk om te kijken maakten, is hier bijna weg. Een doorsnee actiefilm, 13 in een dozijn, laten we er nog meer actie in doen maar dat maakt de film niet beter. Ik vrees dat voor Star Trek 3 hetzelfde gaat gelden. Schrijvers en regisseurs, durf u te onderscheiden.....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Mijn teleurstelling wordt vooral veroorzaakt doordat ik niet genoten heb van Fast 5. De teleurstelling hier was wat de vorige delen nog leuk om te kijken maakten, is hier bijna weg. Een doorsnee actiefilm, 13 in een dozijn, laten we er nog meer actie in doen maar dat maakt de film niet beter. Ik vrees dat voor Star Trek 3 hetzelfde gaat gelden. Schrijvers en regisseurs, durf u te onderscheiden.....
    Dat jij niet genoten hebt van Fast 5 wil niet zeggen dat de regie van Star Trek ruk gaat zijn.
    Het is zoizo moeilijk te zeggen hoeveel invloed hij gaat hebben op deel 3 want Abrams is er ook nog maar dan als producer.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Het is alleen verrassend dat soms geklaagd wordt over de actie in een actiefilm, en de oppervlakkige grapjes in een platvoerse komedie, alsof die er niet bij horen, alsof die niet verwacht waren. Dus ben ik alsnog benieuwd waarom Spookje8 zo teleurgesteld was in zijn verwachtingen.
    Het is niet omdat een grap platvloers is, dat ze ook werkt. Hetzelfde met actie-scènes. Enfin, zie het gedeelte waar je 't eens mee was.

  24. #24

    Standaard

    Simon Pegg has found a new job within the Star Trek franchise. Not only will he be reprising his role as Scotty in Star Trek 3, but now he's also co-writing it! Paramount Pictures hired him along with Doug Jung (Dark Blue, Banshee) to bust out a script.
    The film was originally supposed to be written and directed by Roberto Orci, but he's now only attached to the project as a producer. Fast & Furious franchise director Justin Lin is set to direct the film.
    Goed nieuws!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Let's kick this off by saying that none of this is confirmed. Now thatthat's out of the way, Film Divider has come across some info about Paramount's upcoming Star Trek 3 that is very interesting. The juiciest bit is that the villain in this sequel is supposedly "Bryan Cranston-like, to the point that Cranston himself has had words with the studio about taking the role." That's far from a confirmation, but imagining Cranston - who has proven to be one of the most versatile and entertaining actors working today - chewing some space scenery is pretty exciting.
    But regardless of who ends up playing the film's big bad, there are some more details that should make people happy who were disappointed in the (some say gratuitous) shot of Alice Eve in lingerie in Star Trek Into Darkness. Film Divider's intel indicates that there are going to be three new female roles in the movie, and all three of them sound like capable, legitimate characters. (In 2015, we really shouldn't be shocked when we hear news of strong female roles being written into massive blockbusters, but the fact that it's still something of a surprise gives you a good idea of how much work the industry still has to do in terms of equality.) The three new roles are:
    The President of the Federation: This role has never been held by a woman before, but there's no reason why it shouldn't be. Hopefully the part will be a bit more substantial than Tyler Perry's role in this franchise (not that Perry was bad in J.J. Abrams' 2009 movie, he just didn't have much to do).
    A female captain of a Federation ship: The production is supposedly looking for an actress set up as an equal to Chris Pine's Captain Kirk, so they'll be looking for charismatic, energetic young women to fill the part. This sounds like it could be a fun character.
    And finally, Leonard "Bones" McCoy's ex-wife: Karl Urban's Bones is one of my favorite parts of Abrams' two Star Trek films, but he's been mostly relegated to the sidelines in favor of stories that put Kirk, Spock, and Uhura at the center. I'm glad to hear that Bones' ex-wife is being brought into the fray, because that will obviously mean more screen time for Urban and something for him to do other than stand there and do an admittedly-great DeForest Kelleyimpression.
    What do you think about this new information? Interested in seeing Cranston possibly play a villain? Who would you like to see in the three new female roles? Sound off below.
    Zou gaaf zijn als het waar is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •