De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aantal verkochte exemplaren

    Ik ben benieuwd hoeveel exemplaren er van bepaalde films jaren na release, jaarlijks nog verkocht worden. Of jaren nadat de DVD is uitgegeven, er nog van op blu-ray verkocht worden. Bijvoorbeeld:

    - Hoeveel exemplaren van de volgende films zouden er nou nog jaarlijks op DVD en/of blu-ray verkocht worden:

    The Longest Day
    Saving Private Ryan
    Pearl Harbor
    Titanic
    Mission Impossible
    A Bridge Too Far
    Schindler's List
    Life Is Beautiful
    Indiana Jones (1e 3 delen)
    Back to the Future
    Star Wars (blu-ray box-set)
    The Great Escape
    Jurassic Park
    E.T.
    Jaws

    Etc. Dus allemaal films die we bijna allemaal wel kennen en gezien hebben, mede doordat ze vaak herhaald worden op TV, klassiekers zijn, bekroond zijn met velen prijzen, etc.

    Of hoeveel exemplaren zouden er van nieuwe dvd's en blu-ray's verkocht worden? Hoe groot is de interesse nou in Nederland voor nieuwe films op dvd en blu-ray?

    Bijvoorbeeld:

    Django Unchained
    Life of Pi

    Etc.

    Zouden er nou tienduizenden, honderdduizend+ of maar enkele duizenden exemplaren verkocht worden?

    Heeft iemand enig idee - puur uit interesse.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd hoeveel exemplaren er van bepaalde films jaren na release, jaarlijks nog verkocht worden. Of jaren nadat de DVD is uitgegeven, er nog van op blu-ray verkocht worden. Bijvoorbeeld:

    - Hoeveel exemplaren van de volgende films zouden er nou nog jaarlijks op DVD en/of blu-ray verkocht worden:

    The Longest Day
    Saving Private Ryan
    Pearl Harbor
    Titanic
    Mission Impossible
    A Bridge Too Far
    Schindler's List
    Life Is Beautiful
    Indiana Jones (1e 3 delen)
    Back to the Future
    Star Wars (blu-ray box-set)
    The Great Escape
    Jurassic Park
    E.T.
    Jaws

    Etc. Dus allemaal films die we bijna allemaal wel kennen en gezien hebben, mede doordat ze vaak herhaald worden op TV, klassiekers zijn, bekroond zijn met velen prijzen, etc.

    Of hoeveel exemplaren zouden er van nieuwe dvd's en blu-ray's verkocht worden? Hoe groot is de interesse nou in Nederland voor nieuwe films op dvd en blu-ray?

    Bijvoorbeeld:

    Django Unchained
    Life of Pi

    Etc.

    Zouden er nou tienduizenden, honderdduizend+ of maar enkele duizenden exemplaren verkocht worden?

    Heeft iemand enig idee - puur uit interesse.
    Ik zou het graag met je delen, maar GFK cijfers zijn vertrouwelijk, althans ik mag ze niet delen.
    Je zou eens contact kunnen opnemen met GFK zelf, dit wordt namelijk al sinds jaar en dag op basis van titel bij gehouden door het GFK.
    Onder GFK vallen MM/ST, FRS, BOL, Blokkergroep (Intertoys, BS & BL), V&D dan heb je de grootste spelers wel gehad.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •