Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 97 van 97 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Na een paar dagen durf ik wel te zeggen dat ik de nieuwe frontpage spuuglelijk vind. Dat is natuurlijk een persoonlijk iets maar waar jullie nog eens goed naar moeten kijken is het feit dat er veel dubbele informatie en links op de frontpage staan. Het kan daarom wel wat compacter waardoor je bijv. niet hoeft te scrollen op een scherm met een beetje resolutie.

  2. #77

    Standaard

    Kun je meer berichten in je inbox hebben nu? Ik kan niet zien wat mijn max is en hoever ik daar nog vanaf ben...

    Bedankt voor het antwoorden

  3. #78

    Standaard

    Kun je zien door in je privéberichten scherm naar beneden te scrollen. Dan zie je de meter staan zoals die ook op het oude forum te vinden was... Dit gedeelte heet mappenbeheer.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #79

    Standaard

    Ah stom, niet gezien, bedankt!

  5. #80

    Standaard

    Het nieuwe jasje ziet er leuk en kleurrijk uit heren.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ah stom, niet gezien, bedankt!
    Graag gedaan! Gewoon even een beetje zoeken... moeten wij ook nog soms...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #82

    Standaard

    De voorpagina is mij veel te druk en wat mij betreft een achteruitgang. Lijkt de Telegraaf website wel Kan iemand mij uitleggen wat de achtergrond voorstelt? http://dvd.nl/static/site/img/default-background.jpg
    Waarom geen responsive design? En, waarom nog steeds geen ondersteuning voor tapatalk in het forum.

    Om positief af te sluiten: de zoek mogelijkheden op de recensie pagina is fijn En dat er nu bioscoop recensies geschreven worden zie ik ook als een vooruitgang.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom het forum nog steeds over het hele beeld wordt verspreid. Vooral qua tekst leest dat nogal onhandig. Was het niet makkelijker om de boel wat meer te centreren, zodat je de ruimtes aan beide kanten kunt gebruiken voor reclame e.d.? Zoiets dus:

    Vind het zoals nu veel mooier en fijner.

    Lekker zo laten deze vernieuwde topsite

    Hoe minder reclame erop hoe beter

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sanderdg Bekijk bericht
    De voorpagina is mij veel te druk en wat mij betreft een achteruitgang. Lijkt de Telegraaf website wel Kan iemand mij uitleggen wat de achtergrond voorstelt? http://dvd.nl/static/site/img/default-background.jpg
    Waarom geen responsive design? En, waarom nog steeds geen ondersteuning voor tapatalk in het forum.

    Om positief af te sluiten: de zoek mogelijkheden op de recensie pagina is fijn En dat er nu bioscoop recensies geschreven worden zie ik ook als een vooruitgang.
    Te druk? Tegenover het vorige design??? Dát was pas druk met talloze links hier en daar.
    De achtergrond is 'gewoon' een afbeelding. Trouwens wel een sterk uitvergroot detail uit een film.
    Nog een beetje met paars om de feel met de oude kleur van DVD.nl in stand te houden. Maar hier kan vanalles mee gebeuren, wacht maar af

    En het budget was niet eindeloos, dus we kunnen niet alles realiseren. Een responsive design werd gewoon te duur. Net als dat er ook nog geen aparte versie is voor mobieltjes. Dat staat wel in de planning, maar dan moet er eerst weer nieuw budget zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #85
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niks zo persoonlijk als smaak, dat blijkt wel uit de reacties. Daar is ook niks mis mee. Die achtergrond ben ik het wel mee eens, maar dat is een makkelijk aan te passen detail. We zaten met kerst te denken aan blote bond vrouwen met kerstballen. (als Ludo het goed vindt. ) Nou is het iets te makkelijk om daar grappen over te maken. Misschien wat overdreven, maar zo simpel gaat dat. Daarom vinden we jullie op en aanmerkingen vooral prettig, zodat we naar verloop van tijd de website zo optimaal mogelijk kunnen maken. Alleen smaken zullen altijd blijven verschillen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #86

    Standaard

    Op het uiterlijk heb ik weinig aan te merken hoor. Kwestie van smaak inderdaad. Ben er nog niet helemaal aan gewend. Ik vind het vooral een vereiste dat een site functioneel is en overzichtelijk.

    Wat ik wel wat onhandig vind is dat blokje recente forum topics onderin. Je ziet in het groot dan de laatste vier reacties en vervolgens staan dezelfde koppen nòg een keer in dat derde grijze blokje helemaal onderaan, dubbelop dus, maar dan zodanig afgekort dat je er bijna geen chocola van kunt maken. Aangezien het forum haast een soort enorme mammoet is vond ik het altijd wel prettig om een aantal recente topics te zien om te zien wat er zoal speelt op DVD.nl. Dat hadden van mij juist wel wat meer koppen mogen worden, in plaats van minder.

    Hetzelfde met de nieuwsrubriek: drie hoofditems en vervolgens diezelfde items plus nog twee afgekort in die grijze blokjes gepropt. Dat vond ik van de vorige site een stuk overzichtelijker. Gelukkig kun je dan wel naar de prima vormgegeven nieuws pagina, die ik heel duidelijk en overzichtelijk vind.

    Die grijze blokjes zijn voor mij teveel hapsnap zonder dat je er echt een touw aan vast kunt knopen, te weinig uitnodigend.

    Leuke ontwikkeling om ook bioscoopfilms te gaan recenseren! En grappig detail van die grijze dvd-rondjes, blauwe blu-ray-rondjes en dat filmspoel rondje.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #87

    Standaard

    Ik moet zeggen dat dit visueel een enorme verbetering is. Echter, de leesbaarheid van met name het forum is door het kleinere lettertype minder prettig. Mijn monitor heeft een vrij hoge resolutie (2560 x 1440, iMac 27 inch) waardoor ook de forumberichten enorm in de breedte opgerekt worden.
    Bovenaan de pagina staat wat ze noemen, een 'kruimelpad' (Subforum > Publicaties DVD.nl > Nieuws ....). Is het mogelijk om die ook onderaan de pagina te herhalen? Ik gebruik die optie vaak om na het lezen van het laatste bericht weer terug te keren op een niveau hoger waarbij de gegevens meteen ververst worden. De terug-knop in de browser gebruik ik liever niet en de dropdown-list van Snelle navigatie werkt helaas minder snel voor dat doel.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    We zaten met kerst te denken aan blote bond vrouwen met kerstballen.
    Waarom alleen met kerst?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  14. #89

    Standaard

    Mhoa
    Het forum is nu lekker volledig scherm, al mag het lettertype groter
    De hoofdpagina is nu waarschijnlijk geoptimaliseerd voor 1024x768.
    Op een Full HD scherm ziet het er niet uit, het halve scherm wordt maar gebruikt.
    Het is daarnaast een een enorm "bling bling' website geworden.

    Maar het forum

  15. #90

    Standaard

    Mooi maar inderdaad lettertype is te klein op groot scherm, geeft hoofdpijn bij lezen van het forum.

  16. #91

    Standaard

    Mensen die het lettertype op het forum te klein vinden... ctrl + omhoog scrollen

    Even zonder gekheid. Ik denk dat het echt afhankelijk is van de resolutie. Ja, er zijn steeds meer mensen met bijvoorbeeld een full HD scherm bij hun computer, maar vergeet niet de mensen met een tablet of lagere resolutie scherm bij de computer. Dan is het geen overdreven klein lettertype...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #92

    Standaard

    Tegenwoordig lossen ze dat op met CSS(3) mediaqueries (kan zelfs checken of je portrait/landscape werkt op tablet) ofwel via Conditional CSS (JavaScript test op resolutie enduser & dan de correcte CSS laden met aangepaste fontsizes voor die resolutie). Maar dat is natuurlijk de verantwoordelijkheid van de webdesigner om te zorgen dat alles CrossPlatform & CrossBrowser compatible is. Zijn niet veel webdesigners die echt rekening houden met de resolutie van de eindgebruiker en/of ze werken op een mobiel device zoals een tablet.

    Maar het is wel een mooi resultaat hoor, echt wel. Denk echter inderdaad alleen dat de dag van vandaag veel gebruikers problemen hebben met lettertypes & - groottes omwille van de uitgebreide keuzes aan resoluties & devices.

  18. #93

    Standaard

    Ik vind de site alles behalve mooier geworden.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik vind de site alles behalve mooier geworden.
    Ben ik met je eens. Nodigt voor mij ook minder uit om eens lekker te gaan lezen. Echter kan men het niet iedereen naar het zin maken

  20. #95

    Standaard

    Nou inmiddels zijn we een poosje verder, en ik moet bekennen dat ik toch wat minder lekker even door de site wandel. Vooral de blokken onderaan de voorpagina vind ik helemaal niet overzichtelijk. Halve zinnen met de laatste zes nieuwste topics van het forum, het nodigt niet echt uit en ik zou juist graag wat meer recentere topics zien om te zien wat er zoal 'leeft' in het forum.

    Vervolgens staan (dubbelop) vier (dezelfde) topics als samenvatting in het bredere blok er vlak boven.

    Vind het gewoon niet zo praktisch en merk dat ik eigenlijk minder op de site kom.

    Vind de nieuwe nieuwspagina wel mooi. Maar die vier blokjes onderin vind ik dus echt heel onpraktisch.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je voor je mening John. Het is idd een punt wat vaker terugkomt en we nemen het zeker mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dank je voor je mening John. Het is idd een punt wat vaker terugkomt en we nemen het zeker mee.
    Tof, dank je wel Claudio
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •