De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: 24 seizoen 9

  1. #1

    Standaard 24 seizoen 9

    Uiteraard geeft (ook met de nieuwe forumsoftware) de zoekterm '24' geen resultaat, dus tijd voor een nieuw topic.

    '24' terug op het kleine scherm?



    Fans van '24' mogen mogelijk in hun handen wrijven. Televisienetwerk Fox wil de Amerikaanse serie met Kiefer Sutherland als Jack Bauer weer op tv brengen. Deze keer als een 'limited series event', een reeks waarbij het einde vooraf al vastligt.

    Na acht seizoenen was het in 2010 afgelopen met '24' waarna meteen sprake was van een '24'-film. Kiefer Sutherland deed er alles aan, maar een film geraakte maar niet uit de startblokken. Nu Fox de stekker uit de serie 'Touch' met Kiefer Sutherland trekt, is de zender beginnen onderhandelen met de acteur.

    24 is een zogenaamde 'real time'-serie. Elk seizoen duurt 24 uur en daarin probeert agent Jack Bauer terroristische aanslagen te voorkomen.
    Bron: gva.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Gaat waarschijnlijk wel een korter seizoen worden, van 12-13 afleveringen. Wat dat verder voor het format betekent...geen idee. Elke aflevering speelt zich af gedurende 2 uren, of hij neemt in aflevering 1 het vliegtuig en slaat zo 11 uur over...?
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #3

    Standaard

    Intussen het juiste topic gevonden, dit mag dicht...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •