Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 340 worden weergegeven.
  1. #226
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In de topics zelf? Dat heb ik nooit. Soms zit het zelfs lokaal in je pc. Een keer spyhunter oid laten lopen. Heb je dat bij alle browsers?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #227

    Standaard

    Ja, in de topics zelf. Vond het al zo vreemd, maar ik zie ze nu niet meer. Heb verder niets gedaan. Ik gebruik Google Chrome op de iMac.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #228

    Standaard

    Ik had net ook een advertentie filmpje tussen de berichten in. Chrome op een Nexus 7(2013) tablet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #229

    Standaard

    Klopt het dat de Netflix-lijst op de site (in het rijtje van de andere release-lijsten) niet wordt bijgewerkt? Laatste toevoegingen zijn van oktober.

  5. #230

    Standaard

    Daar zijn we al een tijd niet aan toegekomen ja. We zullen snel weer een update doen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #231

    Standaard

    Ik word niet echt heel vrolijk van de reclames tussen de berichten in... ook echt gewoon op elke pagina nu..(Chrome op mijn laptop).

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik word niet echt heel vrolijk van de reclames tussen de berichten in... ook echt gewoon op elke pagina nu..(Chrome op mijn laptop).
    Moet echt aan je browser of cookies o.i.d. liggen; ik heb nergens last van. Ik heb trouwens firefox.
    Laatst aangepast door rogue : 13-01-2018 om 19:15

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Moet echt aan je browser of cookies o.i.d. liggen; ik heb nergens last van. Ik heb trouwens firefox.
    Hmz oké.. Heb het wel alleen bij deze website.

  9. #234
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb er de laatste tijd ook vaak last van, maar ik had wel een aantal dingen vrijgegeven voor deze website. Heb javascript maar weer geblokt, scheelt een hoop reclamebanners. Filmpjes zoals YouTube werken dan ook niet, maar je wordt niet meer lastig gevallen met pop-ups... Hoop ik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Klopt het dat de Netflix-lijst op de site (in het rijtje van de andere release-lijsten) niet wordt bijgewerkt? Laatste toevoegingen zijn van oktober.
    Nou, eindelijk tijd gevonden voor een update. Ik beloof beterschap!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #236

    Standaard

    Zit een foutje in deze topic titel, Cloverfield Paradox is geen serie, maar een film.

  12. #237
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Moon_3.jpg

    Even een test van een beeld met EXIF data als bijlage

    [edit]Alles OK, de EXIF data wordt uit het beeld gesloopt[/edit]
    Laatst aangepast door StefaanD : 06-02-2018 om 19:54
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #238
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er zijn wellicht mensen hier die zich even in het haar krabben, als ze deze draad al vinden en willen lezen , en zich afvragen wat heeft hij hier nu geplaatst en wat is daar nu de reden voor.

    Welnu aangezien er hier op het forum veel foto's worden geplaatst van mooie en vaak ook dure spullen wou ik naar aanleiding van een probleem op een ander forum eens testen of het hier op allesoverfilm.nl ook aanwezig was.

    Veel smartphones en ook digitale toestellen kunnen EXIF data wegschrijven in foto's die je maakt, en vaak kan dit interessant zijn want dan kan je weten met welke camera iemand iets heeft gefotografeerd en welke de belichting en sluitertijd er werd gebruikt, om er eventueel iets uit te leren.

    Maar aangezien deze smartphones en ook recentere digitale camera's, uitgezonderd mijn Nikon D5200 bijvoorbeeld, ook een GPS chip bevatten wordt ook deze data via EXIF weggeschreven in het beeld en zou het eventueel via download van het beeld ook gewoon te achterhalen zijn. En dat is nu iets wat potentieel gevaarlijk kan zijn voor mensen met minder goeie bedoelingen want dan weten ze meteen waar die mooie, leuke en vooral dure spulletjes staan.


    In ieder geval allesoverfilm.nl gaat wat mij persoonlijk betreft, voor mijn gemoedsrust dan toch, hier goed mee om en sloopt gewoon alle EXIF data uit het geplaatste beeld via bijlages.


    Dat lost natuurlijk niet het probleem op voor mensen die een externe image hosting service gebruiken, want daar gebeurd het lang niet altijd dat EXIF data uit een beeld wordt gesloopt. ImgBB doet het bijvoorbeeld niet, mijnalbum.nl dan weer wel via aanmaak van zijn thumbnails.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #239

    Standaard

    Ik blijf last houden van die irritante (reclame)filmpjes die af en toe midden in een forumtopic blijven opduiken. Is daar niet wat aan te doen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik blijf last houden van die irritante (reclame)filmpjes die af en toe midden in een forumtopic blijven opduiken. Is daar niet wat aan te doen?
    Nope...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik blijf last houden van die irritante (reclame)filmpjes die af en toe midden in een forumtopic blijven opduiken. Is daar niet wat aan te doen?
    Idem, op iOS met Safari.

    Erg irritant.

  17. #242

    Standaard

    En we zijn weer actueel!
    Er mag weer gepost worden
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #243

    Standaard

    Kunnen jullie nou geen betere achtergrond krijgen dan dat stomme parkje? Iets wat met, nou, films te maken heeft?

    Al dat wit op mn scherm zorgt er ook voor dat mijn ogen snel vermoeid raken.

  19. #244

    Standaard

    dvdf.jpg
    Als ik de laatste tijd de zoekfunctie gebruik, zie ik vreemde resultaten ertussen staan. Zie screen. Ze verwijzen naar een niet-bestaand onderdeel dating. O.a. de zoekopdracht amsterdam leverde dat op.

  20. #245

    Standaard

    Dank voor de melding! Was aan het spammen in Groups en had 600(!) pagina's aangemaakt in een tijdsbestek van een paar minuten.
    Alles nu verwijderd en de 'persoon' in kwestie naar het hiernamaals verwezen.

    Reden om de verificatievragen maar weer eens te wijzigen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #246

    Standaard

    Krijgen we nu al twee grote reclamebanners op de forumpagina? Is AH jullie nieuwe sponsor? Of valt mij dat nu pas op? Het is nog niet zo erg als op vele Amerikaanse websites waar je tussen de reclames het nieuws moet zoeken, dat ook nog eens over tien pagina's verspreid is. Het irritants zijn die onrustige, steeds wisselende, bewegende banners, zoals van Oppo hieronder. Bij voetbalwedstrijden is dat ook zo'n verschrikking. Ik begrijp dat reclame voor jullie een inkomstenbron is om deze site in de lucht te houden en gesponsorde berichtgeving vind ik prima, maar iets kleiner en rustiger mag wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #247

    Standaard

    Het valt je nup as op, die draaien al een maand of 4-5.
    Dat jeAH ziet is omdat je zelf onlangs de website van AH bezocht hebt.
    De andere banner is een vaste banner, die geserveerd wordt vanuit de verkopen van AOF.

    Hoe irritant de reclames ook mogen zijn, ze zijn hard nodig voor de inkomsten van AOF.
    We hebben geen anderverdienmodel en zijn volledig afhankelijk van de reclame-inkomsten.
    En die zijn niet zo hoog als iedereen zou willen/hopen.
    Dus graag jullie begrip voor het serveren van de reclameuitingen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #248

    Standaard

    Hee, wat is er in vredesnaam gebeurd met het forum? Het ziet er écht heel erg naar en onoverzichtelijk uit, nu.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Hee, wat is er in vredesnaam gebeurd met het forum? Het ziet er écht heel erg naar en onoverzichtelijk uit, nu.
    Wat bedoel je dan? Ik zie niets anders?

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat bedoel je dan? Ik zie niets anders?
    Ik krijg een lelijke pagina, waarbij de site berichten in de volle breedte en strak onder elkaar toont. Heel raar. Heb het echt ineens sinds vanmiddag.

    EDIT: Don't mind me: blijkbaar heb ik via pc de site naar de mobiele site omgezet. Vraag me niet hoe. xD
    Laatst aangepast door Samba-boy : 21-04-2019 om 20:46

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •