Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 340 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Exclamation Opmerkingen en bugmeldingen betreft de nieuwe site van AoF

    Het heeft even geduurd, maar eindelijk is het zover. De nieuwe site en het forum van DVD.nl is online. Ondanks dat we veel tijd en moeite hebben gestoken om de site zo foutloos mogelijk te maken, kan het natuurlijk nog altijd zijn dat er dingen niet helemaal goed zijn gegaan. In dit topic kunnen wij en jullie die op of aanmerkingen kwijt.

    Mocht je wat tegenkomen, meld dat hier en het liefst met een verwijzing of url. Op die manier houden we alles centraal en kunnen wij zorg dragen dat alles zo snel mogelijk wordt verholpen. Dus gaarne hier alleen de bugs vermelden.

    Maar vooral, namens de voltallige crew van DVD.nl, veel plezier op de nieuwe site en zoals altijd: laten we het vriendelijk houden.

    Oude berichten uit het andere topic heb ik even als quote toegevoegd omdat anders mijn start post verdwijnt.
    Excuses voor het ongemak.
    mvg, Claudio

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    persoonlijk vind ik het een verbetering,dus gefeliciteerd.
    heb wel een probleem,kan met de samsung tab 10.1 geen berichten maken wat voorheen wel kon,iemand een idee hoe dit kan.
    vanaf de pc kan het wel,vreemd toch.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Welke browser gebruik je? Dit bericht is met Dolphin tablet browser (beta) getikt en dat gaat goed. persoonlijk vind ik dat de beste browser voor de 10.1 tab.

    Dit stukje met google chrome for de pad.

    En dit met de standaard browser.

    Ik kan het niet reproduceren.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    nou vraag je me wat,hier heb ik dus totaal geen kaas van gegeten.
    ik kan verder alles wel maar niet in het tekstvak schrijven als ik een reactie wil plaatsen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vreemd, want bij mij werken alle browsers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    daarom snap ik het ook niet.
    in ieder geval bedankt voor je hulp.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Even wennen toch, maar ziet er verder wel netjes uit.

    Kleine opmerking: het woord "Overigen", in de rubrieken onderaan de hoofdpagina, wordt verkeerd gebruikt. Dat moet "Overige" zijn, zonder "n" dus. Woorden als "overigen", "anderen" etc., slaan altijd op personen. Voor andere zaken moet je altijd "overige", "andere" gebruiken...

    http://educatie-en-school.infonu.nl/...n-dat-wat.html
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat is eigenlijk sowieso al een slechte naam. Maken we er 'opties' van.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroentjuh1980 Bekijk bericht
    Een flitsend uiterlijk, maar kleine knoppen en klein lettertype (veel "lege" ruimte op de homepage), waardoor het lastiger is op een smartphone of tablet. Voor mij was het andere ontwerp duidelijker; even wennen denk ik. Overigens, op het forum staat het woord "welkom" door de andere tekst heen...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Hmm, even wennen. In het forumoverzicht zijn bij mij de Nieuws en DVD recensies nauwelijks te lezen door die zwarte "vlek" die er door loopt. EDIT - Dit was op mijn PC met XP op zolder. Op mijn laptop met Windows 8 geen probleem!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat is dat voor stom iets dan, het moet gewoon overal werken. Hoop dat er een oplossing komt. Inmiddels heb ik chrome gedownload, maar eigenlijk vind ik het belachelijk dat het zo moet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik vind de site op zich een verbetering, het ziet er net even wat frisser uit alleen vind ik de look van de "nieuwe" trader status een achteruitgang. Bovendien zijn er bij mij plusjes verdwenen, op de oude site had ik er 33 en nu nog maar 30. Misschien een beetje gezeur maar ik vind deze feedback belangrijk aangezien je in deze maatschappij er niet meer zomaar van uit kan gaan dat iedereen te vertrouwen is, voor mij is de trader status een belangrijke tool of ik nu wel of niet zaken doe met een verkoper.

    Ik kan ook geen profiel afbeelding of avatar toevoegen, ik voldoe aan de eisen die jullie stellen maar krijg bij uploaden te zien "Unable to save image".
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Forum Akties: Hoort volgens mij met een c gespeld te worden ?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-05-2018 om 17:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

    Angry werken..... maar NIET goed

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vreemd, want bij mij werken alle browsers
    Begin anders onderhand behoorlijk pissig te worden omdat mijn Enter-toets niet werkt
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oh zitten er nog bugs in dan

    OK hier komt er eentje. Als je een vriend gaat toevoegen via zijn profiel en op het volgend scherm aangeeft dat er een verzoek moet worden verzonden dan staat er een foutje in het volgende scherm namelijk een stukje code ipv de forumnaam van de net toegevoegde vriend.

    Plaatje

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Héél herkenbaar dat IE 10 weer eens niet werkt met enter toets.

    In de web software die onze firma maakt zijn daar ook problemen mee geweest. Nadeeltje van het WYSIWYG invoerveld zoals dat er nu is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Als ik in de zoekmachine bv Avengers 2 intik, krijg ik die niet gevonden. Wat ik ook invul, hij krijgt het niet gevonden. Nu moet ik terug naar het Film subforum gaan en daar de lijst doorspitten tot ik de film gevonden heb. Erg vervelend vind ik dat.

  6. #6

    Standaard

    Wat mij niet lukt in het nieuwe forum is zoeken naar topics waar ik in gepost heb. Als ik via uitgebreid zoeken zoek, krijg ik alleen een lijst van de topics die ik gestart heb.

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welke browser(s) ?

    PS: Ik heb een topic aangemaakt voor op of aanmerkingen en bugvermelding.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...ite-van-DVD-nl
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-05-2013 om 16:46
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    IE 10 blijkbaar Claudio, is hier reeds gepasseerd. Geen idee of DVDPF ook IE 10 gebruikt.

    Er is voor vBulletin wel een update beschikbaar, versie 4.2.1, die een aantal problemen oplost zoals o.a. ook Internet Explorer 10 compatibiliteit oplost. Klikje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #9

    Standaard

    IE, maar ik vind het gewoon belachelijk dat een site en of functie wel werkt bij de ene browser, en niet bij de andere. Hij moet gewoon op elke browser foutloos kunnen werken. ook bij Google chrome krijg ik alleen dit te zien als ik avengers 2 intik :
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-05-2013 om 16:47

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Aan de ene kant ja, aan de andere kant niet. Je hebt duidelijk geen idee hoe véél werk er kruipt in een site compatibel te maken met IE, Safari, Google Chrome, Firefox, mobiele apparaten, ...

    En aangezien Google Chrome ook zijn eigen browser-engine gaat maken ipv deze van Safari ( WebKit ) te gebruiken, gaat het er in de toekomst niet beter op worden.


    Durf te wedden dat de site wel goed werkt op IE 9. Geen idee of je op een PC 2 versies van Internet Explorer kan installeren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Bij de oude site kreeg ik tenminste veel meer resultaten te vinden dan nu. Welk vakje ik nu ook aanvink, krijg alleen deze maar te zien. Of ik moet alles doorspitten, en dat vind ik niet prettig. Alle begrip voor de nieuwe site, maar ik had hem pas online gegooid als ook de zoekmachine bv beter werkte. Want bij de oude site was het ook zo dat een film als RED niet te vinden was, en dat er naar gekeken zou worden met een eventuele nieuwe site. Nu is er nog veel minder te vinden.

  12. #12

    Standaard

    Het probleem van de Entertoets in IE 10 is een bug in de forumsoftware van vBulletin, niet die van DVD.nl zelf. Er schijnen honderden sites te zijn die dit probleem hebben. Daarom is er ook een update gekomen van de forumsoftware, zoals StefaanD al aangeeft. Daar wordt nu naar gekeken hoe die het beste geïmplementeerd kan worden.
    In IE9 doet het probleem zich in ieder geval niet voor.

    Wat betreft het zoeken: het kan zijn dat nog niet het hele forum geïndexeerd is. Dat duurt altijd even en we hebben best veel data in ons forum zitten.
    We testen wel degelijk. Op het test-forum - dat weken, zo niet maanden gewerkt heeft - kon ik altijd alles vinden, ook de korte woordjes.
    Waar had ie (ongeveer) moeten staan?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-05-2013 om 16:58
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Welke browser(s) ?

    PS: Ik heb een topic aangemaakt voor op of aanmerkingen en bugvermelding.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...ite-van-DVD-nl
    Zoals goed is opgemerkt door StefaanD, inderdaad IE10. Overigens vind ik de meeste websites die je een pagina geven voor mobiel gebruik echt 100% waardeloos, zeker als je de normale website kent die je vaak veel meer info geeft. Moet de mobiele versie van DVD.nl nog ervaren, hoop dat je kan kiezen voor "normaal" kan van de meeste mobiele bende namelijk niet vrolijk worden.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    IE 10 blijkbaar Claudio, is hier reeds gepasseerd. Geen idee of DVDPF ook IE 10 gebruikt.

    Er is voor vBulletin wel een update beschikbaar, versie 4.2.1, die een aantal problemen oplost zoals o.a. ook Internet Explorer 10 compatibiliteit oplost. Klikje
    Heel goed vriend Hoop dat ze de boel snel updaten, ga je met je software updates op je PC mee zoals geadviseerd wordt, krijg je dit . Zo, nu weer even verder, heb wat berichten beantwoord, ziet er niet uit, maar daar kan ik ook niets aan doen, gaat me te ver om een andere browser te installeren. Niet alle vernieuwingen zijn altijd verbeteringen......
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    @Ludo : Als ik RED 2 intik in de zoekmachine krijg ik niks gevonden, maar als ik bij Google in de taakbalk RED 2 intik en vervolgens na een paar spaties DVD.nl, dan krijg ik bovenaan bij resultaten deze : http://dvd.nl/forum/showthread.php?81913-Red-2 link te vinden. Dus wil ik wat vinden op DVD.nl, moet het zomaar dan voorlopig ff : titel intikken bij Google, paar spaties en DVD.nl intikken, en dan krijg ik het wel te vinden wat ik wil vinden. Erg lastig, maar is niet anders. En wat betreft de browsers : Ik heb nu IE, Chrome, en Firefox, en bij alle 3 werkt het niet. Ik ga niet tig browsers installeren, vind dit ff meer dan genoeg

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Oh zitten er nog bugs in dan

    OK hier komt er eentje. Als je een vriend gaat toevoegen via zijn profiel en op het volgend scherm aangeeft dat er een verzoek moet worden verzonden dan staat er een foutje in het volgende scherm namelijk een stukje code ipv de forumnaam van de net toegevoegde vriend.

    Plaatje

    Ja, ook voor degene die zo'n verzoek ontvangt werkt het vreemd en een beetje onoverzichtelijk, dacht dat ik iemand had toegevoegd, maar dat was achteraf niet gelukt, moest ik weer ergens een vinkje plaatsen in het vakje vriend en heb een vinkje gezet in het vakje van de Avatar dacht ik..... beetje kleuterachtig lijkt het en als je niet oplet lijkt het dan misschien net alsof je niet aan een verzoek zou willen voldoen..... beetje druk gedoe dat vrienden maken
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lijkt er inderdaad op dat zoeken op een term met drie karakters niet werkt, moet minstens blijkbaar 4 karakters zijn. Was dat bij het oude forum ook niet zo.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt, maar had fijn geweest met een nieuw forum dat ook titels met 3 letters gevonden konden worden
    Wie zei ook alweer "elk voordeel heb zijn nadeel"
    In dit geval het volgende; het forum zou algemeen trager werken door het indexeren, er komt trouwens altijd maar inhoud bij natuurlijk, en het zoeken zou ook een serieus pak langer duren.

    En nou niet gaan vergelijken met Google, want hun server park is niet te vergelijken met de server waarop dvd.nl draait. Daarvoor hoef ik die server van dvd.nl zelfs nooit gezien te hebben
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Wat mij niet lukt in het nieuwe forum is zoeken naar topics waar ik in gepost heb. Als ik via uitgebreid zoeken zoek, krijg ik alleen een lijst van de topics die ik gestart heb.
    Moest ook even zoeken, maar als je kijkt bij zoek naar alle discussies met abonnement schijn je een aardig eind te komen........ nieuw..... nieuw ........ nieuw, ben het zelf ook nog niet allemaal gewend
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wie zei ook alweer "elk voordeel heb zijn nadeel"
    In dit geval het volgende; het forum zou algemeen trager werken door het indexeren, er komt trouwens altijd maar inhoud bij natuurlijk, en het zoeken zou ook een serieus pak langer duren.

    En nou niet gaan vergelijken met Google, want hun server park is niet te vergelijken met de server waarop dvd.nl draait. Daarvoor hoef ik die server van dvd.nl zelfs nooit gezien te hebben
    Ik vergelijk het ook niet, maar jammer dat de zoekmachine nu amper wat vind. Laten we het er op houden dat het opstartproblemen zijn :P

  21. #21

    Standaard

    Ik weet niet of er nog mensen zijn die hetzelfde ervaren als ik?
    Een deel van de lay-out is bij mij slecht zichtbaar.
    Het gedeelte onder de balk met Home - Recencies - Nieuws - ..... zie ik niet tenzij ik er met de muis over ga.
    De eerste 5 onderwerpen staan in de kleuren van de achtergrond en is ook slecht leesbaar.


    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Oh zitten er nog bugs in dan

    OK hier komt er eentje. Als je een vriend gaat toevoegen via zijn profiel en op het volgend scherm aangeeft dat er een verzoek moet worden verzonden dan staat er een foutje in het volgende scherm namelijk een stukje code ipv de forumnaam van de net toegevoegde vriend.

    Plaatje

    Probeer dit nog eens?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #23

    Standaard

    Ik had net een prive bericht gestuurd maar ik kon niet op enter drukken om naar de volgende regel te gaan. en nu trouwens ook niet

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Wat mij niet lukt in het nieuwe forum is zoeken naar topics waar ik in gepost heb. Als ik via uitgebreid zoeken zoek, krijg ik alleen een lijst van de topics die ik gestart heb.
    Klik eens op je forumnaam en dan "Bekijk Profiel". Bij "All" staan de topics waarin je hebt gepost.
    Het werkt alleen vanaf de update van het forum naar de nieuwe versie, de oude site is hierin niet meegenomen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Wat mij niet lukt in het nieuwe forum is zoeken naar topics waar ik in gepost heb. Als ik via uitgebreid zoeken zoek, krijg ik alleen een lijst van de topics die ik gestart heb.
    Mmmm, was het weer kwijt, had het 1x gevonden..... staat in je persoonlijke profiel onder het kopje met: Nieuwe Discussies met abonnement, daaronder staat dan een vak met: Bekijk alle discussies met abonnement. Yep, het is toch nog wel even wennen. Ze hebben gewoon alles verstopt, je moet het nu allemaal weer weten te vinden. Het lijkt wel Pasen, zij de paashaas en wij de eier zoekers
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •