Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 260 van 260 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hoe irritant de reclames ook mogen zijn, ze zijn hard nodig voor de inkomsten van AOF.
    We hebben geen anderverdienmodel en zijn volledig afhankelijk van de reclame-inkomsten.
    En die zijn niet zo hoog als iedereen zou willen/hopen.
    Dus graag jullie begrip voor het serveren van de reclameuitingen.
    Reclame is geen probleem, maar ik kom wel minder naar dit forum omdat ik soms 20 keer moet proberen op een topic te klikken doordat die domme banners telkens van grote wisselen. Echt belachelijke situatie zo.

Standaard

Sinds vandaag ervaar ik vreemde zaken op het forum. Als ik op een link klik wordt er opeens een andere website geopend (o.a. AliExpress, en nog een aantal andere dubieuze sites). Dit gebeurt niet iedere keer en ook niet bij iedere link. Ik kom dit probleem ook alleen tegen op jullie forum. De website lijkt daar geen last van te hebben. Zijn er meer forumleden die dit fenomeen ervaren?
    TV: Samsung UE55F8000 | Samsung UE49KS8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005 | Sony X202 ESD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sinds vandaag ervaar ik vreemde zaken op het forum. Als ik op een link klik wordt er opeens een andere website geopend (o.a. AliExpress, en nog een aantal andere dubieuze sites). Dit gebeurt niet iedere keer en ook niet bij iedere link. Ik kom dit probleem ook alleen tegen op jullie forum. De website lijkt daar geen last van te hebben. Zijn er meer forumleden die dit fenomeen ervaren?
    Ik heb exact hetzelfde. Heel vreemd. Ik heb het intern aangekaart en gemeld.

Standaard

Rogier,
    Kennelijk zijn wij de enigen op deze planeet die hier last van hebben. De rest gaat doodleuk door met lezen en plaatsen van berichten zonder dat ze kennelijk continue gestoord worden door pop-ups van allerlei merkwaardige sites. Of misschien weten ze niet beter? Het lijkt erop alsof het forum geïnfecteerd is met een virus of iets dergelijks. Totdat dit opgelost is, blijf ik de komende dagen weg van het forum, want ik kan geen link aanklikken of ik ga naar een andere dubieuze website.
    Ik werk trouwens met Google Chrome op MacOS High Sierra.
    TV: Samsung UE55F8000 | Samsung UE49KS8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005 | Sony X202 ESD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier,
    Kennelijk zijn wij de enigen op deze planeet die hier last van hebben. De rest gaat doodleuk door met lezen en plaatsen van berichten zonder dat ze kennelijk continue gestoord worden door pop-ups van allerlei merkwaardige sites. Of misschien weten ze niet beter? Het lijkt erop alsof het forum geïnfecteerd is met een virus of iets dergelijks. Totdat dit opgelost is, blijf ik de komende dagen weg van het forum, want ik kan geen link aanklikken of ik ga naar een andere dubieuze website.
    Ik werk trouwens met Google Chrome op MacOS High Sierra.
    Marcel, het is inderdaad gek want ik heb er alleen op mijn iPhone last van, niet hier op mijn werk op een Windows PC. Maar meerdere mensen van de crew hebben er ook last van en het is bij de websitebouwer gemeld en die gaat er ernaar kijken. Maar het klopt natuurlijk niet allemaal.

Standaard

Ik heb hier geen last van..

Standaard

Misschien Adblock Plus installeren op je pc? Dan heb je ook geen last meer van reclame/pop ups :

https://adblockplus.org/nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien Adblock Plus installeren op je pc? Dan heb je ook geen last meer van reclame/pop ups :

https://adblockplus.org/nl/
    Ik heb er juist geen last van op mn PC en Chrome heeft standaard een pop-up blocker die het zou moeten doen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb er juist geen last van op mn PC en Chrome heeft standaard een pop-up blocker die het zou moeten doen
    Was meer goedbedoeld advies voor diegene die er wel last van had. Wellicht was het een oplossing?.

AllesOverFilm Hoofdredacteur Avatar van Ludo Keeris
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Was meer goedbedoeld advies voor diegene die er wel last van had. Wellicht was het een oplossing?.
    Een 'goed bedoeld' advies waardoor wij reclameinkomsten mislopen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten