Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 340 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hoe irritant de reclames ook mogen zijn, ze zijn hard nodig voor de inkomsten van AOF.
    We hebben geen anderverdienmodel en zijn volledig afhankelijk van de reclame-inkomsten.
    En die zijn niet zo hoog als iedereen zou willen/hopen.
    Dus graag jullie begrip voor het serveren van de reclameuitingen.
    Reclame is geen probleem, maar ik kom wel minder naar dit forum omdat ik soms 20 keer moet proberen op een topic te klikken doordat die domme banners telkens van grote wisselen. Echt belachelijke situatie zo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #252

    Standaard

    Sinds vandaag ervaar ik vreemde zaken op het forum. Als ik op een link klik wordt er opeens een andere website geopend (o.a. AliExpress, en nog een aantal andere dubieuze sites). Dit gebeurt niet iedere keer en ook niet bij iedere link. Ik kom dit probleem ook alleen tegen op jullie forum. De website lijkt daar geen last van te hebben. Zijn er meer forumleden die dit fenomeen ervaren?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sinds vandaag ervaar ik vreemde zaken op het forum. Als ik op een link klik wordt er opeens een andere website geopend (o.a. AliExpress, en nog een aantal andere dubieuze sites). Dit gebeurt niet iedere keer en ook niet bij iedere link. Ik kom dit probleem ook alleen tegen op jullie forum. De website lijkt daar geen last van te hebben. Zijn er meer forumleden die dit fenomeen ervaren?
    Ik heb exact hetzelfde. Heel vreemd. Ik heb het intern aangekaart en gemeld.

  4. #254

    Standaard

    Rogier,
    Kennelijk zijn wij de enigen op deze planeet die hier last van hebben. De rest gaat doodleuk door met lezen en plaatsen van berichten zonder dat ze kennelijk continue gestoord worden door pop-ups van allerlei merkwaardige sites. Of misschien weten ze niet beter? Het lijkt erop alsof het forum geïnfecteerd is met een virus of iets dergelijks. Totdat dit opgelost is, blijf ik de komende dagen weg van het forum, want ik kan geen link aanklikken of ik ga naar een andere dubieuze website.
    Ik werk trouwens met Google Chrome op MacOS High Sierra.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Rogier,
    Kennelijk zijn wij de enigen op deze planeet die hier last van hebben. De rest gaat doodleuk door met lezen en plaatsen van berichten zonder dat ze kennelijk continue gestoord worden door pop-ups van allerlei merkwaardige sites. Of misschien weten ze niet beter? Het lijkt erop alsof het forum geïnfecteerd is met een virus of iets dergelijks. Totdat dit opgelost is, blijf ik de komende dagen weg van het forum, want ik kan geen link aanklikken of ik ga naar een andere dubieuze website.
    Ik werk trouwens met Google Chrome op MacOS High Sierra.
    Marcel, het is inderdaad gek want ik heb er alleen op mijn iPhone last van, niet hier op mijn werk op een Windows PC. Maar meerdere mensen van de crew hebben er ook last van en het is bij de websitebouwer gemeld en die gaat er ernaar kijken. Maar het klopt natuurlijk niet allemaal.

  6. #256

    Standaard

    Ik heb hier geen last van..

  7. #257

    Standaard

    Misschien Adblock Plus installeren op je pc? Dan heb je ook geen last meer van reclame/pop ups :

    https://adblockplus.org/nl/

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien Adblock Plus installeren op je pc? Dan heb je ook geen last meer van reclame/pop ups :

    https://adblockplus.org/nl/
    Ik heb er juist geen last van op mn PC en Chrome heeft standaard een pop-up blocker die het zou moeten doen

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb er juist geen last van op mn PC en Chrome heeft standaard een pop-up blocker die het zou moeten doen
    Was meer goedbedoeld advies voor diegene die er wel last van had. Wellicht was het een oplossing?.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Was meer goedbedoeld advies voor diegene die er wel last van had. Wellicht was het een oplossing?.
    Een 'goed bedoeld' advies waardoor wij reclameinkomsten mislopen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sinds vandaag ervaar ik vreemde zaken op het forum. Als ik op een link klik wordt er opeens een andere website geopend (o.a. AliExpress, en nog een aantal andere dubieuze sites). Dit gebeurt niet iedere keer en ook niet bij iedere link. Ik kom dit probleem ook alleen tegen op jullie forum. De website lijkt daar geen last van te hebben. Zijn er meer forumleden die dit fenomeen ervaren?
    heb hier sinds een paar dagen ook last van, erg irritant heb al allerlei scanners er op los gelaten maar niks helpt... gebeurd alleen via deze site; gebruik google chrome op desktop PC
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #262

    Standaard

    Maak even je cache van je browser leeg, kans is groot dat je er dan geen last meer van hebt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maak even je cache van je browser leeg, kans is groot dat je er dan geen last meer van hebt.
    Klopt. Dat had ik inderdaad al gedaan en sindsdien geen vervelende pop-ups meer. Vreemd genoeg waren dat pop-ups van sites waar ik nooit kom. Het probleem had ik overigens alleen met Google Chrome, niet met Safari of Firefox.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maak even je cache van je browser leeg, kans is groot dat je er dan geen last meer van hebt.
    Bedankt Ludo, heeft hier ook geholpen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #265

    Standaard

    Valt mij nu pas op, maar dit subforum heeft een onjuiste spelling:
    Streaming Media Recencies


  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Valt mij nu pas op, maar dit subforum heeft een onjuiste spelling:
    Streaming Media Recencies
    Nee hoor
    Het staat er pas een paar jaar... maar scherp gezien
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #267

    Standaard

    Ik bekijk het forum bijna altijd via Nieuwe Berichten (zoals de meeste hier denk ik?), dan valt het minder op, maar een paar jaar is toch wel lang ....

  18. #268

    Standaard

    Vraag/verzoek: Als ik op de homepage in de roze balk bovenin het scherm op RECENSIES klik krijg ik een keuzelijst te zien: Alle recensies, Bioscoop recensies, Blu-ray Disc recensies etc. Daarin ontbreekt vreemd genoeg UHD recensies. Zouden jullie die nog willen (laten) toevoegen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vraag/verzoek: Als ik op de homepage in de roze balk bovenin het scherm op RECENSIES klik krijg ik een keuzelijst te zien: Alle recensies, Bioscoop recensies, Blu-ray Disc recensies etc. Daarin ontbreekt vreemd genoeg UHD recensies. Zouden jullie die nog willen (laten) toevoegen?
    Snel opgelost? Ik zie onderaan UHD Recensies staan!

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vraag/verzoek: Als ik op de homepage in de roze balk bovenin het scherm op RECENSIES klik krijg ik een keuzelijst te zien: Alle recensies, Bioscoop recensies, Blu-ray Disc recensies etc. Daarin ontbreekt vreemd genoeg UHD recensies. Zouden jullie die nog willen (laten) toevoegen?
    Bizar, maar daar hebben we dus nooit aan gedacht... Dank voor de oplettendheid!
    En inderdaad, direct de link gemaakt naar UHD recensies.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Bizar, maar daar hebben we dus nooit aan gedacht... Dank voor de oplettendheid!
    En inderdaad, direct de link gemaakt naar UHD recensies.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #272

    Standaard

    In jullie recensies staat altijd onderaan de pagina een link waarop je kunt klikken om op de recensie te kunnen reageren, bijvoorbeeld:

    Er zijn nog geen reacties. Geef als eerste een reactie in dit topic!

    Als ik vervolgens op de link klik, dan krijg ik iedere keer een foutmelding:

    Zouden jullie dit nu voor eens en altijd willen oplossen? Want dit is best wel irritant zo langzamerhand. Alvast bedankt!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In jullie recensies staat altijd onderaan de pagina een link waarop je kunt klikken om op de recensie te kunnen reageren, bijvoorbeeld:

    Er zijn nog geen reacties. Geef als eerste een reactie in dit topic!

    Als ik vervolgens op de link klik, dan krijg ik iedere keer een foutmelding:

    Zouden jullie dit nu voor eens en altijd willen oplossen? Want dit is best wel irritant zo langzamerhand. Alvast bedankt!
    Zal idd fijn zijn als ze dat fixen.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In jullie recensies staat altijd onderaan de pagina een link waarop je kunt klikken om op de recensie te kunnen reageren, bijvoorbeeld:

    Er zijn nog geen reacties. Geef als eerste een reactie in dit topic!

    Als ik vervolgens op de link klik, dan krijg ik iedere keer een foutmelding:

    Zouden jullie dit nu voor eens en altijd willen oplossen? Want dit is best wel irritant zo langzamerhand. Alvast bedankt!
    Ik zal daar eens naar laten kijken. Heb je een voorbeeld van een recensie waarbij dat niet lukt?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #275

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •