Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 340 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Het naar de volgende regelprobleem.
    Dat was in internet explorer , nu met google chrome lukt het met wel
    Zoals je ziet.

    En met de opera browser lukte het mij iig niet om in te loggen.
    Dan zegt ie je bent nu ingelogd als chev en ververst hij de pagina maar ben dan niet ingelogd.
    Bij ie en chrome is dat geen probleem.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Klik eens op je forumnaam en dan "Bekijk Profiel". Bij "All" staan de topics waarin je hebt gepost.
    Het werkt alleen vanaf de update van het forum naar de nieuwe versie, de oude site is hierin niet meegenomen.
    Voor jou ook nog steeds even wennen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Probeer dit nog eens?
    Opgelost

    Oh ja en je hoeft niet te bevestigen hoor ... als je niet wilt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, ook voor degene die zo'n verzoek ontvangt werkt het vreemd en een beetje onoverzichtelijk, dacht dat ik iemand had toegevoegd, maar dat was achteraf niet gelukt, moest ik weer ergens een vinkje plaatsen in het vakje vriend en heb een vinkje gezet in het vakje van de Avatar dacht ik..... beetje kleuterachtig lijkt het en als je niet oplet lijkt het dan misschien net alsof je niet aan een verzoek zou willen voldoen..... beetje druk gedoe dat vrienden maken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Opgelost

    Oh ja en je hoeft niet te bevestigen hoor ... als je niet wilt
    Hoe zou ik jou nou toch kunnen weigeren, Stef?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #30

    Standaard

    Inderdaad : IE, de Enter-toets werkt niet. Uitermate vervelend, ondanks grote activiteit op zeer uiteenlopende fora de allereerste maal dat ik op dit probleem stuit. De zoekmachine is ook 'n probleem, hij krijgt zelfs vrij recente topics niet gevonden, los van de character-beperking. Hopelijk komt er snel een oplossing, beide zijn onweerlegbaar van groot belang voor 't goed functioneren van een forum.

  6. #31

    Standaard

    Zoals eerder gezegd, indexeren duurt een flinke tijd. Het kan nog wel even duren voordat alles gevonden wordt. Geduld is een schone zaak, ook op een nieuw forum

    Aan het IE 10 probleem wordt op zeer korte termijn gewerkt met een update, hopelijk vannacht al.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

    Standaard

    De leden die dit melden zijn zich ongetwijfeld bewust van de voor de hand liggende uitleg, maar daar hebben we natuurlijk niet veel aan op dit moment. Beide kanten kunnen wat dat betreft niets anders doen dan begrip opbrengen voor elkaar. Momenteel wens ik 3 topics van een update te voorzien, maar ik krijg ze niet gevonden en dat doet me denken aan een mogelijk volgend probleem indien dit van lange duur is : Aangroei van dubbele topics. Dus - zoals eerder gezegd, hopelijk komt er snel een oplossing. Hoop, niets meer, niets minder. Ik twijfel er niet aan dat de betrokkenen volop bezig zijn met het bedenken van oplossingen.
    Laatst aangepast door Esteban : 11-05-2013 om 19:25

  8. #33

    Standaard

    De optie My activity is wat ik zocht!

  9. #34

    Standaard

    LET OP!! Vannacht, om 0.00 uur gaan we de update van de forumsoftware doen naar 4.2.1. Daarmee zou de bug in IE 10 verholpen moeten zijn.
    Dan nemen we ook nog een paar andere fixes mee.
    Dat houdt wel in dat het forum voor ongeveer een half uur tot een uur volledig onbereikbaar zal zijn.
    Daarna moet het forum weer in z'n geheel geïndexeerd worden, dat kan tot 12 uur uren. Je kunt dan wel gewoon op het forum komen en ook posten, maar de kans bestaat dat het allemaal wat langzamer gaat.

    We doen dit in de nacht om de overlast zo min mogelijk te laten zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #35

    Standaard

    dvd.nl is het enige forum of wat ook waar ik niets meer mee kan op mijn tab,heb al een andere browsers geinstaleerd en helpt ook niet.
    dit wordt dus weinig posten zo.
    dvd.nl is vernieuwd en ik kan aan afkicken beginnen.
    jammer ziet er voor de rest goed uit.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel vervelend, maar het moet toch aan de tab liggen. Ik heb op zowel de galaxy tab, HTC One X geen 'echte' problemen. De software wordt wel, zoals Ludo aangeeft, geupdate, wellicht helpt dat. Gebruik je trouwens het standaard toetsenbord of swype?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heel vervelend, maar het moet toch aan de tab liggen. Ik heb op zowel de galaxy tab, HTC One X geen 'echte' problemen. De software wordt wel, zoals Ludo aangeeft, geupdate, wellicht helpt dat. Gebruik je trouwens het standaard toetsenbord of swype?
    s
    Laatst aangepast door jamiev : 11-05-2013 om 23:38 Reden: verzonden vanaf tab,werkt dus niet.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #38

    Standaard

    Ik weet niet of er iets aan te doen is, maar het viel mij op dat tekst tussen spoilertags niet helemaal onzichtbaar wordt gemaakt. Het is nog steeds te zien, al is het erg vaag. Toch las ik net al iets wat ik eigenlijk niet had willen zien.

  14. #39

    Standaard

    Wat kun je dan nog precies lezen?
    In zowel Firefox, IE 9 en Opera zie ik helemaal niets meer (Windows 7 machine).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij als ik in explorer 9 in forum nieuwe berichten klik zie ik alleen de laatste 8 van de 39 en volgens mij geen mogelijkheid om naar volgende blz te gaan voor bericht 9 etc. (van de nieuwe berichten).
    In Firefox werkt het zoals het moet kan ik gewoon naar volgende blz onderop voor de volgende laatste berichten.lijst

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat kun je dan nog precies lezen?
    In zowel Firefox, IE 9 en Opera zie ik helemaal niets meer (Windows 7 machine).
    Met Google Chrome zie je heel vaag de tekst nog gewoon.

  17. #42

    Standaard

    Het gevolg van de indexering kan groot zijn, ik raad aan iedereen even te wachten tot morgen om dan de zoekfunctie etc weer te testen, dan zou alles geindexeerd moeten zijn en zal alles weer snel gevonden moeten worden.
    Marcel, kan het niet zijn dat je scherm erg veel contrast heeft waardoor je de spoilertags ziet?
    Ludo, zoals ik het kan zien is de tekst in de spoilertags inderdaad niet identiek aan de achtergrond. Het is weliswaar onleesbaar (voor mij) maar ik denk dat de tekstkleur identiek maken aan de achtergrond het probleem oplost.
    Zo, dat was mijn eerste post op het nieuwe forum, wat ik overigens zeer mooi vind.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Volgens mij als ik in explorer 9 in forum nieuwe berichten klik zie ik alleen de laatste 8 van de 39 en volgens mij geen mogelijkheid om naar volgende blz te gaan voor bericht 9 etc. (van de nieuwe berichten).
    In Firefox werkt het zoals het moet kan ik gewoon naar volgende blz onderop voor de volgende laatste berichten.lijst
    In IE 9 kan ik alle nieuwe berichten zien, ingelogd 2 pagina's, niet ingelogd iets van 25...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Met Google Chrome zie je heel vaag de tekst nog gewoon.
    Ah, Chrome heb ik niet gekeken, dat heb ik niet op mijn systeem staan.
    In de 3 browsers die ik gebruik vind ik de tekst juist té onzichtbaar, je ziet niet dat er een tekst staat. Vandaar ook de toevoeging van de icoontjes, die zitten er standaard niet in.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #44

    Standaard

    Ludo,
    Bijgevoegd mijn printscreen van Chrome.
    Viel me direct op dat de bij het toevoegen van bestanden de complete module nog in het engels is en dat hij geen bevestiging geeft van het toevoegen.
    Op dit moment zie ik dus niet of de afbeelding wel of niet is bijgevoegd, als ik dan opnieuw op bijvoegen klik dan pas zie ik dat ik de bijgevoegde afbeelding kan verwijderen.

  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik krijg hier ook een filesize error bij het uploaden van een screenshot van 296kb. Voorheen geen probleem.
    Welkom back Ed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #46

    Standaard

    @ Edgar: Ja, er moet zeker nog wat vertaald worden. kom elke keer weer nieuwe dingen tegen...
    Ik zie je bijlage overigens niet...
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik krijg hier ook een filesize error bij het uploaden van een screenshot van 296kb. Voorheen geen probleem.
    Welkom back Ed.
    Ik ga proberen weer wat actiever te worden hier, maar toevoegen van een afbeelding blijft niet lukken bij mij.
    Is een eenvoudige png screenshot van net 5kb , ik vermoed dat het probleem zit in de grootte van het bestand.
    Zal het zo nog eens proberen met een groter bestand.
    51kb lukt ook niet, upload failed, zonder verdere opgave van een reden.

  23. #48

    Standaard

    Probeer eens een andere browser.

    JPG's mogen maximaal 97,5 kb zijn, PNG's mogen maxilmaal 19,5 kb zijn.

    bmp 19,5 KB 650 650
    doc 19,5 KB - -
    gif 19,5 KB 650 650
    jpe 19,5 KB 650 650
    jpeg 19,5 KB 650 650
    jpg 97,7 KB 650 650
    pdf 19,5 KB - -
    png 19,5 KB 650 650
    psd 19,5 KB 650 650
    txt 19,5 KB - -
    zip 97,7 KB - -
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 12-05-2013 om 11:35
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #49

    Standaard

    Jammer dat jullie mijn grootste ergernis niet zoals belooft hebben aangepakt/geëlimineerd, namelijk het posten van idioot grote foto's in de diverse gekocht threads. Iedereen kan nog steeds poster formaat foto's plaatsen, een hele grote gemiste kans jongens .

    Ik kan ook nog steeds geen avatar of profiel afbeelding uploaden, voldoe aan alle door jullie gestelde eisen maar krijg nog steeds de foutmelding "unable to save image" te zien.


  25. #50

    Standaard

    Toch jammer dat je ons direct weer neersabelt. We zijn met heel veel dingen bezig, zoals je ook kunt zien, maar niet alles lukt tegelijkertijd.

    Als jij alles van vBulletin weet nodig ik je van harte uit om ons te helpen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •