Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 340 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Jammer dat jullie mijn grootste ergernis niet zoals belooft hebben aangepakt/geëlimineerd, namelijk het posten van idioot grote foto's in de diverse gekocht threads. Iedereen kan nog steeds poster formaat foto's plaatsen, een hele grote gemiste kans jongens .

    Ik kan ook nog steeds geen avatar of profiel afbeelding uploaden, voldoe aan alle door jullie gestelde eisen maar krijg nog steeds de foutmelding "unable to save image" te zien.
    joh, effe relaxed. Het forum is er net aan een paar dagen en het wordt gerund door vrijwilligers die ook nog een eigen leven leiden. Alle punten worden opgepakt, even geduld. En als je kennis hebt om te kunnen helpen dan zou je het geheel ook actief kunnen helpen. Maar alleen maar zeiken en zaniken vind ik echt een zwaktebod.

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien, maar ik kan me voorstellen dat hij zich genegeerd voelt, want we reageren wel op anderen en niet op hen. Dat heb ik hem al uitgelegd, maar ik begrijp het wel. De foto's worden overigens wel gescaled, maar misschien nog niet voldoende, daar zijn we sowieso mee bezig, want dat scheelt vooral ons werk, want nu zijn we deze steeds aan het aanpassen. Ondanks dat alles nog relatief soepel is verlopen was het onvermijdelijk dat er dagelijks meer en meer details naar boven komen. Als we soms niet direct reageren wil niet zeggen dat we er niks mee doen, alleen zijn we nu soms met 6 dingen tegelijk bezig. Geen excuus, maar niet meer dan een reden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Mijn problemen zijn verholpen en stuur dit nu vanaf de tab.
    Claudio,bedankt voor je hulp.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Mijn problemen zijn verholpen en stuur dit nu vanaf de tab.
    Claudio,bedankt voor je hulp.
    You're more then welcome.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    En wat was nou het probleem? Het gebruikte toetsenbord?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Toch nog even een paar opmerkingen na een weekendje nieuw forumbezoek; de look is zeker een verbetering, en de functionaliteit hier en daar even wennen. Die combi valt echter wel positief uit. Wat ik echter wel heel jammer vind, is dat de functionaliteit voor mobiele apparaten (fors) achteruit is gegaan. Zo is de site nu nauwelijks nog op mijn iPhone te gebruiken (toch 80% van de bezoektijd schat ik in mijn geval in). Veel te kleine letters, en de scrollfunctie werkt slecht, omdat je al snel een object raakt (zoals een recentie-bluray op de frontpage) waardoor je snel op een link klikt en ipv dat je zoomt een nieuwe pagina wordt geladen. Een mobiele versie gaat er zeker niet komen? Wat ook jammer is, is dat ik in een bericht (zoals dit) geen harde returns meer kan plaatsen, en dus geen lege regels. Dat vind ik voor langere berichten niet overzichtelijk. Maar mogelijk doe ik iets fout hier (IE 10), want drie berichten hierboven zie ik wel een post met een harde return.

  7. #57

    Standaard

    Hm, mijn laatste punt ligt aan de browser zie ik, tik nu een bericht op Chrome
    en
    daar
    kan
    ik
    wel
    returns
    plaatsen...

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is

    een

    probleem

    van

    IE10


    Ik doe heel veel met mijn htc One X en ervaar niet zoveel problemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik doe heel veel met mijn htc One X en ervaar niet zoveel problemen.
    Als je eenmaal in het forum zit, speelt het probleem minder inderdaad. Het zit hem vooral in het webpage-gedeelte. Misschien is het ook even wennen...

  10. #60

    Standaard

    Er zijn wel plannen voor een mobiele versie, maar niet op heel korte termijn. Heeft alles met budget te maken...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #61

    Standaard

    Ik heb een oplossing gevonden voor het weer laten werken van de Enter toets met IE10:

    Ga bovenaan naar de pagina, daar staat onder andere met grote letters TRADERSLIJST, daaronder staat:

    Forum opties: daar ga je naar toe: doorscrollen naar beneden totdat je komt bij:

    Diverse Opties: Bij weergavemodus stond bij mij Geavanceerde interface - WYSIWYG aangevinkt, maar dat krang werkt dus niet lekker met IE10, in plaats daar van hen ik nu de onderste van de 3 aangevinkt:

    Standaard Editor - Extra opties

    En nu werkt hij wel goed. (niet vergeten om de wijzigingen op te slaan)

    Je moet hier ook alles zelf uitvogelen
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 12-05-2013 om 15:52 Reden: aanvulling mbt opslaan wijzigingen.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jij bent gewoon de anonieme betatester...
    Maar dan krijg je ook de eer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #63

    Standaard

    Gekopieerd uit het andere topic:

    Even een opmerking: de sorteerfunctie van de traderslist doet het niet (naam, beoordeling, aantal beoordelingen).

    Ik heb net nog een plus gegeven voor een deal, maar ik zie nog geen mogelijkheid dat ik een plus kan claimen als de ander niet reageert, klopt dat?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En wat was nou het probleem? Het gebruikte toetsenbord?
    Het probleem was dat ik chrome heb geïnstalleerd en toen de boel wel werkte en op alle andere brouwers niet.
    Vreemd toch,maar ja alles is weer goed.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Het probleem was dat ik chrome heb geïnstalleerd en toen de boel wel werkte en op alle andere brouwers niet.
    Vreemd toch,maar ja alles is weer goed.
    Raar idd, maar gelukkig werkt het weer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gekopieerd uit het andere topic:

    Even een opmerking: de sorteerfunctie van de traderslist doet het niet (naam, beoordeling, aantal beoordelingen).

    Ik heb net nog een plus gegeven voor een deal, maar ik zie nog geen mogelijkheid dat ik een plus kan claimen als de ander niet reageert, klopt dat?
    De sorteerfunctie doet het bij mij wel goed, dus dat probleem kan ik niet reproduceren.

    Plusje claimen wordt nog naar gekeken, maar kan op dit moment nog niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gekopieerd uit het andere topic:

    Even een opmerking: de sorteerfunctie van de traderslist doet het niet (naam, beoordeling, aantal beoordelingen).

    Ik heb net nog een plus gegeven voor een deal, maar ik zie nog geen mogelijkheid dat ik een plus kan claimen als de ander niet reageert, klopt dat?
    Vind het nieuwe uitgebreidere systeem helemaal mijn idee op het gebied van een "plus"(feedback) geven, je kan er wat meer je ei in kwijt als iets niet helemaal lekker/voor verbetering vatbaar is.

    Nu is het oude systeem ook niet helemaal lekker op het gebied van automatisch een plus krijgen na 1 maand, stel dat je de verkoper een plus hebt gegeven, maar je hebt hem wel lang op je geld laten wachten of matig gecommuniceerd...... misschien wil hij je niet minnen, maar ook niet echt plussen.

    Ja...... wat nu, denk dat de "plus"(feedback) terug, die je als koper zeker ook verdient als je netjes communiceert en vlot betaald en even netjes bericht als alles is aangekomen en je de verkoper een feedback geeft in de vorm van de "plus" (nu een sterrenhoeveelheid geeft voor een paar onderdeeltjes) moet kunnen krijgen. Toch denk ik dat het systeem beter kan, al zal het softwarematig voor het forum wel eens niet kunnen, maar als ik een "plus" aan iemand geef, dan zou er automatisch bij de ander een vorm van een berichtje moeten kunnen komen waarop hij ook zou moeten reageren om de beoordeling te krijgen voordat hij de "plus" ook echt krijgt.

    Blijft een moeilijke zaak, want als de verkoper weet dat ie een streek heeft uitgehaald, dan zal hij de beoordeling waarschijnlijk links laten liggen.....

    Inderdaad, blijft het moeilijk, maar vind wel dat beiden zijden een dealverloop-beoordeling zouden moeten hebben, immers de deal heeft de verkoper en de koper - beiden moeten een inspanning leveren, de betaling is ook een verzending en het opsturen van het onderwerp mag dan wat meer moeite kosten, maar is ook een verzending. Beiden moeten communiceren, en als verkoper zou ik niet blij zijn met een klant die zegt dat hij wat koopt, maar je vervolgens aan het lijntje houd of erg traag is terwijl je andere kansen krijgt.....

    lastig lastig.....

    Heb een aantal verkopen gedaan, waaronder een berg met een metalen hoes, dat geeft heel wat inpak werk om het goed bij de koper te krijgen, heb daar heel positieve reacties op gekregen, maar in het oude systeem kon je dat niet kwijt, nu wel

    Denk dat het nieuwe systeem een verbetering is, maar er is inderdaad ruimte voor verbetering Je kan het bijvoorbeeld splitsen in:

    aankoop van
    verkoop van

    Dan weet je wie de verkoper is en wie de koper is, denk dat er nog wel wat mogelijk is, voorlopig heb ik aan mijn 2 laatste deals het vriendelijke verzoek gedaan om ook een beoordeling te krijgen en dat dat zeer gewaardeerd zou worden, of dat wel of niet beloond wordt is een keus van de verkoper, maar bij een volgende deal zou hij erop afgerekend kunnen worden

    Ach...... waar het uiteindelijk om gaat is dat we netjes met elkaar handelen en elkaar niet belazeren en aan het lijntje houden, mensen niet laten wachten, gewoon goede service verlenen en mocht het door ziekte of zeer niet gaan zoals bedoeld, dat er dan wel heel goed over wordt gecommuniceerd, vaak ziek wordt ook niet gewaardeerd (zou bijvoorbeeld zelf zoiets vermelden in de opmerkingen plek als de verkoper erg traag is met verzenden en zich verschuilt achter ziekte of zeer, als andere gebruikers/kopers ook zulke zaken vermelden komen de zwakke broeders als het vaak gebeurt ook boven water)

    Eerlijk duurt het langst.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De sorteerfunctie doet het bij mij wel goed, dus dat probleem kan ik niet reproduceren.

    Plusje claimen wordt nog naar gekeken, maar kan op dit moment nog niet.
    Vind ik ook een moeilijk onderwerp, zie mijn opmerking/bericht richting rogue, wil daar ook graag over meedenken, heb ik al eens eerder gedaan en ook de input van meerdere medeforummers lijkt mij zeer welkom
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    Zeker! Elke input is welkom. En we nemen dat ook allemaal mee in onze overwegingen tot aanpassingen. Het een zal wat makkelijker (lees: goedkoper) te doen zijn dan het andere (lees: te duur).
    Maar elke suggestie is meegenomen!
    Er is nu ook al een principe-afspraak met de ontwikkelaars dat we over een half jaar een evaluatie hebben. Dan kijken we wat goed gaat en wat concrete aanpassingen nodig heeft.
    (bugs worden wel zo snel mogelijk aangepast, dat staat hier los van).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #70

    Standaard

    voor DVDProfilersFilmgek !

    @ DVD.nl-beheerders : Misschien is het mogelijk deze updates of oplossingen (als deze) in een soort van nieuwsbericht of een openingspost in een gepast topic te gooien? Van zodra er iets uit de bus gekomen is, kan je dit steeds weer omhoog plaatsen. Ook handig om daar even kort weer te geven aan welke bugs jullie aan't werken zijn en welke opgelost zijn (dmv een simpele groene "v" bv). Op die manier kan je vermijden dat dezelfde melding 735 keer opnieuw veschijnt én dat mensen blijven zoeken tussen de talloze berichten naar een al dan niet aangeboden oplossing. Just a thought.

  21. #71

    Standaard

    Dank, DVDProfilersFilmgek! Ik had ook last met IE 10, maar nu werkt het weer prima!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    voor DVDProfilersFilmgek !

    @ DVD.nl-beheerders : Misschien is het mogelijk deze updates of oplossingen (als deze) in een soort van nieuwsbericht of een openingspost in een gepast topic te gooien? Van zodra er iets uit de bus gekomen is, kan je dit steeds weer omhoog plaatsen. Ook handig om daar even kort weer te geven aan welke bugs jullie aan't werken zijn en welke opgelost zijn (dmv een simpele groene "v" bv). Op die manier kan je vermijden dat dezelfde melding 735 keer opnieuw veschijnt én dat mensen blijven zoeken tussen de talloze berichten naar een al dan niet aangeboden oplossing. Just a thought.
    Dat idee ging ook door mijn hoofd en daar zullen we aan werken.
    Dat van die groene vinkjes vind ik ook een goed idee.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    voor DVDProfilersFilmgek !
    PeterKelder Dank, DVDProfilersFilmgek! Ik had ook last met IE 10, maar nu werkt het weer prima!


    Dank u, je komt er pas achter hoe noodzakelijk de Entertoets is op het moment dat ie het niet meer doet, nu werkt hij wel weer, maar de gebruikte Editor is iets minder uitgebreid dan de "normale" die nu even nog niet werkt, maar ik kan ermee uit de voeten, al is het ook een beetje wennen. Ik gebruik meestal het voorbeeld voordat ik iets ga verzenden, kan dan zien of alles gelukt is.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Ook al benoemd in mijn eigen RE: Revelation 3D topic: ik vind de normering van de recensies (vooral de berekening van de gemiddelden) een beetje vreemd: klopt hier iets niet in? Want met mijn berekeningen kom ik op geheel andere cijfers....

    Nog iets: ik gebruik deze site altijd via "Nieuwe Berichten" en als ik naar een ander submenu wilde gaan vond ik deze via de dropdown box rechts onderin. Maar die is nu verdwenen; komt deze nog? Want die was altijd erg handig....

  25. #75

    Standaard

    Nog eentje: bij het overzicht van nieuwe topics gebruik ik altijd het pijltjes icoontje achter het topic om het meest recente bericht te lezen. Maar ik heb nu gemerkt dat als er een bericht door een member is gepost met een lange naam dan wordt de naam ingekort maar er wordt ook geen icoontje getoond.

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •