Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 340 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    In de recensies kom je bij klikken op een link in dezelfde pagina terecht.
    Probeer het hier maar eens: bij het Commentaar op de link van Starship Troopers of Total Recall (1990) te klikken.

  2. #77

    Standaard

    Ah, dít is nu weer een echte bug! Komt op het lijstje!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik weet niet of er nog mensen zijn die hetzelfde ervaren als ik?
    Een deel van de lay-out is bij mij slecht zichtbaar.
    Het gedeelte onder de balk met Home - Recencies - Nieuws - ..... zie ik niet tenzij ik er met de muis over ga.
    De eerste 5 onderwerpen staan in de kleuren van de achtergrond en is ook slecht leesbaar.


    Ik zie deze afbeelding nu pas.

    Welk besturingsysteem gebruik je?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik zie deze afbeelding nu pas.

    Welk besturingsysteem gebruik je?
    Ik zit nog op IE 8 op WinXP Home (service pack 3)

    Sinds de laatste forum update vallen de topics wel mooi in de kader.
    Dat werkt al een heel pak aangenamer. Waarvoor dank.

    Enkel zie ik de balk met 'nieuwe berichten - privé berichten - FAQ - .....' nog niet goed.
    Die tekst staat nog steeds in het zwart en wordt zichtbaar in het rood als ik er met de cursor op ga staan.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  5. #80

    Standaard

    Ah, WIndows XP. Hmmm, daar is deze software niet echt voor gebouwd, ben ik bang.
    Ik weet niet of daar een oplossing voor kan komen. Moet ik navragen.
    Valt er verder mee te leven?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #81

    Standaard

    Kan je niet je kleuren in je beeldscherm aanpassen? Volgens mij kan het ook gewoon een weergave dingetje zijn....

  7. #82

    Standaard

    Vraagje : Toen het oude forum er nog was, kon je een tekst plakken die links bevatten.

    Wanneer deze tekst geplaatst was, werkte de links in het artikel nog.

    Als ik dat nu doe (Tekst kopieren die links bevatten, en dan hier plaatsen als artikel), dan zijn de links (aanklikbare woorden) geen links meer, maar gewone woorden.

    Gaat dit nog veranderd worden? Wel zo makkelijk als je een artikel wil plaatsen met links erin.

  8. #83

    Standaard

    Ik denk dat dit komt omdat je in de basic editor werkt (vanwege IE 10). In de geavanceerde modus werkt het wel.

    Maar zou je de geavanceerde opties weer eens aan kunnen zetten in IE 10? Ik krijg te horen dat het probleem met de Enter-toets opgelost zou zijn.
    Probeer het eens?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat dit komt omdat je in de basic editor werkt (vanwege IE 10). In de geavanceerde modus werkt het wel.

    Maar zou je de geavanceerde opties weer eens aan kunnen zetten in IE 10? Ik krijg te horen dat het probleem met de Enter-toets opgelost zou zijn.
    Probeer het eens?
    Yep, Entertoets werkt

    Bij mij werkte overigens ook met de onderste editor het plaatsen van links.

    De geavanceerde werkt toch wel het prettigst, blij dat ie het weer doet
    Have fun and enjoy your collection

  10. #85

    Standaard

    Ik weet niet of het al benoemt is, maar ik mis de sterren van de traders status. Wellicht misschien met een reden weggehaald echter vond ik het wel fijn dat dit ook zichtbaar was bij leden op het forum; je ziet dan wat voor posts diegene plaatst. Ik weet niet of dit hier al nader uitgelegd is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Yep, Entertoets werkt

    Bij mij werkte overigens ook met de onderste editor het plaatsen van links.

    De geavanceerde werkt toch wel het prettigst, blij dat ie het weer doet
    Top! Kan dit van het lijstje.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik weet niet of het al benoemt is, maar ik mis de sterren van de traders status. Wellicht misschien met een reden weggehaald echter vond ik het wel fijn dat dit ook zichtbaar was bij leden op het forum; je ziet dan wat voor posts diegene plaatst. Ik weet niet of dit hier al nader uitgelegd is.
    Ja, deze zijn helaas weg, omdat we geheel zijn overgestapt naar een nieuw systeem. De waarderingen komen er wel, maar je moet dat weer van voren af aan opbouwen
    De oude waardering is overigens nog wel te zien in de Traderlijst. Dus als je wilt weten hoe iemand 'vroeger' was, moet je daar even kijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik zit nog op IE 8 op WinXP Home (service pack 3)

    Sinds de laatste forum update vallen de topics wel mooi in de kader.
    Dat werkt al een heel pak aangenamer. Waarvoor dank.

    Enkel zie ik de balk met 'nieuwe berichten - privé berichten - FAQ - .....' nog niet goed.
    Die tekst staat nog steeds in het zwart en wordt zichtbaar in het rood als ik er met de cursor op ga staan.
    Dat ligt echt aan IE8... Latere versies is er geen probleem. Ik zou toch willen adviseren te upgraden naar IE9 of een andere recente browser. Is het niet om DVD.nl op de juiste manier te bekijken, dan is het wel voor je eigen cyberveiligheid. Hetzelfde geldt voor je OS. Windows XP is qua veiligheid en stabiliteit al lang voorbijgestreefd door Windows 7...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 14-05-2013 om 12:55
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik weet niet of er nog mensen zijn die hetzelfde ervaren als ik?
    Een deel van de lay-out is bij mij slecht zichtbaar.
    Het gedeelte onder de balk met Home - Recencies - Nieuws - ..... zie ik niet tenzij ik er met de muis over ga.
    De eerste 5 onderwerpen staan in de kleuren van de achtergrond en is ook slecht leesbaar.


    heb hetzelfde en layout is ook niet correct bij mij; gebruik windows 8, zal daar dus wel aan liggen....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb hetzelfde en layout is ook niet correct bij mij; gebruik windows 8, zal daar dus wel aan liggen....
    Hmmm dat is toch vreemd... Jij draait IE10 dan neem ik aan?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #90

    Standaard

    Ik doe nu alles in Chrome onder Vista, maar heb ook IE9 draaien en daaronder ook een duidelijke, grijze achtergrond op het forum. In Safari onder Mac trouwens ook.

  16. #91

    Standaard

    Ik heb datzelfde probleem op een XP SP3 + IE8 machine. XP SP3 + Chrome is wel goed. Evenals Firefox en Opera. Daarnaast heb ik de nieuwe site getest op een Windows 7 machine met IE 10 en Chrome. Ook daar geen problemen met de weergave...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #92
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het lijkt er eerder op dat hij het transparante achtergrond (frame) niet meelaad op de pagina. Ik zie dat ook wel eens als je pagina snel opnieuw laadt. Het duurt dan even voor het frame laadt en dat geeft het effect wat jullie zien. Wellicht wordt dat op een of andere manier geblokkeerd door de PC. Firewall? Antivirus?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat dit komt omdat je in de basic editor werkt (vanwege IE 10). In de geavanceerde modus werkt het wel.

    Maar zou je de geavanceerde opties weer eens aan kunnen zetten in IE 10? Ik krijg te horen dat het probleem met de Enter-toets opgelost zou zijn.
    Probeer het eens?
    Ik heb de instellingen weer op Geavanceerd gezet, en nu werkt het weer zoals voorheen.

    En de Enter toets dus ook.

    Bedankt voor je hulp Ludo

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hmmm dat is toch vreemd... Jij draait IE10 dan neem ik aan?
    inderdaad IE10: Chrome werkt wel; net even gekeken, bij IE10 staan die laatste recencies (plaatjes) i.p.v. horizontaal verticaal en ook allemaal (dus niet zoals bij Chrome 5 titels,).....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #95

    Standaard

    Kun je daar een screenshot van maken?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #96

    Standaard

    even proberen:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #97
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Iemand heeft mij een plusje/beoordeling gegeven, alleen zie ik niks terug onder mijn naam/lijst. Is het al ingebruik?

  23. #98

    Standaard

    Ja, maar net als in het oude systeem worden die handmatig goedgekeurd. Dat kan soms een paar dagen duren.

    EDIT: en voilá, je eerste beoordeling!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    even proberen:
    Dat lijkt wel op een verouderde engine van de browser. Dat heb ik ook wel eens als ik IE-Tab gebruik in Firefox.
    Ik ga het voorleggen aan de ontwerpers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #100
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ja, maar net als in het oude systeem worden die handmatig goedgekeurd. Dat kan soms een paar dagen duren.

    EDIT: en voilá, je eerste beoordeling!
    Mooi. Ik zie dat alle velden verplicht ingevuld moeten worden. Als je een koper feedback wilt geven, zijn sommige velden niet van toepassing op kopers.
    Zoals omschrijving en levering.

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •