Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 340 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Bij het zoeken op het forumzonder ingelogd te zijn dien je een wisselende vraag in te vullen. Echter wanneer je dit niet doe, krijg je de foutmelding "Het antwoord op de beveiligingsvraag was niet correct".Moet dit niet het antwoord op de wisselende vraag was niet correct zijn?

  2. #102

    Standaard

    Als ik in een discussie op een postnummer klik (bijvoorbeeld bij deze #102), dan kreeg je voorheen een aparte pagina te zien met alleen die post.
    Nu gebeurt er weinig tot niets .

  3. #103

    Standaard

    Jawel, want als je nu de link in de adresbalk naar iemand doorstuurt, kom je precies op dat punt in de discussie uit, in plaats van dat je maar één bericht doorstuurt.
    Beter zo, want zo zie je direct het bericht in de context van de hele discussie.
    Dat kon voorheen ook, op de manier zoals jij 'm beschrijft, maar dan moest je altijd extra klikken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #104
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog een bugje gevonden in de zwarte menubalk boven. Op de voorpagina zie je daar o.a. Kijktips staan, maar als je naar het forum gaat is deze verdwenen uit de zwarte balk.

    Even geen screenshot want te veel gehannes om die te maken op iPad

    Hoop dat de omschrijving voldoende is, anders hoor ik het wel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #105

    Standaard

    Dat is geen bug, dat is een bewuste keuze. Je ziet ook bij het Forum in de zwarte balk "Traderlijst" staan en die staat weer niet op de hoofdpagina.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jawel, want als je nu de link in de adresbalk naar iemand doorstuurt, kom je precies op dat punt in de discussie uit, in plaats van dat je maar één bericht doorstuurt.
    Beter zo, want zo zie je direct het bericht in de context van de hele discussie.
    Dat kon voorheen ook, op de manier zoals jij 'm beschrijft, maar dan moest je altijd extra klikken.
    Aha, ik zie nu dat de url inderdaad wel wijzigt. Bedankt voor de opheldering!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Mooi. Ik zie dat alle velden verplicht ingevuld moeten worden. Als je een koper feedback wilt geven, zijn sommige velden niet van toepassing op kopers.
    Zoals omschrijving en levering.
    Vond ik ook een beetje lastig, heb het als volgt maar een beetje uitgelegd aan een nieuwe medeforummer:

    Product zoals omschreven: In geval van de verkoper de aangebode waar - of ze heel of stuk waren, de juiste uitvoering, niet versleten, gesealed of niet maar dan zonder krassen etc etc.- voor de koper is het eigenlijk de vraagprijs, oftewel het juiste bedrag incl. verzendkosten.
    Levering: hierin beoordeeld de koper bijvoorbeeld de snelheid, verpakking etc etc. van de verkoper. In het geval van de verkoper beoordeeld hij de snelheid van betalen, aan het lijntje gehouden is niet fijn voor een verkoper.
    Communicatie: Verkoper wordt dan beoordeeld op snelheid van op berichten reageren, de duidelijkheid van communiceren, het aangeven van wanneer verzonden, in het geval van de koper wordt dat dan duidelijkheid van aangeven van wat hij wil, snelheid van antwoorden op de berichten en een snelle bevestiging dat iets aan gekomen is, voor de verkoper fijn om te weten dat zijn spulletjes zijn aangekomen, Ook geeft de verkoper dan aan dat hij de deal zijn beoordeling zal geven en kan dan tevens vragen om ook een beoordeling te krijgen(kon je in het oude systeem ook aanvinken of je dat wel of niet terugverwachte, nu nog even niet dus).

    Inderdaad is het systeem nog niet helemaal uitgerijpt, er zal nog wel wat aan gesleuteld moeten worden. Denk bijvoorbeeld aan het geval dat je als koper de verkoper een puntje minder geeft op snelheid van versturen(het is niet leuk om als koper lang op je vlot betaalde spullen te moeten wachten, zie ook de beloftes van bijvoorbeeld de internet winkels, vandaag voor .... uur besteld is morgen in huis etc etc. Of dat de waar toch wel iets beter verpakt had mogen worden en een puntje minder, of trage communicatie, ook al vind de verkoper van niet, maar als je wat te koop aanbied, zal je toch zeker 1 x op de dag je mail moeten afhandelen lijkt mij.... Het gevaar zou kunnen bestaan dat deze verkoper dan de koper ook een iets mindere beoordeling zou kunnen geven, dat lijkt mij nu ook weer niet de bedoeling.

    Er zullen nog hier en daar wat gedachtes over moeten gaan komen met wat voorstellen, denk dat de modjes(goed bedoeld!) er nog wel wat extra werk aan kunnen krijgen.

    Al met al moet de verkoper een grotere inspanning leveren dan de koper om een deal helemaal goed te laten verlopen, dat moge duidelijk zijn, doch de koper investeert zijn zuurverdiende centjes en dat heeft ook een inspanning gekost(nou ja, normaal gesproken dan, ik krijg het nog steeds niet voor niets).

    Voorlopig kunnen we het zo even doen, totdat ie met ons aller inbreng nog beter wordt, althans dat hoop ik
    Have fun and enjoy your collection

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bij het zoeken op het forumzonder ingelogd te zijn dien je een wisselende vraag in te vullen. Echter wanneer je dit niet doe, krijg je de foutmelding "Het antwoord op de beveiligingsvraag was niet correct".Moet dit niet het antwoord op de wisselende vraag was niet correct zijn?
    Nee toch? Het is een beveiligingsvraag tegen spammers/bots. Dus in zoverre klopt de benaming wel, lijkt me.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nee toch? Het is een beveiligingsvraag tegen spammers/bots. Dus in zoverre klopt de benaming wel, lijkt me.
    Wat is beveiligingsvraag vraag dan die je moet invoeren? is dat de zoekopdracht in het 1 van de 3 velden onder het onder het kopje `search for`? en als dat zo is waarom heet dat dan beveiligingsvraag ipv bv zoekopdacht?

  10. #110

    Standaard

    Ik zal daar nog eens naar kijken. Sowieso klopt "search for" niet, dat mag best Nederlands zijn
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat is geen bug, dat is een bewuste keuze. Je ziet ook bij het Forum in de zwarte balk "Traderlijst" staan en die staat weer niet op de hoofdpagina.
    Helemaal gelijk. Had alleen het aantal links geteld in die zwarte balk, niet wat er precies stond


    Maar ik geef niet af en heb een nieuwe gevonden, of wellicht 2

    Klikken op link bij My Activity ( niet echt Nederlands, is N° 1 ) werkt niet, want je wordt niet naar het draadje verwezen maar naar de hoofdpagina van het forum, is N° 2

    Beeld zegt meer dan woorden, dus bij deze.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #112

    Standaard

    Ja, deze was ik ook al tegegekomen en ik weet nog niet waar dat aan ligt.
    Staat inmiddels op het lijstje.
    Als jij weet waar ik dat kan vinden, hoor ik het graag.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #113
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ludo, op mijn forum kan ik dat helaas niet controleren, zit zelf nog altijd op een 3.8 versie. Financieel niet meteen haalbaar voor me om naar 4.2 te gaan.

    Links kloppen in ieder geval niet.

    In mijn activiteit is het;

    [code]http://dvd.nl/forum/Opmerkingen%20en%20bugmeldingen%20betreft%20de%20n ieuwe%20site%20van%20DVD.nl[/code]

    terwijl het als volgt zou moeten zijn;


    [code]http://dvd.nl/forum/showthread.php?88969-Opmerkingen-en-bugmeldingen-betreft-de-nieuwe-site-van-DVD-nl[/code]
    Laatst aangepast door StefaanD : 16-05-2013 om 11:30 Reden: klikbare links in code gegoten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #114

    Standaard

    Dat probleem wat Stefaan als laatste aankaart zie ik dus niet. Bij mij staat er gewoon Mijn Activiteit en de links hebben ook de juiste benaming...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #115
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad vanuit Michael's profiel werkt het wel perfect. Vreemd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #116

    Standaard

    Staat in de instellingen bij jou de forumtaal op forumstandaard, engels of nederlands? Bij mij op nederlands namelijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #117

    Standaard

    Nee, niet vreemd. Heb het namelijk gevonden...
    Het zat 'm in tags in de vertaling. Die tags zijn blijkbaar anders dan in de oude software.
    Daarom is My Activity nu ook Mijn Activiteit geworden...
    Het was even zoeken naar de juiste "All". Zoeken op dit woord geeft me toch een lijst....!

    Wat ik nog wel vreemd vind is dat ik in jouw profiel, mijn berichten zie staan...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wat is beveiligingsvraag vraag dan die je moet invoeren? is dat de zoekopdracht in het 1 van de 3 velden onder het onder het kopje `search for`? en als dat zo is waarom heet dat dan beveiligingsvraag ipv bv zoekopdacht?
    Ik heb de teksten nu aangepast. Ik vind wel dat het erg onduidelijk wordt weergegeven als je de vraag niet beantwoord hebt, je ziet het nauwelijks staan. Maar ik weet niet hoe ik dat kan aanpassen.
    Ik weet alleen niet wat er nu bij de registratie wordt gevraagd: beveiligingsvraag of wisselende vraag.
    Dat moet ik nog uitzoeken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat ik nog wel vreemd vind is dat ik in jouw profiel, mijn berichten zie staan...

    Ligt eraan met wie je 'vrienden' bent op het forum. Je kunt kiezen voor alles. Voor alleen berichten van jezelf. Voor alleen berichten van je vrienden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #120

    Standaard

    Ah, weet ik dat ook weer. Dank!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nog iets: ik gebruik deze site altijd via "Nieuwe Berichten" en als ik naar een ander submenu wilde gaan vond ik deze via de dropdown box rechts onderin. Maar die is nu verdwenen; komt deze nog? Want die was altijd erg handig....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nog eentje: bij het overzicht van nieuwe topics gebruik ik altijd het pijltjes icoontje achter het topic om het meest recente bericht te lezen. Maar ik heb nu gemerkt dat als er een bericht door een member is gepost met een lange naam dan wordt de naam ingekort maar er wordt ook geen icoontje getoond.
    Heren,zijn deze vragen jullie je nog opgevallen?

  22. #122

    Standaard

    Ik heb het op m'n lijstje gezet!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #123

    Standaard

    IVM Traderslijst

    Momenteel staat mijn teller op nul, aangezien ik in het nieuwe systeem nog geen deals achter de rug heb. In de laatste maanden (of langer) heb ik echter behoorlijk wat deals afgerond, steeds met succes en positief beoordeeld. Het totaal staat op 37. Het geeft een zeer vertekent beeld nu deze niet echt van tel meer zijn. Kunnen deze op de één of andere manier samengebracht worden? Desnoods handmatig?

    Ik zou ook graag kunnen zien van wie deze beoordelingen kwamen, omdat ik via die weg mijn contactpersonen (bv. voor slipcovers) kon opzoeken. Is het mogelijk dit alsnog terug te brengen?

    Ik lees 't later wel.

  24. #124

    Standaard

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. We hebben er lang over nagedacht hoe dat voor elkaar te krijgen, maar het zijn twee totaal verschillende systemen.
    Je oude deals zijn niet helemaal weg, het aantal wordt nog genoemd in je overzicht bij "Totaal plussen en minnen
    voor 10 mei 2013:"
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #125

    Standaard

    Jammer, maar het is niet anders. Is het dan toch mogelijk op de één of andere manier die lijst terug met de betrokkenen op de één of andere manier te verkrijgen?

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •