Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 340 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Nee, ook dat is helaas niet mogelijk. Die stond op de oude server en die is reeds ontmanteld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #127

    Standaard

    *slaat hand op voorhoofd* Potver, had ik die maar opgeslagen alvorens het forum vernieuwd werd. Deels eigen fout hoor, ik had er moeten aan denken.

  3. #128

    Standaard

    Ik heb niet gekeken of deze er bij stond, maar het is wel HEEL irritant dat de hele recensie selectie zooi niet fatsoenlijk werkt. klik ik op bluray krijg ik wel bluray, klik ik dan op pagina 2 reset de hele sortering.. klik ik op bluray en dan op bv R dan krijg ik ineens alles van R te zien ipv alleen bluray en hetzelfde probleem is dan ook weer aanwezig, klik ik op pagina 2 reset de hele zooi, zelfde gebeurd ook als je dan de sortering aanpast... IE10 windows 7 ultimate, overigens ook op chrome.. het lijkt wel alsof er totaal niet getest is ofzo, het werkt helaas voor geen meter..

    Persoonlijk vindt ik de site erg onoverzichtelijk geworden, veel te druk..

  4. #129

    Standaard

    Ja, dit probleem is bekend.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #130
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is er iets veranderd aan de manier waarop afbeeldingen worden geplaatst in berichten ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #131

    Standaard

    In zoverre dat het nu weer op de 'normale' manier zou moeten kunnen.
    Automatisch resizen kan nog niet, daar is nog een plugin voor nodig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #132
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK bedankt Ludo

    Hoe zeggen ze dat ook alweer op z'n Nederlands wat in het vat zit verzuurt niet, zoiets toch
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Is er iets veranderd aan de manier waarop afbeeldingen worden geplaatst in berichten ?
    Irritant is het. Als je je bericht wil editen laat ie nu de foto zien ipv de link en de volgorde van de foto's is onmogelijk te wijzigen. Als je een link achter een foto plakt schiet ie terug naar het begin...

  9. #134
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is WYSIWYG (What you see is what you get) waar je last mee hebt vermoed ik.

    Gewoon in dat editor venstertje uit de knoppen balk kiezen voor het meest linkse icoontje, dat met de blauwe A, dan wordt het niet WYSIWYG maar worden je beelden getoond als link zoals je het zou willen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #135
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij is Stefaan een undercover crewmember...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #136
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ssstttttt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #137

    Standaard

    Bij deze post werkt het niet helemaal lekker:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...a-werkt)/page3

    Er zouden 3 pagina's moeten zijn, maar als je op de volgende klinkt, of rechtstreeks naar pagina 3 wilt gaan blijf je toch elke keer pagina 1 voor je neus krijgen....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #138

    Standaard

    Werkt bij mij wel goed Herman(Firefox + W7)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Werkt bij mij wel goed Herman(Firefox + W7)
    Hier W7 en IE10, toen ik met een verse browser hiervan naar de link boven jouw post ging, toen kwam ik wel op pagina 3 terecht, daarna naar pagina 1 gegaan en hierna werkte het weer niet, bleef ik op pagina 1 terwijl ik de volgende had gevraagd...... lijkt toch wel een bug, zou toch gewoon van de ene pagina naar de andere moeten kunnen gaan. Vreemd, maar dit was de eerste post waar ik dit fenomeen tegenkwam.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #140

    Standaard

    Ahw, eindelijk weer gewoon de berichten volgen waar ik op geabonneerd ben met een klik op de link in de mail!
    Het ziet er verder prima uit, echt een verbetering wat mij betreft

  16. #141

    Standaard

    Om de één of andere reden heb ik een stuk minder plussen (nu 9, voorheen 16) in de traderlijst dan voor de grote vernieuwing. Hoe kan dit?

  17. #142

    Standaard

    Leuk zeg. Typ je een hele reactie in 'welke film heb je net gezien en wat vond je ervan', druk je op verzenden en blijf hij op 'bericht wordt geplaatst, een ogenblik geduld a.u.b' staan. Na vijf minuten maar eens op F5 gedrukt, maar dan was ook het hele getypte bericht weg. Is al de tweede keer dat dit gebeurt.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #143
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vervelend. Ik heb ook wel eens dat ik het niet vertrouw en dan selecteer ik eerst alle tekst voor de zekerheid. Wel balen. We zetten het op de lijst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #144

    Standaard

    Dat was met de oude site ook wel eens het geval.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #145

    Standaard

    Er is iets wat ik persoonlijk mis. Ik mis onder elke einde van een gelezen rubriek de snelkoppeling (navigatie) om naar het subrubriek terug te gaan. Er is nu wel een "snelle navigatie" aanwezig, maar dat werkt totaal niet prettig (en is ook niet snel).

    Kan dat niet terug komen?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  21. #146

    Standaard

    Ik heb daar heel lang naar gezocht binnen de forumsoftware, maar (nog) niet kunnen vinden.
    Er zijn meer mensen (waaronder ikzelf) die die links missen.
    Als iemand het wel weet (iemand die vBulletin goed kent) dan hou ik me aanbevolen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was dat niet een plugin?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even voor de goede verstaander, jullie bedoelen het "kuimelpad" zoals dat bovenaan getoond wordt, dat dit ook onderaan de pagina zou getoond worden ?

    Zoals voor dit draadje is dat

    Subforum -> Overige -> Op- / Aanmerkingen op DVD.nl -> Opmerkingen en bugmeldingen betreft de nieuwe site van DVD.nl


    Zou eens moeten zoeken op m'n eigen forum maar ben zelf bij de 3.8 versie blijven steken. Maar vermoed als het daar aanwezig is, dat dit ook wel zo zal zijn in versie 4
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #149
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er blijkt geen instelling voor te zijn om het kruimelpad te tonen onderaan de pagina.

    Wel is er een modificatie te vinden welke ook met vBulletin 4 werkt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #150

    Standaard

    Dank voor het zoeken Stefaan!
    Zo te zien ligt die site er nu uit, want krijg geen verbinding.
    Maar ik zet 'm op het lijstje.
    In het najaar doen we een evaluatie, dan nemen we het mee.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •