Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 340 worden weergegeven.
  1. #151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geen problemen hier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #152

    Standaard

    Waarom worden mijn hoofdletters automatisch verkleind? Maakt niet uit welke modus ik in zit, zelfs in WYSIWYG wil ie geen hoofdletters laten zien als je je zin ermee begint.

  3. #153
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vreemd. Ik zie gewoon hoofdletters in de bovenstaande post! Of bedoel je dat niet?
    Bij R.I.P. of RIP doet hij dat dan weer wel. Dat was mij ook wel eens opgevallen, maar dat zal in de forumsoftware zitten.

    Test:
    WYSIWYG...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #154

    Standaard

    Ik heb iemand geplust en daarbij een klein berichtje achtergelaten, maar vervolgens zie ik die plus niet terug bij de trader.

    De trader zegt mij geplust te hebben, maar ook dat zie ik niet terug in het overzicht. Dit is alweer een week geleden.

    Ben ik iets vergeten? Waarom moet ik nu bv meerdere velden invullen, en moeten al die plussen eerst worden goedgekeurd door dienstdoende mods?

    Ik vind dat nieuwe systeem er nou niet gebruikersvriendelijker op worden eerlijk gezegd. Is er ergens een handleiding te lezen?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 25-08-2013 om 14:36

  5. #155

    Standaard

    De traderstatus is weer bijgewerkt. Dat doen we niet elke dag, dus het kan een paar dagen duren voordat je plusje zichtbaar wordt in het overzicht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #156

    Standaard

    Okee, het wordt dus eerst gechecked door jullie voordat ze te zien zijn?

  7. #157
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Naar aanleiding van de te koop draadjes die 'k aangemaakt had en het vergeten vermelden van TKA (waarvoor dank aan Claudio om me hierop te wijzen) toch nog even dit onder de aandacht brengen.

    Met het nieuw forum is het perfect mogelijk om met voorvoegsels te werken welke per subforum kunnen ingesteld worden. Die voorvoegsels kunnen ook een mooi kleurtje (wie heeft dat niet graag ) krijgen zodat het in de lijst meteen duidelijk is. Je kan zelfs zo ver gaan dat als iemand een nieuwe draad aanmaakt hij/zij verplicht is een voorvoegsel te kiezen.

    Lijkt me een goeie aanvulling voor de verkoopsrubriek hier op dvd.nl


    Voorbeeldje hieronder hoe het eruit zou kunnen zien.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goeie tip, gaan we eens naar kijken. Weet alleen niet of dit standaard is of een plugin?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #159
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zit er standaard in Claudio, klik maar even
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #160

    Standaard

    De zoekfunctie (uitgebreid zoeken) werkt nog niet helemaal lekker. Als ik op bepaalde steekwoorden probeer te zoeken dan zie ik heel vaak 'connecting...' maar daar blijft 'ie dan in hangen.

    Ik gebruik Firefox 23.0.1 btw.

  11. #161
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Binnenkort gaan wij weer eens inventariseren wat er allemaal verbeterd kan worden en wij nemen dit zeker mee.
    Dank voor het aangeven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #162

    Standaard

    Beginnen de oude kwalen weer op te spelen? vannacht om ca. 04:15 uur ging de site plat en ik had net een berg getikt

    Ook worden de meldingen/beoordelingen van de traderslijst zeer slecht verwerkt..... de opmerking is zo snel mogelijk, maar dat is de laatste tijd veel langer dan een week en komt allemaal niet erg geloofwaardig meer over

    Zie al een tijdje geen Blu ray beschrijvingen meer....... gaat DVD.Nl terziele en moet ik al snel backups gaan maken en naar een ander forum gaan verhuizen?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #163
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet gemerkt dat de site eruit lag vannacht, maar de nacht daarvoor wel. Geen oude kwaal, maar wellicht iets van onderhoud. Gelukkig heeft de site na de migratie er niet meer uitgelegen.

    Er zijn wat recensenten afwezig, waardoor het nu even rustig is, maar dat trekt wel weer aan. Neemt niet weg dat wij altijd op zoek zijn naar nieuwe recensenten.

    Nee de site gaat niet ter ziele. Heb juist na aanleiding van o.a. jouw vehaal in een TKA alle regels en voorwaarden flink op de schop gegooid. Maar dat het op ht gerelateerde forums wat rustiger wordt is een feit, maar ook daar hopen we verbetering in te zien...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #164

    Standaard

    Hallo Claudio, heb bij het stukje verpakken ook een soort van samenvatting van waar op te letten bij het verzenden, geplaatst, het meeste wordt toch bekent geacht te zijn en misschien hier en daar wat kleine aanvullingen.

    Oke, recensenten..... ik kan wel een verslagje maken van een meeting over zo, of wat schrijven over een apparaat, maar een film is weer een iets ander verhaal, al zou ik met de technische info van een schijf en het beeld en geluid weer wat minder moeite hebben, het verhaal beschrijven is toch weer een ander verhaal, ik beleef films schijnbaar anders dan anderen en kan hem vaak in 3 of 4 woorden wel beschrijven, meestal is dat iets van k.t, goed, moet je zien, laat maar zitten Ik kan over films geen hele verhalen vertellen, dus helaas en tevens wil ik niet zonder mijn nick op het forum.

    Blijft er toch nog steeds wat te zeuren over....... dat updaten van het zogenaamde plus en min systeem, tjonge jonge dat duurt hier toch de laatste tijd wel eeuwen, dat mag toch wel even sneller, dat gebeurde in het verleden toch ook wel frequenter, onder andere een nadeel met het nieuwe systeem is dat je niet kunt zien of iemand al een beoordeling heeft ingestuurd, in het verleden kon je duidelijk zien of iets wel of nog niet verwerkt was. Overigens is het nieuwe systeem op wel meer punten voor verbetering vatbaar, maar daar heb ik hier en daar al eens een vlieger over opgelaten.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #165
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Aanvullingen zijn altijd welkom. Heel veel bestond al, maar heb ik hier en daar wat aangepast, univormer gemaakt een aangescherpt en soms wat meer. Als je iets ziet waarvan je denk dat kan veel duidelijker, dan hoor ik dat graag.

    Dat van die + en -en heb je gelijk in en ben daar mee bezig zodat ik dat ook kan. Dus dat komt goed en dat zal dat een stuk sneller gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #166

    Standaard

    Tis gewoon stilte voor de storm. De herfst komt eraan dus komen er vanzelf meer posts, recensies, nieuws en discussies. Als het ff een maandje wat rustiger is dan gaat niet meteen de site ter ziele, daar moet wel ff wat meer voor gebeuren
    Oh ja, en om 4.15 moet je gewoon lekker maffen, das geen tijd om een heel stuk proza te gaan dichten. Daar heeft dit forum een een beveiligingsinstelling voor, vandaar het offline gaan...

  17. #167

    Standaard

    Je bent goed bezig met alle aanpassingen Claudio; zal weer een hoop tijd in zitten .

  18. #168

    Standaard

    Vannacht wederom problemen met het bereiken van dvd.nl, dat was tussen 3:15 en 4:00 uur. Soms wel en soms niet bereikbaar, ook ging het verwerken van antwoorden op posts haperend.

    Andere sites waren snel en zonder haperen te bereiken, dus het ligt niet aan mijn PC of internetverbinding.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #169

    Standaard

    Misschien wordt de site dan wel van een backup voorzien ofzo? Lijkt me logisch om dat in de nachtelijk uren te doen.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Misschien wordt de site dan wel van een backup voorzien ofzo? Lijkt me logisch om dat in de nachtelijk uren te doen.
    Dan kan de site gewoon blijven werken hoor, dat is bij zoveel andere sites ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #171
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik merk het ook, vrijwel elke nacht rond een uur of half 4 (als normale mensen slapen) gaat de site ofline. Omdat ik natuurlijk niet altijd om die tijd online ben, weet ik niet of dit een uitzondering of vaste prik is. Wel zijn er een paar dingen veranderd zoals de reclame banner op de main site...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik merk het ook, vrijwel elke nacht rond een uur of half 4 (als normale mensen slapen) gaat de site ofline. Omdat ik natuurlijk niet altijd om die tijd online ben, weet ik niet of dit een uitzondering of vaste prik is. Wel zijn er een paar dingen veranderd zoals de reclame banner op de main site...
    Mmm, voel me toch vrij normaal, ook al werk en slaap ik, door mijn werk, op andere tijden dan de gemiddelde mens, maar dat terzijde.

    Site werkt rond die tijd gewoon niet goed, slecht tot niet bereikbaar, het blijven vaststaan als er een post geplaats wordt, time outs meldingen als je de site wilt bereiken.
    Ik weet ook niet of dit elke keer rond deze tijd is, ik moet ook wel eens werken op die tijd en kan dan niet online gaan....... Oh, ik slaap ook wel op dat tijdstip

    Men mag gerust de kop in het zand steken, maar het kan een voorbode zijn dat er iets toch niet helemaal goed zit.

    Ik weet dat ik als ik wat getikt heb, dit even opsla, voordat ik het probeer te posten, site is helaas onbetrouwbaar en als je wat tikwerk verliest, dan wordt je niet vrolijk.
    Als de site echt onderhoud gaat doen, dan kan de site beter helemaal offline gaan en een melding plaatsen dat er onderhoud is, wat er nu gebeurt is niet erg
    professioneel.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het feit dat het mij opviel zegt al genoeg over mijn nachtrust. Belangrijke teksten doe ik meestal lokaal en doe een knip en plak. Mijn IE10 doet wel eens kaboom, tekst weg..

    Men denkt gewoon, "we doe het 's nachts, heeft niemand er last van" en wij weten ook nog niet het fijne ervan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #174
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Van een normale backup zou je inderdaad online niet veel mogen merken. Van een database backup kan dat wel anders uitvallen, tabellen worden dan namelijk even vergrendeld dus niet toegankelijk. Normaal gaat zoiets snel, maar het forum is groot dus zal toch wel even duren.

    Zomaar een gedacht
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #175

    Standaard

    Niet echt een storing, maar wel vervelend:

    Hier op kantoor worden bepaalde componenten van een webiste uitgeschakeld (met name ActiveX).
    Als ik hier nu op de frontpage op 'Forum' klik bovenin, wordt ik naar een website van Transavia gestuurd.
    Ik vermoed dat er een irritante banner over de site ligt, die ik niet zie door deze restricties.

    Ook reviews kan ik nu niet aanklikken vanwege die irritante ad. Kan dat ding weg of worden aangepast zodat ik weer kan klikken in mijn lunchpauze?

    P.S. Ik heb niets tegen ads, zolang ze niet storend zijn. Ik weet dat jullie ook inkomsten moeten genereren. Maar die grote blokkerende vlakken zijn wel vervelend...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •