Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 340 worden weergegeven.
  1. #176
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er is sinds kort idd een reclame banner die als overlay over de site ligt. Echter kan je die normaal gesproken wegklikken en in jouw geval niet en blokkeert de site. Die banner komt echter maar één maal tevoorschijn, dus als je zou refreshen, zou hij weg moeten blijven. Maar wellicht werkt dat niet zoals het hoort op de wijze dat dit geblocked wordt op jouw werkcomputer.

    Je kunt natuurlijk ook een direct link gebruiken en zo de banner vermijden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #177

    Standaard

    Het werkt nu

    Het is inderdaad minder dramatisch dan ik het voor deed komen. Heb nu ook een directe link naar het forum.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #178
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi zo!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #179

    Standaard

    mmm, klopt het dat je maar een beperkt aantal plaatjes kan toevoegen per post ? zou zeer onhandig zijn...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #180
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kunt per post 5 thumbnails via de bovenstaande knop uploaden, maar wel weer eindeloos deeplinken.... (copy/paiste)
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #181
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De Home Page (www.dvd.nl) staat nog steeds op Zomertijd, bij de vermelding van forum posts.

  7. #182
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zie wat je bedoeld, alleen kan ik hier niet bij. Zal er wel melding van maken. In het forum zelf klopt het weer wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #183
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  9. #184

    Standaard

    Kan dat reclame geval op de hoofdpagina echt niet subtieler? Echt niet te doen op mobiele apparaten, dat ding komt telkens weer te voorschijn als je op de site komt. En wegklikken is ook een hele uitdaging door dat kleine kruisje, met als gevolg dat je op de advertentie klikt. Ik begrijp dat het als functie heeft een paar cent binnen te sprokkelen, maar het komt totaal niet gastvrij over... maargoed dat is mijn mening.

  10. #185
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas is reclame echt een bittere noodzaak voor onze site en soms kan dat inderdaad vervelend zijn. Echter kun je dit eigenlijk heel snel omzeilen door op "vernieuwen' te klikken. De advertentie wordt altijd maar één keer vertoond. Juist handig voor de mobiel. Voor het forum kun je altijd een snelkoppeling maken (Daar verschijnt de advertentie) niet. Ik log zelf meestal in op mijn persoonlijke instellingen om zo eerst mijn abo's te kunnen lezen, maar ik snap natuurlijk je punt...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-11-2013 om 03:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #186

    Standaard

    Ik weet niet of die al voorbij gekomen is maar ik zie zojuist dat op de startpagina van dit forum, onderin bij Wie zijn er online > Actieve gebruikers staat dat er op 12 oktober 2013 om 04.48 uur een recordaantal van 997 (unieke) bezoekers waren (of geweest zijn).
    Dat lijkt me erg sterk, zeker gezien dat tijdstip midden in de nacht. Hoe wordt dat geteld dan? Ik neem toch aan dat iedere dag de teller weer op 0 gezet wordt? Dan kan je in bijna 5 uren nooit zoveel unieke bezoekers krijgen. Leg eens uit hoe dit zit?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #187
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat was mij enige tijd ook al opgevallen. Dit zal een dubieus voorval zijn in de trend van DOS-aanvallen oid. Wij hebben er geen last van gehad en het is verder niet meer voorgekomen. Daarnaast staat het wel leuk. Zoooo, die site is nog populair. De actuele opbouw van de telling kun je altijd onderaan terugzien. Als je er op klikt zie je zelfs waar de gastlezers, spambots en leden naar kijken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #188
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #189

    Standaard

    Sinds vorige week heb ik het volgende probleem. Als ik de site bezoek via mijn gewone pc / laptop is er geen enkel probleem. Als ik echter de site raadpleeg via mijn iPad dan wordt de site wel geopend maar kan ik nergens op klikken. Ik heb 2 iPads en bij alle twee heb ik hetzelfde probleem, een collega van op het werk heb ik het ook laten testen met zijn iPad en daarr lukte het ook niet. Tijdelijke oplossing is de geschiedenis wissen en de cookies verwijderen dan lukt het meestal voor 90% terug. Soms ook niet. Heeft dit te maken met de pop up reclame die verschijnt. Als ik de site bezoek via mijn pc / laptop krijg ik deze pop up te zien, bij de iPad niet.

  15. #190

    Standaard

    Ik heb gisteren nog de site bezocht op mijn iPad en had nergens last van..

  16. #191
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nog makkelijker is refresh kiezen, want de pop-up komt maar één keer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Sinds vorige week heb ik het volgende probleem. Als ik de site bezoek via mijn gewone pc / laptop is er geen enkel probleem. Als ik echter de site raadpleeg via mijn iPad dan wordt de site wel geopend maar kan ik nergens op klikken. Ik heb 2 iPads en bij alle twee heb ik hetzelfde probleem, een collega van op het werk heb ik het ook laten testen met zijn iPad en daarr lukte het ook niet. Tijdelijke oplossing is de geschiedenis wissen en de cookies verwijderen dan lukt het meestal voor 90% terug. Soms ook niet. Heeft dit te maken met de pop up reclame die verschijnt. Als ik de site bezoek via mijn pc / laptop krijg ik deze pop up te zien, bij de iPad niet.
    Hier hetzelfde probleem, met de ipad. Met Safari liep de site al enige tijd vast. Inmiddels nu ook met Chrome.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #193
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is dit nog steeds zo? Kan het zelf namelijk niet testen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #194

    Standaard

    Hier wel, nog steeds.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #195

    Standaard

    Achter de schermen wordt er naar gekeken, maar het lijkt lastig omdat het probleem niet zelf gecreëerd kan worden.
    Als ik iets weet, horen jullie het ook.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #196

    Standaard

    Eigenlijk maak ik me er door in dit topic te reageren ook enigszins schuldig aan, maar aangezien het topic in de FAQ wordt genoemd plaats ik hier toch een reactie. Ik merk dat er de laatste tijd regelmatig op recensies wordt gereageerd waar al jaren geen reactie meer geplaatst was. Op andere fora is dit eigenlijk not done en ik was wel benieuwd hoe daar hier over gedacht wordt.

    De recensies vind ik altijd vrij nuttig en dat geldt eigenlijk ook wel voor de reacties hierop. Deze kunnen er soms toch voor zorgen of ik een film wel of niet op dat moment koop. Toch merk ik dat ik de reacties op recensies van jaren geleden nogal overbodig over komen. Ik ben wel benieuwd hoe er hier over gedacht wordt.

    Bij andere fora zie je dat een topic automatisch gesloten wordt nadat er een bepaalde tijd niet op gereageerd is. Dat lijkt me in dit geval een prima oplossing al weet ik niet of dat makkelijk geïmplementeerd kan worden en of daar meer animo voor is. Dus ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenover staan.

  22. #197

    Standaard

    Op de beginpagina staat er bv rechts Forum, met daaronder wat highlights van Topics. Wanneer ik daar op Forum klik, dan kom ik niet in het Forum terecht. Maar dat gebeurd wel als ik boven op op Forum klik. Ik vroeg me gewoon af of die namen (zoals Forum) op de beginpagina ook niet klikbaar geplaatst kunnen worden. Leek mij wel handig.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Eigenlijk maak ik me er door in dit topic te reageren ook enigszins schuldig aan, maar aangezien het topic in de FAQ wordt genoemd plaats ik hier toch een reactie. Ik merk dat er de laatste tijd regelmatig op recensies wordt gereageerd waar al jaren geen reactie meer geplaatst was. Op andere fora is dit eigenlijk not done en ik was wel benieuwd hoe daar hier over gedacht wordt.

    De recensies vind ik altijd vrij nuttig en dat geldt eigenlijk ook wel voor de reacties hierop. Deze kunnen er soms toch voor zorgen of ik een film wel of niet op dat moment koop. Toch merk ik dat ik de reacties op recensies van jaren geleden nogal overbodig over komen. Ik ben wel benieuwd hoe er hier over gedacht wordt.

    Bij andere fora zie je dat een topic automatisch gesloten wordt nadat er een bepaalde tijd niet op gereageerd is. Dat lijkt me in dit geval een prima oplossing al weet ik niet of dat makkelijk geïmplementeerd kan worden en of daar meer animo voor is. Dus ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenover staan.
    Waarom zou er niet op jaren oude recensies mogen worden gereageerd? Als je bijv. pas nu bent toegekomen om een bepaalde film te zien, dan kan je daar toch nog je mening over kwijt willen? Beetje kort door de bocht vind ik dit. Wat jij overbodig vindt, is dat niet noodzakelijk voor een ander.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom zou er niet op jaren oude recensies mogen worden gereageerd? Als je bijv. pas nu bent toegekomen om een bepaalde film te zien, dan kan je daar toch nog je mening over kwijt willen? Beetje kort door de bocht vind ik dit. Wat jij overbodig vindt, is dat niet noodzakelijk voor een ander.
    Er wordt een mening over de film gegeven niet over de uitgave waar de recensie voor geschreven is en dat vind ik in die gevallen nogal overbodig. Wanneer je je mening over een film wil geven dan is het film discussie forum daar een veel betere plek voor in mijn ogen, vind je ook niet.

    Maar ik ben wel benieuwd wat jij de toegevoegde waarde van een reactie vind in een topic waar soms al meer dan 10 jaar niet meer op gereageerd is. Dat is niet voor niets, lijkt me. Ik ben benieuwd hoe anderen daar over denken. Bij veel fora is het heel normaal dat wanneer er een bepaalde tijd niet meer gereageerd wordt het topic automatisch gesloten of gearchiveerd. Wanneer iemand dan nog wil reageren dan kan er gevraagd worden het topic weer te openen of er kan een nieuw topic geopend worden.

  25. #200

    Standaard

    Gewoon zo laten hoe het is. Als de ene een film zwaar klote vind, wil dat niet zeggen dat jij of Piet of Karin of weet ik het die ook slecht moet vinden. Misschien vinden hun die wel leuk, dat kan toch?. Nou als iemand wil reageren ergens moet dat kunnen, ook al is het op iets van al een hele tijd geleden. Het sluiten en dan steeds moeten vragen of het weer open mag, is gewoon te zot voor woorden. Laat staan er een nieuw topic voor aan te maken. Hier gaat het al zolang op die manier, dat het goed gaat. En wat andere Forums doen moeten hun weten lijkt me.

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •