Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 340 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op de beginpagina staat er bv rechts Forum, met daaronder wat highlights van Topics. Wanneer ik daar op Forum klik, dan kom ik niet in het Forum terecht. Maar dat gebeurd wel als ik boven op op Forum klik. Ik vroeg me gewoon af of die namen (zoals Forum) op de beginpagina ook niet klikbaar geplaatst kunnen worden. Leek mij wel handig.
    Het betreffende menu werkt inderdaad niet lekker onder Android,... maar op mijn Windows laptop wel.
    Onder Windows krijg ik een drop down menu te zien als ik met mijn pijltje op een van de items in het menu ga staan, (met uitzondering van "nieuws" die dan weer wel werkt onder Android). Die drop down menu's krijg je ook enkel te zien op de beginpagina.
    Waarschijnlijk dus een probleem met de drop down menu's en Android.

    Voor zowel Android als Windows gebruik ik de Chrome browser
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #202

    Standaard

    Tja, ik kan het nog best nuttig vinden als er op oude recenties van dvd's/bluray's wordt gereageerd, immers zijn die discs vaak nog gewoon in omloop of hebben mensen dus ook nu pas daadwerkelijk de betreffende dvd gezien (ik heb dvd's liggen die ik al zo'n 17 jaar heb, maar nog steeds niet gekeken heb).
    Ik zie het problem ook niet waarom er niet op gereageerd zou mogen worden (zolang het maar met de film ansich te maken heeft en dus geen spam is). Vind het zelfs te zot voor woorden dat mensen het belachelijk vinden dat je er nog wel op zou mogen reageren.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het betreffende menu werkt inderdaad niet lekker onder Android,... maar op mijn Windows laptop wel.
    Onder Windows krijg ik een drop down menu te zien als ik met mijn pijltje op een van de items in het menu ga staan, (met uitzondering van "nieuws" die dan weer wel werkt onder Android). Die drop down menu's krijg je ook enkel te zien op de beginpagina.
    Waarschijnlijk dus een probleem met de drop down menu's en Android.

    Voor zowel Android als Windows gebruik ik de Chrome browser
    Ik gebruik een PC met Google Chrome, en daar is dat niet klikbaar. Mobiel niet geprobeerd.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het betreffende menu werkt inderdaad niet lekker onder Android,... maar op mijn Windows laptop wel.
    Onder Windows krijg ik een drop down menu te zien als ik met mijn pijltje op een van de items in het menu ga staan, (met uitzondering van "nieuws" die dan weer wel werkt onder Android). Die drop down menu's krijg je ook enkel te zien op de beginpagina.
    Waarschijnlijk dus een probleem met de drop down menu's en Android.

    Voor zowel Android als Windows gebruik ik de Chrome browser
    Bij mij werkt dit prima op Android. Maar ik zal het doorgeven!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #205

    Standaard

    Wat betreft het oprakelen van hele oude topics in DVD recensies, ik snap het op zich wel. Het ligt ook gewoon aan de reactie zelf. Voegt die daadwerkelijk iets toe? Gaat er überhaupt nog iemand reageren op de nieuwe reactie? Zo'n hele oude discussie oprakelen voegt in mijn ogen echt niets toe. Maar als iedereen, op een enkeling na, er geen moeite mee heeft, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Eigenlijk maak ik me er door in dit topic te reageren ook enigszins schuldig aan, maar aangezien het topic in de FAQ wordt genoemd plaats ik hier toch een reactie. Ik merk dat er de laatste tijd regelmatig op recensies wordt gereageerd waar al jaren geen reactie meer geplaatst was. Op andere fora is dit eigenlijk not done en ik was wel benieuwd hoe daar hier over gedacht wordt.

    De recensies vind ik altijd vrij nuttig en dat geldt eigenlijk ook wel voor de reacties hierop. Deze kunnen er soms toch voor zorgen of ik een film wel of niet op dat moment koop. Toch merk ik dat ik de reacties op recensies van jaren geleden nogal overbodig over komen. Ik ben wel benieuwd hoe er hier over gedacht wordt.

    Bij andere fora zie je dat een topic automatisch gesloten wordt nadat er een bepaalde tijd niet op gereageerd is. Dat lijkt me in dit geval een prima oplossing al weet ik niet of dat makkelijk geïmplementeerd kan worden en of daar meer animo voor is. Dus ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenover staan.
    De betreffende persoon was voorheen de enige die met regelmaat een persoonlijke recensie schreef over films die hij had gezien. Die plaatste hij onder de recensies. Nu die optie niet meer aanwezig is (omdat er, behalve deze persoon, nauwelijks iemand gebruik van maakte), schrijft deze persoon zijn recensies in het topic van die release. En dat lijkt me een prima plek om te doen. Zo wordt dit toch nog op de recensiepagina getoond. Als je dit in het algemene filmtopic plaatst, wordt het nauwelijks door iemand gelezen, omdat het binnen afzienbare tijd verloren gaat tussen alle nieuwe opmerkingen (ga jij 35 pagina's terug zoeken om een oude recensie te lezen?).

    Men vergeet hier wel eens op het forum dat er veel bezoekers van de site zijn die nooit op dit forum komen. Die zouden zo'n persoonlijke recensie dan nooit lezen. Nu wel en dat juich ik alleen maar toe.

    Wat andere fora doen vind ik niet zo interessant. Daar worden topics gesloten die vaak heel persoonlijke of productspecifieke vragen betreft ("waarom doet mijn Asus AT-405 moederbord het niet als ik op die toets druk?" of "Wie heeft een kaartje over voor het concert van morgen?"). Dat soort topics worden hier op het forum ook regelmatig gesloten (handmatig) als de topic starter daar om vraagt. Maar op een filmforum kan opeens interesse ontstaan over een lang vergeten film, dus waarom zou je op voorhand een oud topic over die film sluiten?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #207

    Standaard

    Ik vind het ook totaal niet erg en eigenlijk juist wel leuk! Sowieso komt er weer een stukje waardering boven voor de recensie en ik vind het erg leuk om te lezen wat iemand, ook al is de film al ouder, van de film of de uitgave vindt. Leden hier nog meer restricties opleggen of beperken in hun mogelijkheid om te posten lijkt me totaal niet wenselijk en vind ik ook niet in lijn staan waarvoor we hier staan. Wat andere fora doen moeten ze inderdaad lekker zelf weten, wij doen het op onze eigen manier.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De betreffende persoon was voorheen de enige die met regelmaat een persoonlijke recensie schreef over films die hij had gezien. Die plaatste hij onder de recensies. Nu die optie niet meer aanwezig is (omdat er, behalve deze persoon, nauwelijks iemand gebruik van maakte), schrijft deze persoon zijn recensies in het topic van die release. En dat lijkt me een prima plek om te doen. Zo wordt dit toch nog op de recensiepagina getoond. Als je dit in het algemene filmtopic plaatst, wordt het nauwelijks door iemand gelezen, omdat het binnen afzienbare tijd verloren gaat tussen alle nieuwe opmerkingen (ga jij 35 pagina's terug zoeken om een oude recensie te lezen?).

    Men vergeet hier wel eens op het forum dat er veel bezoekers van de site zijn die nooit op dit forum komen. Die zouden zo'n persoonlijke recensie dan nooit lezen. Nu wel en dat juich ik alleen maar toe.

    Wat andere fora doen vind ik niet zo interessant. Daar worden topics gesloten die vaak heel persoonlijke of productspecifieke vragen betreft ("waarom doet mijn Asus AT-405 moederbord het niet als ik op die toets druk?" of "Wie heeft een kaartje over voor het concert van morgen?"). Dat soort topics worden hier op het forum ook regelmatig gesloten (handmatig) als de topic starter daar om vraagt. Maar op een filmforum kan opeens interesse ontstaan over een lang vergeten film, dus waarom zou je op voorhand een oud topic over die film sluiten?
    Helder antwoord.

    Ik was vooral benieuwd hoe er hier over gedacht werd. En voor de tegenargumenten is ook zeker wel iets voor te zeggen. Het ging mij overigens niet eens zozeer over het sluiten die suggestie kwam van één van je collega's. Aangezien het op veel fora die ik ken wel zo gaat heb ik dat op die manier gebracht.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Bij mij werkt dit prima op Android. Maar ik zal het doorgeven!
    Enkel bij "RELEASES" krijg ik het drop down menu wel te zien. Bij de andere menu items maar een fractie van een seconde.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #210

    Standaard

    Welke browser gebruik je op je toestel? Ik gebruik Chrome.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #211

    Standaard

    Ik gebruik Chrome onder android 7.0 op een Galaxy Tab S2.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik gebruik Chrome onder android 7.0 op een Galaxy Tab S2.
    Ok, een tablet dus. Wellicht schaalt de site niet lekker op de tablet. Kun je eens aangeven in Chrome dat je de desktop versie wilt weergeven? Wat doet ie dan? De site zou responsive moeten zijn en op elk scherm goed moeten werken, maar ik geef het sowieso even door aan de bouwer.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #213

    Standaard

    Echte vervelende BUG:

    Ben je ingelogged, ben je een post aan het aan passen, ben je klaar heb je plots geen rechten meer
    omdat je niet ingelogged zou zijn, gaan al je wijzigingen verloren, in mijn geval was dat 2/3 van heel
    wat aanpassingen die mij een uur hadden gekost.

    1/3 wist het systeem zich wonderwel nog wel te herinneren(autosave) en die kon ik weer plaatsen.

    De rest van al het werk was foetsie

    Dit is niet de eerste keer en ik kan er niet vrolijk van worden


    Vervelend dat dit forum nu nog steeds niet weet dat je nu wel of
    niet bent ingelogged.... het systeem geeft je de melding zelfs als
    er bovenaan de pagina staat welkom ......(je forumnaam).....

    Zou er toch eens naar laten kijken, denk dat je hiermee toch mensen
    afschrikt die er dan klaar mee zijn en niets meer plaatsen.

    PS:

    Browser is Fire Fox!
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 13-08-2017 om 14:46 Reden: browser vermeld
    Have fun and enjoy your collection

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ok, een tablet dus. Wellicht schaalt de site niet lekker op de tablet. Kun je eens aangeven in Chrome dat je de desktop versie wilt weergeven? Wat doet ie dan? De site zou responsive moeten zijn en op elk scherm goed moeten werken, maar ik geef het sowieso even door aan de bouwer.
    Als ik de tablet in landscape mode houd werkt het wel,.. in portrait mode echter niet.
    Tenzij ik de desktop versie weergeef, dan werkt het ook in potrait mode.

    Niet dat het een groot probleem is overigens.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als ik de tablet in landscape mode houd werkt het wel,.. in portrait mode echter niet.
    Tenzij ik de desktop versie weergeef, dan werkt het ook in potrait mode.

    Niet dat het een groot probleem is overigens.
    Probeer maar eens met Fire Fox in Windows 10 twee pagina's naast elkaar te zetten.....

    Op mijn mobieltje, ook met Fire Fox, kun je ook niet vergroten, alle tekst verdwijnt dan uit beeld.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #216

    Standaard Forum klok loopt nog op zomertijd

    Blijft het zomertijd hier?
    Have fun and enjoy your collection

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Blijft het zomertijd hier?
    Ik denk dat dit aan je settings ligt. Bij mij is het wel gewoon Wintertijd
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik denk dat dit aan je settings ligt. Bij mij is het wel gewoon Wintertijd
    Ik heb dit onderaan de pagina staan:

    Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42 uur.

    Vreemd, want mijn systeem geeft zelf wel de goede tijd en datum.

    Zal eens kijken waar het vandaan komt, alles na Windows 7 is nu
    niet iets waar ik echt vrolijk van kan worden.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #219

    Standaard

    Ook bij mij mij staat: Alle tijden zijn GMT +1. (MacOS Sierra)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ook bij mij mij staat: Alle tijden zijn GMT +1. (MacOS Sierra)
    Als ik inlog krijg ik:

    Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44 uur.

    Als ik direct vanuit een email het forum opduik, dan krijg ik:

    Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44 uur.

    Vanuit email kom ik direct op het forum zonder ingelogd te zijn, mijn
    browser gooit elke keer de cookies weg.....

    Wel vreemd, want mijn instellingen lijken dan wel correct, mijn eigen
    kloktijd en tijdzone zijn ook goed ingesteld en als ik inlog is het ook
    goed.

    Browser is Fire Fox, email is Thunderbird en OS is W10 Home(troep)

    Vraag mij af of gasten dan ook de verkeerde tijd krijgen, zij loggen immers
    ook niet in......
    Have fun and enjoy your collection

  21. #221

    Standaard

    Ben inmiddels al helemaal gewend aan de nieuwe layout. Alleen ga ik er altijd nog heen via de url dvd.nl
    De naam Allesoverfilm en de url die daar bij hoort is bij mij nog niet ingesleten. Ben ik de enige?

  22. #222

    Standaard

    Als ik niet bij mijn favorieten kan zou ik niet eens kunnen zeggen dat de nieuwe naam allesoverfilm.nl is...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als ik inlog krijg ik:

    Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44 uur.

    Als ik direct vanuit een email het forum opduik, dan krijg ik:

    Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44 uur.

    Vanuit email kom ik direct op het forum zonder ingelogd te zijn, mijn
    browser gooit elke keer de cookies weg.....

    Wel vreemd, want mijn instellingen lijken dan wel correct, mijn eigen
    kloktijd en tijdzone zijn ook goed ingesteld en als ik inlog is het ook
    goed.

    Browser is Fire Fox, email is Thunderbird en OS is W10 Home(troep)

    Vraag mij af of gasten dan ook de verkeerde tijd krijgen, zij loggen immers
    ook niet in......
    Door jouw opmerking over "niet ingelogd zijn" toch nog even naar de settings gekeken en inderdaad, voor mensen die niet ingelogd zijn stond de setting nog op DST (Zomertijd).
    Dat is aangepast, dus als het goed is heb je nu ook vanuit de mail geen tijdsverschil meer.

    Moet ik alleen niet vergeten het in maart 2018 weer aan te zetten...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Door jouw opmerking over "niet ingelogd zijn" toch nog even naar de settings gekeken en inderdaad, voor mensen die niet ingelogd zijn stond de setting nog op DST (Zomertijd).
    Dat is aangepast, dus als het goed is heb je nu ook vanuit de mail geen tijdsverschil meer.

    Moet ik alleen niet vergeten het in maart 2018 weer aan te zetten...



    Tegen die tijd hoop ik ook nog steeds bij de wekker te zijn en dan geef ik wel
    weer een seintje indien nodig
    Have fun and enjoy your collection

  25. #225

    Standaard

    Ik zie opeens allerlei irritante reclamefilmpjes van Hollands Nieuwe in sommige topics verschijnen. Alsjeblieft zeg! Of zijn jullie gehackt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •