Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 126 worden weergegeven.
  1. #1
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Agents of S.H.I.E.L.D.

    Een eerste uitgebreide trailer van deze nieuwe serie van Marvel / Joss Whedon (Een spin-off in het zelfde universum als The Avengers).



    Ik kijk hier erg naar uit!

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet.............het komt over als een kinderserie.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik weet niet.............het komt over als een kinderserie.
    Dan weet ik niet wat jij een kinderserie noemt.. Ik heb Kabouter Plop nog niet voorbij zien komen
    Kijk, je kunt natuurlijk geen Avengers verwachten. Das veel te duur en dus onmogelijk voor tv qua cgi. En wat betreft de actie: dat moet nu eenmaal gedoseerd omdat er anders totaal niets aan die serie is. Een serie moet het toch hebben van karakterontwikkeling en verhaallijnen, acteerprestaties en dan pas een stukje actie. Anders halen ze het eind van seizoen 1 niet eens vanwege de kosten.

    Zelf ga ik het zeker een kans geven. Ik hoop alleen wel dat het niet weer zo lang duurt eer dit in Nld te zien is.

  4. #4

    Standaard

    Het komt zo kinderachtig over...........niet voor volwassenen.

  5. #5

    Standaard

    Ik ga zeker kijken. Sowieso omdat het connecties heeft met het Marvel universum van de films.

    Hier nog wat info over de trailer: http://www.wired.com/underwire/2013/05/new-shield-trailer-images/

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Het komt zo kinderachtig over...........niet voor volwassenen.
    Ja, maar WAT komt zo kinderachtig over volgens jou? Ik zie het nl. niet.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ja, maar WAT komt zo kinderachtig over volgens jou? Ik zie het nl. niet.
    Gewoon...............heel erg simpel. Beetje Power Rangers niveau.

  8. #8

    Standaard

    ik ben hier ook sceptisch over, het hele SHIELD verhaal in de Marvel films is goed , maar let wel, het zijn korte stukjes, in Iron Man/Iron Man 2/Thor/ the Avengers.
    Hierin werkt het, hoe wil je dit in een serie gaan verwerken, sowieso de resurrection van agent coulson, hiermee moet je al voorzichtig te werk gaan en moet je een goeie verklaring voor geven.
    hoe heeft hij het overleefd, komt zijn karakter dan ook in avengers 2 terug?

    Wat gaan de shield agents doen?: krijgen we elke aflevering een nieuwe superheld die ze ontdekken of moeten volgen monitoren? even doelend op de trailer, je kan niet elke aflevering met buitenaardse wezens aankomen
    de vrouwelijke shield agent /chauffeur in de trailer: proberen we een copycat van black widow in de serie te verweven?
    als je niet op past dan wordt elke aflevering een A-team achtige episode

    ik zou het leuk vinden als het een goeie qualiteits serie wordt zoals bijvoorbeeld Lost was in de 1e seizoen, goed /spannend

  9. #9
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik heb begrepen dat het een soort CSI / avengers combi word. En ze willen vooral naar voren brengen hoe normale mensen 'dealen' met de wetenschap dat er superhelden (en schurken) op aarde zijn... maar goed het blijft afwachten inderdaad. Hoop dat ze het volwassen genoeg maken...

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat er niet zoveel te vertellen valt.................een film wil nog wel (hoewel dat ook meer een soort lange videoclip was) maar het hele Shield verhaal is denk ik te eenvoudig om er een serie van te maken.
    Maar we wachten af inderdaad.........

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Ik heb begrepen dat het een soort CSI / avengers combi word. En ze willen vooral naar voren brengen hoe normale mensen 'dealen' met de wetenschap dat er superhelden (en schurken) op aarde zijn... maar goed het blijft afwachten inderdaad. Hoop dat ze het volwassen genoeg maken...
    Ik geloof dat werkelijk alle nieuwe Amerikaanse dramaseries zogenaamde "procedurals" zijn. Amerikanen zijn er echt door geöbsedeerd en ik kan het genre niet uitstaan. Bedenk eens wat nieuws.

    Ik denk dat de melige Whedon humor wellcht iets is wat Jeroen D als kinderachtig ervaart. Persoonlijk kan ik er wel om lachen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #12

    Standaard

    Ach, het ligt gewoon aan mij
    Na Batman Begins en The Dark Knight vallen alle superhelden films/series me gewoon tegen. Nolan heeft de lat te hoog gelegd. Watchmen en X-men First Class vond ik daarna nog wel goed. Al die Iron Man, Thor, Captain America, The Avengers films zijn wel leuk maar ze komen zo 'onvolwassen' over vergeleken met die Nolan films.

    Je kunt wel nagaan dat ik erg uitkijk naar Man of Steel.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ach, het ligt gewoon aan mij
    Na Batman Begins en The Dark Knight vallen alle superhelden films/series me gewoon tegen. Nolan heeft de lat te hoog gelegd. Watchmen en X-men First Class vond ik daarna nog wel goed. Al die Iron Man, Thor, Captain America, The Avengers films zijn wel leuk maar ze komen zo 'onvolwassen' over vergeleken met die Nolan films.

    Je kunt wel nagaan dat ik erg uitkijk naar Man of Steel.
    Degene die de lat hoog gelegd heeft, is niet Nolan, maar Bryan Singer met X-Men. Hij bewees dat je een meer serieuze, en toch succesvolle, superheldenfilm kon maken.
    Nolan kwam pas 5 jaar later, en na een enorm goed begin (Batman Begins), ging het niveau met elke film naar beneden.

  14. #14

    Standaard

    Morgen is de aftrap!
    Toch, vanwege mijn (Marvel) comics achtergrond, één van de series waar ik het meest naar uitkijk.....

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ach, het ligt gewoon aan mij
    Na Batman Begins en The Dark Knight vallen alle superhelden films/series me gewoon tegen. Nolan heeft de lat te hoog gelegd. Watchmen en X-men First Class vond ik daarna nog wel goed. Al die Iron Man, Thor, Captain America, The Avengers films zijn wel leuk maar ze komen zo 'onvolwassen' over vergeleken met die Nolan films.

    Je kunt wel nagaan dat ik erg uitkijk naar Man of Steel.
    Dan denk ik dat de Marvel stijl jou ding gewoon niet is,de DC films zijn veel serieuzer van toon.
    Je noemt al drie DC film die je wel goed vind,en naar Man of Steel kijk je zelfs uit,dus ik denk dat het DC universum jou meer boeit.

    Persoonlijk vind ik zowel DC als Marvel tof,maar er zit gewoon een groot verschil tussen de beiden.
    Wel is de toon van Spiderman en X-men,ook weer anders dan The Avengers.
    Ik kijk nu het meest uit naar Thor Dark world en Guardians of The Galaxy.



    Ik ben niet iemand die snel een serie koopt op Bluray,maar als deze serie tof blijkt te zijn,dan wil ik deze zeker bij mijn andere Marvel films toevoegen.[ga er van uit dat dit over 6 maanden wel op Bluray komt.]

    De trailer smaakt naar meer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-09-2013 om 08:28

  17. #17

    Standaard

    Man Of Steel keek ik inderdaad naar uit............maar toen waren er nog geen reviews beschikbaar. Film kan me meevallen maar de hoop dat de film van hetzelfde kaliber is als bv. The Dark Knight heb ik niet meer.

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Grappig dat je bij de series van Whedon altijd bekende gezichten tegenkomt uit zijn oudere series, zoals die donkere acteur die de superheld speelt (ben zijn naam even kwijt). Zat ook in Angel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    En de pilot gezien!
    Redelijk wat ik er van verwacht had, valt me dus niet tegen. Zoals verwacht zitten er heel veel referenties naar comics in, wat voor mijzelf een extra dimensie toevoegt.
    Wel vrees ik dat het voor een niet-comic lezer wat cheesy overkomt, maar dat zal de tijd uitwijzen.
    Voor mij staat na 1 deel al redelijk vast dat de toekomstige blu-ray box erin komt, waarbij er hopelijk een commentary zit.

  21. #21

    Standaard

    Eerste aflevering dus ik ben niet te kritisch maar moest van 6 hoofdrolspelers er 3 bestaan uit technerds? 2 van 3 technerds met een Brits accent. Toch ook apart.

  22. #22

    Standaard

    En nog voor de Firefly fans: er komt nog een oude bekende langs!

  23. #23
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nathan of Summer?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nathan of Summer?
    Wat dacht je van Ron Glass.

  25. #25

    Standaard

    Episode 2 vind ik toch een stuk beter dan de pilot

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •