Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 126 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Degene die de lat hoog gelegd heeft, is niet Nolan, maar Bryan Singer met X-Men. Hij bewees dat je een meer serieuze, en toch succesvolle, superheldenfilm kon maken.
    Nolan kwam pas 5 jaar later, en na een enorm goed begin (Batman Begins), ging het niveau met elke film naar beneden.
    Nou das persoonlijk natuurlijk. Ik vond TDK een stuk beter dan BB. Daarbij vond ik Inception ook erg goed. TDKR is zeker de mindere van deze 4 films. Alleen heeft Nolan met de eerste van zijn Batmanfilms de lat zo achterlijk hoog gelegd dat hij er zelf maar moeilijk nog overheen kan (in het superheldengenre: wie weet wat ie weer kan met anderssoortige films).

  2. #27

    Standaard

    Zo, ik zeg eerlijk dat deel 2 niet zo geweldig was. Humor kwam niet aan, de onmogelijkheden van het budget kwamen wel wat aan het licht. SFX is nog wel redelijk voor een tv-serie. Maar goed, we zijn nog in de opbouwfase.
    Wel een erg leuke cameo aan het eind, blijf ervoor zitten!

  3. #28

    Standaard

    Deel 3 en zeker deel 4 waren weer wat beter, misschien was deel 2 alleen een incident .
    Nog steeds druipt 'tv-serie' met bijbehorend budget er vanaf, maar je mag en kan het niet vergelijken met de films.En dan ziet het er nog wel redelijk uit.

  4. #29

    Standaard

    Deze avond ga ik kijken naar de eerste aflevering op Telenet Prime.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  5. #30

    Standaard

    Na de enorme cliffhanger van deel 10, wordt het seizoen volgende week dinsdag vervolgd... ik ben zeer benieuwd wat er uitkomt.

  6. #31

    Standaard

    Wat een geweldige prequel voor the Avengers Age of Ultron is deel 19 The Dirty Half Dozen!
    Het einde kon je wel raden als je de film hebt gezien, maar dat neemt niet weg dat het weer goed was.
    De grote vraag is wat er in de aftermath van de film gaat gebeuren....

  7. #32

    Standaard

    Het maakte sommige dingen ook duidelijker.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #33

    Standaard

    Mooi deel dat weer wat van Avengers Age of Ultron duidelijker maakt.

    Chloe Bennet heeft via twitter laten weten dat er in ieder geval een seizoen 3 komt.

    En hier staat dat de seizoensfinale maar liefst 2 uur duurt. Het is mij alleen even niet duidelijk of dit gesplitst over 2 weken is?

    Promo van de seizoensfinale (let op voor spoilers, zeker als je helemaal niets van seizoen 2 hebt gezien....).

    https://youtu.be/qnnZEMOVUhQ
    Laatst aangepast door rogue : 08-05-2015 om 15:11

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mooi deel dat weer wat van Avengers Age of Ultron duidelijker maakt.

    Chloe Bennet heeft via twitter laten weten dat er in ieder geval een seizoen 3 komt.

    En hier staat dat de seizoensfinale maar liefst 2 uur duurt. Het is mij alleen even niet duidelijk of dit gesplitst over 2 weken is?

    Promo van de seizoensfinale (let op voor spoilers, zeker als je helemaal niets van seizoen 2 hebt gezien....).

    https://youtu.be/qnnZEMOVUhQ
    Bij de seizoensfinale wordt gewoon episode 21 & 22 na elkaar uitgezonden, is gewoon 80-85 min.
    Ze spreken altijd over 2uur omdat de reclame blokken meegerekend worden.
    BD (1243) What i Watch

  10. #35

    Standaard

    Achter elkaar dus, dat is mooi. En dan weer wachten op de blu-ray voor de extra's.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb nog helemaal niet gekekennaar de serie, alleen een preview.. Maar als het goed is krijg ik hem eind deze maand voor mijn verjaardag en dan begin ik maar eens aan de serie..

  12. #37

    Standaard

    Wat??????
    Wat een einde en wat een cliffhanger......

    In aanmerking nemende wat voor soort serie het is, kan ik stellen dat de finale niet beter had gekund. Zeker het tweede deel is erg sterk, met heel veel mogelijkheden voor het volgende seizoen.

    Het is nog wel even wachten op de blu-ray....

  13. #38

    Standaard

    Deze ochtend 10 seconden euforie meegemaakt in de MM Schoten.

    Ik was aan het kuieren tussen de filmpjes en wat zag ik daar bij de nieuwigheden tegen de muur staan ... Agents of S.H.I.E.L.D.

    Niet één exemplaar maar een hele hoop DVD exemplaren.

    Even dacht ik, heb ik de aankondiging van een Benelux release gemist tot ik verder keek en zag staan op de voorkant .... staffel 1.

    Inderdaad de Duitse release zonder NL subs, MM had er wel een bordje naast geplaatst waarop stond dat er geen NL subs aanwezig waren.

    Het niet uitbrengen van deze serie bij ons is voor mij toch één van de grote blunders van Disney dit jaar.

  14. #39

    Standaard

    Voor de liefhebbers komt seizoen 2 eraan op blu-ray (in de UK tenminste). op 19 oktober komt hij uit in een glimiteerde digipack uitvoering:
    http://www.amazon.co.uk/Marvels-Agen...A3P5ROKL5A1OLE

  15. #40

    Standaard

    Zo, dat hebben ze snel opgelost met Simmons ...ik zou bijna zeggen te snel. Ik hoop dat er nog een staartje aan zit, het mysterie had wel iets langer mogen duren.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers komt seizoen 2 eraan op blu-ray (in de UK tenminste). op 19 oktober komt hij uit in een glimiteerde digipack uitvoering:
    http://www.amazon.co.uk/Marvels-Agen...A3P5ROKL5A1OLE
    Preparing for Dispatch!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Preparing for Dispatch!
    Bij mij ook. Maar eerlijk gezegd zal deze nog even blijven liggen omdat andere series even voor gaan (ik heb seizoen 2 al gezien). Normaal gesproken kijk ik wel even de special features, maar dat wordt nu ook lastig.
    Seizoen 3 wordt steeds beter trouwens.....ze gaan de goede kant op. Alleen wil ik meer Ward zien!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij mij ook. Maar eerlijk gezegd zal deze nog even blijven liggen omdat andere series even voor gaan (ik heb seizoen 2 al gezien). Normaal gesproken kijk ik wel even de special features, maar dat wordt nu ook lastig.
    Seizoen 3 wordt steeds beter trouwens.....ze gaan de goede kant op. Alleen wil ik meer Ward zien!
    Voor mij is seizoen 2 nieuw, maar ik ga eerst seizoen 1 opnieuw kijken, wel op tv gezien, maar nog niet de blu-ray. En verstuurd trouwens
    Laatst aangepast door tmvde : 17-10-2015 om 22:25

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Seizoen 1 pas opnieuw gekeken en helemaal klaar voor seizoen twee, woensdag binnen als het goed is. Zin in...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    Hij is bezorgd. Is identiek aan US release. De digibook is iets dunner dan die van seizoen 1.

  21. #46

    Standaard

    Check even of het digibook goed dichtgaat en of de plastic disc-houders goed zitten; ik heb al gelezen dat dat niet altijd het geval is. Bij mij zitten ze gelukkig goed.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Check even of het digibook goed dichtgaat en of de plastic disc-houders goed zitten; ik heb al gelezen dat dat niet altijd het geval is. Bij mij zitten ze gelukkig goed.
    Steekt een heel klein beetje uit, verder prima.

  23. #48

    Standaard

    Ben nu bezig met het herkijken van seizoen 1, had het eerst op Veronica gezien, maar op blu-ray bevalt een stuk beter, doordat je gewoon door kunt blijven kijken. Begin zeer veel zin in het tweede seizoen te krijgen.

  24. #49

    Standaard

    Seizoen 3 kan op basis van dit cijfer ook niet snel genoeg op blu-ray verschijnen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Seizoen 3 kan op basis van dit cijfer ook niet snel genoeg op blu-ray verschijnen.
    Ik kan zeggen dat 4.722 hours misschien wel het beste deel tot nu toe is, ik denk in ieder geval het meest verrassende. Eigenlijk zou ik aanraden om juist NIET naar je link te kijken tmve, want die is eigenlijk één grote spoiler en het mooiste is als je deze niet aan ziet komen.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •