Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 126 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kan zeggen dat 4.722 hours misschien wel het beste deel tot nu toe is, ik denk in ieder geval het meest verrassende. Eigenlijk zou ik aanraden om juist NIET naar je link te kijken tmve, want die is eigenlijk één grote spoiler en het mooiste is als je deze niet aan ziet komen.
    Ik heb ook niks gelezen, ik kijk alleen naar de cijfers , ik moet alleen wel een jaar wachten voor de volgende blu-ray, maar dat heb ik er voor over.

    Ik heb nu de eerste vier afleveringen van seizoen 2 gezien en dat smaakt naar meer.
    Laatst aangepast door tmvde : 31-10-2015 om 18:16

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb ook niks gelezen, ik kijk alleen naar de cijfers , ik moet alleen wel een jaar wachten voor de volgende blu-ray, maar dat heb ik er voor over.

    Ik heb nu de eerste vier afleveringen van seizoen 2 gezien en dat smaakt naar meer.
    Er staat je nog meer moois te wachten dan .

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er staat je nog meer moois te wachten dan .
    Ben benieuwd!

  4. #54

    Standaard

    Ik vond agents of shield echt mega troep, ik had de eerste seizoen helft bekeken en daarna afgehaakt. Ik lees nu wel positieve verhalen. Wordt het echt beter in de 2e helft van seizoen 1 en seizoen 2? ik ben van plan om de blurays aan te schaffen, hier nog ff de sfeer over deze serie peilen. Ik ben wel een marvel liefhebber, zowel films als comics. Inhumans verhaallijn ben ik wel naar benieuwd. Ik wacht wel tot dat de "limited edition" digipack van seizoen 2 verdwijnt. Zal wel een paar maanden later zijn.

    dit is ook positief
    http://www.vox.com/2015/11/1/9651894...2-hours-review
    Laatst aangepast door Dai : 01-11-2015 om 21:31

  5. #55
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je zou zeggen dat als de serie je in eerste instantie deed besluiten hem niet af te kijken, je keus eigenlijk al gemaakt is. Dan twijfel je of aan je eerdere beslissing of het is de vurige wens van een Marvelfan. In beide gevallen kun alleen jij dat antwoord geven.

    Of zijn teveel aannames tegelijk?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik vond agents of shield echt mega troep, ik had de eerste seizoen helft bekeken en daarna afgehaakt. Ik lees nu wel positieve verhalen. Wordt het echt beter in de 2e helft van seizoen 1 en seizoen 2? ik ben van plan om de blurays aan te schaffen, hier nog ff de sfeer over deze serie peilen. Ik ben wel een marvel liefhebber, zowel films als comics. Inhumans verhaallijn ben ik wel naar benieuwd. Ik wacht wel tot dat de "limited edition" digipack van seizoen 2 verdwijnt. Zal wel een paar maanden later zijn.

    dit is ook positief
    http://www.vox.com/2015/11/1/9651894...2-hours-review
    De algemene lezing is inderdaad dat de tweede helft van seizoen 1 een stuk beter was vanwege de opbouw naar Winter Soldier. Maar ja, het blijft allemaal subjectief.

    En ga nou niet die link lezen, het is zo jammer dat je al zulke grote spoilers leest, dat haalt echt de verrassing weg.

  7. #57
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Probleem, probleem. ik kan de serie steeds maar niet uitzetten... Gaap, megagaap...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #58

    Standaard

    Maandag de laatste afleveringen van seizoen 2 gekeken en 't was een geweldig seizoen.
    Nu maar hopen dat er ook weer een blu-rat release van seizoen 3 komt.

  9. #59
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal mee eens en dan die cliffhanger!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    ... en dan die cliffhanger!
    Inderdaad, een klein wtf momentje!

  11. #61

    Standaard

    Tsjongejonge, seizoen 3 is echt goed hoor.....weer een ijzersterk deel. Ik dacht dat het wel iets zou inzakken, maar het stoomt maar door. Ik benijd je niet, als je moet wachten op de BD release volgend jaar....dat duurt wel erg lang.

  12. #62
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En bedankt, moet dus een jaar wachten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En bedankt, moet dus een jaar wachten.
    Je moet niets, je hebt een keus ....

  14. #64
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Doe zoals ik, downloaden, kijken en als de blu-ray er is, kopen ... ��

  15. #65

    Standaard

    Ik denk dat Claudio wel de opties kent, maar kiest om dat niet te doen . Ik doe trouwens wel hetzelfde als jij ...

  16. #66

    Standaard

    Wederom een moment in het deel van deze week....

    Het sterke aan de serie momenteel is het hoge tempo waarin de gebeurtenissen elkaar opvolgen. Ik ga geen spoilers weggeven, maar er zijn dingen die ze makkelijk veel langer hadden uitrekken over heel het seizoen, maar ze hebben gelukkig gekozen om dat niet te doen en zo lekker de vaart erin te houden.

    En weer een fikse cliffhanger......

  17. #67

    Standaard

    Inderdaad met je eens.

  18. #68

    Standaard

    Seizoen 3 is denk ik het beste seizoen tot nu toe. Ik moest even wachten met de laatste delen tot ik Captain America: Civil War had gezien wegens mogelijke spoilers (en ik had gelijk: vermijd deel 20 zolang je die film niet hebt gezien).

    4,722 Hours blijft wel het hoogtepunt en meest verrassende deel van het seizoen, maar dit seizoen kakt nergens in.
    Goede nieuwe karakters met mogelijkheden, ontwikkelingen van bestaande karakters (zonder een spoiler weg te geven: de beste is degene die het meest veranderd is ) en weer wat leuke 'gast'optredens en hints voor degene die iets meer bekend zijn met het Marvel Universum.

    En weer een mooi slot met een opmaat voor seizoen 4 (en eventueel de films): tenslotte is de LMD iets waar Nick Fury graag gebruik van maakte. En wie is de nieuwe baas geworden? Zo staan er weer vele vragen open....

    Kom maar weer op met de blu-ray en ik hoop (vast tegen beter weten in) dat ze nu wel wat extra's erop gooien, seizoen 2 was wel erg, erg karig.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kom maar weer op met de blu-ray en ik hoop (vast tegen beter weten in) dat ze nu wel wat extra's erop gooien, seizoen 2 was wel erg, erg karig.
    Ik kan ook niet wachten op de blu-ray, maar dan om alles voor het eerst te zien! Extra's verwacht ik ook niet.

  20. #70

    Standaard

    Zo. dat is een aardige toevoeging voor seizoen 4!
    Het is wel een spoiler, dus als je 'open' in seizoen 4 wilt gaan: niet lezen!!!

  21. #71

    Standaard

    Ook hier geldt, net als bij Agent Carter dat er nog steeds geen aankondiging van een blu-ray release....iemand op blu-ray.com had gemaild naar Marvel en kreeg het volgende antwoord:

    Unfortunately, there are no official plans at this time to bring Agents of SHIELD season 3 or Agent Carter season 2 to Blu-ray or DVD. There are also no official plans of bringing Daredevil season 1 to the US or Canada on Blu-ray. We apologize for any inconvenience this may have caused.

    Dat zegt nog niet alles, aangezien er inderdaad nog geen officiele plannen zijn. en wellicht ligt het voor de UK weer heel anders, net als met Daredevil.

    Seizoen 1 kwam toen in de UK uit op 20 oktober 2014 en seizoen 2 op 19 oktober 2015. Hier is dus ook nog wel hoop, maar dan zou de release wel snel aangekondigd moeten worden.

    Seizoen 4 begint alweer op 20 september....

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Idem als je reactie in het Agent Carter topic? De teleurstelling dan, niet dat het het laatste seizoen is .

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Idem als je reactie in het Agent Carter topic? De teleurstelling dan, niet dat het het laatste seizoen is .
    Yup

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D en Marvel's Agent Carter zijn nu beschikbaar met ABC Studios on demand! Je kijkt het met KPN, MyPrime van Ziggo en Videoland.
    - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D seizoen 1 & 2
    - Marvel's Agent Carter seizoen 1 & 2
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •