Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 126 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Hmm... Ik wist niet dat ik iets speciaals had bij ziggo, maar ze hebben dus drie alles-in-1 pakketten waarvan de middelste (die ik heb) ook movies & series bevat en dus ook op het moment agents of shield (al wisselt het aanbod regelmatig).

    Mede door dit soort constructies blijf ik toch de voorkeur voor blu-rays houden; je weet tenminste precies wat je krijgt.
    Kwaliteit van de blu-ray zal toch beter zijn hoor. Voor de extra's hoef je het in ieder geval niet te doen .

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt voor het melden. Heb hem meteen besteld!!!

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Goed nieuws, ook al is het een half seizoen. Hopen dat er dan wel ook een zevende komt....

  5. #105

    Standaard

    We moeten wel even geduld hebben, seizoen 6 komt pas in de zomer van 2019: http://www.tv.com/news/marvels-agent...4022970059960/

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    We moeten wel even geduld hebben, seizoen 6 komt pas in de zomer van 2019: http://www.tv.com/news/marvels-agent...4022970059960/
    Ik zag het, dus de blu-ray in 2021

  7. #107

  8. #108

  9. #109

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kunnen ze het mooi gaan afsluiten. Hopelijk nog twee mooie UK blu-ray uitgaves!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kunnen ze het mooi gaan afsluiten. Hopelijk nog twee mooie UK blu-ray uitgaves!
    Dat hoop ik ook. Binnenkort ga ik beginnen aan seizoen 6, zijn alweer 10 delen geweest.

  12. #112

    Standaard

    Seizoen 6 op blu-ray is in Japan aangekondigd, hopelijk volgt deze dan snel in de UK......

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 6 op blu-ray is in Japan aangekondigd, hopelijk volgt deze dan snel in de UK......
    Dat hoop ik ook, ondanks dat het op Disney+ staat (eerste 5 tot nu toe dan), wil ik wel m'n collectie graag afmaken!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat hoop ik ook, ondanks dat het op Disney+ staat (eerste 5 tot nu toe dan), wil ik wel m'n collectie graag afmaken!
    Anders ik wel. Moet ik erbij zeggen dat ik seizoen 5 nog niet eens heb open gemaakt (had 'm al gezien) ,,,,,,

  15. #115

    Standaard

    Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb toch alvast seizoen 6 gekeken. Zoals vast bekend zijn dit maar 13 afleveringen. Ik moest wel even weer inkomen, maar het blijft een vermakelijke serie. Ik vond dit seizoen wel iets minder dan de vorige seizoenen. Er zitten voor degene die er nog niets van gezien hebben wel wat verrassingen in, en die pakken niet altijd goed. Zeker de grootste (je weet wel welke als het ziet) vond ik qua continuïteit een beetje erg schommelen tussen goed en slecht.

    Op naar het laatste seizoen en hopelijk kunnen we dan nog wel een fraaie box verwachten net als de vorige seizoenen.

  16. #116

    Standaard

    Binnenkort ook starten met seizoen 6. Seizoenen 4 en 5 voor een prikkie gekocht bij amazon.co.uk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #117

    Standaard

    Las net dat seizoen 6 op 20 maart op Disney+ verschijnt, dus zien ga ik het sowieso.

  18. #118

    Standaard

    Had ik dan nog maar even gewacht, was de kwaliteit wel wat beter geweest . Ach ja, ongeduld wordt zelden beloond...

  19. #119

    Standaard

    En dat was het dan.....ik heb seizoen 7 afgekeken. De laatste 6 delen achter elkaar geloof ik.
    Een hele mooie afsluiter van een leuke serie, sterk seizoen waarin je echt kan zien dat ze heel veel lol hebben gehad bij het maken ervan.
    Zonder iets weg te geven, alleen de intro's zijn al steeds geweldig gemaakt. En ja, het laatste deel....je hebt series die een minder einde hebben, maar dat is hier niet het geval. Echt een heel goed, mooi, afscheid, zo hoort het.

    Ik kan mij niet alles meer herinneren, maar ik denk dat seizoen 5 het beste was, en als los deel staat mij 4,722 Hours mij nog bij die zeer verrassend was.

    En nu hoop ik ten zeerste dat de blu-ray's van seizoen 6 en 7 alsnog uitkomen.....seizoen 6 is nu nog alleen in Japan verkrijgbaar, maar €90 voor 1 seizoen van 13 delen vind ik een beetje veel.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Seizoen 6 op blu-ray is in Japan aangekondigd, hopelijk volgt deze dan snel in de UK......
    Hoop het ook. Zie echter net bij BOL.COM dat die seizoen 6 en 7 gaan verkopen voor de prijs van 149,99.....wel op DVD overigens, dus dat voorspeld niet veel goeds voor Blu-ray...
    Waar die release vandaan komt is niet echt duidelijk, staat echter wel dat er geen ondertiteling is, dus is geen lokale release.
    Bij Amazon UK is er echter nog geen enkel teken van leven van deze 2 seizoenen dus doet vermoeden dat het geen UK release is ook...
    Zou zeker ook graag zien dat er een Blu-ray release van de laatste 2 seizoenen uit gaat komen....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Hoop het ook. Zie echter net bij BOL.COM dat die seizoen 6 en 7 gaan verkopen voor de prijs van 149,99.....wel op DVD overigens, dus dat voorspeld niet veel goeds voor Blu-ray...
    Waar die release vandaan komt is niet echt duidelijk, staat echter wel dat er geen ondertiteling is, dus is geen lokale release.
    Bij Amazon UK is er echter nog geen enkel teken van leven van deze 2 seizoenen dus doet vermoeden dat het geen UK release is ook...
    Zou zeker ook graag zien dat er een Blu-ray release van de laatste 2 seizoenen uit gaat komen....
    Bij bol.com, van een partner, dat zijn bootlegs. Seizoen 7 is pas net klaar, en zo snel erna verschijnt een home release niet. De zogenaamde EAN code die erbij staat verwijst naar een DVD release van Thor.
    Laatst aangepast door tmvde : 08-09-2020 om 19:23

  22. #122

    Standaard

    Schandalig om zoveel te vragen voor die bootlegs die bijvoorbeeld voor een fractie van de prijs op ebay zijn te vinden.

  23. #123

    Standaard

    En ja hoor, seizoen 7 komt ook in Japan uit.....hopelijk ook in de UK, want €90 voor 1 seizoen vind ik een beetje prijzig.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En ja hoor, seizoen 7 komt ook in Japan uit.....hopelijk ook in de UK, want €90 voor 1 seizoen vind ik een beetje prijzig.
    Maar seizoen 6 is toch ook nooit op Blu-ray verschenen in de UK? Kan daarover tenminste niets terugvinden. Blijft het jammer vinden dat ze met Agent Carter na seizoen 2 gestopt zijn. Topserie!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar seizoen 6 is toch ook nooit op Blu-ray verschenen in de UK? Kan daarover tenminste niets terugvinden. Blijft het jammer vinden dat ze met Agent Carter na seizoen 2 gestopt zijn. Topserie!
    Klopt, maar die is dus wel ook in Japan verschenen. Nu in de aanbieding voor 'slechts' €75 excl ...

    Zou toch wel aardig zijn als ze deze 2 alsnog uitbrengen in de UK, desnoods bij elkaar (kan makkelijk qua aantal afleveringen). Maar ja, zal wel wishful thinking zijn.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •