Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard slechtste film die je ooit gezien hebt in de bioscoop

    He mensen,

    Wat is de slechtste film die jullie ooit gezien hebben in de bioscoop?
    Bij mij staat 'epic movie' denk ik op 1.
    Meest onzinnige verhaal en flutgrappen ooit
    En juist daarom heb ik me misschien nog wel vermaakt ook.

  2. #2

    Standaard

    Bridges of Madison County. Ooit in de bios gezien. In de pauze zaten we elkaar aan te kijken van: "OK. wie zn idee was dit..." Langdradig, mierzoet,matig geacteerd, mediocre qua verhaal, geen mooie muziek of mooie beelden waar je anders nog naar kunt luisteren of kijken... Je zou zeggen: typische vrouwenfilm, maar ook die vonden het te saai voor woorden.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Star Wars: Episode II
    Dan vond ik Episode 1 erger.

  5. #5

    Standaard

    Dances with Wolves

    Gewoon in slaap gevallen.....wat een rukfilm.

  6. #6

    Standaard

    Zodiac.

    Na de pauze weggelopen. Wat een schijtfilm, zeg.

  7. #7

    Standaard

    J. Edgar, boring as hell vind ik persoonlijk

  8. #8

    Standaard

    Dit weekend het doodsaaie Jack Reacher gezien.

  9. #9

    Standaard

    The Matrix, paar aardige actie scenes, maar verder saai.

  10. #10

    Standaard

    The Matrix Revolutions is ook een kanshebber. Nog nooit zo teleurgesteld de bioscoop verlaten.

  11. #11

    Standaard

    Éen keer dat ik me écht ergerde en voortdurend op mijn horloge keek wanneer dit vreselijke gedrocht eindelijk afgelopen was, was Moulin Rouge. Maar ik heb ook de wafelenbak-boutfilm Rosetta uitgezien en daarna gezworen dat ik nooit meer een film van de gebroeders Dardenne zou bekijken. Er zullen er nog wel een paar zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Silk. Wat een drama van een drama. Het heeft een hele poos en heel wat gesprekken met mijn vriendin gekost, maar eindelijk had ik haar zo ver om mee te gaan naar een sneak preview. "Ja lieverd, ik heb tot nu toe alleen nog maar gave films gezien tijdens de sneak. Films die ik normaal nooit zou kijken."


    Draaiden ze Silk. Einde sneak.

  13. #13

    Standaard

    A Man Apart. Ik herinner me echt helemaal niks van die film. Dat zegt wel genoeg denk ik.

  14. #14

    Standaard

    "Wanted". Twee keer aan begonnen en twee keer niet uitgekeken. Over the top, onrealistisch verhaal, merkwaardige special effects, matig acteerwerk. Nee, drie keer niets.

  15. #15

    Standaard

    The Good Shepherd...

    Zo traag als stront door een koffiefilter..

  16. #16

    Standaard

    Promised Land,was met een sneak preview wat een saaie film was dat!

  17. #17

    Standaard

    Het lijkt wel of ik mijn vrienden hier hoor. Laatst naar Flight geweest en dat vonden ze maar langdradig, de rest v/h publiek trouwens ook want wat heb ik vaak telefoontjes even aan zien gaan. Het lijkt er op dat de gemiddelde bioscoopganger niet tegen een langzamere film kan in de bios. Mijn vrienden vragen ook al weken of we weer naar de bios gaan, maar er draait geen enkele film met wat snelheid die me voor ons de moeite waard lijkt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het lijkt er op dat de gemiddelde bioscoopganger niet tegen een langzamere film kan in de bios
    Ik weet niet of dat zo is. Films als Flight en The Good Shepherd zijn ook op bluray/dvd gewoon saai, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het lijkt wel of ik mijn vrienden hier hoor. Laatst naar Flight geweest en dat vonden ze maar langdradig, de rest v/h publiek trouwens ook want wat heb ik vaak telefoontjes even aan zien gaan. Het lijkt er op dat de gemiddelde bioscoopganger niet tegen een langzamere film kan in de bios. Mijn vrienden vragen ook al weken of we weer naar de bios gaan, maar er draait geen enkele film met wat snelheid die me voor ons de moeite waard lijkt.
    Ik denk dat je gelijk hebt. Moet je je natuurlijk wel afvragen wat 'het gemiddelde bioscooppubliek' is. Het lijkt wel of men tegenwoordig echt alleen naar de bios gaat om 'geentertaind' te worden. Misschien gaat de massa tegenwoordig meer voor ontspanning in de vorm van 'verstand op 0'-films dan een film die nét iets minder toegankelijk is. Jammer op zich, want er is zoveel moois.

  20. #20

    Standaard

    à perdre la raison wat een slechte film!! Ik hou van dergelijke drama's maar dat was gewoon slecht.

  21. #21

    Standaard

    Haha, ik zie mezelf niet als iemand die uitsluitend tot de massa van bioscoopgaand Nederland behoort. 'Langzame' films kijk ik ook graag (in de bios), zolang ze maar boeien en tja dat deed The Good Shepherd dus niet...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het lijkt wel of ik mijn vrienden hier hoor. Laatst naar Flight geweest en dat vonden ze maar langdradig, de rest v/h publiek trouwens ook want wat heb ik vaak telefoontjes even aan zien gaan. Het lijkt er op dat de gemiddelde bioscoopganger niet tegen een langzamere film kan in de bios. Mijn vrienden vragen ook al weken of we weer naar de bios gaan, maar er draait geen enkele film met wat snelheid die me voor ons de moeite waard lijkt.
    Dan moet je naar The Fast & The Furious 6 gaan denk ik. Puur ter entertainment natuurlijk. Afgaand op 4 en 5 zal het (uiteindelijk) weer heerlijk over the top zijn qua actie.

    Mijn slechtste bioscoopfilms zijn Shere (er was toen nog pauze halverwege en ben toen weggegaan, terwijl SF-liefhebber ben) en The Town (bij in slaap gevallen, deels door vermoeidheid, deels omdat de film mij niet boeide). En The Phantom Menace is (net als de rest van Star Wars in mijn ogen) ook niet al te best.

    Zie hierboven films voorbijkomen die ik weer erg goed vind (Zodiac, Jack Reacher, The Matrix).

  23. #23

    Standaard

    Home Alone 3!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #24

    Standaard

    Killing them softly (had Brad Pitt er niet in meegespeeld, had ik hem nooit bekeken)
    Pulp Fiction (snap nog altijd niet wat er zo goed is aan deze film)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Killing them softly (had Brad Pitt er niet in meegespeeld, had ik hem nooit bekeken)
    Pulp Fiction (snap nog altijd niet wat er zo goed is aan deze film)
    Dat is tegenwoordig lastig voor dergelijke "grote" acteurs, die kunnen bijna niet meer voor een wat kleiner project kiezen zonder dat de halve zaal leeg loopt. Deze film inderdaad, maar bijvoorbeeld ook The Tree of Life. Of Clooney in The American. Zijn volgens mij genoeg mensen die puur naar een film gaan op basis van het feit dat er een grote naam in zit zonder dat ze zich echt verdiepen in het verhaal. Ik ben zelf aan de ene kant blij dat je deze films om een groot scherm kan zien, aan de andere kant is het wel fijn om ze in een rustige zaal te zien en dat is dan vaak wel weer een probleem.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •