De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mijn sub doet het goed volgens de buurman :D

    Gister Blackhawk down aan het kijken met de buurman op bezoek...
    Buur is niet thuis dus sub op max....
    Komt broer van buurman die (tijdelijk) bij buur woont aankloppen, het geluid van de helikopters en explosies waren erg goed te horen in zijn woonkamer...hij wou ook maar het beeld erbij

    Vandaag even wezen luisteren bij hun, en sub dreunt idd goed door

  2. #2

    Standaard Re: Mijn sub doet het goed volgens de buurman :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToolkiT
    Vandaag even wezen luisteren bij hun, en sub dreunt idd goed door
    En dat is nou precies de reden waarom je zo'n ding dient aan te schaffen!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #3

    Standaard Re: Re: Mijn sub doet het goed volgens de buurman :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt


    En dat is nou precies de reden waarom je zo'n ding dient aan te schaffen!
    wel een stel goede buren bij kopen, ik heb wat dat betreft mazzel.. als ie mee mag kijken vindt ie het best

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Re: Re: Mijn sub doet het goed volgens de buurman :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToolkiT

    wel een stel goede buren bij kopen, ik heb wat dat betreft mazzel.. als ie mee mag kijken vindt ie het best
    dan heb je inderdaad geluk ja
    maar zijn dat de enige buren of zitten er aan de andere kant ook nog een paar

  5. #5

    Standaard Re: Re: Re: Re: Mijn sub doet het goed volgens de buurman :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    dan heb je inderdaad geluk ja
    maar zijn dat de enige buren of zitten er aan de andere kant ook nog een paar
    andere kant zit een jong stel waar de man erg van guns 'n roses houdt en dat hard draait, die mag dus niet klagen als mijn sub af en toe hard staat...

    Hij vroeg zich al wel af wat dat rare zoef zoef geluid was... dat waren dus de rotors van de blackhawk

  6. #6

    Standaard

    Mmm.. ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn buurman hem goed hoort.. dan kan je nooit lekker hard draaien.. toch?
    Upgrading is a neverending story...

  7. #7

    Standaard Re: Re: Re: Mijn sub doet het goed volgens de buurman :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToolkiT

    wel een stel goede buren bij kopen, ik heb wat dat betreft mazzel.. als ie mee mag kijken vindt ie het best
    Of een vrijstaand huis......
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PM
    Mmm.. ik zou er niet zo blij mee zijn als mijn buurman hem goed hoort.. dan kan je nooit lekker hard draaien.. toch?
    Ik moest hem wel op vol zetten..
    Op half gaat het mij al hard zat, te veel bass is ook niet mooi... behalve bij sommige knal films..

    Maar met een sub loop je altijd het risico dat het door dreunt (tenzij je in een vrijstaand huis woont..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToolkiT
    Maar met een sub loop je altijd het risico dat het door dreunt (tenzij je in een vrijstaand huis woont..
    In een vrijstaand huis dreunt het ook door kan ik je vertellen Dan krijg je alleen je eigen familie achter je aan iv de buurman/vrouw

  10. #10

    Standaard

    Ik wil me nergens mee bemoeien maar ivm met het overtollige aantal onnodige thread vind ik eigenlijk wel dat deze dicht mag want dit leid toch nergens nuttigs toe.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado

    In een vrijstaand huis dreunt het ook door kan ik je vertellen Dan krijg je alleen je eigen familie achter je aan iv de buurman/vrouw
    daar heb ik nooit last van gehad hoor
    Ook niet als ik em midden in de nacht wel eens aanzette met Saving Private Ryan erin . Leuk, wonen in een ""bunker" uit 1995.... Lekker dikke betonnen muren, dikke betonnen dak, betonnen vloer: kortom: het perfect HT huis
    Jammer dat ik nu in een huurhuis woon waar die minder hard kan........

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Ik wil me nergens mee bemoeien maar ivm met het overtollige aantal onnodige thread vind ik eigenlijk wel dat deze dicht mag want dit leid toch nergens nuttigs toe.
    Agree, ik dacht dan ook dat hij op new thread ipv reply had gedrukt.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen


    Agree, ik dacht dan ook dat hij op new thread ipv reply had gedrukt.
    Nee hoor, ben gewoon blij met mijn sub en wou het over hoe met buren om te gaan hebben.. lijkt me een niet geheel onbelangrijk aspect van een HT...
    Je kan het wel alleen maar over de technische kant van het verhaal hebben, maar als de sociale kant de technische kant verpest ben je nergens....

    Maar ik zeg al niets meer

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToolkiT
    Maar ik zeg al niets meer
    Ik zou maar gewoon blijven praten Ik kan me niet herinneren dat iemand van de crew een opmerking maakte dat je je mond moest houden. Ben benieuwd hoe lieshout84 en rene met hun buren communiceren....zeker met hun sub

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    Ik zou maar gewoon blijven praten Ik kan me niet herinneren dat iemand van de crew een opmerking maakte dat je je mond moest houden. Ben benieuwd hoe lieshout84 en rene met hun buren communiceren....zeker met hun sub
    tja klonk een beetje als 'who wants to be a moderator' ...

    Het feit dat mensen over zoiets gaan lopen miepen zegt al genoeg.. ironisch gezien doen ze door zo'n post te plaatsen precies wat ze pogen te voorkomen (bandbreedte verspillen)... gooi de discussie die daar geheid op volgt bovenop en je hebt een klassieke vorm van backfiring...

    Maar goed ze zijn nog jong en onstuimig zullen we maar denken...

    Maar ge-emmer als dit, en andere dingen die hier gebeuren doet me wel het plezier in dit forum doen afnemen... zit er serieus over te denken om maar een poosje alleen te gaan 'lurken' en de boel even aan te kijken...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door braafste jongetje van de klas lieshout84
    Ik wil me nergens mee bemoeien.......
    Doe dat dan ook niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •