De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray (en replacement) werkt niet (The Event)

    Hey,

    Ik heb een vreemde situatie. Heb even geleden The Event The Complete Series op bluray gekocht bij TheHut. Disc 2 werkte echter niet, ik had dit zowel getest in 2 BD-ROM spelers in PC's als in een stand alone Sony BD-Player. Nergens wilde de disc zelfs maar geladen worden. TheHut heeft me dan een nieuw exemplaar gestuurd en hierbij heeft Disc 2 hetzelfde probleem, werkt in geen enkel apparaat.

    Voor ik TheHut weer maar eens contacteer. Hebben jullie dit ooit meegemaakt, schijven die maar niet wilde afspelen? Ik zou het vreemd vinden dat het aan de hardware zou liggen omdat ik 3 verschillende spelers getest heb. Maar de replacement welke in seal was heeft hetzelfde probleem en ik vindt op internet nergens gelijkaardige problemen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lijkt me beter om meteen contact op te nemen met Universal UK
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #3

    Standaard

    Wel dat is nu nog eens een idee. Vreemd dat ik daar niet meteen aan gedacht heb, als ik bij andere producten zoals een Harde schijf problemen heb, dan neem ik meestal rechtstreeks met de fabrikant op omdat hun ondersteuning sneller en beter is. Bedank voor het advies, ga ik onmiddelijk doen.

    Op hun site staat wel het volgende op de contact pagina


    The DVD/Blu-ray Disc that I have bought / have been given is faulty. How can I exchange it for the correct version?
    Your sales contract is with the original retailer you purchased your product from so you will need to take it back to them. They will be able to exchange it for the correct product or offer you a refund. Standard procedures are in place for the retailer to return faulty stock to the local manufacturer.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  4. #4

    Standaard

    Van Universal niks gehoord, The Hut heeft ondertussen de aankoop terug betaald en ik mag de twee versies waar 1 disc defect van is houden.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  5. #5

    Standaard

    Kijk, das nu nog eens een nette oplossing. Zo hoort het. Per slot van rekening kunnen zij er ook niets aan doen dat het mis is gegaan bij de bron.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •