Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 375 van 375 worden weergegeven.
  1. #351
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  2. #352

    Standaard

    Ze moeten Duke Nukem 3D verfilmen! De ultimate bad-ass sci fi action film. :P
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  3. #353

    Standaard

    Rollercoastertycoon :wink:
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #354

    Standaard

    Commander Keen 8)

  5. #355

    Standaard

    Worms natuurlijk

  6. #356

    Standaard

    Het schijnt dat er een verfilming van Splinter Cell gemaakt gaat worden. Gelezen op www.splintercellhq.com :

    Big News About Splinter Cell Movie!

    Back in December 2004 it was announced that Peter Berg would be helming the videogame adaptation Splinter Cell for Paramount Pictures, but since that time we haven't heard a peep about the feature, and now we get word that Paramount may be out and DreamWorks in along with a new screenwriter.

    As of right now word was that Berg, J.T. Petty and John J. McLaughlin had written the script but with all the executive shifting at Par it seems the project was stalled, and now Berg has moved on to direct The Kingdom leaving vacancies all over the place.
    Apparently the film will now be moving to DreamWorks and Daniel Pyne (The Manchurian Candidate) will be scripting the feature.

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het schijnt dat er een verfilming van Splinter Cell gemaakt gaat worden. Gelezen op www.splintercellhq.com :

    Big News About Splinter Cell Movie!

    Back in December 2004 it was announced that Peter Berg would be helming the videogame adaptation Splinter Cell for Paramount Pictures, but since that time we haven't heard a peep about the feature, and now we get word that Paramount may be out and DreamWorks in along with a new screenwriter.

    As of right now word was that Berg, J.T. Petty and John J. McLaughlin had written the script but with all the executive shifting at Par it seems the project was stalled, and now Berg has moved on to direct The Kingdom leaving vacancies all over the place.
    Apparently the film will now be moving to DreamWorks and Daniel Pyne (The Manchurian Candidate) will be scripting the feature.
    Die staat inderdaad in de planning: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=splinter+cell
    Hoop dat ze een goede Sam kunnen vinden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #358

    Standaard

    Half Life moet verfilmd worden !

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Die staat inderdaad in de planning: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=splinter+cell
    Hoop dat ze een goede Sam kunnen vinden.
    Aha. Dank je.

    Ik zal ook eens een primeur hebben... :wink:

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Die staat inderdaad in de planning: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=splinter+cell
    Hoop dat ze een goede Sam kunnen vinden.
    Aha. Dank je.

    Ik zal ook eens een primeur hebben... :wink:
    Hier zat ik al heel lang op te wachten!!!! 8)
    Mijn favoriet voor Sam Fisher: Kiefer Sutherland

  11. #361

    Standaard

    postal 2 verfilming!!!
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  12. #362

    Standaard

    Metroid wordt intussen ook verfilmd, 2006 in de bios
    John Woo is de producer, maar verder is er weinig bekend. Als hoofdrolspeelster Samus Aran wordt Kristanna Loken (Terminator 3: Rise of the Machines) getipt.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  13. #363

    Standaard

    OddWorld, King's Quest & Grim Fandango
    www.imdb.com/list/ls054444845

  14. #364

    Standaard

    Da's wel een übergrote kick zeg, 10 jaar...

    Maar ik heb sinds een tijdje wel een game die IK graag verfilmd zie worden, namelijk The Last Of Us!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #365

  16. #366

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het gewoon niet werken.Er is ook niet een goed voorbeeld van een goede gameverfilming dus van mij hoeft het ook niet.
    Andersom is het op een of andere manier gewoon geschikter om te vertalen.

    Straigt Outta Compton:
    https://www.youtube.com/watch?v=rsbWEF1Sju0 Deze gaat in de zomer draaien en heeft wel wat weg van GTA.Eind 80 begin 90 was deze N.W.A. enorm populair.










    Laatst aangepast door jeroeni : 11-04-2015 om 06:48

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Da's wel een übergrote kick zeg, 10 jaar...

    Maar ik heb sinds een tijdje wel een game die IK graag verfilmd zie worden, namelijk The Last Of Us!
    Is dit niet al een soort van The Last Of Us ?
    https://www.youtube.com/watch?v=sFNPNT_4Qww

  18. #368

    Standaard

    Nah, vind ik niet. De infected uit deze film zijn totaal anders dan die van The Last Of Us en ook het verhaal verschilt enorm.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Nah, vind ik niet. De infected uit deze film zijn totaal anders dan die van The Last Of Us en ook het verhaal verschilt enorm.
    Er staat ook een soort van hé.

    Hoe het verhaal in die game wordt verteld is uniek in game formaat maar in een film is het al gedaan en ja de gameplay die kun je niet mee nemen.En die setting hebben we trouwens ook al tig keer gezien in films.

  20. #370

    Standaard

    Oddworld
    Heroes Of Might And Magic
    Freecell ;P
    www.imdb.com/list/ls054444845

  21. #371

    Standaard

    Van mij mogen ze stoppen met games verfilmen. Het ontbreekt eigenlijk altijd aan een goed en onderhoudend plot.

    Maar als ze met een goed en spannend plot op de proppen zouden komen, dan mogen ze van mij Bioshock of Systemshock wel een kans geven, maar dan met nadruk op sfeer en karakters ipv actie. Beetje zoals Alien of Blade Runner bijvoorbeeld.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #372

    Standaard

    Ganzenbord of 4 op een rij
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #373

    Standaard

    Dacht dat dit topic inmiddels dood en begraven was?

    Games naar het grote scherm lukt bijna altijd slecht. Andersom zijn er wel voorbeelden van geslaagde games gebaseerd op films. Ik noem een Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Zwaar ondergewaardeerde game. Echt een toppertje! Het brengt het verhaal van de triple max security prison waar Riddick het over heeft in Pitch Black en hoe hij aan zn ogen komt.

    En dan hadden we vorig jaar het genoegen om met Alien Isolation aan de slag te gaan. Verhaal gaat over Amanda Ripley, de dochter van Ellen, die al was overleden volgens Burke in Aliens. De game speelt zich af in de tijd dat Amanda een jaar of 20-30 is en nog altijd op zoek is naar haar moeder en wat er nu precies met de Nostromo is gebeurt. Uiteraard stuit ze op een doofpot van Weyland Yutani en de Xenomorph. Interessant verhaal waar ook te zien is dat Weyland verwikkeld is in een grote strijd om contracten betreft androids.

    Andersom kan ik me eigenlijk geen enkel voorbeeld herinneren van games die geslaagd op het grote doek zijn gebracht...

  24. #374

    Standaard

    Ik vind de eerste Resident Evil film een goed geslaagde game verfilming. De andere delen zijn minder, maar het eerste deel is in mijn ogen gewoon goed.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Andersom kan ik me eigenlijk geen enkel voorbeeld herinneren van games die geslaagd op het grote doek zijn gebracht...
    Silent Hill
    Yakuza: Like A Dragon
    Prince of Persia

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •