Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 375 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard ll

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    max payne (met john woo als regisseur)
    Hier zijn al meer dan vage plannen voor. De filmrechten zijn al verkocht ... it's only a matter of time !!!

    Alleen vrees ik voor je keuze van regisseur
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike M
    Tetris...
    LOL!
    Nou DAT is een uitdaging... om daar een goed script voor te schrijven.
    Doet me trouwens denken aan die geweldige Tetris grap in Futurama.

    Anyway... je moet toch een goed verhaal in je spel hebben, wil je een beetje degelijke film krijgen lijkt mij.
    Anachronox zou denk ik een goede science-fiction komedie kunnen zijn.
    Verder zou Final Fantasy 6 inderdaad zeer cool zijn als dat goed gedaan wordt.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  3. #53
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Monopoly
    Of sim city 3000

  4. #54

    Standaard

    - Silent Hill (maar dan moeten ze wel het verhaal volgen, en niet weer zomaar een horror/actiefilm als Resident Evil)

    - MediEvil (door Tim Burton, in de stijl van Nightmare before Christmas, maar dan met de sfeer van zijn donkerdere films)


  5. #55

    Standaard

    De game die ik hier nog niet ben tegengekomen!!

    A L I E N S VS. P R E D A T O R


    Dat is pas een vette setting voor lekkere spannende shots en ouderwetse Arnold Carnage!!!

    Mensen die deze films niet kennen... shame on U

    greetz

  6. #56

    Standaard

    Heb net ff vluchtig de posts doorgenome, splintercell wordt hopelijk een goed spel, maar dat weten we nog niet zeker. Thief daarentegen was zeker lekker, die mag ook wel een filmpje krijgen. Lekkere psycho, stealth, drunk, eletric sfeertje, kan mooie low-budget movie worde.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IceXuick
    De game die ik hier nog niet ben tegengekomen!!

    A L I E N S VS. P R E D A T O R


    Dat is pas een vette setting voor lekkere spannende shots en ouderwetse Arnold Carnage!!!

    Mensen die deze films niet kennen... shame on U

    greetz
    Ik ken deze films niet,
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    DOTT is ook super koel!

    en als we nog wat verder terug gaan (yes! the c64 Era):


    Talisman
    Raid over moskow
    The Last Ninja 3! (koelste c64 intro ooit)
    Zak Mcracken (or whatevah)
    Maniac Mansion

  10. #60

    Standaard

    Hooligans - Storm over Europe

  11. #61

    Standaard Re: Re: Welke Game wil jij verfilmd zien

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SchumiFan

    The Dig ..(dat was dacht ik trouwens al de intensie voor film .. maar ze hebben er toen een spel van gemaakt)
    Klopt. Het oorspronkelijke idee kwam bij Steven Spielberg vandaan, en die heeft de productie van deze game ook 'gesupervised'. Dit is, meen ik, ook de enige game waaraan ILM heeft meegewerkt (alhoewel dat, volgens mij, niet zo heel veel om het lijf had). Ik heb het spel trouwens zelf verder nooit uitgespeeld, maar het was in ieder geval een game met erg veel atmosfeer en erg coole muziek.

  12. #62

    Standaard

    Twee weken geleden zag ik Resident Evil in de bioscoop en na Signs en voor Minority Report kon ik dit hersenloze vermaak tot mijn eigen verbazing erg goed waarderen. Kom maar op met dit soort films. Ik speel geen games, dus ik heb geen idee welke games rijp zouden kunnen zijn voor een verfilming, maar een tweede Resident Evil gaat er bij mij zeker wel in
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  13. #63

    Standaard

    the thing lol

    neen even serieus, jammergenoeg heb ik nog nooit (voor zover ik mij herinner) een goede film versie gezien van een game, hopelijk komt het er wel eens van in de nabije toekomst want er zijn toch verschillende games op de markt die wel degelijk een goed scenario hebben. De meeste shooters lenen zich nt tot een verfilming, een rpg of adventure kan misschien wel nog wat worden als film

  14. #64

    Standaard

    Voor de duidelijkheid "CARMAGEDDON" is gebaseerd op "Death Race 2000" en "Death Sport" oude Roger Corman Classics, dus....

    Ikzelf zou "the Legend of zelda" noemen maar die zou ik graag zelf wel willen regisseren....

    Goed....
    I'd Like To Thank The Academy....

  15. #65

    Standaard

    Nog zo 1!!!!


    Alien vs. predator wordt verfilmd, en wel door Paul Anderson, de pechvogel van de filmindustrie die ons ook Mortal Kombat en Resident evil gaf...

    Zijn enige nog redelijk goeie is "Event Horizon" dusss....Alien vs predator
    I'd Like To Thank The Academy....

  16. #66

    Standaard

    Originally posted by Ultimate Movie Database
    [B
    Ikzelf zou "the Legend of zelda" noemen maar die zou ik graag zelf wel willen regisseren....
    Mijn zegen heb je, deze zou ik nl zelf ook wel als film willen zien. er is van zelda destijds wel 'n tekenfilm geweest toch, of vergis ik me nou
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  17. #67

    Standaard

    Max Payne (Johnney Knoxvile )
    Command and Conquer...
    Mafia ()
    Splinter Cell (YEAH!)
    Metal gear Solid (is eigenlijk al een film van... MGS 2 is meet MOVIES dan game )
    en
    HALO!!!!!!

  18. #68

    Standaard

    Geen een, geen enkele game heeft ooit een behoorlijke film opgeleverd. Een goed verhaal verfilmen is een stuk kansrijker.

  19. #69

    Standaard

    ow ja ik zou heel graag een film willen zien van :

    !!!!HEADHUNTER!!!!!

    Die game alleen al lijkt geregiseert te zijn door Paukl verhoeven....
    Die game doet me echt denken aan Robocop en Starship Troopers... door de elementen die erin zitten... en het verhaal....

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Leisure Suit Larry ()
    YEAH,
    Humor!! Mike Myers als Larry.........

  21. #71

    Standaard

    MYTH C64
    rescue on fractalus atari 800XL (lucasarts)
    en the last ninja

  22. #72

    Standaard

    Dead or Alive Beach Volleyball

    Ik zou persoonlyk voor Zelda kiezen, maar dan wel het liefst een animatiefilm door een japanse studio

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Dead or Alive Beach Volleyball

    Ik zou persoonlyk voor Zelda kiezen, maar dan wel het liefst een animatiefilm door een japanse studio
    helemaal mee eens!

    Headhunter van PS2 lijkt me ook leuk!

  24. #74

    Standaard

    Volgens mij zou het verhaal van Homeworld zich erg goed lenen voor een science fiction film.

    Voor degenen die het spel/verhaal niet kennen, het komt hier op neer:

    Een volk woont op een kale onherbergzame planeet. Dan ontdekken ze de overblijfselen van een ruimteschip, en leren ze dat hun verre verre voorouders ooit verbannen zijn van hun moederplaneet en dat ze dus niet oorspronkelijk van de huidige planeet komen. Met behulp van de technologie die ze vinden bouwen ze een groot moederschip in een baan om hun planeet. Als ze hun eerste Warp-jump test doen komen ze Raiders (ruimtepiraten) tegen die hen meteen aanvallen. Als ze die aanval afgeslagen hebben en terug warpen naar de planeet vinden ze daar dat andere Raiders de hele planeet in de as gelegd hebben en staan ze er alleen voor. Met een kaart van het sterrenstelsel waarop hun thuisplaneet staat gaan ze stap voor stap op weg naar waar hun voorouders ooit vandaan kwamen, onderweg tegengewerkt door zowel Raiders als de machtige soort die ooit verantwoordelijk was voor hun verbanning.

    Dit alles is in de game weergegeven in een prachtige 3D omgeving voor realtime strategie. Het mooie in het spel is dat je een vloot opbouwt die je van level naar level meeneemt. Hierdoor krijg je een lopend verhaald, waarbij het verhaal ook erg goed in elkaar zit met redelijk wat diepgang.

    Het verhaal heeft wel redelijk wat weg van Battlestar Galactica, maar met de huidige mogelijkheden in special effects kan dit denk ik een hele mooie en spannende SF film worden.

  25. #75

    Standaard

    1. Outcast (Kun je een prachtige wereld van maken en goed verhaal)
    2. De Myth-spellen (Is al een prachtig verhaal en de storyboards zitten in principe bij de voorfilmpjes voor elke missie)
    3. Full Trothle (Maar ik vraag me af of dit met echte acteurs te realiseren is)

    Ik denk trouwens dat je van leuke hersenloze spellen als Doom en Quake ook leuke hersenloze films kan maken.
    Van Black and White zou je met een iets aangepaste basis ook een mooie fil kunnen maken.

    p.s. Alien vs Predator, voor de duidelijkheid, dat zijn de aliens uit Alien en de predators uit Predator

Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •