De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Red face Regiovrije Blu-Ray Speler Aanschaffen?

    Hallo allen,

    Ik heb nog nooit regio A (of welke regio buiten B dan ook) aangeschaft.
    Ik heb recent een aantal maanden in de VS doorgebracht en ik heb dus heel wat regio A blu-ray's gekocht (tijdens de Best Buy U&S, kon ze niet laten liggen voor omgerekend 3 euro per stuk ).

    Maar daar gaat het eigenlijk niet eens om. Ik heb namelijk besloten te stoppen met het verzamelen van Steelbooks door de grote hoeveelheid die uitgebracht wordt, en mij volledig te richten om amaray's (de goede oude tijd...), hier en daar digibooks (heb er tot nu toe maar 5 of 6), maar vooral: criterion collection.

    De Amazon aanbiedingen hebben mij namelijk in verleiding gebracht en ik heb dus 5 criterion blu-ray's aangeschaft. Dat lijkt misschien veel, maar niet voor ca. 15 euro per stuk.
    Tegenwoordig kost een standaard uitvoering steelbook van een catalogus film al minimaal 15 pond, duurder dan een criterion dus. En wij zijn het er allemaal uiteraard over eens dat criterion veel meer biedt dan die simpele, saaie steelbooks .

    Ik heb aangeschaft:

    - Badlands
    - Days of Heaven
    - 12 Angry Men
    - The Thin Red Line
    - A Man Escaped



    Waar het dus op neer komt: ik heb geen regio vrije blu-ray speler, maar die heb ik nu dus wel nodig! Anders heb ik niets aan die regio A blu-ray's & criterions .

    Maar hoe kom ik hieraan? Ik heb zelf een PS3, maar volgens mij kun je die niet regio-vrij maken .

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Die koop je bij een Amerikaanse webshop over het algemeen of Ebay en dan gebruik je een converter voor de stekker. Of je koopt een multiregion speler in NL zoals bijv. een Oppo.

  4. #4

    Standaard

    Of check het forum over Philips BDP2500, BDP3000, Toshiba 3200 en nog 2 types en de welbekende Kruidvat speler.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Of check het forum over Philips BDP2500, BDP3000, Toshiba 3200 en nog 2 types en de welbekende Kruidvat speler.
    Is dit ook mogelijk met de philips bdp2800?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FilmFanJim Bekijk bericht
    Is dit ook mogelijk met de philips bdp2800?
    Voor zover ik weet niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •