De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: The Addams Family

  1. #1

    Standaard The Addams Family

    The Addams Family verschijnt op 7 oktober a.s. in Engeland op Blu-ray. De film was tot op heden alleen verkrijgbaar op DVD in Amerika, maar niet in de rest van de wereld.

    http://www.amazon.co.uk/Addams-Famil...g=bluraycom-21

  2. #2

    Standaard

    Eigenlijk gek dat deel 1 alleen in US is uitgebracht, terwijl deel 2 wel overal uitgebracht is.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Eigenlijk gek dat deel 1 alleen in US is uitgebracht, terwijl deel 2 wel overal uitgebracht is.
    Dit komt waarschijnlijk doordat de film oorspronkelijk door Orion Pictures geproduceerd zou worden (Orion had destijds de rechten van de televisieserie in handen). Door financiële problemen heeft Paramount toen geld gestoken in de productie en de film in Amerika uitgebracht. In de rest van de wereld heeft Orion zelf de distributie gedaan. Orion bestaat echter niet meer en de catalogus is gekocht door MGM, maar om een of andere reden is deze film niet uitgebracht op DVD, terwijl MGM wel tal van andere films van Orion heeft uitgebracht.

  4. #4

    Standaard

    De specificaties van de Mexicaanse uitgave (die voorzien is van een slipcase; voor foto's klik hier):

    Extra's
    2 trailers
    Audio
    English DTS 5.1
    Latin American Spanish 2.0
    Castilian Spanish DTS 1.0
    German 2.0
    French 2.0
    Italian 2.0
    Ondertitels
    English, Latin American Spanish, Castilian Spanish, German, French, Italian, Dutch

    Dat betekent dus dat de Nederlandse uitgave, die op 16 oktober verschijnt, gelijk zal zijn aan de Mexicaanse uitgave.

    Bron: forum van Blu-ray.com.

  5. #5

    Standaard

    ah lol kan ik mischien toch nog een leuke aankoop doen in mexico
    zal volgende week eens kijken of ze daar leuke winkels hebben.

  6. #6

    Standaard

    Veel succes in Mexico. Ik ben er geweest in februari. Waar ik ben geweest bestaan er alleen copy dvd's (2 of 3 films op 1 schijfje dan nog) op lokale markten. Misschien dat er in Mexico city wel iets te vinden zal zijn, maar daarbuiten, no way josé

  7. #7

    Standaard

    hm das jammer want ben alleen in city op doorreis.
    Maar kom ook in Guadalajara en vallarta dus ik zal wel eens kijken al zal ik niet overal zomaar rond gaan lopen daar

  8. #8

    Standaard

    Is wel te verwachten, Mexicanen zitten echt niet te wachten op blu-ray's of dvd's, er is daar enorm veel armoede en mensen hebben nog niet eens vers water.
    Ik moet wel zeggen dat ik meer het schiereiland en het zuiden heb gedaan.
    Had ik net zo hetzelfde gevoel en gezien in Egypte.

  9. #9

    Standaard

    Stiekem toch wel een must-have deze film

  10. #10

    Standaard

    De eerste reviews en screenshots tonen een overmatig gebruik van DNR aan, zodanig dat voor mij de iets wazige DVD beter te bekijken is dan de wassen beelden van de blu ray. Teleurstellend!

  11. #11

    Standaard

    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...D=1297#auswahl

    Ik ben persoonlijk erg tevreden met deze transfer. Het kon veel veel slechter. Dit wordt een totaal nieuwe kijkervaring, een lichtjaar verbetering tegenover de DVD. Er lijkt me voldoende detaillering te zijn. De hoofdpersonages zien er vooral een beetje van "was" uit omwille van het feit dat ze zo geplamuurd zijn met make-up, andere structuren lijken me intact.
    Laatst aangepast door MatrixTom : 03-10-2013 om 10:41

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...D=1297#auswahl

    Ik ben persoonlijk erg tevreden met deze transfer. Het kon veel veel slechter. Dit wordt een totaal nieuwe kijkervaring, een lichtjaar verbetering tegenover de DVD. Er lijkt me voldoende detaillering te zijn. De hoofdpersonages zien er vooral een beetje van "was" uit omwille van het feit dat ze zo geplamuurd zijn met make-up, andere structuren lijken me intact.
    Mee eens, ziet er prima uit!

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse Blu-ray van The Addams Family:

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ad.../42171/#Review

    Deze release heeft beduidend beter beeld dan de Nederlandse (deze is gelijk aan de Franse uitgave die in eerdere link boven vergeleken wordt. Veel minder DNR, minder compressieartefacts ook.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Deze release heeft beduidend beter beeld dan de Nederlandse (deze is gelijk aan de Franse uitgave die in eerdere link boven vergeleken wordt. Veel minder DNR, minder compressieartefacts ook.
    Waar staat dat de US-uitgave beter zou zijn dan de reeds lang verkrijgbare Europese versie? Waar baseer je dat op, kun je dat toelichten? Bovendien: lang niet iedereen is 'gevoelig' voor of herkent ruisonderdrukking of 'compressie-artefacts'.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse Blu-ray van The Addams Family:

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ad.../42171/#Review
    Heeft de Europese versie ook zo weinig extra's? Als een BR slechts een paar trailers heeft, zou de BR in mijn ogen nooit een voldoende mogen verdienen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft de Europese versie ook zo weinig extra's? Als een BR slechts een paar trailers heeft, zou de BR in mijn ogen nooit een voldoende mogen verdienen.
    Ja, heeft alleen 2 trailers.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waar staat dat de US-uitgave beter zou zijn dan de reeds lang verkrijgbare Europese versie? Waar baseer je dat op, kun je dat toelichten? Bovendien: lang niet iedereen is 'gevoelig' voor of herkent ruisonderdrukking of 'compressie-artefacts'.
    De europese release heeft meer wassen beelden gezichten wat niet door de make up komt, en ook minder 'ruis'in de screenshots, is weggefilterd..
    compressie artefacts hier zichtbaar, http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...ss=1#vergleich

  19. #19

    Standaard

    US: Warner & EU: Fox
    US transfer zou gebaseerd zijn op de EU transfer maar misschien met improvements?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft de Europese versie ook zo weinig extra's? Als een BR slechts een paar trailers heeft, zou de BR in mijn ogen nooit een voldoende mogen verdienen.
    Als de prijs navenant laag is in mijn ogen wel, al zou het wel leuk zijn als er een keuze was tussen met of zonder extra's.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    De europese release heeft meer wassen beelden gezichten wat niet door de make up komt, en ook minder 'ruis'in de screenshots, is weggefilterd..
    compressie artefacts hier zichtbaar, http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...ss=1#vergleich
    Sorry, hoor, maar ik zie werkelijk niet wat het probleem is en wat de 'artefacten' dan zouden moeten zijn. De screenshots vergelijken de DVD met de (Europese) Blu-ray, maar niet de EU Blu-ray met de US Blu-ray.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #22

    Standaard

    Addams Family Values verschijnt in oktober op blu-ray in VS. Zijn Paramount uitgaves regiovrij?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Addams Family Values verschijnt in oktober op blu-ray in VS. Zijn Paramount uitgaves regiovrij?
    Paramount is tegenwoordig toch altijd regiovrij heb ik ondervonden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Paramount is tegenwoordig toch altijd regiovrij heb ik ondervonden.
    Hij staat ook op Amazon.de voor een oktober release!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Hij staat ook op Amazon.de voor een oktober release!!!
    En hij heeft Nederlandse ondertiteling volgens Amazon.de!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •