Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 287 van 287 worden weergegeven.

Standaard

heb geen wifi dus net de switch besteld, als TNT z'n werk doet wordt ie morgen geleverd dank allen voor het meedenken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

from "Youngstown" by Bruce Springsteen

mijn collectie

Standaard

Geen wifi?? Mijn god, hoe kan jij leven zeg...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen wifi?? Mijn god, hoe kan jij leven zeg...
    I'am old school, pas gisteren m'n VCC videorcorder weggedaan gisteren alles aangesloten en lijkt te werken; nog geen tijd gehad om uitvoerig te testen, viel me trouwens wel op de de ondertiteling erg hoog in het beeld staat ; met m'n OPPO kan je deze mooi verplaatsen maar hier gaat dat zeker niet lukken..?

Weet niet waar ik aan ben begonnen, heb al een enorme kijkachterstand en het aanbod op Netflix is enorm.....

mijn collectie

Standaard

Nou nog een abonnementje op Disney+ en je komt helemaal de deur niet meer uit....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Nou nog een abonnementje op Disney+ en je komt helemaal de deur niet meer uit....
    ben bang dat dit zeker gaat gebeuren, ben een fan van zowel Marvel als Star Wars en er komen wat ik zo zie veel (op papier) goede series aan

Heb nog een vraag wat betreft het geluid bij Netflix; ik had begrepen dat een aantal titels dolby ATMOS hebben; heb zelf een LG OLED uit 2016 en als ik het goed begrijp is het dan niet mogelijk om dat atmos signaal vanuit de TV naar de versterker te sturen (iets met ARC vs eARC); klopt dit of is er een methode om toch zowel ATMOS als HDR/DV beeld te krijgen via mijn set (denon avr7200wa, lg oled55e6v).

Beeld is erg goed (kijk bv Altered Carbon in Dolby Vision, ziet er prachtig uit) maar heb soms het idee dat geluid beter kan...

mijn collectie

AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Helaas laat 'onze' versie van ARC geen Dolby Atmos toe. Hoogst haalbare is DD+ (geloof ik). Maar vooralsnog geeft de LG-app geen HDR10, DV of DD. Laat staan Dolby Atmos. Eigenlijk vrijwel nog geeneen app. Lukt jou dat dan wel? Ik kijk vooral X-box, omdat daar in ieder geval HDR 10 mogelijk is (op de PS4 Pro lukt me dat ook niet). Mijn X-box staat (nu) standaard op Dolby Atmos, maar dus continu en schakelt niet om, dus dat is een conversie en geen passthrough. Er zal dus vast nog veel gebeuren rond alle apps de komende weken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V, Denon AVR-X7200WA, Onkyo TX NR 5000E, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), Rel Strata 5, Xbox One X, PS4 Pro, Ziggo Mediabox Next, Logitech Harmony Elite, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 10, Samsung Galaxy Tab S4.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Op de Philips app wel hdr, maar geen DD5.1 (het lijkt een DD2.0 signaal zonder surround)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Helaas laat 'onze' versie van ARC geen Dolby Atmos toe. Hoogst haalbare is DD+ (geloof ik). Maar vooralsnog geeft de LG-app geen HDR10, DV of DD. Laat staan Dolby Atmos. Eigenlijk vrijwel nog geeneen app. Lukt jou dat dan wel? Ik kijk vooral X-box, omdat daar in ieder geval HDR 10 mogelijk is (op de PS4 Pro lukt me dat ook niet). Mijn X-box staat (nu) standaard op Dolby Atmos, maar dus continu en schakelt niet om, dus dat is een conversie en geen passthrough. Er zal dus vast nog veel gebeuren rond alle apps de komende weken.

alleen nog gecheckt met Altered Carbon en daar heb ik DV en geluid is 5.1

mijn collectie

Standaard

Hier gebruik ik dus de apple tv voor, geweldig ding.

Dolby Vision , en atmos uit 1 klein apparaatje,
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012 CineMike Stufe 1-APPLE TV4K-DUNE HD pro 4K-BLUESOUND NODE 2i -HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-2X SVS sb13 ultra -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER -2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Standaard

Ik weet het niet. Het pakt me niet meteen. Het komt te geforceerd over.

Standaard

Kom maar op
    aktie ziet er goed uit hoor
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012 CineMike Stufe 1-APPLE TV4K-DUNE HD pro 4K-BLUESOUND NODE 2i -HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-2X SVS sb13 ultra -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER -2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Standaard

Actie ziet er goed uit, maar het verhaal lijkt me flinterdun. Maar vind Reynolds altijd wel grappige humor hebben, dus deze zal ik wel een keertje opzetten.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten