Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 345 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Netflix komt naar Nederland

    Hoorde het zojuist op het NOS Journaal.

    Ik denk dus; dag Ziggo, KPN, UPC, bol.com, en wat er nog over blijft....

    Ik zal meteen Netflix aanschaffen als het hier komt .
    --

  2. #2

    Standaard

    Het ligt natuurlijk aan het aanbod en hoe recent het is. Als het al te downloaden is/was dan lijkt mij dit kansloos.

  3. #3

    Standaard

    Lol.. Zij hebben in de VS bijna alles overgenomen... 1/3 van het totale internet verkeer in de VS is vaak zelfs via Netflix...
    --

  4. #4

    Standaard

    Tja, ik zie het niet meer als een US versie van Film1.....dus voor mij absoluut niet de moeite. Wellicht neem ik via UPC nog wel eens HBO, maar als ik kijk hoe weinig ik nu al TV en series kijk dan is dat ook al zonde van het geld...

  5. #5

    Standaard

    Tsja, en moet je daar dan blij mee zijn? Heb toch liever een beetje gezonde concurrentie onder elkaar. Op dit moment heb ik trouwens genoeg aan het gewone tv aanbod. Ik heb zelfs weken dat ik geen film kijk omdat ik er gewoon geen concentratie voor heb op dat moment en er toch genoeg op tv is (of op uitzendinggemist). Wat ik geleerd heb van die keren dat bijv HBO gratis was voor een paar maanden oid. is dat het leuk is voor een paar weken maar dat het aanbod daarna gewoon niet boeiend genoeg is om bijv 15 euro voor neer te tellen iedere maand. Maar nu ben ik ook niet iemand die hele series volgt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Wat ik geleerd heb van die keren dat bijv HBO gratis was voor een paar maanden oid. is dat het leuk is voor een paar weken maar dat het aanbod daarna gewoon niet boeiend genoeg is om bijv 15 euro voor neer te tellen iedere maand.
    Dit is dus ook bij Film1, heb dit kanaal in het verleden wel eens bekeken bij kennissen. In het begin is het leuk, maar welke film wordt in den treuren herhaald dus de breedte van het aanbod is echt heel slecht. Nu kan het bij Netflix wel wat beter zijn (en Film1 biedt nu ook series) maar IMO niet de moeite waar door een abo.

  7. #7

    Standaard

    Netflix en Film1 kun je echt niet met elkaar vergeleken. Het film1 aanbod is gewoon 0,0 vergeleken met dat van Netflix. Netflix heeft gewoon zowat alle films die er zijn in hun aanbod.
    Dus als Film1 er 100 heeft (wij hebben Film1, en het aanbod is lachwekkend), dan kun je bij Netflix uit ca. 75,000 films / series kiezen...

    De Netflix website is trouwens al online in het Nederlands :P.
    --

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Netflix en Film1 kun je echt niet met elkaar vergeleken. Het film1 aanbod is gewoon 0,0 vergeleken met dat van Netflix. Netflix heeft gewoon zowat alle films die er zijn in hun aanbod.
    Dus als Film1 er 100 heeft (wij hebben Film1, en het aanbod is lachwekkend), dan kun je bij Netflix uit ca. 75,000 films / series kiezen...

    De Netflix website is trouwens al online in het Nederlands :P.
    Moet jij niet een verkoopdraadje bijwerken?

  9. #9

    Standaard

    Allereerst, wat doet dit topic in hemelsnaam in dit forum?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Netflix en Film1 kun je echt niet met elkaar vergeleken. Het film1 aanbod is gewoon 0,0 vergeleken met dat van Netflix. Netflix heeft gewoon zowat alle films die er zijn in hun aanbod.
    Dus als Film1 er 100 heeft (wij hebben Film1, en het aanbod is lachwekkend), dan kun je bij Netflix uit ca. 75,000 films / series kiezen...
    Hier klopt niets van. Netflix heeft misschien een ruim assortiment in de VS, maar de rechten van series en films liggen in europa bij hele andere aanbieders. Netflix zal het in het begin dus best moeilijk krijgen en het assortiment zal beperkt zijn.

    Ik denk dus; dag Ziggo, KPN, UPC, bol.com, en wat er nog over blijft....
    Waarom Bol.com in dat rijtje staat weet ik niet. Netflix is zeker interessant, maar mijn Blu Ray kast is de ultieme "on demand ervaring". Er gaat niets boven het fysieke product. Ik wil mijn favoriete films en series in de kast hebben staan en niet ergens op een server.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #10

    Standaard

    Omdat dit een forum is dat over films gaat. Dat jij Netflix niet zult gebruiken zegt niets. De meesten mensen kopen gewoon een dvd's en blu-ray's in Nederland, dus het zal bedrijven als Netflix niets schelen dat er een paar mensen liever fysieke producten hebben (ben ik er ook 1 van, maar als Netflix komt dan is de kans erg groot dat ik stop met verzamelen i.v.m. het grote aanbod).

    En bol.com staat dus in dat rijtje omdat het 1 van de weinige aanbieders van blu-ray's is het op het moment, recent zijn namelijk veel bedrijven failliet gegaan, maar dat heb jij duidelijk niet mee gekregen.
    --

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Waarom Bol.com in dat rijtje staat weet ik niet. Netflix is zeker interessant, maar mijn Blu Ray kast is de ultieme "on demand ervaring". Er gaat niets boven het fysieke product. Ik wil mijn favoriete films en series in de kast hebben staan en niet ergens op een server.
    Je hebt groot gelijk. Bovendien vergeten gebruikers van streaming media nogal eens dat ze het produkt niet "kopen" maar leasen, en dus bijvoorbeeld later niet aan iemand kunnen laten vererven of zo. En daarbij, al die downloads zijn larie en apekool. Ik heb niet geïnvesteerd in een grote televisie en een dure geluidsinstallatie om dan een internetfilmpje in 2.0 te gaan bekijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Omdat dit een forum is dat over films gaat.
    Even checken... de naam van dit forum is nog altijd dvd.nl en niet film.nl
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Netflix en Film1 kun je echt niet met elkaar vergeleken. Het film1 aanbod is gewoon 0,0 vergeleken met dat van Netflix. Netflix heeft gewoon zowat alle films die er zijn in hun aanbod.
    Dus als Film1 er 100 heeft (wij hebben Film1, en het aanbod is lachwekkend), dan kun je bij Netflix uit ca. 75,000 films / series kiezen...

    De Netflix website is trouwens al online in het Nederlands :P.
    Dat aanbod van Netflix NL zou wel eens vies tegen kunnen vallen:
    Het aanbod bij de Europese varianten van Netflix is over het algemeen wel een stuk beperkter dan in de VS. Waar de dienst in Amerika meer dan 13000 films en tv-series beschikbaar heeft, zijn dat er in Groot-Brittannië ruim 2600 en in Zweden iets meer dan 2000.
    Bron: Nu.nl

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Omdat dit een forum is dat over films gaat.
    Digi-gek zal bedoeld deze forum rubriek ... en nee Netflix gaat echt geen blu-rays gaan streamen. Dus het hoort hier *niet* thuis nee.

    Het is nu onderhand ook duidelijk waarom je je verkooptopics nog niet hebt bijgewerk Je bent helemaal gek van Netflix, maar begint toch te twijfelen of ze die duizenden en duizenden films hier wel zomaar gaan kunnen aanbieden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En daarbij, al die downloads zijn larie en apekool. Ik heb niet geïnvesteerd in een grote televisie en een dure geluidsinstallatie om dan een internetfilmpje in 2.0 te gaan bekijken.
    +1. En gezien het feit dat het aanbod nog helemaal niet zeker is blijf ik dit kanaal nog zeker vergelijken met Film1 tot anders wordt bewezen.

  15. #15

    Standaard

    Klik hier, roninpacino!
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Klik hier, roninpacino!
    en HIER

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    +1. En gezien het feit dat het aanbod nog helemaal niet zeker is blijf ik dit kanaal nog zeker vergelijken met Film1 tot anders wordt bewezen.
    +1

    en zelfs al is het 5.1 dan is het geluid ook zwaar gecomprimeerd Lossey en het beeld wsl i50 met 4% speed-up...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik zie het niet meer als een US versie van Film1.....dus voor mij absoluut niet de moeite. Wellicht neem ik via UPC nog wel eens HBO, maar als ik kijk hoe weinig ik nu al TV en series kijk dan is dat ook al zonde van het geld...
    Heb sinds september bij Can.Digitaal een jaar HBO als proef.
    Ik kijk sowieso geen series op TV (ik koop wel een bd box), maar het aanbod vond ik de keren dat ik keek niet best: een hoop lawaai, matige films en massa's schreeuwerige tekenfilms...
    Eigenlijk HBO onwaardig!
    Film 1 heeft tenminste nog weleens goeie Franse en Duitse films (op dit moment: de Rouille et d'Os)...en regelmatig arthouse films op Film1 Sundance).

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog bijkomend op Netflix ga je recente films ook véél later zien verschijnen dan de release datum van BD's en DVD's, Prometheus bijvoorbeeld is nog altijd niet beschikbaar op Netflix UK.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #21

    Standaard

    Even een paar vragen voor de kenners.

    Ik heb nu dus een Film1 abonnement via UPC inclusief Film1 HD in Dolby 5.1 en Film1 on demand.
    Gaat Netflix ook in HD en met Dolby 5.1 (al dan niet gecomprimeerd) uitzenden? En kan dat dan ook via een abonnement van UPC via de UPC decoder of gaat dat via een internet/mediabox aansluiting?

  22. #22

    Standaard

    -
    Laatst aangepast door Onkyo : 19-06-2013 om 19:27

  23. #23

    Standaard

    -foutje-

  24. #24

    Standaard

    -foutje-

  25. #25

    Standaard

    Ik kijk al langer naar Netflix met een Amerikaans dns adres. De dienst is fel.overroepen en het grootste aanbod is gelijk aan de grabbelbak in de Media Markt.

    dikwijls verdwijnen series ook zonder aankondiging, begin je iets te volgen is het de dag erna weg.

    pas vanaf 2015/2016 krijgt netflix van alle Disney films het eerste recht op streaming, de vraag is dan of dit nog mogelijk blijft met het huidige prijsmodel.

    Ik blijf momenteel maandelijks betalen omdat anderen thuis er regelmatig naar kijken, maar mij laat het redelijk koud hoor.

    de HD kwaliteit is acceptabel zelfs op mijn 65 inch, maar blu ray is natuurlijk beter. En Ultra HD uitzendingen worden enkel aangeboden in de VS als er in de directe omgeving een streamingserver staat anders krijg je de gewone HD. Ze willen ook 4K aanbieden, ik geloof best dat dit lukt, maar ook hier weer moet Netflix infrastructuur voorzien bij de providers omdat ze anders het halve internet plat leggen. Ik zie al deze investeringen niet snel gebeuren in de Benelux, en als ze komen, tegen een premiumprijs.

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •