Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 345 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    heb geen wifi dus net de switch besteld, als TNT z'n werk doet wordt ie morgen geleverd dank allen voor het meedenken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #277

    Standaard

    Geen wifi?? Mijn god, hoe kan jij leven zeg...

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen wifi?? Mijn god, hoe kan jij leven zeg...
    I'am old school, pas gisteren m'n VCC videorcorder weggedaan gisteren alles aangesloten en lijkt te werken; nog geen tijd gehad om uitvoerig te testen, viel me trouwens wel op de de ondertiteling erg hoog in het beeld staat ; met m'n OPPO kan je deze mooi verplaatsen maar hier gaat dat zeker niet lukken..?

    Weet niet waar ik aan ben begonnen, heb al een enorme kijkachterstand en het aanbod op Netflix is enorm.....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #279

    Standaard

    Nou nog een abonnementje op Disney+ en je komt helemaal de deur niet meer uit....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Nou nog een abonnementje op Disney+ en je komt helemaal de deur niet meer uit....
    ben bang dat dit zeker gaat gebeuren, ben een fan van zowel Marvel als Star Wars en er komen wat ik zo zie veel (op papier) goede series aan

    Heb nog een vraag wat betreft het geluid bij Netflix; ik had begrepen dat een aantal titels dolby ATMOS hebben; heb zelf een LG OLED uit 2016 en als ik het goed begrijp is het dan niet mogelijk om dat atmos signaal vanuit de TV naar de versterker te sturen (iets met ARC vs eARC); klopt dit of is er een methode om toch zowel ATMOS als HDR/DV beeld te krijgen via mijn set (denon avr7200wa, lg oled55e6v).

    Beeld is erg goed (kijk bv Altered Carbon in Dolby Vision, ziet er prachtig uit) maar heb soms het idee dat geluid beter kan...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #281
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas laat 'onze' versie van ARC geen Dolby Atmos toe. Hoogst haalbare is DD+ (geloof ik). Maar vooralsnog geeft de LG-app geen HDR10, DV of DD. Laat staan Dolby Atmos. Eigenlijk vrijwel nog geeneen app. Lukt jou dat dan wel? Ik kijk vooral X-box, omdat daar in ieder geval HDR 10 mogelijk is (op de PS4 Pro lukt me dat ook niet). Mijn X-box staat (nu) standaard op Dolby Atmos, maar dus continu en schakelt niet om, dus dat is een conversie en geen passthrough. Er zal dus vast nog veel gebeuren rond alle apps de komende weken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #282

    Standaard

    Op de Philips app wel hdr, maar geen DD5.1 (het lijkt een DD2.0 signaal zonder surround)

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Helaas laat 'onze' versie van ARC geen Dolby Atmos toe. Hoogst haalbare is DD+ (geloof ik). Maar vooralsnog geeft de LG-app geen HDR10, DV of DD. Laat staan Dolby Atmos. Eigenlijk vrijwel nog geeneen app. Lukt jou dat dan wel? Ik kijk vooral X-box, omdat daar in ieder geval HDR 10 mogelijk is (op de PS4 Pro lukt me dat ook niet). Mijn X-box staat (nu) standaard op Dolby Atmos, maar dus continu en schakelt niet om, dus dat is een conversie en geen passthrough. Er zal dus vast nog veel gebeuren rond alle apps de komende weken.

    alleen nog gecheckt met Altered Carbon en daar heb ik DV en geluid is 5.1
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #284

    Standaard

    Hier gebruik ik dus de apple tv voor, geweldig ding.

    Dolby Vision , en atmos uit 1 klein apparaatje,
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  10. #285

    Standaard



    Ik weet het niet. Het pakt me niet meteen. Het komt te geforceerd over.

  11. #286

    Standaard

    Kom maar op
    aktie ziet er goed uit hoor
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  12. #287

    Standaard

    Actie ziet er goed uit, maar het verhaal lijkt me flinterdun. Maar vind Reynolds altijd wel grappige humor hebben, dus deze zal ik wel een keertje opzetten.

  13. #288

    Standaard

    Netflix kijkt hoe het onderling delen van accounts "op een zo vriendelijk mogelijke wijze" kan worden ingeperkt.

    Dat vertelt financieel directeur Spencer Neumann in een interview met Mobile Syrup, na het presenteren van de meest recente kwartaalcijfers.
    De topman werd gevraagd naar wat Netflix wil doen tegen gebruikers die hun wachtwoorden met elkaar delen. "We blijven dit nauw in de gaten houden", vertelde hij. "En we blijven zoeken naar de meest consumentvriendelijke manieren om hier iets tegen te doen." Wat de topman precies bedoelt met een "consumentvriendelijke manieren", is niet duidelijk. Hij wil op het moment nog geen maatregelen tegen accountdelers aankondigen.

    Accounts delen
    Netflix-gebruikers kunnen op een onbeperkt aantal apparaten inloggen. Eén account kan slechts een aantal streams tegelijkertijd afspelen, afhankelijk van hoeveel je per maand betaalt. Sommige gebruikers delen hun wachtwoorden en abonnementskosten onderling. Een abonnement dat twee streams tegelijk kan afspelen, kost dan maar de helft als je hem met een vriend deelt.

    Gedoogd

    Tot nu toe heeft Netflix die vorm van accountdeling altijd gedoogd. In 2016 zei CEO Reed Hastings nog dat hij het prima vindt als abonnees dit doen.

    Bron: rtlz https://www.rtlz.nl/tech/artikel/489...-toch-inperken

  14. #289

    Standaard

    Samsung tv van 2010/11
    Samsung heeft bekendgemaakt dat de Netflix-app binnenkort verdwijnt op sommige oudere Samsung smart tv’s. De app zal niet langer compatible zijn vanaf 1 december 2019. Via de Netlflix-website kan je kijken of jouw Samsung-model de geüpdatete app nog wel ondersteunt.

    Netflix via Apple TV of Chromecast

    Ja Netflix zal niet langer beschikbaar zijn via de gebruikelijke Samsung-app, maar de Koreaanse beeldbuisboer noemt als alternatief externe apparaten. Dan moet je denken aan spelcomputers, mediaspelers zoals Apple TV of zo’n dongel dingetje voor Chromecast.






    Niettemin is het handig om te kijken of jouw Samsung smart tv op de lijst staat, zodat je op 1 december niet voor een vervelende verrassing komt te staan.





    https://www.superguide.nl/nieuws/let...samsung-tvs-tv

  15. #290

  16. #291

    Standaard

    sinds netflix hun bitsnelheid hebben verlaagd heb ik het idee dat ik veel meer beeldartefacten zie (vnl macroblocking); vooral bij donkere scenes zichtbaar zoals bij de serie Ozark en wilde gisteren beginnen met Fargo seizoen 3 maar gelijk bij aflevering 1 vond ik het beeld zeer matig...

    Hebben meer mensen hier last van of heb ik gewoon pech; ik heb het 4K pakket via glasvezel en heb een LG OLED TV
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #292

    Standaard

    Iedereen heeft daar last van. Daarom heb ik Netflix op een lager pitje gezet. Wellicht is MUBI een optie voor je?

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    sinds netflix hun bitsnelheid hebben verlaagd heb ik het idee dat ik veel meer beeldartefacten zie (vnl macroblocking); vooral bij donkere scenes zichtbaar zoals bij de serie Ozark en wilde gisteren beginnen met Fargo seizoen 3 maar gelijk bij aflevering 1 vond ik het beeld zeer matig...

    Hebben meer mensen hier last van of heb ik gewoon pech; ik heb het 4K pakket via glasvezel en heb een LG OLED TV
    Je bent niet de enige, moest even zoeken op het forum naar een plekje waar ik mijn ongenoegen kan delen, ja nu gevonden dus.

    Gisteren ook een beetje gezocht op Netflix naar iets om te kijken en dat valt niet mee, erger me al aan het aanbod, door vrouwen voor vrouwen en met vrouwen, vrouwen in de hoofdrol vrouwen hebben het geschreven alles vrouwen en nog meer vrouwen, vrouwen als kerels, vrouwen als macho..... ja zitten de hele dag op der platte ... voor de TV en lijken daar de dienst dan uit te maken, maar goed, rampzalig aanbod dus, dacht wat gevonden te hebben:

    Lost City of Z, gestart..... maar al snel me vreselijk geërgerd aan de zeer slechte beeldkwaliteit, net als jij zie je dat het ergst met de donkerder beelden, maar vond het bij Lost City of Z wel heel erg. gekeken naar de birate, die bleef hangen op een armzalige 1.01Mbps. Vandaag contact gezocht met de helpdesk, bellen kun je al niet meer, moet je aan de chat. Nederlands kennen ze niet, of je engels wil doen.... en natuurlik ligt het aan jou en proberen ze je hele setup te ontmantelen, stekkers eruit, tv uit opnieuw opstarten updates en ander gewauwel. doen ze net alsof ze je niet begrijpen, maar het zijn ook maar sufferdjes die volgens een lijstje werken. Bij lang genoeg aandringen kwam dan uiteindelijk.... ja Netflix had de bitrate van alle (4K, HD en SD) de hoogste trap uitgeschakeld. En de meesten merken dat niet eens en ja bla bla bla.... anders was het verschil maar minimaal.

    Helaas voor hun, ik ben echt niet de eerste die zeurt over beeldkwaliteit, maar als ze zulke domme dingen doen als nu dan ben ik er wel helemaal klaar mee, betaal je voor de hoogste kwaliteit, halen ze zelfs bij de mindere kwaliteiten het hoogste trapje eraf,,,,, blijft er dus helemaal niets meer van over, denk dat ik zelfs DVD heb(SD) die er beter uit zien dan het HD aanbod van Netflix momenteel. Oh.... of je nog wel even in gedachte wilt houden dat resolutie niets te maken heeft met bitrate...... ja, zal best, stukje uit de chat:

    Jana Netflix
    Bitrate is not the same as video resolution. You can continue to stream at the highest video resolution your plan allows.
    Jana Netflix
    Netflix has taken steps to reduce streaming traffic to help internet service providers with network congestion and overcapacity issues. Members will stream at the highest video resolution (4K, HD, SD) that their plan allows, but for each video resolution category, Netflix has removed the highest bandwidth streams. Some members may notice a very slight decrease in quality while others may not notice at all.



    Het zal allemaal wel waar zijn Netflix, maar er is zoiets als kwaliteit, momenteel ziet de 4K eruit als redelijke HD de HD ziet eruit als goede SD en de SD ziet er
    bij sommige zaken echt niet uit.

    Kijk via 4K TV met alles eropeneran en internetaansluiting via Ziggo, die met de hoogste snelheid, aan de apparatuur ligt het echt niet en dan met het duurste abbo van Netflix.

    Misschien dat ik Netflix nog even aanhoud....... heel misschien, en dan dat abbo met de laagste prijs, want sorry voor Netflix, maar momenteel is de kwaliteit van het geheel gewoon ***, een ander woord is er niet voor

    We leven in een voor ons allen nare tijd, maar om dan de volle mep te blijven vragen voor deze veel mindere kwaliteit met de smoes dat de meesten het niet eens zien en maar sommigen het merken, ja dag Netflix, volksverlakkerij Het kijkplezier bij Netflix is helaas verdwenen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #294

    Standaard

    @Verhoeven; dank voor de MUBI tip, ziet er interessant uit (maar zeer slecht voor m'n enorme kijkachterstand )

    @DVDProfilersFilmgek; daar wordt je dus niet vrolijk van... ben wel verbaast dat de kwaliteit zoveel minder is als voorheen; als dit nog lang blijft duren dan zeg ik m'n abonnement op
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #295

    Standaard

    Ik heb er weinig last van. La Casa de Papel, Tiger King, zagen er prima uit. Geen blokken o.i.d..

  21. #296

  22. #297

    Standaard

    Het Eye Filmmuseum biedt 90 dagen gratis film kijken op MUBI aan:

    https://www.eyefilm.nl/over-eye/nieu...kijken-op-mubi

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb er weinig last van. La Casa de Papel, Tiger King, zagen er prima uit. Geen blokken o.i.d..
    Het zijn vooral de HD en SD resoluties die lijden onder de verlaagde bitrate, gisteren Lost City of Z afgekeken en geprobeerd me niet al niet te veel te ergeren aan de slechte beeldkwaliteit, kende het verhaal niet en was benieuwd of ze Z zouden vinden.....

    Hierna Suits gekeken, had nog die laatste paar afleveringen niet gezien, heel eerlijk, sommige afleveringen hadden een bitrate van 1.96Mbps en waren nog enigzins te pruimen, maar de aflevering met een bitrate van 1.20Mbps zag er weer matig uit met in de donkere gedeelten gewoon blokjes, zeer ergelijk.

    Een paar dingen begrijp ik niet, het verschil in beeldkwaliteit is er wel degelijk ook zal je het bij de zogenaamde 4K resoluties minder zien en zal het niet echt opvallen, maar ik betaal voor de hoogste kwaliteit en ik krijg zelfs de HD en SD in een duidelijk waarneembare mindere tot matig te noemen kwaliteit, maar ik krijg geen korting op mijn abbo of een andere compensatie en wat ik ook niet begrijp is dat als het is gedaanals compensatie voor het thuiswerken in voornamelijk Frankrijk wat liep te mekkeren naar de providers toe om de bitrate te verlagen, is het thuiswerk een dagwerk, dan kan toch in de avond en nacht de bitrate bij de providers weer omhoog? Maar nee, ook in de avond mag je je ergeren aan de mindere kwaliteit.

    Minder kwaliteit voor dezelfde prijs, jammer maar Netflix maar er waren maanden bij in de afgelopen jaren dat ik er soms amper gebruik van maakte maar mijn abbo gewoon liet doorlopen, maar als ik er dan wel naar kijk eis ik wel waar voor mijn geld en dat krijg ik nu niet.

    JP, je komt ze straks nog wel tegen die mindere beelden en als je het eenmaal is opgevallen, dan erger je je er gewoon aan, hoe groter je scherm, hoe duidelijker het wordt, bij een groot scherm valt de slechte kwaliteit eerder door de mand dan op een klein scherm. Ben denk ik wel 1 van de laatste die gaat zeuren over beeldkwaliteit, maar zoals ze nu bezig zijn bij Netflix door ook bij de laagste resolutie al de hoogste trap te verwijderen, dan ben je gewoon klantje aan het pesten en gewoon te ver aan het doorschieten om dat franse bagger netwerk aan de praat te houden.

    Netflix misschien ook nog een capaciteit probleempje door meer leden? Ik weet het niet, maar als je bij de laagste resoluties ook al gaat knijpen totdat het er niet meer uitziet, dan ben je verkeert bezig en als je verkeert bezig bent ga je klanten verliezen, ook klanten die soms tijden netjes doorbetalen als ze er amper gebruik van maken, ben vanaf het begin lid zonder enige onderbreking in mijn Abbo. In mijn geval, als ik iets opzeg, dan blijf ik vaak ook heel lang weg Heb nog Disney+ ,en Prime en wat ik bespaar met Netflix kan ik nu eens Apple TV gaan proberen, iets waar ik niet eens verder over had gaan denken, maar wat Netflix nu aan het doen is met zijn domme gedoe, vragen ze gewoon om minder klanten. K.. fransen, hebben er hier alleen maar last van op kwaliteits gebied, zien we het niet met WB waar ze worden voorgetrokken met franse taal in atmos, zien we nu weer een bescherming van het franse internet netwerk en wij moeten er weer onder lijden, terwijl we hier geen capaciteits probleem hebben.

    Ja.... zal me binnenkort eens gaan verdiepen hoe dat zit met Apple TV, er zit al iets in mijn TV dat er mee overweg kan, nu nog even kijken of het wat is en dan mag Netflix zich op de borst kloppen dat ze zo geweldig aan het helpen zijn met de bescherming van het franse netwerk, al weer minder bitrate verkeer en een paar euro minder inkomsten, want hier blijf ik niet aan meebetalen. Dom bedrijf om ook bij de minste resoluties al matige kwaliteit in slechte kwaliteit te veranderen.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #299

    Standaard

    Grappig, ook ik ging The Lost City of Z kijken, twee weken terug. Moet m nog steeds uitkijken want het beeld is niet om aan te zien. Heb n LG OLED. Buiten de wekelijkse aflevering Better call Saul kijk ik nu even geen films meer.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Grappig, ook ik ging The Lost City of Z kijken, twee weken terug. Moet m nog steeds uitkijken want het beeld is niet om aan te zien. Heb n LG OLED. Buiten de wekelijkse aflevering Better call Saul kijk ik nu even geen films meer.
    Meer klanten voor Netflix omdat steeds meer mensen thuiszitten, en dan hun bitrate omlaag gooien om zogenaamd op verzoek van landen met een matig netwerk problemen te voorkomen, alle begrip voor dat er mensen vanaf thuis moeten werken, maar niet in de avond of het weekend en ook geen prijsverlaging voor de mindere kwaliteit. Nu kijk al niet eens heel veel op Netflix omdat het aanbod wel veel is, maar de kwaliteit soms om te huilen is, series die te dom zijn om te volgen, soms is het verhaal nog wel aardig, maar dan is het acteerwerk weer alsof ze van de schouwburgplanken zijn afgeplukt, of het acteerwerk is wel goed, maar het verhaal zo ontzettend dom dat je gaat twijfelen of je nog wel zelf bij je verstand bent. Maar goed, om mezelf niet langer te kwellen en Netflix zijn natuurlijk goedbedoelde bitrate verlaging om al die extra klanten ook te kunnen bedienen zonder ruzie te krijgen met frankrijk, besloten Netflix in zijn goedbedoelde queest te helpen en heb ik mijn abbo maar opgezegd, geeft me een heel goed gevoel

    Nu las ik hier over Mubi, iets met 30 films per maand die je kunt streamen met een app, die app zit al op mijn sony UHD player en ook op de TV kan ik hem installeren, heb er geen ervaring mee.... dus vraagje, het schijnt dat ze nog veel meer films hebben dan die dertig, maar daar kun je via die app niet bijkomen, vraag is:moet ik via de PC of bijvoorbeeld via mobieltje(mirror) dan contact zoeken met hun webpagina om een grotere keuze te krijgen of is Mubi enkel en alleen die 30 films per maand, want dat werd me wat ik tot zover heb gelezen niet helemaal duidelijk.

    Dan is er nog zoiets als Apple TV + , nu ben ik absoluut geen apple fan en vind het bijvoorbeeld ook jammer dat ze geen mirror doen van een android telefoon, maar ze hebben zo'n kastje waarop je allerlei apps kunt zetten en dat schijnt goed te werken volgens de berichten, nu schijnen ze ook films en series aan te bieden met een abbo, dat abbo krijg je het eerste jaar gratis als je een apple produkt koopt, je gaat mijn vraag al raden, is dat aanbod wat en hoe ruim is het?

    Netflix eruit en 2 anderen erbij, iets meer kwaliteit hoop ik, en vervelen hoef ik mij toch echt niet zonder Netflix, heb nog een eigen verzameling en Disney +, Prime en ook op YouTube is er een hoop vermaak te vinden, hoop dat Netflix in de toekomst wat meer aan kwaliteit gaat doen, zowel qua beeld als aanbod, dan kom ik gaarne weer terug als klant, momenteel ben ik helaas wel even uitgekeken.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •