Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 345 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Vod is leuk voor de buurman met zijn all in one set.
    Ik moet er niet aan denken om op deze manier film te kijken,
    Wil dit voor niets nog geneens in huis hebben.
    Voor diegene wie dit wel willen,de doorsnee nederlander wie af en toe een film kijkt oké.
    Maar goed,ieder zijn ding.
    Wel een beetje denigrerende post, vind je zelf ook niet?
    Je hebt duidelijk de voordelen die eerder door diversen zijn genoemd niet gelezen. Zoals dat de kwaliteit soms beter is dan hetgeen op een fysieke drager te verkrijgen is (zeker met Nederlandse ondertiteling erbij).
    Maar goed, houd vooral die oogkleppen op, luister naar anderen en ga het niet zelf ondervinden .

    Het is imo een prima aanvulling, geen vervanging.

  2. #102

    Standaard

    Het is een mening Rogue, en net zoals hier alle medestanders welkom zijn, zijn de tegenstanders dat ook. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, of je die nu begrijpt of niet. En het is niet persoonlijk gericht dus de term "denigrerend" vind ik een beetje overdreven, het is niet alsof de mascotte van Netflix in een hoekje zit te huilen...
    En daarnaast, op een forum van bluray, dvd en HT fanataten kan je deze reacties natuurlijk verwachten. VOD kan voor enkele HT liefhebbers natuurlijk vloeken in de kerk zijn, en dat kan me best voorstellen.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het is een mening Rogue, en net zoals hier alle medestanders welkom zijn, zijn de tegenstanders dat ook. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, of je die nu begrijpt of niet. En het is niet persoonlijk gericht dus de term "denigrerend" vind ik een beetje overdreven, het is niet alsof de mascotte van Netflix in een hoekje zit te huilen...
    En daarnaast, op een forum van bluray, dvd en HT fanataten kan je deze reacties natuurlijk verwachten. VOD kan voor enkele HT liefhebbers natuurlijk vloeken in de kerk zijn, en dat kan me best voorstellen.
    Naast het feit dat het redelijk kortzichtig en onjuist is om meteen alles over één kam te scheren, is het mijn mening dat het denigrerend overkomt. En als dit topic 1 ding duidelijk maakt, is dat er geen tegenspraak kan zijn over iemand anders zijn mening .

    Het blijft vreemd dat sommigen meteen met hun hakken in het zand gaan staan als er iets nieuws is, zonder het zelf geprobeerd te hebben. Ik geef toe, toen mijn vrouw zei dat netflix deze week online ging, ik meteen zei dat het waarschijnlijk niets voor mij was. Maar ik wil het dan wel proberen, je moet tenslotte open staan voor nieuwe dingen. En zie daar, het levert zowaar wat op ....

  4. #104

    Standaard

    Ik ga nog wel een keer een maand gratis proberen denk ik, maar ik verwacht me te gaan storen dat HD niet 1080p24 zal zijn en ik ben bang voor het geluid met een lage bitrate.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Het blijft vreemd dat sommigen meteen met hun hakken in het zand gaan staan als er iets nieuws is, zonder het zelf geprobeerd te hebben. Ik geef toe, toen mijn vrouw zei dat netflix deze week online ging, ik meteen zei dat het waarschijnlijk niets voor mij was. Maar ik wil het dan wel proberen, je moet tenslotte open staan voor nieuwe dingen. En zie daar, het levert zowaar wat op ....
    Tja, je hebt het over kortzichtigheid en alles-over-één kam scheren maar je hebt het zelf ook continue over "het zelf moeten proberen" en "het open moeten staan voor nieuwe dingen", maar voor sommigen ligt het wel genuanceerder dan het simpelweg maar moeten proberen en dat men dan is overtuigd. Sommigen besluiten vooraf al afgaand op de technische presentatie dat het niks voor ze is, of (zoals ook in mijn geval) dat je voor iets betaalt wat je niet kan bezitten en opnieuw kan afspelen. Of het is een combinatie van deze en/of meerdere zaken. Je zet continue alle voordelen op een rij en dat je het maar moet proberen en dat je er anders eigenlijk niks over kan zeggen. Ik ben het daar niet mee eens, want in mijn geval geniet ik vele malen meer van 1 bluray die ik voor 20 euro heb gekocht die de film bevat met de beste technische presentatie en met extra's. Dat ik dan voor een habbekarts de film ook kan zien in upscaled-HD met lossy geluid en zonder extra's is voor mij echt een no-go. TV series heb ik eigenlijk geen tijd voor dus dan is deze dienst voor mij niet interessant.

  6. #106

    Standaard

    [QUOTE=rogue;1951666]Wel een beetje denigrerende post, vind je zelf ook niet?
    Je hebt duidelijk de voordelen die eerder door diversen zijn genoemd niet gelezen. Zoals dat de kwaliteit soms beter is dan hetgeen op een fysieke drager te verkrijgen is (zeker met Nederlandse ondertiteling erbij).
    Maar goed, houd vooral die oogkleppen op, luister naar anderen en ga het niet zelf ondervinden .

    Gaan we zo beginnen.
    Waarom oogkleppen op en moet ik dit zelf ondervinden.
    Denk je nou echt dat ik een dedicated ht heb gebouwd en geïnvesteerd hierin om hierin naar vod te kijken en te luisteren.
    Als jij er tevreden mee bent,oké.
    Ik wil alleen het beste en dat gaat vod mij niet bieden.
    Lijkt wel als ze je in dienst hebben genomen om reclame te maken voor deze ongein zo vel als je reageert.
    Verder veel plezier ermee maar ik dank hiervoor.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, je hebt het over kortzichtigheid en alles-over-één kam scheren maar je hebt het zelf ook continue over "het zelf moeten proberen" en "het open moeten staan voor nieuwe dingen", maar voor sommigen ligt het wel genuanceerder dan het simpelweg maar moeten proberen en dat men dan is overtuigd. Sommigen besluiten vooraf al afgaand op de technische presentatie dat het niks voor ze is, of (zoals ook in mijn geval) dat je voor iets betaalt wat je niet kan bezitten en opnieuw kan afspelen. Of het is een combinatie van deze en/of meerdere zaken. Je zet continue alle voordelen op een rij en dat je het maar moet proberen en dat je er anders eigenlijk niks over kan zeggen. Ik ben het daar niet mee eens, want in mijn geval geniet ik vele malen meer van 1 bluray die ik voor 20 euro heb gekocht die de film bevat met de beste technische presentatie en met extra's. Dat ik dan voor een habbekarts de film ook kan zien in upscaled-HD met lossy geluid en zonder extra's is voor mij echt een no-go. TV series heb ik eigenlijk geen tijd voor dus dan is deze dienst voor mij niet interessant.
    Nou breekt mijn grote klomp. Ik heb even al mijn posts hier nagelezen, want ik onthou ze meestal wel goed en ik zeg echt nergens '"het open moeten staan voor nieuwe dingen", zie onderstaande quotes die in aanmerking zouden kunnen komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue
    Heb je het trouwens zelf al geprobeerd? Je lijkt mij niet iemand die al vooraf zijn mening heeft opgemaakt en afgaat op de meningen van anderen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue
    Sowieso (en dat geldt eigenlijk ook voor Esteban en jeroeni) snap ik niet dat het eerst probeert: je kunt het GRATIS een maand proberen. Dan kun je zelf een oordeel geven over de kwaliteit. Misschien een idee voordat je het vooraf afschrijft. Dat is hetzelfde als je een film vooraf als slecht bestempelt zonder dat het 'm gezien hebt.....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue
    Maar goed, houd vooral die oogkleppen op, luister naar anderen en ga het niet zelf ondervinden .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue
    Het blijft vreemd dat sommigen meteen met hun hakken in het zand gaan staan als er iets nieuws is, zonder het zelf geprobeerd te hebben. Ik geef toe, toen mijn vrouw zei dat netflix deze week online ging, ik meteen zei dat het waarschijnlijk niets voor mij was. Maar ik wil het dan wel proberen, je moet tenslotte open staan voor nieuwe dingen. En zie daar, het levert zowaar wat op ....
    Nergens zeg ik dat het moet, ik stel eerst een vraag, de tweede en vierde keer geef ik mijn mening en derde keer was een reactie in dezelfde terminologie als het geposte.


    Als we het hebben over het continue herhalen van je mening (allemaal uit verschillende posts):

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout
    ..via VOD is het allemaal maar erg vergankelijk. Je koopt niks, je huurt een download-stream die later weer verdwijnt. Het is net ongeveer net als roken: je koopt iets wat je een gevoel geeft wat later weer in rook opgaat. Alleen de gezondheidsschade is nog niet bewezen....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout
    Je bezit een kopie die je tot in lengte van dagen (in principe) kan afspelen. Met VOD bezit je juist helemaal niks; je geeft geld uit aan iets wat je mag bekijkenen niet bezitten, en dat niet eens naar je eigen keus en het vervalt ook nog eens. Dus je wordt dubbel genaaid...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout
    VOD is hetzelfde, je mag ernaar kijken, maar het niet verzamelen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout
    Je mag overal naar kijken maar als je iets ziet en je wilt het (in nog betere kwaliteit bijv) bekijken dan moet je alsnog kopen. Dit terwijl je voor het bekijken zelf ook al betaald hebt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout
    dat je voor iets betaalt wat je niet kan bezitten en opnieuw kan afspelen.
    En om je lijstje nog aan te vullen bij de tekst "voor sommigen ligt het wel genuanceerder dan het simpelweg maar moeten proberen": sommigen hebben vooroordelen, sommigen hebben zich niet goed geinformeerd en sommigen staan niet open voor vernieuwingen .
    In mijn optiek is proefondervindelijk leren nog steeds het beste. Een televisie kan nog zulke mooie specificaties hebben, ik wil 'm toch zien spelen voordat ik 'm koop. Ik kan een mening hebben over avant-garde cinema, maar dat zegt niet veel als ik er nooit één film heb gezien. Ik kan zonder te luisteren zeggen dat ik acid jazz helemaal niets vind, maar zegt dat iets?

    Natuurlijk, je kunt zeggen dat het je niet aanspreekt, een mening formuleren op hetgeen je leest of hoort, maar het beste blijft iets proefondervindelijk leren. Als je dat niet wilt, prima, ik zal er niet meer over beginnen .

    En als aanvulling: ik zal niet meer reageren op posts van mensen die het zelf niet geprobeerd hebben; ik geloof dat het dan een betere wereld voor iedereen zal zijn . Rogier is natuurlijk hierop de uitzondering die de regel bevestigt .
    Laatst aangepast door rogue : 16-09-2013 om 21:59

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou breekt mijn grote klomp. Ik heb even al mijn posts hier nagelezen, want ik onthou ze meestal wel goed en ik zeg echt nergens '"het open moeten staan voor nieuwe dingen", zie onderstaande quotes die in aanmerking zouden kunnen komen.
    Wat denk je van deze....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar ik wil het dan wel proberen, je moet tenslotte open staan voor nieuwe dingen. ....
    En je noemt em zelf al in je "overzicht".

    Nergens zeg ik dat het moet, ik stel eerst een vraag, de tweede en vierde keer geef ik mijn mening en derde keer was een reactie in dezelfde terminologie als het geposte.


    Als we het hebben over het continue herhalen van je mening (allemaal uit verschillende posts):
    Ik denk dat het verschil is dat jij je mening herhaalt plus daarbij de andere kant wilt overtuigen van de voordelen, tot op het enigszins irritante af. Je mening herhalen is niks mis mee, als je het maar bij jezelf houdt en dat doe ik. Jij probeert (ook tot irritatie van anderen) je mening op te dringen, en dat is gewoon vervelend. Hou je eigen mening, blijf die ventileren maar heb ook respect voor andermans mening en probeer je eigen mening of je onbegrip voor andermans mening niet steeds op te dringen.

    En om je lijstje nog aan te vullen bij de tekst "voor sommigen ligt het wel genuanceerder dan het simpelweg maar moeten proberen": sommigen hebben vooroordelen, sommigen hebben zich niet goed geinformeerd en sommigen staan niet open voor vernieuwingen .
    In mijn optiek is proefondervindelijk leren nog steeds het beste. Een televisie kan nog zulke mooie specificaties hebben, ik wil 'm toch zien spelen voordat ik 'm koop. Ik kan een mening hebben over avant-garde cinema, maar dat zegt niet veel als ik er nooit één film heb gezien. Ik kan zonder te luisteren zeggen dat ik acid jazz helemaal niets vind, maar zegt dat iets?

    Natuurlijk, je kunt zeggen dat het je niet aanspreekt, een mening formuleren op hetgeen je leest of hoort, maar het beste blijft iets proefondervindelijk leren. Als je dat niet wilt, prima, ik zal er niet meer over beginnen .
    Lijkt me een prima plan. Jij vindt dat je alleen een mening kan formuleren als je iets proefondervindelijk hebt geprobeerd. Ik ben het daar niet mee eens. Ik hoef niet in een sloot vol vieze bagger gesprongen te hebben om te weten dat ik daar geen zin in heb. Ik formuleer mijn eigen mening op mijn eigen gevoel, en ga daarbij zo min mogelijk af op de mensen die zeggen dat ik het niet moet doen, maar ook niet op de mensen die zeggen dat ik het WEL moet doen.

    En als aanvulling: ik zal niet meer reageren op posts van mensen die het zelf niet geprobeerd hebben; ik geloof dat het dan een betere wereld voor iedereen zal zijn . Rogier is natuurlijk hierop de uitzondering die de regel bevestigt .
    Tja joh, prima....

  9. #109

    Standaard

    Ik kan niets anders besluiten dan dat de argumenten van Rogier m.i. veel zwaarder doorwegen. Ik vind het normaal dat je zoiets niet "moet" proberen zelfs al is het gratis. Een 4:3 beeldbak met nog lampen ga ik ook niet proberen, zelfs al stoppen ze 'm gratis in mijn handen. Voor mij is dat tijdverlies. Vooral deze quote van Rogier verwoordt exact mijn idee:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sommigen besluiten vooraf al afgaand op de technische presentatie dat het niks voor ze is, of (zoals ook in mijn geval) dat je voor iets betaalt wat je niet kan bezitten en opnieuw kan afspelen.
    En daar houdt het bij mij dan op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #110

    Standaard

    Waarom is de derde post terminologie.
    Mijn broer doet dit ook om een het weekend een film te kijken.
    Dit heeft in mijn ogen niets maar ook niets met een hobby te maken.
    Gewoon domweg gemakzucht en film afgelopen kastje uit.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #111

    Standaard

    Volgens mij is het heel simpel ;

    Lijkt je netflix wat ? Probeer je het.
    Lijkt het je niks ? Probeer je het niet.


  12. #112
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar meer dan dat is het ook niet. De één is er blij mee en voor de andere is het niks. Niks menselijkers als dat. .
    Ik quote mezelf maar even aan een pagina terug. Ik denk dan meer van "dan moeten we er ook niet meer van maken". Er is geen goed of slecht, maar alleen eigen! Echter om elkaar steeds op uitlatingen te wijzen, lijkt me vrij zinloos, terwijl de discussie zelf best interessant is. We kunnen elkaar iig nooit overtuigen van ons eigen gelijk en dat hoeft ook helemaal niet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Waarom is de derde post terminologie.
    Mijn broer doet dit ook om een het weekend een film te kijken.
    Dit heeft in mijn ogen niets maar ook niets met een hobby te maken.
    Gewoon domweg gemakzucht en film afgelopen kastje uit.
    Maar misschien is je broer wel tevreden zo ? Dan werkt het toch prima voor hem

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Volgens mij is het heel simpel ;

    Lijkt je netflix wat ? Probeer je het.
    Lijkt het je niks ? Probeer je het niet.

    Precies!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat denk je van deze....

    En je noemt em zelf al in je "overzicht".
    Je hebt helemaal gelijk, ik heb het inderdaad in de laatste post voor deze, één keer gezegd. Dat is inderdaad continue herhalen, heel vervelend, sorry.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk dat het verschil is dat jij je mening herhaalt plus daarbij de andere kant wilt overtuigen van de voordelen, tot op het enigszins irritante af. Je mening herhalen is niks mis mee, als je het maar bij jezelf houdt en dat doe ik. Jij probeert (ook tot irritatie van anderen) je mening op te dringen, en dat is gewoon vervelend. Hou je eigen mening, blijf die ventileren maar heb ook respect voor andermans mening en probeer je eigen mening of je onbegrip voor andermans mening niet steeds op te dringen.
    Sorry Rogier, maar als je zelf iets 5 keer herhaalt en dan iemand anders verwijt dat hij zijn mening opdringt, dan lijkt dat een gevalletje 'pot verwijt de ketel'. Blijkbaar zie je niet dat jouw herhaalde posts net zo vervelend bij mij (en ongetwijfeld anderen) kunnen overkomen, als het mijn posts blijkbaar bij jou overkomen. Na de tweede keer wisten we ook al hoe je er over dacht, 5 keer gaat het er toch op lijken dat je de andere kant wilt overtuigen van de nadelen.....
    Goed voorbeeld doet volgen, toch? Maar je blijft ook steeds reageren op mijn posts, ik proef dan ook weinig respect (een woord dat je graag gebruikt) van jouw kant voor mijn mening.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Lijkt me een prima plan. Jij vindt dat je alleen een mening kan formuleren als je iets proefondervindelijk hebt geprobeerd. Ik ben het daar niet mee eens. Ik hoef niet in een sloot vol vieze bagger gesprongen te hebben om te weten dat ik daar geen zin in heb. Ik formuleer mijn eigen mening op mijn eigen gevoel, en ga daarbij zo min mogelijk af op de mensen die zeggen dat ik het niet moet doen, maar ook niet op de mensen die zeggen dat ik het WEL moet doen.
    Je kunt je mening niet alleen proefondervindelijk formuleren, maar dat is volgens mij inderdaad de beste manier. Een stuk ervaring naast de feiten en het gevoel. Als ik niet zo was, dan was ik bijvoorbeeld bij een aantal filmgenres blijven steken, en was ik veel goede films misgelopen.....

    Maar goed, om de lieve vrede te bewaren zal ik dan ook maar niet meer reageren op jouw eventueel antwoord, voel je vrij om het laatste woord te hebben .

    Sorry Claudio, het was de laatste .

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Sorry Rogier, maar als je zelf iets 5 keer herhaalt en dan iemand anders verwijt dat hij zijn mening opdringt, dan lijkt dat een gevalletje 'pot verwijt de ketel'. Blijkbaar zie je niet dat jouw herhaalde posts net zo vervelend bij mij (en ongetwijfeld anderen) kunnen overkomen, als het mijn posts blijkbaar bij jou overkomen. Na de tweede keer wisten we ook al hoe je er over dacht, 5 keer gaat het er toch op lijken dat je de andere kant wilt overtuigen van de nadelen.....
    Goed voorbeeld doet volgen, toch? Maar je blijft ook steeds reageren op mijn posts, ik proef dan ook weinig respect (een woord dat je graag gebruikt) van jouw kant voor mijn mening.
    Je mening herhalen is iets anders dan je mening opdringen. Ik heb mijn mening herhaald, dat klopt, maar ik heb met mijn argumenten nooit iemand geprobeerd over te halen om Netflix niet te nemen, ondersteund met allerlei argumenten. Dus dat is een groot verschil en dus zeker niet een geval van "pot verwijt de ketel". Ik heb zeker respect voor je mening dat je tevreden bent over Netflix, maar je gedrag dat je mij steeds heb geprobeerd over te halen dat ik het maar wel te moet proberen en dat je mijn gevoel onzin oid vindt, dat is een beetje vervelend. Ik waardeer en respecteer je zeker als persoon met daarbij je mening, maar bovenstaande vond ik gewoon niet prettig. Laat iemand gewoon zijn mening hebben, ongeacht of je die begrijpt of niet.
    Daarnaast heb ik het altijd bij mezelf (geprobeerd) te houden door te stellen dat ik iedereen veel plezier met Netflix gun, maar dat het niks voor mij is.

    Maar goed, ik denk dat we er idd nu genoeg over hebben gezegd. Let's agree to disagree.

  17. #117

    Standaard

    Ik ben ondertussen wat meer gaan zoeken op de Amerikaanse netflix, en wat blijkt: ze hebben een redelijk groot aanbod van Koreaanse films en, voor mij nieuw, tv-series!
    En als toetje voor mij: Chugyeogja a.k.a. The Chaser in HD! Ik ben al een hele tijd de blu-ray met Engelse ondertiteling aan het achtervolgen (mijn poging tot een woordgrapje), maar die is niet meer voor een normale prijs te verkrijgen. En wat een enorm verschil t.o.v. mijn DVD . Ik ben ook begonnen met mijn eerste Koreaanse (mini-)serie (Killer Girl K); die is wat bloederiger dan je zou verwachten .....

  18. #118

    Standaard

    Hier is een overzicht van de bij netflix nl beschikbare films: http://movies.netflix.com/subtitles?so=0&vt=tl&st=tt

    Hier is vervolgens een recensie van de consumentenbond: http://www.consumentenbond.nl/test/e...tflix/netflix/
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #119
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 17-09-2013 om 23:50
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hier is een overzicht van de bij netflix nl beschikbare films: http://movies.netflix.com/subtitles?so=0&vt=tl&st=tt

    Hier is vervolgens een recensie van de consumentenbond: http://www.consumentenbond.nl/test/e...tflix/netflix/
    Het haalt het gewoon niet bij Bluray,en ik ben niet echt een serie kijker,dus niets voor mij.
    Ik wens mensen die nog geen euro over hebben voor een Bluray/DVD er veel plezier mee.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-09-2013 om 07:06

  21. #121

    Standaard

    Ik vind Netflix zelf prima. Heb het uitgetest op de PlayStation 3, Xbox 360, PC en m'n Android telefoon. Ik zou er wel 8 euro per maand voor over hebben. Echter op 1 voorwaarde, dat ik zonder gedoe ook toegang krijg tot het Amerikaanse aanbod.
    Want daar hebben ze zoveel extra films en series tussen staan, dat ik me net als een kind in de snoepwinkel voel. Als klap op de vuurpijl is de kwaliteit van enkele series beter dan dat ik dat kan kopen in de winkel.
    Knight Rider en Quantum Leap zijn beiden in "hun" SuperHD beschikbaar en dat zie je en hoor je. Seizoen 4 van Knight Rider is bijvoorbeeld in Stereo. Op DVD is dit enkel uitgebracht in mono. Daarnaast hebben ze ook nog enkele films in 3D.

    Ook het bufferen/inladen gaat bij mij supersnel. Vind persoonlijk de app lekkerder werken op m'n PS3, omdat ik dan ook meteen de instellingen en/of een andere aflevering kan kiezen. Bij m'n Xbox moet ik ten alle tijden de eerste aflevering opstarten.
    De gele ondertiteling zelf vind ik ideaal. Al is dit afhankelijk van de regio en via welk apparaat je kijkt. Zo heeft de Nederlandse Netflix witte ondertiteling via m'n PS3.

    Had ik eerder van Netflix geweten, dan had ik zo wat geld kunnen besparen op mijn blind-buy Blu-ray aankopen. Want dit zijn over het algemeen toch de wat mindere films, die ik niet vaker dan één keer kijk.
    Zolang het materiaal maar in SuperHD is met 5.1 heb ik eigenlijk niets te klagen. Een serie als MacGyver ziet er precies zo uit als dat je hem koopt op DVD. De enige plekken waar ik iets merk van de compressie en dit voor mij storend zichtbaar is, is op donkere/zwarte plekken in het beeld. Daar zie ik wat blokvorming. Ook zit er een enkele upscale tussen, zoals Scary Movie.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #122
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kanttekening: SuperHD is alleen beschikbaar voor Ziggo en KPN klanten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #123

    Standaard

    Rogue,

    de verbinding is goed ? Ik bedoel...........als ik netflix neem wil ik wel dat het streamen goed gaat...........geen haperingen constant. Ik neem aan dat dit wel goed geregeld is anno 2013.
    Ben er nog niet helemaal uit maar het klinkt allemaal zeer interessant. Als ik dan echt wat moois zie kan ik alsnog de DVD of bluray kopen.

    En wat is nu 8 euro per maand ? Weinig geld vind ik.

  24. #124

    Standaard

    Wat mij nog tegenhoudt is de kijk achterstand die ik nog moet wegwerken bij mijn Blu-rays, combinatie van een eigen huis dat ik in het voorjaar heb gekocht en drukte op het werk heeft daar voor gezorgd, dan blijft er niet veel tijd over.
    Nu kan ik wel een abbo bij Netflix nemen maar eerst maar eens mijn huidige kijk achterstand wegwerken.
    Daarnaast lijkt €8 p/m wel niet veel maar eigenlijk koop ik daar liever een BD voor.

    Blijf voorlopig maar even afwachten wat heel het streaming gebieden ons gaat brengen, maar ik sta er zeker voor open.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ha, ha.

    Dus eerst veel downloaden, zodat NF weet wat wij leuk vinden

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •