Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 345 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Dat scheelt weer, goed nieuws.

    Het viel mij op dat de Nederlandse netflix de afgelopen dagen heel veel series er bij heeft gekregen.....voorbeelden zijn The Shield (alles), Downton Abbey (3 seizoenen), Justified (3 seizoenen), Mad Men (5 seizoenen), Battlestar Galactica (alles), Dawsons Creek, Grimm, Heroes (alles), Suits (2 seizoenen), Farscape (alles) enz.

    Dat gaat de goede kant op!

  2. #152

    Standaard

    Netflix komt naar België in mei.
    http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...f-vragen.dhtml

    Weet niet of ik hier zo blij om moet zijn. Zal de toekomst van de echte vaste drager allemaal verslechten. Buiten filmfans zijn er weinig mensen die nadat ze een film hebben gezien deze nog eens willen bekijken. Dan is Netflix interessant voor die mensen. Helaas zijn dat er veel te veel.

  3. #153
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Goed nieuws vind ik zelf, ga het zeker eens proberen. Kan interessant zijn voor films waar je anders moeilijker aan kan komen. Kan natuurlijk héél goed zijn dat ik het na een maand alweer gezien heb
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #154
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is daar de reden voor? De drietaligheid van het land ofzo? Lijkt me dat er in België toch ook genoeg animo moet zijn voor Netflix.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Wat is daar de reden voor? De drietaligheid van het land ofzo? Lijkt me dat er in België toch ook genoeg animo moet zijn voor Netflix.
    onderschat de macht van de politiek niet, zie Telenet en Belgacom die Netflix als een bedreiging zagen
    DVD & Blu-Ray collectie

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    onderschat de macht van de politiek niet, zie Telenet en Belgacom die Netflix als een bedreiging zagen
    Denk ook dat dat de reden.

  8. #158

  9. #159

    Standaard

    http://www.nrc.nl/nieuws/2014/03/08/...xtra-betaling/

    Hoofdpunten:

    Ziggo werkt aan optie om tegen betaling netflix met betere beeldkwaliteit door te geven.


    Netflix legt in Nederland beslag op 10% netwerkcapaciteit (USA: 30%).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denk ook dat dat de reden.
    Ik denk dat niet, ik ben daar zeker van.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik denk dat niet, ik ben daar zeker van.
    En die kunnen een internetdienst verbieden? Belgische toestanden...

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    En die kunnen een internetdienst verbieden? Belgische toestanden...
    Inderdaad. Palermo aan de Noordzee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #163

    Standaard

    Laatste tijd veel storingen, wegvallen ot, verbindingsproblemen. Lees via Google dat meer mensen dit probleem hebben. Vermoedt dat dat Netflix te weinig servercapaciteit heeft.

    Edit: het schijnt vooral voor te komen bij het kijken via apple tv.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 23-06-2014 om 22:40
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Laatste tijd veel storingen, wegvallen ot, verbindingsproblemen. Lees via Google dat meer mensen dit probleem hebben. Vermoedt dat dat Netflix te weinig servercapaciteit heeft.
    Hier geen last van.

  15. #165

    Standaard

    Ik ook niet hoor. Netflix wordt hier elke dag gebruikt en totaal nergens last van... Ligt het niet aan je eigen netwerk? Gebruik je Wifi of een bekabelde verbinding?

  16. #166

    Standaard

    Als zelfs een fervante tegenstander als Rogier gebruik maakt van netflix (net als de meeste hier, niet als vervanging van, maar ernaast).....dan kan het weleens hard gaan qua abonnees.
    Sorry, ik kon het niet laten, het doet me denken aan ex-rokers die nadat ze gestopt zijn, opeens een omslag van 180 maken en fel tegen elk rookwolkje zijn .

    Netflix wint klanten ondanks prijsverhoging
    Netflix heeft nu ruim 50 miljoen gebruikers, waarvan bijna 14 miljoen buiten de VS. De omzet ligt met 1,34 miljard dollar licht boven verwachting.
    Dat maakt Netflix bekend bij de onthulling van zijn kwartaalcijfers over het tweede kwartaal van dit jaar. De winst komt uit op 71 miljoen dollar. Dat is minder dan vorig jaar, maar meer dan de afgelopen kwartalen.

    In thuisland VS groeide het aantal Netflix-abonnees de afgelopen drie maanden naar ruim 36 miljoen. Het aantal abonnees buiten de VS groeide naar 13,8 miljoen. Een jaar geleden lag het aantal Netflix-abonnees na dezelfde periode op ruim 37 miljoen.

    Prijsverhoging
    Aparte cijfers over het aantal abonnees in Nederland geeft de streamingdienst niet. In mei verhoogde Netflix zijn prijs in de meeste landen. In Nederland steeg de prijs voor nieuwe abonnees van Netflix met een euro van 7,99 naar 8,99 euro.
    "Er was een minimale impact in abonneegroei door deze prijswijziging", schrijft Netflix-ceo Reed Hastings zijn aandeelhouders. Netflix heeft ook aangekondigd dit najaar in sommige markten te beginnen met de verkoop van cadeaukaarten. Zulke kaarten met pre-paid-tegoed voor Netflix zullen in Nederland in eerste instantie niet verkrijgbaar zijn.

    Meer landen
    Vanaf september zal Netflix in meer landen te gebruiken zijn. De streamingdienst komt dan naar Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, België en Luxemburg.
    Netflix produceert ook eigen series, waaronder House of Cards en Orange Is the New Black. Die tweede is in alle markten de best bekeken Netflix-serie. Voor zijn eigen series kreeg Netflix dit jaar 31 nominaties voor de Emmy's, de belangrijkste prijs voor tv-producties.


    Netflix wil talkshows anders aanpakken dan tv-zenders
    Netflix wil naast eigen series ook eigen talkshows gaan maken en belooft dat heel anders aan te pakken dan de Amerikaanse tv-zenders doen
    Dat laat Ted Sarandos, hoofd content bij Netflix, weten na de presentatie van de kwartaalcijfers van het bedrijf.

    In juni maakt Netflix al bekend dat er een talkshow zou worden opgenomen met Chelsea Handler. De comédienne had al een talkshow op de zender E! maar is daarmee gestopt.
    Veel details over de show maakte Netflix nog niet bekend. Nu stelt Sarandos dat het bedrijf een soortgelijke tactiek als bij de eigen tv-series zal gaan hanteren.
    "Mensen kijken niet meer naar talkshows zoals ze vroeger deden. Ze kijken niet meer op de vaste tijd, maar bekijken uitzendingen dagen, weken of zelfs maanden later online terug", aldus het hoofd content bij Netflix.
    "Ze kijken meerdere afleveringen in één keer en wij willen talkshows bouwen afgestemd op de manier waarop mensen kijken zoals we eerder gedaan hebben bij tv-series door het weglaten van reclamestops en cliffhangers."

    De talkshows van Netflix moeten minder vergankelijk worden dan bij de tv-versies het geval is. Of dat betekent dat er minder op actualiteit wordt ingespeeld is niet bekend. De show van Handler zal gaan over tv, films en popcultuur en past volgens Sarandos daarom goed bij Netflix.

  17. #167

    Standaard

    Quote verwijderd i.v.m. verwijderde posts
    Uitgaande van al de posts met je stellige mening in dit topic over VOD en netflix in het bijzonder, dacht ik dat er meer kans was dat Feyenoord de Champions League zou winnen, dan dat jij netflix zou gebruiken .
    Eerlijk gezegd vind ik het wel grappig, na al die discussies. En naar mijn bescheiden mening ook niet erg principieel, maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten.

    Het zijn trouwens (niet ingaande op de vraag of je iemand op een forum moet vragen of je een quote mag gebruiken) 2 nieuwsberichten (van nu.nl), geen advertorials.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 31-07-2014 om 12:03 Reden: Quote verwijderd i.v.m. verwijderde posts van Rogier

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Het zijn trouwens (niet ingaande op de vraag of je iemand op een forum moet vragen of je een quote mag gebruiken) 2 nieuwsberichten (van nu.nl), geen advertorials.
    Ik vindt het ook een vorm van verkapte advertorials.
    Netflix begint qua hyping een beetje op Apple te lijken. Elk nieuwtje, of beter gezegd, elk bericht dat door Netflix naar buiten wordt gebracht, wordt door nu.nl breed uitgemeten als een nieuws item maar in mijn ogen heeft het weinig nieuws waarde en trekt het meer op hyping
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #169

    Standaard

    Quote verwijderd i.v.m. verwijderde posts
    Ik vind het heel vervelend dat je twee operaties heb gehad, echt waar, en ik meen het als ik zeg dat het hopelijk snel weer beter met je gaat.

    Maar je weet heel, heel goed (of je moet een leesprobleem hebben) dat mijn opmerkingen over wat ik grappig en niet principieel vind, niet op die operaties sloegen. Ik kan dan ook wel zeggen dat ik het best kwalijk vind dat je dat hier gebruikt en zo neerzet. Heel erg jammer.

    Je heb de keus gemaakt om netflix te nemen i.p.v. de BD's van die series te kopen (die je binnen een dag in huis hebt en dan had je ook gewoon je rust kunnen pakken). Dat heb je niet gedaan, prima, dat is je eigen keus.
    Ik zal je in ieder geval, de volgende keer als je hoog van de toren blaast met een zeer stellige, principiële mening over een onderwerp, een stuk minder serieus nemen, sorry. En om je voor te zijn: natuurlijk deed je dat al bij mij.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 31-07-2014 om 12:03 Reden: Quote verwijderd i.v.m. verwijderde posts van Rogier

  20. #170

    Standaard

    Heren, dit lijkt me iets voor een PM discussie. Absoluut niet interessant voor de rest van de forumlezers.

  21. #171

    Standaard

    Quote verwijderd i.v.m. verwijderde posts
    Ik ben er na al die discussies inmiddels wel achter, dat je erg moeilijk kunt omgaan met andersoortige meningen. Nu ook weer, als het te lastig wordt, dan komt er een post waarbij ik ga twijfelen of je alle voorgaande (ook je eigen) posts wel goed hebt gelezen? En je probeert een negatief beeld te schetsen met woorden als 'goedkoop' en 'sensatiepost', terwijl dit niet het geval is en nergens voor nodig is. Of net als die laatste alinea, waarin je, nota bene in dezelfde alinea, exact hetgeen doet waar je mij van beschuldigt.

    Principes hebben en vasthouden betekent keuzes maken. Dat deze principes door omstandigheden buiten je wil kunnen wijzigen, dat begrijp ik. De stap om dat toe te geven, dat is heel wat lastiger, ook dat begrijp ik. Maar goed, hopelijk leer je hiervan dat je wellicht de volgende keer minder stellig in je mening bent en wél tegenspraak duldt en open staat voor de mening van een ander. Ongetwijfeld zal het hetzelfde van mij denken, prima.

    Het lijkt mij inderdaad het beste (zijn we het over één ding eens) dat die tegenspraak niet meer van mijn kant komt en dat we de discussie niet meer aangaan. Het verleden heeft uitgewezen dat het altijd op hetzelfde uitdraait. In principe jammer, want discussie moet altijd mogelijk zijn, maar het gaat gewoonweg niet. Natuurlijk zal je de drang hebben om hier weer op te reageren; probeer het tegen te houden en laat zien hoe groot, sterk en wilskrachtig je bent. Ik zal geen reactie meer geven op jouw posts, dan heb je weer lekker die rust van de afgelopen maanden.

    Ik wens je nog in ieder geval veel plezier met het kopen en kijken van je Twin Peaks box van €50 die volgende week uitkomt. En, dat meen ik oprecht, ik wens je beterschap.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 31-07-2014 om 12:03 Reden: Quote verwijderd i.v.m. verwijderde posts van Rogier

  22. #172

    Standaard

    Zag vandaag iets nieuws. Er is nu een optie dat de volgende aflevering van een serie automatisch wordt opgestart. Handig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zag vandaag iets nieuws. Er is nu een optie dat de volgende aflevering van een serie automatisch wordt opgestart. Handig.
    Die was er altijd al toch?
    Maar dit zijn inderdaad wel de kleine dingetjes die Netflix handig maken. Bij mijn bluray-serieboxen moet ik altijd (als ik een tijdje geen aflevering gekeken heb) de losse disks erin doen, wachten tot hij is opgestart (zandlopertjes....) en alle copyrightfilmpjes en menu's zijn langsgekomen, de afleveringen 1 voor 1 opstarten om te kijken waar ik gebleven was, om erachter te komen dat ik al een disk verder was, dan weer een volgende disk erin doen etc. Maar weinig series hebben zo´n SeasonView-optie zoals Lost zodat opgeslagen wordt waar je gebleven bent (ook na langere tijd), en de blurayspeler zelf (althans de Sony van mij) vergeet alles wanneer je een disk eruit hebt gehaald.

    Ik ben zelf heel benieuwd of Netflix een keer in Duitsland actief wordt. Er zijn heel veel Duitse films die ik nog wel eens wil zien en die vaak ook niet in HD verkrijgbaar zijn op bluray.
    Laatst aangepast door Oakey : 28-07-2014 om 13:52

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Die was er altijd al toch?
    Maar dit zijn inderdaad wel de kleine dingetjes die Netflix handig maken. Bij mijn bluray-serieboxen moet ik altijd (als ik een tijdje geen aflevering gekeken heb) de losse disks erin doen, wachten tot hij is opgestart (zandlopertjes....) en alle copyrightfilmpjes en menu's zijn langsgekomen, de afleveringen 1 voor 1 opstarten om te kijken waar ik gebleven was, om erachter te komen dat ik al een disk verder was, dan weer een volgende disk erin doen etc. Maar weinig series hebben zo´n SeasonView-optie zoals Lost zodat opgeslagen wordt waar je gebleven bent (ook na langere tijd), en de blurayspeler zelf (althans de Sony van mij) vergeet alles wanneer je een disk eruit hebt gehaald.

    Ik ben zelf heel benieuwd of Netflix een keer in Duitsland actief wordt. Er zijn heel veel Duitse films die ik nog wel eens wil zien en die vaak ook niet in HD verkrijgbaar zijn op bluray.
    Ik kijk via Apple tv. Tot voor kort kwam ik aan het einde van de aflevering in het startschem van de aflevering en moest ik met de knop menu terug naar het serieoverzicht om met de volgende aflevering te kunnen starten. Nu dus niet meer.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik ben zelf heel benieuwd of Netflix een keer in Duitsland actief wordt. Er zijn heel veel Duitse films die ik nog wel eens wil zien en die vaak ook niet in HD verkrijgbaar zijn op bluray.
    Netflix komt in september 2014 naar België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg

Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •