Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 115 van 115 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik zal er één dezer even naar kijken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #102

    Standaard

    Weer wat toevoegingen. Gaat het lukken om ze toe te voegen?

    AvP: Alien Vs. Predator: de 2-disc dvd heeft meer extra's.
    De Tweeling: De Bluray heeft geen extra's, de eerste dvd- uitgave wel: o.a. een making-of.
    James Bond: Die Another Day: de eerste SE dvd heeft een uitgebreide making of die niet op een BD-uitgave staat.

  3. #103

    Standaard

    Done
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #104

    Standaard

    Rendition: op de cover van de NL BD staat dat er (een deel van) extra's opstaan die op de DVD staan, maar geen enkele is erop te vinden. De NL DVD bevat ze wel.

    Bad Boys (1995): Op de NL SE DVD staat nog een (multi-angle) extra die niet op de BD staat (zowel niet op de eerste uitgave als op de recente duo-uitgave met deel 2): "Damage Control"

  5. #105

    Standaard

    Peter Pan: Terug Naar Nooitgedachtland

    De blu-ray bevat enkele deleted scenes en een muziekvideo. Ondanks dat de blu-ray meer deleted scenes en een muziekvideo bevat, heeft de DVD deleted scenes, een verhalenboek, een interactief spel en een Disney Short (Pluto's Fledgling) welke op geen enkele andere Nederlandse Disney DVD of blu-ray te vinden is.

  6. #106

    Standaard

    Nog eens bijgewerkt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #107

    Standaard

    Volgens Blu-ray.com hebben de volgende 4k ultra hd blu-ray ook Nederlandse subs:

    Life of Pi
    Joy
    The Revenant

  8. #108

    Standaard

    Dat kan zijn, maar je zit in het verkeerde topic, Wim!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #109

    Standaard

    Nieuwe titel: Jason Bourne - de NL dvd die exclusief verkrijgbaar was bij bol.com heeft een tweede dvd met nog een aantal extra's. In het buitenland zit deze bij een exclusieve BD uitgave, maar in NL dus niet bij de BD uitgave, maar bij de dvd uitgave. Vreemde beslissing.

  10. #110

    Standaard

    Collateral: op de tweede dvd disc staan nog een paar extra's die niet op de bluray staan (o.a trailer van de soundtrack).

  11. #111

    Standaard

    Werner, bovenstaande toevoegingen staan er bijna al een half jaar, zou je de lijst willen bijwerken? Bedankt! Tevens een correctie: de benoeming van G.I. Joe Retaliation kan je weghalen, de BR bevat gewoon het audiocommentaar.

  12. #112

    Standaard

    Oei, niet aan het opletten geweest. Ik dacht dat ik mee was - niet dus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #113

    Standaard

    Independence Day: de NL dvd 2-disc bevat meer extra's én de DC van de film (bron: Werner)
    Tijd voor een update: Bovenstaande ging over de oude 1 disc Bluray, sinds een tijd (en in bezit) is er 2 disc Bluray (20 jaar editie met ook de DC cut) met alle extra's van de 2 disc dvd, toegevoegde extra's en deze keer ook netjes Nederlands ondertiteld (Was niet zo bij de dvd). De 2 schijven zijn ook aanwezig in de 3 disc 4K release met nog de 4KBluray er bij. Wel opletten want er is later ook een 1 disc Bluray verschenen zonder de bonus disc.


    Snatch: De DVD bevat meer extra's. Bluray (in bezit) mist Interviews (23:39) B-Roll (4:56) van de dvd.

    There Will Be Blood. Disney Bluray (in bezit) bevat extra's, maar er is ook Bluray van Entertainment One zonder extra's.

    Top Gun. BD release uit 2020 (In bezit) bevat alle extra's van de eerdere CE Bluray en zijn nieuwe extra's toegevoegd. Ook is de Audio nu in English atmos.

    Onward en Soul verschenen eerst als 2 Disc Bluray, maar zijn reeds met de zelfde voorkant opnieuw verschenen zonder de bonus disc.

  14. #114

    Standaard

    Rat Race 2 disc SE DVD heeft Extra's en DTS. De bluray blijkt DTS-HD MA 2.0 te hebben en geen extra's. Bron Bluray: Werner https://allesoverfilm.nl/forum/showt...98973-Rat-Race. Bron DVD: http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2012#4

  15. #115

    Standaard

    Done
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •