Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 115 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Rogier heeft gelijk. De picture-in-picture extra staat er wel op. Er staat op de Blu-ray een extra genaamd "The Devil's in the Detail: Inside the Action with Joe Carnahan". Als je deze extra kiest krijg je eerst een introductie door de regisseur. Vervolgens wordt de film afgespeeld met audiocommentaar van de regisseur en verschijnt er informatie in beeld over de wapens en voertuigen die in de film te zien zijn.
    Frank, dank je voor deze extra bevestiging, dat scheelt me weer een screenshot maken. Overigens vind ik de BD-Live functie geen extra tov de dvd, want deze kan deze functie simpelweg niet hebben. Dus deze titel lijkt me geen toevoeging voor de lijst.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Frank, dank je voor deze extra bevestiging, dat scheelt me weer een screenshot maken. Overigens vind ik de BD-Live functie geen extra tov de dvd, want deze kan deze functie simpelweg niet hebben. Dus deze titel lijkt me geen toevoeging voor de lijst.
    Helemaal mee eens. BD Live is de meest nutteloze en overbodige functie van het Blu-ray formaat en zorgt alleen maar voor ellende bij het afspelen. Het idee was wel aardig, maar de uitwerking, zowel inhoudelijk als technisch, een compleet fiasco.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #53

    Standaard

    Aanvulling: Commando - de US DVD bevat ook de DC versie van de film.
    Nieuw: Elektra - de NL BD bevat de TC van de film. Alternatieven zijn de US en UK BD's (die bevatten wel de DC).
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 06-04-2014 om 17:19

  4. #54

    Standaard

    Toevoeging: The Recruit. Op DVD heeft de film zelf een (door de regisseur gekozen!) AR van 1.78:1 en nog een audiocommentaar van de regisseur. De Blu-ray Disc heeft een AR van 2.35:1 en mist het audiocommentaar. Alle Blu-ray Disc versies zijn hierin gelijk.

  5. #55

    Standaard

    Tomb Raider: The Cradle of Life - De NL bluray heeft geen enkele extra, terwijl de NL DVD er vol mee zit. Een alternatief is de US bluray.

  6. #56

    Standaard

    The Bourne Identity: De Explosive Extended DVD-editie heeft 1 featurette extra: "The Speed of Sound".

  7. #57

    Standaard

    Alweer teleurgesteld in het pakket extra's van Home On The Range, Treasure Planet en Atlantis: The Lost Empire
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Nog eentje van Eone (en volgens mij de trend bij hun BD-releases die ze eerder op dvd hebben uitgebracht): The Hurricane. De BD is kaal, de DVD heeft een aantal extra's. De US BD van Universal is regiovrij en heeft de extra's wel.

  9. #59

    Standaard

    Midnight Meat Train (A-Film)
    - Heeft het verkeerde beeldformaat (1.78:1 ipv 2.35:1) en geen extra's, i.t.t. de UK en US versies, die wel het juiste beeldformaat en alle extra's hebben.
    - De eerder uitgebrachte DVD mist de commentaartrack, maar heeft verder wel alle extra's.

    The World's End (Universal)
    - Mist een hoop extra's t.o.v. de UK en US release.

    Triangle (A-Film)
    - Geen extra's, i.t.t. de UK en US uitgaves.

    Vanishing on 7th Street (The Vanishing) (DFW)

    - Geen extra's, i.t.t. de UK en US uitgaves.
    - Misleidende cover (dit is geen actiefilm a la I Am Legend, wat de cover pretendeert, maar een bovennatuurlijke thriller).
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 23-04-2014 om 20:46

  10. #60

    Standaard

    Paramount brengt hun back-catalogue titels ook lekker kaal uit: op The Terminal staan geen extra's terwijl de 2-disc DVD vol staat. Amistad komt er ook aan en ik vrees hetzelfde.....
    Overigens heeft de US-versie wel alle extra's en die is regiovrij.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 11-05-2014 om 12:41

  11. #61

    Standaard

    Misschien dat ze op die manier de kosten laag kunnen houden. Bij Bol gaat hij 12,99 kosten. Vrij goedkoop voor een Paramount titel release.

  12. #62

    Standaard

    Doen ze al een jaar of 2 met de Europese uitgaves.Bij Proxis staat hij voor 9,19 en andere Paramount titels ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Paramount brengt hun back-catalogue titels ook lekker kaal uit: op The Terminal staan geen extra's terwijl de 2-disc DVD vol staat. Amistad komt er ook aan en ik vrees hetzelfde.....
    Overigens heeft de Regio-A versie wel alle extra's.
    Deze praktijk wordt al een tijd lang toegepast. Geen extra's op Europese uitgaves, maar wel op de Amerikaanse. Jammer dat ze dit zijn gaan doen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Paramount brengt hun back-catalogue titels ook lekker kaal uit: op The Terminal staan geen extra's terwijl de 2-disc DVD vol staat. Amistad komt er ook aan en ik vrees hetzelfde.....
    Overigens heeft de Regio-A versie wel alle extra's.
    De US-versie van "The Terminal" is regiovrij. Je bedoelt waarschijnlijk: De US-versie... Het merendeel van de in de Verenigde Staten uitgebrachte Blu-rays is namelijk regiovrij, maar hebben helaas maar zelden NL-ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De US-versie van "The Terminal" is regiovrij. Je bedoelt waarschijnlijk: De US-versie... Het merendeel van de in de Verenigde Staten uitgebrachte Blu-rays is namelijk regiovrij, maar hebben helaas maar zelden NL-ondertitels.
    Die bedoel ik inderdaad, ik ging even af op dvdcompare.net vandaar de andere benaming. En dat tweede weet ik als geen ander, ik loop al een tijdje mee hoor... En daarnaast, 'merendeel' valt wel mee want alles van Fox is gelocked en van Lionsgate ook. Vooral die laatste heeft veel titels die hier door de kleinere labels helemaal inferieur worden uitgebracht.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die bedoel ik inderdaad, ik ging even af op dvdcompare.net vandaar de andere benaming. En dat tweede weet ik als geen ander, ik loop al een tijdje mee hoor... En daarnaast, 'merendeel' valt wel mee want alles van Fox is gelocked en van Lionsgate ook. Vooral die laatste heeft veel titels die hier door de kleinere labels helemaal inferieur worden uitgebracht.
    Dit doen ze waarschijnlijk omdat het merendeeld e extra's gewoon niet kijkt en omdat het royalty kosten drukt, waardoor ze goedkoper kunnen produceren. Voor mensen die echt alleen Nl ondertitels nodig hebben soms wel lastig, daar ze dan niet veel uit het buitenland kunnen importeren. UK, DE en FR versies hebben sosm ook NL subtitels!

    Het grote gros heeft liever een goedkope film dan veel extra's, dat is nu eenmaal een feit!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dit doen ze waarschijnlijk omdat het merendeeld e extra's gewoon niet kijkt en omdat het royalty kosten drukt, waardoor ze goedkoper kunnen produceren. Voor mensen die echt alleen Nl ondertitels nodig hebben soms wel lastig, daar ze dan niet veel uit het buitenland kunnen importeren. UK, DE en FR versies hebben sosm ook NL subtitels!

    Het grote gros heeft liever een goedkope film dan veel extra's, dat is nu eenmaal een feit!
    De werkelijke reden blijft gissen, maar het zal inderdaad ergens omtrent rechten en kosten draaien. Maar goed, die discussie is al vele malen en in andere topics gevoerd, en daar gaat het in dit topic niet om. Hier willen we JUIST de extra's wel en kijken we voor een alternatieve versie dan ook verder dan de NL-grenzen en zijn NL subs ook niet persé een wens of een eis. De basis voor de vergelijking waar we alles tegen af zetten is wel de officiele NL-uitgave.

  18. #68

    Standaard

    Om nog even terug te komen op "The Terminal": ik heb daarvan de 2-disc DVD nog in de kast staan en ga die zeker vervangen door de Blu-ray versie. Waarschijnlijk wordt dat gewoon de NL-versie. Dan stop ik de losse DVD met de extra's er wel apart bij. De extra's op de US-uitgave zijn ook alleen maar SD-kwaliteit, dus dat maakt niet veel uit. Voordeel is wel dat je op die manier NL-ondertitels hebt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En daarnaast, 'merendeel' valt wel mee want alles van Fox is gelocked en van Lionsgate ook.
    Fox heeft ook regiovrije uitgaves in de US Rogier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Fox heeft ook regiovrije uitgaves in de US Rogier.
    Oh echt? Welke dan? Is daar een overzicht van? Lijkt me wel interessant om te bekijken.

    edit: hier is een overzicht: het gaat gelukkig de goede kant op met Fox!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 11-05-2014 om 13:52

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Om nog even terug te komen op "The Terminal": ik heb daarvan de 2-disc DVD nog in de kast staan en ga die zeker vervangen door de Blu-ray versie. Waarschijnlijk wordt dat gewoon de NL-versie. Dan stop ik de losse DVD met de extra's er wel apart bij. De extra's op de US-uitgave zijn ook alleen maar SD-kwaliteit, dus dat maakt niet veel uit. Voordeel is wel dat je op die manier NL-ondertitels hebt.
    Dat ga ik nu ook doen, alleen even de 2-disc versie voor een prikkie aanschaffen op MP

  22. #72

    Standaard

    Amistad is ook zonder extra's. De dvd is al onderweg...

  23. #73

    Standaard

    Werner, update je dit topic nog wel eens? Tis alweer een tijdje terug...

  24. #74

    Standaard

    Done!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #75

    Standaard

    Rogier, als je Duits goed genoeg is, lees hier eens blz. 31 van:
    http://img.bluray-disc.de/sites/all/...F-Ausgabe4.gif
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •