De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kinderen geen bezwaar, de complete box!

    17-7 verschijnt de complete box, voor slechts 39.99.
    Op bol.com is de hoes al zichtbaar.

    Ik vind het een matige serie, kan voor mij niet tippen aan de meeste Nederlandse comedy's (of soortgelijke comedy's als 'Zeg 'ns Aaa', 'Oppassen, 'Kees en Co'). Heb ondanks dat wel altijd alle losse delen gekocht, omdat ik het liefste alle Nederlandse series op DVD compleet wil hebben.
    Maar ga nu de complete box aanschaffen, hoop dat het een stuk minder ruimte gaat innemen dan allemaal die losse delen.

    Box is van PIAS, hopelijk brengen ze Oppassen ook nog in een complete box uit!
    Laatst aangepast door oranje boven : 01-07-2013 om 11:46

  2. #2

    Standaard

    Wellicht kan deze topic gesloten worden, want er was namelijk al een KGB topic.

    Lijkt me dan een dubbele.

  3. #3

    Standaard

    Mwah, er zijn zoveel dubbele topics tussen TV-Series discussies, TV op DVD-discussies, enzovoort... :P Wel vind ik dat dit topic over de release op DVD niet thuishoort in een forum over de discussie van de TV-serie.

  4. #4

    Standaard

    Erg jammer dat ze de laatste 2 delen van deze serie niet apart uitbrengen. Als je alle DVD's altijd los gekocht hebt, is het wel handig om de laatste 2 ook los te kunnen kopen. Maar nee hoor, als je de serie compleet op DVD wil hebben moet je de complete verzamelbox kopen... Beetje jammerlijke vertoning dit...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    Erg jammer dat ze de laatste 2 delen van deze serie niet apart uitbrengen. Als je alle DVD's altijd los gekocht hebt, is het wel handig om de laatste 2 ook los te kunnen kopen. Maar nee hoor, als je de serie compleet op DVD wil hebben moet je de complete verzamelbox kopen... Beetje jammerlijke vertoning dit...
    Bwhehehe, dat krijg je van ongeduld. Toegegeven, beetje nasty maar die laatste twee delen komen heus wel uit, don't you worry. Niet dat ik me daar verder zorgen om kan maken: ik heb toevallig ooit de beste afleveringen-DVD gekocht en ooit deel 5 ofzo gekregen, dus ik ga lekker voor de complete box.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •