Pagina 12 van 38 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 932 worden weergegeven.
  1. #276
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mathematisch nog niet zeker maar in België beginnen we zo langzamerhand Brazil, Brazil te zingen. Ook niet onze beste wedstrijd tegen de Schotten maar wel de ganse match onder controle gehouden en 0-2 gewonnen. Kroatië behaald alleen een gelijkspel, het verschil is nu 5 punten met nog 2 wedstrijden te gaan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #277

    Standaard

    Verdediging is inderdaad dramatisch, ook de backs, maar dat is niet het hele verhaal. Er was nauwelijks opbouw, ook niet vanuit het midden, louter lange ballen (tegen een ploeg die achterin massaal staat te wachten!), en wat te denken van een Robben, die na twee minuten scoort maar vervolgens tientallen keren hetzelfde kunstje wil opvoeren, zonder enig succes, Ergst van al is dat hij daarbij voortdurend vrijstaande mensen over het hoofd ziet. Als hij niet bereid is om een bal af te geven en telkens voor eigen succes wil gaan, kan Van Gaal hem beter niet selecteren. Scheelt mij ook een hartverzakking.

    En wat dat aangaat: Van der Vaart beviel me in Oranje de laatste paar keren veel beter dan Sneijder. Sneijder is net als Robben een rasegoïst, geef Van der Vaart meer kansen.

  3. #278

    Standaard

    Ook van Persie vind ik teveel op een eiland staan en moet soms gedwongen veel verder richting het middenveld. Daar zie je dat hij veel beter op zijn plek is, vooral als er nu eens een spits dichtbij staat.

    RvP is eigenlijk te goed om in de spits te zetten van het NL elftal. Dat klinkt erg vreemd, maar als je kijkt naar het spelersmateriaal ipv het systeem zou het logischer zijn om Van Persie kort achter Huntelaar te zetten.

    Steek

    Janmaat - Bruma - BMI - Pieters/Willems/Blind (Is allemaal bij gebrek aan beter)

    De Jong - Sneijder

    Van Persie
    Wijnaldum Robben
    Huntelaar


    Zoiets dan ongeveer . Kwalitatief goede spits die van de zijkanten kan worden voorzien van voorzetten. Degene achter de spits (Vpersie) kan combineren met spelers als Wijnaldum en Robben, terwijl Sneijder met passes kan strooien, ook vanaf die positie.
    Laatst aangepast door Stephan Nobelen : 08-09-2013 om 13:30
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #279

    Standaard

    Die opstelling lijkt inderdaad wat logischer. Ik zou Robben in elk geval aan de linkerkant zetten, vanaf rechts geeft hij geen bal af (je hebt daar geen bal aan hem, bij wijze van spreken)

    Ik zou Rekik naast Bruma zetten, ik wil het Feyenoord-duo niet afschrijven, maar ze zitten in een mindere periode en op dit moment lijkt me Bruma-Rekik gewoon een betere optie. Blind op links (Willems blijf ik een te laconieke voetballer vinden, wel talent, te weinig discipline), voor Janmaat zie ik geen goed alternatief, maar eigenlijk komt hij op dit niveau volgens mij te kort.

    Sneijder van achteruit voor de passing met Strootman of De Jong naast hem. I.p.v. Sneijder kun je ook kiezen voor Van der Vaart (zie boven), en op dit moment zou ik dat doen, Sneijder is duidelijk nog niet op zijn oude niveau en als het bij hem niet loopt, heb je weinig aan hem (geeft iedereen de schuld behalve zichzelf). Sneijder in topvorm is inderdaad een must.

    De aanval zie ik zo wel zitten. Wijnaldum rechts, Robben links, Van Persie daartussenin en Huntelaar ervoor.

    Ik weet niet hoe het met Stekelenburg staat, maar Vorm was niks. Dan nog liever Zoet (al vind ik die ook niet geweldig op hoge voorzetten).

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik zou Rekik naast Bruma zetten, ik wil het Feyenoord-duo niet afschrijven, maar ze zitten in een mindere periode en op dit moment lijkt me Bruma-Rekik gewoon een betere optie. Blind op links (Willems blijf ik een te laconieke voetballer vinden, wel talent, te weinig discipline), voor Janmaat zie ik geen goed alternatief, maar eigenlijk komt hij op dit niveau volgens mij te kort.
    Rekik is niet eens mee met Oranje dus die kan je niet opstellen. Verder moet je die 2 spelertjes van PSV op een langere periode beoordelen, De Vrij en BMI doen het al 2, 3 seizoenen fantastisch bij Feyenoord, laat Bruma en Rekik zich eerst maar eens bewijzen in uitwedstrijden bij Ajax, Feyenoord en Twente voordat ze al in het Nederlands Elftal staan!

    Verder was Vorm gewoon schuldig aan het puntenverlies. De kritiek op De Vrij en BMI is dus belachelijk, je moet als verdediging ook op je keeper kunnen vertrouwen dat die een aantal reddingen kan verrichten!

  6. #281

    Standaard

    @wimv

    Ik zeg wat ik zou doen, ik zou in bepaalde gevallen ook andere spelers selecteren (deze selectie is gemaakt door Van Gaal).

    Verder zeg ik duidelijk dat ik DeVrij en Martins Indi niet afschrijf, maar op dit ogenblik functioneren ze gewoon niet goed. De logische keuze gaat voor mij tussen dit duo of Bruma-Rekik, ik heb op dit moment meer vertrouwen in het PSV-duo (iemand die ook die mening heeft geventileerd is bijvoorbeeld Co Adriaanse, dus ik sta niet helemaal alleen). Ik zou het liefst een verdedigingsduo opstellen met verdedigers als Israël, Laseroms, Hulshoff, Rijkaard, Koeman, Van Tiggelen, etc. maar dat zijn namen uit het verleden en momenteel hebben geen verdedigers van die klasse (en ervaring).

    Over de doelman heb ik me al negatief uitgelaten, dat hoef ik niet te herhalen. Je kunt echter je eigen falen niet achter dat van een ander wegsteken. Als je zo redeneert kan niemand worden aangesproken op zijn slechte wedstrijd van afgelopen vrijdag, want niemand speelde goed.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    @wimv

    Ik zeg wat ik zou doen, ik zou in bepaalde gevallen ook andere spelers selecteren (deze selectie is gemaakt door Van Gaal).

    Verder zeg ik duidelijk dat ik DeVrij en Martins Indi niet afschrijf, maar op dit ogenblik functioneren ze gewoon niet goed. De logische keuze gaat voor mij tussen dit duo of Bruma-Rekik, ik heb op dit moment meer vertrouwen in het PSV-duo (iemand die ook die mening heeft geventileerd is bijvoorbeeld Co Adriaanse, dus ik sta niet helemaal alleen). Ik zou het liefst een verdedigingsduo opstellen met verdedigers als Israël, Laseroms, Hulshoff, Rijkaard, Koeman, Van Tiggelen, etc. maar dat zijn namen uit het verleden en momenteel hebben geen verdedigers van die klasse (en ervaring).

    Over de doelman heb ik me al negatief uitgelaten, dat hoef ik niet te herhalen. Je kunt echter je eigen falen niet achter dat van een ander wegsteken. Als je zo redeneert kan niemand worden aangesproken op zijn slechte wedstrijd van afgelopen vrijdag, want niemand speelde goed.
    Natuurlijk mag je een voorkeur hebben maar je moet ook kijken naar welke wedstrijden ze hebben gespeeld. Buiten Milan hebben ze nauwelijks tegenstand gehad, komen ze echter die wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en Twente goed door verdienen ze een kans in oranje.

    Het kan ook een combinatie worden van deze koppels dus bv Bruma-BMI of De Vrij-Rekik.

    Ik zou ook niet te veel naar Adriaanse luisteren, die kon zijn eigen spelers niet eens uit elkaar houden bij Twente!

  8. #283

    Standaard

    Wat een slappe tering zooi is dit Feyenoord toch, ternauwernood een puntje overgehouden aan de wedstrijd tegen NEC, zo kom je natuurlijk nooit bij de eerste 5 terecht.
    Het enige lichtpuntje was de terugkeer van Boëtius met zijn mooie doelpunt

  9. #284

    Standaard

    NEC - Feyenoord 3-3 (1-1)

    Onverdiend puntenverlies door 3 knullige tegendoelpunten (2-2 had afgekeurd moeten worden, gevaarlijk inkomen op de keeper) en een bal op lat en paal van Pelle waar het ook zwaar tegenzat. Boetius en Vilhena waren de enige met een ruime voldoende, de rest was redelijk tot matig (Mathijsen, De Vrij). Gelukkig maakt Bruno Martins Indi nog de 3-3, op dit moment telt elk punt wat je mee kan nemen.

    Blom was weer dramatisch, tweede helft alles voor NEC fluiten en ook duidelijke gele kaarten niet geven. Hij was zeker nog met zijn gedachten in Den Haag, op het einde verzuimd hij ook nog een penalty te geven voor het neerhalen van Immers! Terecht dat Koeman hier kwaad over is, deze arbitrale blunders kosten je gewoon twee punten!

  10. #285

    Standaard

    Onverdiend? Feyenoord moet blij zijn met een punt, wat een gestuntel weer in die achterhoede zeg.

  11. #286

  12. #287

    Standaard

    Het blijft voor Wim moeilijk om objectief naar Feyenoord te kijken gelukkig kan ik dat zelf toch beter, want als het goed is mag dat gezegd worden, maar als het matig tot slecht is mag dat ook gezegd worden, vanmiddag was het een ongelofelijk slappe hap, de inmiddels al 12! tegendoelpunten zeggen wat mij betreft genoeg.
    Laatst aangepast door edwin01 : 15-09-2013 om 15:05

  13. #288
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een spektakel bij Heereveen Groningen..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Het blijft voor Wim moeilijk om objectief naar Feyenoord te kijken gelukkig kan ik dat zelf toch beter, want als het goed is mag dat gezegd worden, maar als het matig tot slecht is mag dat ook gezegd worden, vanmiddag was het een ongelofelijk slappe hap, de inmiddels al 12! tegendoelpunten zeggen wat mij betreft genoeg.
    Valt wel mee hoor, een groot aantal hebben zeer slecht gespeeld vandaag maar dan nog moet je de wedstrijd gewoon winnen. Het zat ook gewoon erg tegen met die 2 ballen van Pelle op de paal en lat, op dat moment blijft NEC in de wedstrijd. Dat verschrikellijke NEC is gewoon heel goed weggekomen. Ook het simuleren van blessures en tijdrekken van NEC was weer triest om te zien, daar hoor je ook een gele kaart voor te geven, dan leren de heertjes het wel af om constant op de grond te blijven liggen! Helaas was Blom weer een gigantische thuisfluiter, daar kan je als Feyenoord weinig tegen doen, daar heb je in de provincie nou eenmaal mee te maken.
    Laatst aangepast door wimv : 15-09-2013 om 15:28

  15. #290

    Standaard

    Dit Feyenoord wordt zo iig nooit kampioen. PSV, Twente, Heerenveen en hopelijk ook Ajax gaan wat mij betreft - ook al is het nog vroeg - voor het kampioenschap.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Valt wel mee hoor, een groot aantal hebben zeer slecht gespeeld vandaag maar dan nog moet je de wedstrijd gewoon winnen. Het zat ook gewoon erg tegen met die 2 ballen van Pelle op de paal en lat, op dat moment blijft NEC in de wedstrijd. Dat verschrikellijke NEC is gewoon heel goed weggekomen. Ook het simuleren van blessures en tijdrekken van NEC was weer triest om te zien, daar hoor je ook een gele kaart voor te geven, dan leren de heertjes het wel af om constant op de grond te blijven liggen! Helaas was Blom weer een gigantische thuisfluiter, daar kan je als Feyenoord weinig tegen doen, daar heb je in de provincie nou eenmaal mee te maken.
    Dus nu ben je objectief ?

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus nu ben je objectief ?
    Pleur toch gewoon op man, nooit ben je hier te bekennen en nu kom je een beetje schijtlollig doen! Post ook eens als jouw club (welke dat ook mag zijn, daar kom je niet voor uit) het wat minder doet, dan plaats je hier echter helemaal niks.

    Verder staat nergens dat je objectief moet zijn, ik ben supporter. Dat dat voor jou nou zo belangrijk is om objectief te zijn maakt mij echt geen zak uit!

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Pleur toch gewoon op man, nooit ben je hier te bekennen en nu kom je een beetje schijtlollig doen! Post ook eens als jouw club (welke dat ook mag zijn, daar kom je niet voor uit) het wat minder doet, dan plaats je hier echter helemaal niks.

    Verder staat nergens dat je objectief moet zijn, ik ben supporter. Dat dat voor jou nou zo belangrijk is om objectief te zijn maakt mij echt geen zak uit!
    Prima joh. Dan blijf je jezelf toch mooi voor de gek houden.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Het blijft voor Wim moeilijk om objectief naar Feyenoord te kijken gelukkig kan ik dat zelf toch beter, want als het goed is mag dat gezegd worden, maar als het matig tot slecht is mag dat ook gezegd worden, vanmiddag was het een ongelofelijk slappe hap, de inmiddels al 12! tegendoelpunten zeggen wat mij betreft genoeg.
    Deze supporter kan het toch ook ?

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Pleur toch gewoon op man, nooit ben je hier te bekennen en nu kom je een beetje schijtlollig doen! Post ook eens als jouw club (welke dat ook mag zijn, daar kom je niet voor uit) het wat minder doet, dan plaats je hier echter helemaal niks.

    Verder staat nergens dat je objectief moet zijn, ik ben supporter. Dat dat voor jou nou zo belangrijk is om objectief te zijn maakt mij echt geen zak uit!
    Ik heb geen club. Ben gewoon een voetbal liefhebber.
    En ik pleur niet op..........sorry.

  21. #296
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iedereen mag hier natuurlijk gewoon posten. Kwantiteit is geen maatstaaf!? Objectief is inderdaad ook geen vereiste, maar een eigenschap. Echter de gevolgen horen daar dan ook bij.
    En onze eis is wel dat we netjes naar elkaar toe blijven, dat zou dan namelijk niet fair zijn naar leden die we door die voorwaarden het forum ontzegd hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #297

    Standaard

    Claudio, je hebt gelijk. Ik heb nu al spijt dat ik gereageerd heb op wimv maar die subjectieve berichtgeving van hem vind ik soms moeilijk om te negeren.

    Maar.........ik zal me inhouden in het vervolg.

  23. #298

    Standaard

    Ach Jeroen, er lijkt me niks ernstigs gebeurd. Wim is een aardige kerel, maar hij bekijkt de zaken nu eenmaal met een Feyenoordbril, daar maar best iets van gezegd worden. We moeten niet overgevoelig worden.

    Leuk voetbalweekend trouwens. Heerenveen - Groningen was een waar spektakelstuk en Twente - PSV leek ook heel aantrekkelijk. Ik vraag me echt af wie we nu als favoriet zouden kunnen bestempelen, het lijkt er op dat iedereen van iedereen kan winnen en verliezen. De breedte van de selectie zal wellicht de doorslag geven.

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit Feyenoord wordt zo iig nooit kampioen. PSV, Twente, Heerenveen en hopelijk ook Ajax gaan wat mij betreft - ook al is het nog vroeg - voor het kampioenschap.
    Heerenveen scharen onder wie kampioen kan worden?
    Kom op zeg, is wat overdreven en inderdaad zoals Feyenoord nu speelt komt het helemaal niet in de buurt van de Top 5 en ja het is het veel te vroeg om nu al te praten wie kampioen kan worden.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Heerenveen scharen onder wie kampioen kan worden?
    Kom op zeg, is wat overdreven
    Absoluut niet met je eens, heel veel potentie in die ploeg en als Finbogasson zo blijft spelen hebben ze een goudhaantje in de punt.

Pagina 12 van 38 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •