De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie weet er echt een goede dvd-beurs?

    Hallo Filmliefhebbers ,

    Ik had een vraag, wie weet er echt een goede dvd-beurs? Ik ga regelmatig naar beurzen van platen, cd's en dvd's, maar het zijn zulke nietszeggende beurzen en het aanbod dvd's is bedroevend in aantal en aanbod. Waar ik altijd wel enorm slaag is op koningsdag in het verleden koninginnedag, maar dat is maar 1 keer per jaar.

    Groetjes,

    Reinoudt

  2. #2

    Standaard

    Voor filmbeurzen moet je geloof ik tegenwoordig bij de zuider- en oosterburen zijn. De enige beurs waar je nog enigszins films kunt scoren is de verzamelaarsbeurs die 2x per jaar in Utrecht wordt gehouden.

  3. #3

    Standaard

    Vorig jaar zou er een beurs georganiseerd worden in het beursgebouw in Eindhoven, maar dat is toen niet doorgegaan door het terugtrekken van een sponsor. Men beloofde dat het dit jaar wel door zou gaan. Dat zou dan op 1 juni a.s. zijn, maar de facebookpagina is al sinds augustus vorig jaar niet meer bijgewerkt en de website is uit de lucht, dus ik denk dat we de beurs ook dit jaar wel kunnen vergeten.

  4. #4

    Standaard

    Hoi Pastichio Rocker,
    Bedankt voor je antwoord.Ik had al de indruk, dat het in Nederland afzien is voor wat betreft de filmbeurzen.
    groet,
    Reinoudt

  5. #5

    Standaard

    Hoi Frank,
    Bedankt voor je antwoord. Jammer dat die beurs, waar je over schrijft niet doorgaat.
    groet,
    Reinoudt

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vorig jaar zou er een beurs georganiseerd worden in het beursgebouw in Eindhoven, maar dat is toen niet doorgegaan door het terugtrekken van een sponsor. Men beloofde dat het dit jaar wel door zou gaan. Dat zou dan op 1 juni a.s. zijn, maar de facebookpagina is al sinds augustus vorig jaar niet meer bijgewerkt en de website is uit de lucht, dus ik denk dat we de beurs ook dit jaar wel kunnen vergeten.
    FilmCon bedoel je.
    Ik heb destijds met de organisator gemaild, maar nu reageert hij nergens meer op. Men is te snel te hard van start gegaan is mijn conclusie.

    Volgend jaar wordt de DutchComicCon georganiseerd. Tenminste: deze is aangekondigd: http://www.dutchcomiccon.com/DCC/home.html
    Dit is echter een evenement voornamelijk gericht op merchandise.

    In het buitenland heb je FACTS (Belgie; voornamelijk merchandise) en in Duitsland en de UK diverse signeer/merchandise/fan events: Collectormania, LondonFilm&ComicCon, FedCon, RingCon, JediCon, etc etc.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •