Pagina 26 van 38 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 932 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Gezien er waarschijnlijk geen publiek bij mag zal het mij benieuwen of het wederom twee wedstrijden gaan worden. Anders is het toch wel erg scheef.
    Waarom? Dit hebben de 'supporters' er onderling toch van gemaakt? Eigen schuld dikke bult, ook als het andersom zou zijn geweest.

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Gezien er waarschijnlijk geen publiek bij mag zal het mij benieuwen of het wederom twee wedstrijden gaan worden. Anders is het toch wel erg scheef.
    Ben jij gek Marcel natuurlijk doet de KNVB dit niet, want de koorknaapjes van de KNVB hebben een thuiswedstrijd geloot.

    Een paar jaar geleden bij de bekerfinale Feyenoord - Ajax stonden ze bij Ajax op hun achterste benen want Feyenoord zou op deze manier wel heel veel thuisvoordeel hebben en aangezien de KNVB nogal
    Ajax-minded is en dat kan ook haast niet anders met een Van Praag als voorzitter hebben ze er toen 2 wedstrijden van gemaakt, ook omdat Ajax fans toen al niet werden toegelaten in Rotterdam, hetzelfde geldt natuurlijk
    voor de Feyenoord-aanhang richting Amsterdam.

    Moet zeggen dat die Dennenappel me toch al geen reet interesseert, ze mogen hem hebben daar in Amsterdam als de KNVB dat zo graag wil.
    En trouwens alleen de Bekerwinnaar gaat Europa in, de verliezend finalist heeft niet automatisch Europees voetbal meer.

  3. #628

    Standaard

    Wat een verontwaardiging weer Edwin..

    Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan sluit niet uit dat tijdens de bekerwedstrijd tussen Ajax en Feyenoord fans van de Rotterdamse club weer welkom zijn.

    in 2009 spraken Ajax en Feyenoord af dat er vijf jaar lang geen supporters mee zouden gaan naar onderlinge uitduels. Dit vanwege de aanhoudende ongeregeldheden tussen de supportersgroepen. Op het moment van de bekerwedstrijd is die afspraak nog van kracht, maar Van der Laan zet de deur op een kier voor de fans van Feyenoord.

    "De kwestie met of zonder uitpubliek, daar komen we in januari op terug", zegt hij in De Telegraaf. "Ik wil daar graag samen met de Rotterdammers naar kijken, want voetbalfeesten zijn leuk als het echte feesten kunnen zijn. Dat doen we dus in gezamenlijkheid na de kerst."

    Op 8 januari zullen Ajax, Feyenoord, de KNVB, de politie van Amsterdam en Rotterdam en supportersverenigingen van beide clubs om de tafel plaatsnemen. Dan wordt de optie om uitsupporters weer toe te laten besproken.

    Ajax en Feyenoord spelen tegen elkaar in de kwartfinale van het bekertoernooi. Op woensdag 22 februari wordt de wedstrijd gespeeld.
    FOK.nl

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat heeft de historie van een speler (waarvan velen niet alleen bij Ajax hebben gespeeld) nu weer te maken met een loting? Vraag me af of je dit ook had gezegd als Feyenoord tegen JVC Cuijk had geloot.
    Van Halst associeer ik eerder met Twente, Perez heeft ook bij Twente gespeeld en bij PSV, Ooijer heeft jaren bij PSV gespeeld. Wat maakt het uit wie waar gespeeld heeft. Ik ben voor PSV, maar wat maakt mij het nou uit of een zender meer Ajacieden in dienst heeft dan mensen die bij een andere club gespeeld hebben? Ik vind dat zo kinderachtig... Ajax is gewoon de grootste club van Nederland qua historie en uitstraling (al komt Feyenoord dicht in de buurt qua supporters etc). Dus dan zie je dat ook terug in voetbaluitzendingen enzo. Zodra PSV weer eens wat gaat presteren zullen er ook meer PSV'ers ergens aan tafel komen. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Zo'n zender huurt gewoon de mensen in waarvan ze denken dat ze het meest publiek trekken, meer niet. het feit dat er misschien meer Ajacieden gevraagd worden, zegt gewoon iets over de populariteit van die club.

  5. #630

    Standaard

    Over die discussie wat betreft het publiek, het is in mijn ogen een verstrekt andere discussie als je het hebt over een kwartfinale of de finale. Bij een kwartfinale is altijd sprake van thuisvoordeel, bij een finale gaat normaal gesproken de helft naar de ene club en de andere helft naar de andere club.

    Daarnaast wordt hier net gedaan alsof de schuld bij Amsterdam ligt dat er bij de klassieker zonder uitpubliek wordt gespeeld. Volgens mij was het toch echt Aboutaleb die afgelopen zomer er faliekant op tegen was dat er alweer met uitpubliek gespeeld ging worden. Ik hoop in ieder geval dat de Feyenoordsupporters wel welkom zijn.

  6. #631

    Standaard

    Feyenoord - PEC Zwolle 3-0 (2-0)

    Makkelijke overwinning die hoger uit had moeten vallen. Zwolle kreeg alleen in de laatste minuut een kans, voor de rest gaf Feyenoord niks weg. Clasie, Immers, Mathijsen en Vormer speelden erg goed, Pelle en Schaken waren minder in vorm.

    Minuut stilte vooraf en de sfeeractie bij de twaalfde minuut waren indrukwekkend. Al met al een mooie afsluiting van de eerste seizoenshelft!

  7. #632

    Standaard

    Heerlijke overwinning van Ajax! Terecht ook gewoon, als winterkampioen de feestdagen in

  8. #633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heerlijke overwinning van Ajax! Terecht ook gewoon, als winterkampioen de feestdagen in
    Gewoon voor de tweede keer in een week gemazzeld en er dan nog trots op zijn ook?! Nijhuis hielp ook lekker mee door 5 minuten bij te tellen, blijkbaar was hij zo onder druk gezet door De Telegraaf dat hij het ook niet meer wist!

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Gewoon voor de tweede keer in een week gemazzeld en er dan nog trots op zijn ook?! Nijhuis hielp ook lekker mee door 5 minuten bij te tellen, blijkbaar was hij zo onder druk gezet door De Telegraaf dat hij het ook niet meer wist!
    Super trots op ja. En tuurlijk lag het weer aan de scheidsrechter Wim

  10. #635

    Standaard

    Gefeliciteerd Ajax supporters , Nu hopen dat wij straks ook weer de 3 punten in Eindhoven houden tegen Den Haag.

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heerlijke overwinning van Ajax! Terecht ook gewoon, als winterkampioen de feestdagen in
    Hoe kun je nou van terecht spreken op doelsaldo joh, dat ontgaat me nou echt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hoe kun je nou van terecht spreken op doelsaldo joh, dat ontgaat me nou echt
    De overwinning was terecht

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Super trots op ja. En tuurlijk lag het weer aan de scheidsrechter Wim

    MOD EDIT: geen gepaste opmerking op dit forum! Daar hebben we het al vaker over gehad.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 22-12-2013 om 17:59

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De overwinning was terecht
    Dan moet je dat in dezelfde zin zetten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kijk en hier krijg je dus direct een ban voor van me, doei Wim!
    Misschien even een ander crewmember op dit deel van het forum laten moderaten? Niet dat ik de uitspraak van Wim goed wil keuren, in tegendeel, maar wel merkwaardig dat jij wel degene bent die (regelmatig) met hem in discussie gaat.

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Misschien even een ander crewmember op dit deel van het forum laten moderaten? Niet dat ik de uitspraak van Wim goed wil keuren, in tegendeel, maar wel merkwaardig dat jij wel degene bent die (regelmatig) met hem in discussie gaat.
    Dat Jordy nou diegene is die de discussie aangaat doet niet terzake lijkt me, zulke uitspraken behoort die gast niet te doen, punt uit.

    Wie hier ook modereert, al is het de paus ofzo.

    Uitspraken zoals deze dienen idd beloond te worden met een ban.

    Zo'n asociaal volk hoeft hier niet mee te doen op een mooi forum.

  17. #642

    Standaard



    Soms schaam je je gewoon voor andere Feyenoorders...

    Ik had ook liever gezien dan Roda het een paar minuten langer volhielden om die 1-0 te verdedigen. Maar ook dat Feyenoord het in oktober/november zelf niet onnodig vaak punten lieten liggen en royaal koploper had kunnen worden. Maar dat is sport.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 22-12-2013 om 15:17

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Ajax supporters , Nu hopen dat wij straks ook weer de 3 punten in Eindhoven houden tegen Den Haag.
    Waarom worden wij (Feyenoord) nou nooit is gefeliciteerd door jou voor een overwinning?
    Of blijf je liever vriendjes met de mod.

  19. #644

    Standaard

    Sommige mensen hebben blijkbaar niet helemaal door wat ze zeggen/schrijven..

    Winterkampioen is trouwens leuk, maar je koopt 'r niets voor.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht


    Soms schaam je je gewoon voor andere Feyenoorders...

    Ik had ook liever gezien dan Roda het een paar minuten langer volhielden om die 1-0 te verdedigen. Maar ook dat Feyenoord het in oktober/november zelf niet onnodig vaak punten lieten liggen en royaal koploper had kunnen worden. Maar dat is sport.
    Ik kan me hier bij aansluiten. Ik postte hier al weinig in dit topic, maar las wel alles. Maar daar ben ik ook klaar mee.

  21. #646

    Standaard

    Wim Wim, hoe kun je nou zoiets schrijven.

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Waarom worden wij (Feyenoord) nou nooit is gefeliciteerd door jou voor een overwinning?
    Of blijf je liever vriendjes met de mod.
    Ik vind het voor de club Feyenoord & andere clubs ook leuk als ze winnen hoor.

    Dat ik nu wat schrijf over Ajax, wil niet zeggen dat ik met de andere clubs niks heb, of ze niks gun.

    Alleen als ze tegen mijn club moeten, heb ik liever dat wij winnen, maar dat is andersom net zo denk ik.

    Maar hoef geen vriendjes te worden hoor, gewoon normaal omgaan met iedereen (Bezoekers & mods) & met de normen hier is goed genoeg.

    En dat is voor sommige wel erg moeilijk, wat maar weer eens blijkt.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-12-2013 om 16:16

  23. #648

    Standaard

    Ben nu wel benieuwd wat ie heeft geschreven......
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #649
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beste voetballiefhebbers,

    Aparte openingszin, maar wou zo toch even de essentie aangeven waar het om draait.

    Wimv heeft van ons vooralsnog een ban gekregen voor onbepaalde tijd. De teksten die Wimv spuide waren dit keer echt meerdere grenzen voorbij. Eigenlijk waren de verwensingen dusdanig – voor degene die het niet gelezen hadden – dat een permanente ban op zijn plaats was. Zeker in ogenschouw nemend dat anderen in dit topic voor minder die wel hebben gekregen. Persoonlijk begrijp ik nooit zo goed dat je zoveel haat voor een andere club kan hebben, dat je soms meer met die club bezig kan zijn dan je eigen club, maar gelukkig zijn hier vooral veel voetballiefhebbers die best van een beetje leedvermaak houden en elkaar een beetje op stang jagen en dat is natuurlijk ook helemaal geen probleem. Echter hier kwamen toch wel erg discrimineerde, antisemitische kreten en ziektes voorbij die echt niet door de beugel konden. Waar ik Marcel e.a. zeker gelijk in wil geven is dat het onafhankelijker behandeld moest worden en daarvoor kan ik namens mezelf en DVD.nl begrip voor tonen. Dat is altijd onze insteek en daar kun je ons op aanspreken.

    Persoonlijk vind ik echter wel dat Wimv niet alleen aan Jordy, maar eigenlijk aan elk van jullie zijn excuus zou moeten aanbieden, eer hij weer welkom is.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-12-2013 om 10:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Beste voetballiefhebbers,

    Aparte openingszin, maar wou zo toch even de essentie aangeven waar het om draait.

    Wimv heeft van ons vooralsnog een ban gekregen voor onbepaalde tijd. De teksten die Wimv spuide waren dit keer echt meerdere grenzen voorbij. Eigenlijk waren de verwensingen dusdanig – voor degene die het niet gelezen hadden – dat een permanente ban op zijn plaats was. Zeker in ogenschouw nemend dat anderen in dit topic voor minder die wel hebben gekregen. Persoonlijk begrijp ik nooit zo goed dat je zoveel haat voor een andere club kan hebben, dat je soms meer met die club bezig kan zijn dan je eigen club, maar gelukkig zijn hier vooral veel voetballiefhebbers die best van een beetje leedvermaak houden en elkaar een beetje op stang jagen en dat is natuurlijk ook helemaal geen probleem. Echter hier kwamen toch wel erg discrimineerde, antisemitische kreten en ziektes voorbij die echt niet door de beugel konden. Waar ik Marcel e.a. zeker gelijk in wil geven is dat het onafhankelijker behandeld moest worden en daarvoor kan ik namens mezelf en DVD.nl begrip voor tonen. Dat is altijd onze insteek en daar kun je ons op aanspreken.

    Persoonlijk vind ik echter wel dat Wimv niet alleen aan Jordy, maar eigenlijk aan elk van jullie zijn excuus zou moeten aanbieden, eer hij weer welkom is.
    Amen!

Pagina 26 van 38 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •