Pagina 10 van 38 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 932 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja... dan kun je de komende jaren dus geen voetbal meer kijken eigenlijk. Een boycot van commerciële voetbalzenders (Talpa/ Sport7) had destijds nog wel zin omdat dit (kleinere) Nederlandse bedrijven waren. Mr. Murdoch van het stinkend rijke Fox zal er geen nacht minder om slapen als de inkomsten in Nederland tegenvallen, Fox kan dat heel wat langer volhouden. Natuurlijk heb je dus een keus om geen voetbal meer te kijken, maar dat is niet een echt alternatief.
    Ten tijde van Talpa/Tien was John de Mol, volgens mij, ook goed voor meer dan een miljard. Probleem was dat de zender een verlies van iets van een miljoen per dag leed. Talpa/Tien had dan wel een hele andere opzet als zender (eigen Nederlandse content, grote payroll) dan Fox, maar zou Murdoch dat overkomen, dan zou ie niet weten hoe snel hij de boel moest dumpen.

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja... dan kun je de komende jaren dus geen voetbal meer kijken eigenlijk. Een boycot van commerciële voetbalzenders (Talpa/ Sport7) had destijds nog wel zin omdat dit (kleinere) Nederlandse bedrijven waren. Mr. Murdoch van het stinkend rijke Fox zal er geen nacht minder om slapen als de inkomsten in Nederland tegenvallen, Fox kan dat heel wat langer volhouden. Natuurlijk heb je dus een keus om geen voetbal meer te kijken, maar dat is niet een echt alternatief.
    Sport7 vroeg toen 1 gulden (!) extra TV geld, om in alle huiskamers live TV beelden te brengen, en niet alleen voetbal.Om die ene gulden, zijn ze toen geboycot......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tegen beter weten in:
    1-valt wel mee
    Verder ga je met wat feitjes de mist in:
    2-begroting 2x zo groot? http://plazilla.com/begrotingen-club...aa-rkc-laagste
    3-afgelopen jaar heeft feyenoord het niet beter gedaan

    Welke 3 ploegen dan? Ik denk zelf dat Ajax (mits men compleet blijft) de allerbeste papieren heeft. Als PSV goed blijft draaien en er bij Ajax wat vertrekt (en er geen goede vervanging komt) PSV weleens kan gaan stunten.
    Buiten die 2 zie ik het niemand worden, met alle respect voor de rest.

    Verkapte staatssteun: is al tig keer uitgelegd. Ga ik niet het niet meer over hebben. Betrof overigens een bedrag van -ik meen- 48 miljoen.
    Dan vraag ik me af hoe jij tegen de 165 (meer dan het driedubbele) dat feyenoord wilde voor een nieuw stadion http://www.nu.nl/politiek/3521395/ni...n-draadje.html
    En ik zie nu dat er nog tientallen miljoenen bijkwamen......bedrag werd dus nog hoger mits het doorgegaan zou zijn.
    Gevalletje pot en ketel lijkt me.
    (of je moet ook mbt deze deal fel tegenstander zijn geweest)
    Op punten 2 en 3 heeft hij gewoon gelijk:

    2. Feyenoord heeft de afgelopen 2 jaar 70 miljoen aan begroting gehad, PSV 168 miljoen (120 miljoen begroting plus 48 miljoen staatssteun) dus ruim twee keer zoveel. Dan kun je wel met een onderzoekje aankomen dat de helft van de informatie niet meeneemt, feit blijft gewoon dat ze ruim 2 keer zoveel te besteden hadden.
    3. Feyenoord is 2 seizoenen geleden met 1 punt meer dan PSV tweede geworden en afgelopen seizoen hebben beide clubs evenveel punten gehaald (alleen doelsaldo van PSV was beter). PSV heeft de afgelopen 2 seizoenen dus niet meer punten gehaald dan Feyenoord, met het aanwezige spelersmateriaal (miljoenenploegje) en de begroting is dit gewoon een afgang.

    Verder hoef je die 168 miljoen er niet bij te halen, dat was een garantstelling itt die staatssteun van jullie, Feyenoord had dat bedrag echt niet contant ontvangen. Helaas zitten er in de gemeenteraad van Rotterdam ambitieloze schijterds die de toekomst van de club tegenhouden. In Eindhoven is dat wel anders, daar is Depla waarschijnlijk erelid van PSV geworden en heeft een seizoenskaart voor het leven.

    Veel plezier vanavond met het vieren van het honderdjarig bestaan met de kraker tegen Cambuur Leeuwarden!

  4. #229

    Standaard

    Gefeliciteerd PSV met het 100 jarige bestaan en veel plezier met het eeuwfeest.

    Hopelijk voor jullie een beter resultaat dan wij toen in 2000 hadden, was sowieso een rampseizoen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    (120 miljoen begroting plus 48 miljoen staatssteun)
    Sinds wanneer zijn budgetten/begrotingen en cashflow hetzelfde?

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Sinds wanneer zijn budgetten/begrotingen en cashflow hetzelfde?
    Gaat gewoon om het geld dat ze beschikbaar hadden, of je het nou begroting, omzet of cashflow noemt, PSV had gewoon twee keer zoveel te besteden tov Feyenoord. Met dat geld hebben ze het echter niet aantoonbaar beter gedaan in de competitie dan Feyenoord, dat lijkt mij toch niet echt het voorbeeld van goede beleidsvoering daar in Eindhoven! Of is dat allemaal de schuld van Advocaat/Van Bommel?!

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Gaat gewoon om het geld dat ze beschikbaar hadden, of je het nou begroting, omzet of cashflow noemt, PSV had gewoon twee keer zoveel te besteden tov Feyenoord. Met dat geld hebben ze het echter niet aantoonbaar beter gedaan in de competitie dan Feyenoord, dat lijkt mij toch niet echt het voorbeeld van goede beleidsvoering daar in Eindhoven! Of is dat allemaal de schuld van Advocaat/Van Bommel?!
    Of je geld kunt besteden of dat je het daadwerkelijk uitgeeft, zijn twee verschillende zaken. Derhalve gaat de stelling niet op. Ik ben geen fan van PSV en ook niet van Feyenoord, maar wordt wel moe van de discussies hoe de clubs de financieen regelen (daarmee doel ik niet alleen op jou, Wim, maar ook op anderen en mijzelf). Ja, Feyenoord heeft het de afgelopen twee jaar stukken beter gedaan met de middelen die zij hebben, dan dat PSV dat heeft gedaan. Anderzijds heeft PSV het in het tijdperk Hiddink 2 stukken beter gedaan met de middelen, die zij tot de beschikking hadden dan Feyenoord, waar indertijd een financieel wanbeleid van jewelste is gevoerd. Bij Ajax was er een miljoen of 6 nog in kas toen De Boer hoofdcoach werd, inmiddels zitten ze tegen de 80 mln aan. Bedoel er maar mee te zeggen, je kunt voor elke pro een contra vinden. Dit lijkt alleen hier wel erg vaak in cirkeltjes te gaan.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Of je geld kunt besteden of dat je het daadwerkelijk uitgeeft, zijn twee verschillende zaken. Derhalve gaat de stelling niet op. Ik ben geen fan van PSV en ook niet van Feyenoord, maar wordt wel moe van de discussies hoe de clubs de financieen regelen (daarmee doel ik niet alleen op jou, Wim, maar ook op anderen en mijzelf). Ja, Feyenoord heeft het de afgelopen twee jaar stukken beter gedaan met de middelen die zij hebben, dan dat PSV dat heeft gedaan. Anderzijds heeft PSV het in het tijdperk Hiddink 2 stukken beter gedaan met de middelen, die zij tot de beschikking hadden dan Feyenoord, waar indertijd een financieel wanbeleid van jewelste is gevoerd. Bij Ajax was er een miljoen of 6 nog in kas toen De Boer hoofdcoach werd, inmiddels zitten ze tegen de 80 mln aan. Bedoel er maar mee te zeggen, je kunt voor elke pro een contra vinden. Dit lijkt alleen hier wel erg vaak in cirkeltjes te gaan.
    Dat laatste heeft toch vrij weinig met Frank de Boer te maken. Ze mogen in Amsterdam geld bijschrijven omdat de andere clubs in Nederland de CL niet halen, niet omdat ze zelf zo goed zijn. De Eredivisie wordt door alles en iedereen de 'Mickey Mouse Competitie' genoemd, maar zodra Ajax of PSV kampioen worden is het puur door de klasse die ze hebben. Ze zijn in feite gewoon de beste van de slechtste, dat is veel realistischere constatering. Met een begroting van die van Ajax of PSV moet je elk jaar kampioen kunnen worden. Als Feyenoord kampioen zou worden zou het pas knap zijn, want Feyenoord moet met beperkte middelen handelen en heeft 8 jaar ellende te verwerken en bakken met schulden weg moeten werken de afgelopen jaren. Maar goed, je mag hier sowieso niets positiefs over Feyenoord zeggen 'want die hebben immers 12 uur op de 18e plek gestaan' en die moeten dus degraderen aldus de huilbaby's hier. Nu die 'zelfopgeleide Deen' uit Amsterdam is vertrokken en die gozer met z'n rare bossie haar naar Atletico is gegaan denk ik dat de strijd alleen nog maar tussen PSV en Feyenoord kan gaan om de landstitel. Maar ik wil ook niet teveel credits richting staatssteun geven, want die beginnen nu alweer te praten over hun 'zelf opgeleide jonge elftal', waarvan nauwelijks zelf wat is opgeleid in feite. Misschien kan men gewoon een keer reëel zijn en toegeven dat alleen Feyenoord voor het grootste gedeelte een zelf opgeleid team heeft en de rest niet.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dat laatste heeft toch vrij weinig met Frank de Boer te maken. Ze mogen in Amsterdam geld bijschrijven omdat de andere clubs in Nederland de CL niet halen, niet omdat ze zelf zo goed zijn. De Eredivisie wordt door alles en iedereen de 'Mickey Mouse Competitie' genoemd, maar zodra Ajax of PSV kampioen worden is het puur door de klasse die ze hebben. Ze zijn in feite gewoon de beste van de slechtste, dat is veel realistischere constatering. Met een begroting van die van Ajax of PSV moet je elk jaar kampioen kunnen worden. Als Feyenoord kampioen zou worden zou het pas knap zijn, want Feyenoord moet met beperkte middelen handelen en heeft 8 jaar ellende te verwerken en bakken met schulden weg moeten werken de afgelopen jaren. Maar goed, je mag hier sowieso niets positiefs over Feyenoord zeggen 'want die hebben immers 12 uur op de 18e plek gestaan' en die moeten dus degraderen aldus de huilbaby's hier. Nu die 'zelfopgeleide Deen' uit Amsterdam is vertrokken en die gozer met z'n rare bossie haar naar Atletico is gegaan denk ik dat de strijd alleen nog maar tussen PSV en Feyenoord kan gaan om de landstitel. Maar ik wil ook niet teveel credits richting staatssteun geven, want die beginnen nu alweer te praten over hun 'zelf opgeleide jonge elftal', waarvan nauwelijks zelf wat is opgeleid in feite. Misschien kan men gewoon een keer reëel zijn en toegeven dat alleen Feyenoord voor het grootste gedeelte een zelf opgeleid team heeft en de rest niet.
    Beste Marc, waar ik met mijn post op doelde, was dat iedereen beter iets positiefs over zijn eigen club kan zeggen, dan continue iets negatiefs over een concurrerende club. Er zijn immers ook maar zoveel uren in een dag. Wat mij betreft heb ik dus graag dat je iets positiefs over Feyenoord zegt.

  10. #235
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Fantastische reactie gompier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Beste Marc, waar ik met mijn post op doelde, was dat iedereen beter iets positiefs over zijn eigen club kan zeggen, dan continue iets negatiefs over een concurrerende club. Er zijn immers ook maar zoveel uren in een dag. Wat mij betreft heb ik dus graag dat je iets positiefs over Feyenoord zegt.
    Geheel mee eens, het mag er hier wel weer eens wat volwassener aan toe gaan wat mij betreft.

  12. #237

    Standaard

    Joh, als ik hier zeg dat Feyenoord gezien de beperkte middelen eigenlijk het beste heeft gepresteerd van alle Nederlandse clubs de afgelopen 2 jaar begint iedereen te lachen. Maar men wil hier graag refereren aan uitslagen van 3 seizoenen geleden, een paar verliespotjes in de eerste weken van het seizoen en de laatste keer waarop Feyenoord kampioen is geworden. Zodra mensen met zulke reacties komen op mijn posts, dan staan ze in hun recht, maar zodra ik reageer krijg ik posts van moderators met de vraag de toon te matigen. Ik heb gewoon gelijk en dat zint men hier niet. Feyenoord heeft het de afgelopen 2 jaar fantastisch gedaan. Iedereen die naar de Kuip is gekomen heeft een pak op de broek gekregen van een stel zelfopgeleide jochies die uit pure armoede in het eerste van Feyenoord spelen.

    Maar zolang hier wordt gesproken over de 10-0 van PSV, de naam Feyenoord zonder hoofdletter wordt geschreven en denigrerend word gedaan over mijn club dan ben ik er in ieder geval om alle arrogantie de mond te snoeren. Ik hoef immers maar 1 post te plaatsen of men is hier alweer in rep en roer. Dat zegt meer over jullie angst voor Feyenoord dan de liefde voor je eigen club.

    Doe eerst maar wat aan die andere nonsens die hier wordt uitgekraamd over zelfopgeleide spelers en de zaken die ik zojuist aan hebt gekaart. Daar hoor of zie ik nooit iets over. Maar nee, je moet hier voor Ajax of PSV zijn. Als je voor Feyenoord bent, ben je het lachertje van het forum blijkbaar. Alles best hoor, maar als je zo met je forumleden om wilt gaan dan kun je de tent beter sluiten. Kortom: als ik of Feyenoord hier niet serieus worden genomen neem ik andere clubs, meningen of mensen ook niet serieus. En ik ben 100% bereid om inhoudelijk over het spelletje te praten. Maar ik hoor zelden iets waarvan ik kan zeggen dat het de moeite waard is om op te reageren. Als die 'Duke' die ik overigens op de negeerstand heb staan, maar toch zie je mekaars citaten nog (zucht), hier weer de fanboy loopt uit te hangen dan reageer ik daar graag op. Misschien moet daar ook maar een keer een berichtje naartoe. Want trollen en fanboyisme is belachelijk en irritant. Of is hij een te belangrijk lid op het forum? Of is mijn membership van 10 jaar minder waard dan die van anderen hier?

    En om mijn goede wil te tonen: Ik heb overigens een goede gratis stream gevonden van FOX / EDL dus als je wat wedstrijden wilt zien via de pc / mac dan kan dat.
    Laatst aangepast door Marc T. : 31-08-2013 om 20:49

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Joh, als ik hier zeg dat Feyenoord gezien de beperkte middelen eigenlijk het beste heeft gepresteerd van alle Nederlandse clubs de afgelopen 2 jaar begint iedereen te lachen. Maar men wil hier graag refereren aan uitslagen van 3 seizoenen geleden, een paar verliespotjes in de eerste weken van het seizoen en de laatste keer waarop Feyenoord kampioen is geworden. Zodra mensen met zulke reacties komen op mijn posts, dan staan ze in hun recht, maar zodra ik reageer krijg ik posts van moderators met de vraag de toon te matigen. Ik heb gewoon gelijk en dat zint men hier niet. Feyenoord heeft het de afgelopen 2 jaar fantastisch gedaan. Iedereen die naar de Kuip is gekomen heeft een pak op de broek gekregen van een stel zelfopgeleide jochies die uit pure armoede in het eerste van Feyenoord spelen.
    Volgens mij ontkent ook niemand dat Feyenoord het fantastisch heeft gedaan. Op het moment gaat het simpelweg belabberd met jullie club, ook dat moet je als fan in kunnen zien. Het probleem lijkt echter dat jullie dat niet in willen zien. Hoe kun je nu stellen dat PSV en Feyenoord de enige 2 kampioenskandidaten zijn nu Ajax Eriksen en waarschijnlijk Alderweireld heeft verkocht? Dat je dat hoopt is prima, maar je moet wel realistisch blijven vind ik. Daar ging het in het verleden en nu weer nogal eens mis. Dat je fanatiek aanhanger bent van een club kan ik zeer waarderen, ik ben zelf ook al sinds jaar en dag Ajax fan, maar heb dan ook het vermogen objectief naar je club te kijken en niet te vervallen in - zoals gompier zegt - continu geklaag over andere clubs. Verder is het natuurlijk nonsens dat je hier voor PSV of Ajax moet zijn om mee te kunnen praten. Genoeg Feyenoorders hier die heel normaal de discussie met ons en elkaar aangaan. Een beter begin begint dan toch echt bij jezelf denk ik.

  14. #239

    Standaard

    Ik post hier nagenoeg nooit omdat voetbal mij een biet zal zijn en of je nou voor Feyenoord, Ajax, PSV of NECD, NAC of Kwik Kwek en Kwak bent kan mij werkelijk niets schelen.
    Waar ik me wel aan iriteer is dat we een film/homecinema forum zijn waar een aantal niet gerelateerde draadjes bestaan voor de leden.
    Deze draadjes (threads) bestaan er dus voor de leden die toch graag wat over willen zeggen, maar ik zie hier regelmatig berichten waar van ik denk, misschien moeten al dat offtopic gedoe maar eens ophouden te bestaan.
    En dan vooral dit voetbal gedoe. Een normale discussie is blijkbaar nogal moeilijk als het om voetbal gaat.Tekst wordt anders bedoeld dan geschreven en soms gaat het zelfs op de man af. Soms lijkt het hier wel een soort online hooligan rel.
    Ik post dit, voor alle duidelijkheid, uit hoofde van mijzelf en niet als crew gewoon omdat ik er als persoon niet goed van wordt hoe men hier af en toe met elkaar om gaat. Niemand verplicht je om om hier te lezen (geld ook voor mij) of om hier te posten (ook dat geld hier voor mij) maar kom op zeg, mijn zoontje van 9 kan ik nog zinniger mee communiceren dan wat ik hier af en toe lees. Dus wie de schoen past trekke hem aan maar laten we alsjeblieft normaal met elkaar communiceren, ellende is er al genoeg om je druk over te maken.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Volgens mij ontkent ook niemand dat Feyenoord het fantastisch heeft gedaan. Op het moment gaat het simpelweg belabberd met jullie club, ook dat moet je als fan in kunnen zien. Het probleem lijkt echter dat jullie dat niet in willen zien. Hoe kun je nu stellen dat PSV en Feyenoord de enige 2 kampioenskandidaten zijn nu Ajax Eriksen en waarschijnlijk Alderweireld heeft verkocht? Dat je dat hoopt is prima, maar je moet wel realistisch blijven vind ik. Daar ging het in het verleden en nu weer nogal eens mis. Dat je fanatiek aanhanger bent van een club kan ik zeer waarderen, ik ben zelf ook al sinds jaar en dag Ajax fan, maar heb dan ook het vermogen objectief naar je club te kijken en niet te vervallen in - zoals gompier zegt - continu geklaag over andere clubs. Verder is het natuurlijk nonsens dat je hier voor PSV of Ajax moet zijn om mee te kunnen praten. Genoeg Feyenoorders hier die heel normaal de discussie met ons en elkaar aangaan. Een beter begin begint dan toch echt bij jezelf denk ik.
    Er is toch geen discussie als de ene partij de ander steeds probeert te kleineren? Lees m'n post nog eens na waarin ik het heb over de dingen die anderen hier schrijven. Doe daar maar eens wat aan als je toch wat wilt verbeteren. En als jij het realistisch vind dat Ajax kampioen wordt, be my guest. Ik denk dat het nagenoeg uitgesloten is dat zoiets gaat gebeuren. Er is gewoon teveel kwaliteit verdwenen en te weinig over. Jij zegt: 'belabberd' Vorig jaar haalde Feyenoord uit dezelfde 4 wedstrijden 1 punt meer. Je praat gewoon mee met de media die Feyenoord een crisis willen aanpraten. Crisis verkoopt. Als alles goed gaat niet.

  16. #241
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar Marc, ben dan alleen maar op eigen verzoek weer terug gekomen om herrie te schoppen in het voetbaltopic? Want ondanks dat Wim en Duke e.a best fel discussiëren en soms op het randje, proef ik toch enige respect als medeforumlid. Dat heb ik bij jou totaal niet. Jij hebt het meer over de gebrekke van andere clubs dan dat je je bezig houdt met de goede dingen van Feyenoord. En het liefst ook met een denigrerende manier. Is ook helemaal nergens voor nodig, want elke voetballiefhebber heeft respect voor Feyenoord.

    Als jouw doel is om vooral het voetbaltopic onveilig te maken, wordt weer tijd dat je zelf weer vraagt of we je kunnen bannen! Wij vragen niet meer dan een beetje respect voor elkaar. Als je dat niet kan opbrengen, dan zijn we snel klaar!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar Marc, ben dan alleen maar op eigen verzoek weer terug gekomen om herrie te schoppen in het voetbaltopic? Want ondanks dat Wim en Duke e.a best fel discussiëren en soms op het randje, proef ik toch enige respect als medeforumlid. Dat heb ik bij jou totaal niet. Jij hebt het meer over de gebrekke van andere clubs dan dat je je bezig houdt met de goede dingen van Feyenoord. En het liefst ook met een denigrerende manier. Is ook helemaal nergens voor nodig, want elke voetballiefhebber heeft respect voor Feyenoord.

    Als jouw doel is om vooral het voetbaltopic onveilig te maken, wordt weer tijd dat je zelf weer vraagt of we je kunnen bannen! Wij vragen niet meer dan een beetje respect voor elkaar. Als je dat niet kan opbrengen, dan zijn we snel klaar!
    Oh het lijkt me heel simpel. Ik 'MOET" me volgens de post van jouw collega hierboven bijna verantwoorden voor de prestaties van Feyenoord (iets waar ik niets aan kan doen als supporter) terwijl mijn vraag is waarom ik niets mag zeggen terwijl anderen dat wel mogen.

    2. Ook al zou ik voor de rest van m'n leven alleen in dit topic blijven posten, wat maakt dat uit? Is dat verboden?
    3. Dreigen met bannen helpt bij mij niet, ik heb niets raars gezegd in de posts hierboven.
    4. Nogmaals, lees mijn posts eens door. Niemand doet dat blijkbaar. Jullie zien alleen rode vlaggen omdat er iets over voetbal wordt gezegd en omdat ik jullie aanspreek op jullie eigen nalatigheid m.b.t de spelregels op het forum. Blijkbaar zijn de spelregels voor mij strenger dan voor anderen.

    5. Ik zal mezelf, zoals dat zo netjes heet, zelf maar even citeren omdat niemand mijn posts goed leest:

    "Maar zolang hier wordt gesproken over de 10-0 van PSV, de naam Feyenoord zonder hoofdletter wordt geschreven en denigrerend word gedaan over mijn club"

    Blijkbaar mag dat allemaal wel.

    6. Noem eens 1 inhoudelijk discussiepunt over voetbal i.p.v. mij zogenaamd proberen te pakken op mijn uitspraken, want het lukt je op deze manier niet. Dreigen met bannen helpt ook niet want je weet dat ik niets raars heb gezegd. Ik wil alleen dat dezelfde spelregels gelden voor iedereen hier. En blijkbaar is dat niet zo. Dus daarom zeg ik: pik er maar 1 uitspraak uit, want blijkbaar is 1 post van mij genoeg om 3 moderators als gewonde stieren op rode lappen af te laten rennen hier. En dat kan niet alleen maar komen omdat jullie Feyenoord een kakkerlakkenclub vinden lijkt me.

  18. #243
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar beste Marc, het draait niet allemaal om jou (of om mij). Tja je quote mij, maar inhoudelijk kom je weer met hetzelfde liedje. Als dit soort posts de tendens zijn van jouw bijdrages, dan is het voor ons makkelijk. Dan maar even geen MarcT op het forum! Heeft niks met dreigen te maken, maar met common sense!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #244

    Standaard

    Vaak heb ikzelf het idee, als ik dit topic doorlees, dat er zaken teveel uit z'n verband worden gerukt of op de verkeerde manier worden opgevat. Gevolg is daar dan van dat 'plaagstootjes' compleet verkeerd aankomen. Voor je het weet ben je dan de weg kwijt en is het alleen haat en nijd... Ik zal een voorbeeld erbij pakken (hier is niet op gereageerd) van gisteren:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Hoor Thijs Slegers net zeggen dat Labyad terug zou willen naar PSV. De trein gaat deze keer richting Nederland?
    Dit kun je opvatten als een sneer naar het beleid van PSV, om eventueel weer zaken te gaan doen met Labyad. Mijn comment was echter absoluut niet gericht aan het beleid van PSV, maar naar de instelling van Labyad en het management dat daarachter zit -> Heeft op een onbeschofte manier gehandeld om bij PSV weg te kunnen en komt nu met hangende pootjes terug.

    Bekijk je het vanuit dat oogpunt, dan heb ik op PSV geen commentaar. Sommigen kunnen het echter verkeerd opvatten en dan gaat het loos...

    Omdat jij hierop reageert, Marc, richt ik mij nu ook op jou (zou Duke hier hebben gereageerd, dan zou ik op zijn post antwoorden). Als gepost, ik ben absoluut geen Feyenoord-fan. Echter, van de voetbalclubs in Nederland, heb ik hen als één van de hoogste staan om wat ze uitdragen en wat ze vertegenwoordigen. Dat heb ik niet alleen van televisie, want ik ben ook een aantal keren in de Kuip geweest, o.a. in een ver verleden tegen PSV (laatste keer dat Feyenoord kampioen werd, dus vul maar in). Fantastische sfeer en een instelling, die past bij de omgeving. Om op jouw comment van de 10-0 van PSV terug te komen: Hoe dat is opgepikt door de club en de fans kan in Nederland alleen bij Feyenoord, geen enkele andere. Dat is iets om trots op te zijn.

    Oplossingsgericht: Ik ga niet zo ver als Edgar.... Voor het moment stel ik voor dat er een 'positieve' moderatorregel wordt ingevoerd. Post gerust een positief bericht over je eigen club, maar azijnzeiken of negatieve berichten over tegenstanders posten, vind ik van dat dat binnen de perken moet worden gehouden. In de eerste plaats door de posters zelf, als daar 'assistentie' van de moderators voor nodig is als uit de hand loopt, heel graag. Dat is dan iets wat voor iedereen geldt en waardoor iets voorzichtiger wordt gepost.

    Oh, en Marc, mocht je de Fox/EDL stream willen delen, dan zie ik dat graag tegemoet.

  20. #245

    Standaard

    Er is er een jarig, hoera, hoera!

  21. #246

    Standaard

    Te hard gefeest daar in Eindhoven, had ik de indruk. Ik heb het laatste halfuurtje via een stream bekeken. Bijna in slaap gevallen. Geweldige kans voor Toivonen, maar dat was alles, voor de rest geloof ik niet dat ze een bal op doel hebben gekregen (en bij die kans voor Toivonen ging de bal ook al hoog over). Cambuur was voetballend de betere ploeg, als ze wat meer durf hadden getoond, hadden ze de drie punten meegenomen.

  22. #247
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ik ga niet zo ver als Edgar.... Voor het moment stel ik voor dat er een 'positieve' moderatorregel wordt ingevoerd. Post gerust een positief bericht over je eigen club, maar azijnzeiken of negatieve berichten over tegenstanders posten, vind ik van dat dat binnen de perken moet worden gehouden. In de eerste plaats door de posters zelf, als daar 'assistentie' van de moderators voor nodig is als uit de hand loopt, heel graag. Dat is dan iets wat voor iedereen geldt en waardoor iets voorzichtiger wordt gepost.
    Opzicht is onze insteek altijd om veel te laten. Zeker als het met het nodige respect voor elkaar is. In dit topic zelfs nog meer als elders op het forum. Eigenlijk is dit gewoon een raar topic op een film gerelateert forum! Van tijd tot tijd komt de dicussie over het bestaansrecht weer terug. Daarnaast willen wij ook niet als politieagentje elk bericht beoordelen! Daar hebben wij natuurlijk ook de tijd en zin niet voor.

    Ik waardeer je gedachte, echter kunnen wij niet toestaan één iemand de boel verpest!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Vaak heb ikzelf het idee, als ik dit topic doorlees, dat er zaken teveel uit z'n verband worden gerukt of op de verkeerde manier worden opgevat. Gevolg is daar dan van dat 'plaagstootjes' compleet verkeerd aankomen. Voor je het weet ben je dan de weg kwijt en is het alleen haat en nijd.

    Oplossingsgericht: Ik ga niet zo ver als Edgar.... Voor het moment stel ik voor dat er een 'positieve' moderatorregel wordt ingevoerd. Post gerust een positief bericht over je eigen club, maar azijnzeiken of negatieve berichten over tegenstanders posten, vind ik van dat dat binnen de perken moet worden gehouden. In de eerste plaats door de posters zelf, als daar 'assistentie' van de moderators voor nodig is als uit de hand loopt, heel graag. Dat is dan iets wat voor iedereen geldt en waardoor iets voorzichtiger wordt gepost.
    Natuurlijk is het beter als iedereen positief over zijn eigen ploeg post maar we kunnen ook wel best wel wat incasseren van elkaar. Ik vind echter wel dat er dan 1 rechte lijn gekozen moet worden door de moderators. Als ik bijvoorbeeld het wisselbeleid van Cocu tegen Milan aan de kaak stel (gebaseerd op uitspraken van Cocu/PSV zelf) word ik aangevallen door 4/5 personen/PSV-supporters hier maar als Koeman een persconferentie houdt na een slechte seizoensstart is het reden voor alle amateurpsychologen hier om zijn houding te bespreken. Ik snap dan werkelijk waar niet wat dat soort posts van toegevoegde waarde hebben, van elke coach kun je in zo'n situatie zo'n analyse maken!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Volgens mij ontkent ook niemand dat Feyenoord het fantastisch heeft gedaan. Op het moment gaat het simpelweg belabberd met jullie club, ook dat moet je als fan in kunnen zien. Het probleem lijkt echter dat jullie dat niet in willen zien. Hoe kun je nu stellen dat PSV en Feyenoord de enige 2 kampioenskandidaten zijn nu Ajax Eriksen en waarschijnlijk Alderweireld heeft verkocht? Dat je dat hoopt is prima, maar je moet wel realistisch blijven vind ik. Daar ging het in het verleden en nu weer nogal eens mis. Dat je fanatiek aanhanger bent van een club kan ik zeer waarderen, ik ben zelf ook al sinds jaar en dag Ajax fan, maar heb dan ook het vermogen objectief naar je club te kijken en niet te vervallen in - zoals gompier zegt - continu geklaag over andere clubs. Verder is het natuurlijk nonsens dat je hier voor PSV of Ajax moet zijn om mee te kunnen praten. Genoeg Feyenoorders hier die heel normaal de discussie met ons en elkaar aangaan. Een beter begin begint dan toch echt bij jezelf denk ik.
    Geen enkele ploeg is constant dus op dit moment is er ook geen duidelijke favoriet aan te wijzen. Ajax levert gewoon veel kwaliteit in en het is afwachten of ze dit met Duarte en Van der Hoorn op kunnen vangen. PSV heeft een jonge ploeg die ook symptonen van een jonge ploeg vertoont. Park en Schaars zijn gehaald voor de ervaring/routine maar dat zijn ook spelers die alleen renderen in een ploeg die er al staat. Dan heb je nog het rijtje Twente/Heerenveen/AZ/Vitesse, de ene week fantastisch en de andere week weer dramatisch.

    Wij staan als we morgen winnen op 2 punten van de 3e/4e plaats dus de schade valt dan wel mee. Ik heb er dan ook geen enkele twijfel over dat we in de winterstop bij de eerste 4 staan, dat is voor mij het moment om te kijken waar we daadwerkelijk staan en wat er nog mogelijk is.

  24. #249
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    @wimv. Je kunt ons ook helpen door dat soort zaken bij mij aan te geven. Zeker als je echt iets dwars zit of vind dat iets niet klopt! Daar doe ik altijd wat mee!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Als die 'Duke' die ik overigens op de negeerstand heb staan, maar toch zie je mekaars citaten nog (zucht), hier weer de fanboy loopt uit te hangen dan reageer ik daar graag op. Misschien moet daar ook maar een keer een berichtje naartoe. Want trollen en fanboyisme is belachelijk en irritant. Of is hij een te belangrijk lid op het forum? Of is mijn membership van 10 jaar minder waard dan die van anderen hier?
    Hoe diep kun je zakken.....blijkbaar zelfs lager dan het nivo van PSV. (wat was dat bedroevend).

    Aan de andere kant was het logisch dat PSV niet won, want wie jarig is trakteert! En dus kreeg Cambuur een punt.....
    (wel een fraaie show rondom het duel, das t enige positieve)

Pagina 10 van 38 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •