Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 932 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Jammer dat een film forum zo om voetbal draait,film forums zijn er in NL niet veel,voetbal wel.

    Ik wil geen spelbreker zijn,maar vind het wel jammer.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jammer dat een film forum zo om voetbal draait,film forums zijn er in NL niet veel,voetbal wel.

    Ik wil geen spelbreker zijn,maar vind het wel jammer.
    Het is maar 1 topic......de rest gaat over films

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Het is maar 1 topic......de rest gaat over films
    Ik denk dat ik een Tennis topic start,dat is er dan ook een

  4. #254

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    O,nee toch !
    Ik ben bij dit topic weg,veel plezier mensen.

  6. #256

    Standaard

    Weer geen winst voor Ajax in een uitwedstrijd dit seizoen, de derde op rij. Zo langzamerhand de slechtste seizoenstart ooit, ook al hebben ze van alle kampioenskandidaten verreweg de lastigste tegenstanders gehad. AZ, Heerenveen, Groningen uit is altijd lastig, maar leverden in de afgelopen jaren meer punten op dan nu.

  7. #257

    Standaard

    Was duidelijk te merken dat Ajax nu in de gehele as spelers heeft ingeleverd. Dit wordt een zwaar seizoen voor de Amsterdammers, zeker als je hoort dat Duarte en John de vervangers zijn voor de vertrokken spelers. Vermeer stond overigens ook weer vreselijk te grabbelen, wordt tijd dat Cilessen weer een kans krijgt.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    @wimv. Je kunt ons ook helpen door dat soort zaken bij mij aan te geven. Zeker als je echt iets dwars zit of vind dat iets niet klopt! Daar doe ik altijd wat mee!
    Is toch apart dat als ik zoiets aanvraag in mijn posts dat ik bedreigd word met een ban. 'Dan maar even geen MarcT op het forum' etc. Jaja, duidelijke lijn trek je dan.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Weer geen winst voor Ajax in een uitwedstrijd dit seizoen, de derde op rij. Zo langzamerhand de slechtste seizoenstart ooit, ook al hebben ze van alle kampioenskandidaten verreweg de lastigste tegenstanders gehad. AZ, Heerenveen, Groningen uit is altijd lastig, maar leverden in de afgelopen jaren meer punten op dan nu.
    Gelijkspelen in Groningen kan gebeuren, maar dit povere veldspel is onacceptabel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #260

    Standaard

    Wat een dramatische pot zeg. Het hele seizoen lijkt het al nergens op maar werden we nog weleens gered door individuele ingevingen. Dat is met het vertrek van Eriksen en de afwezigheid van Siem niet meer aan de orde. Kenneth is z'n stabiliteit van vorig seizoen ook weer volledig kwijt.

  11. #261
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, was echt pover, jammer maar helaas. Ik was er al een beetje bang voor eigenlijk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #262

    Standaard

    En het gekke is dat je met deze matige selectie in deze competitie nog kampioen kan worden ook.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #263

    Standaard

    En dat al 3 keer achter elkaar.

    En het begint te lopen bij Feyenoord, 4-0 winst op Roda. En met 4 verschillende doelpuntenmakers. Nog maar 2 punten achter gedeelde derde plek (om het positief te blijven zien) en weer een positief doelsaldo.

  14. #264

    Standaard

    Feyenoord is natuurlijk slecht begonnen, maar ik vind dat de selectie toch wat onderschat word. Met spelers als Pelle, Clasie, Schaken, Martins Indi, DeVrij, Janmaat heeft men wel degelijk de nodige kwaliteit in huis. Probleem is dat, net als bij PSV en (in iets mindere mate) ook Ajax, de spelers niet de de routine hebben om een wedstrijd naar hun hand te zetten als het niet lekker loopt. Vroeger had de top drie wel spelers in huis die dat konden. Dan zette een Cocu of De Boer de spelers op hun plaats als het niet liep en werden gewoon even de mouwen opgestroopt. De meer geroutineerde jongens van dit moment, zoals een Matthijsen of Schaars hebben dat niet.

  15. #265

    Standaard

    Feyenoord - Roda JC 4-0 (2-0)

    Uitstekende overwinning op dit moment maar het spel was grote delen van de wedstrijd niet om aan te zien. Leuk voor Vormer, Nelom en Goossens dat ze scoorden, al was de goal van Nelom buitenspel. Vormer vond ik erg goed spelen en ook verdedigend werd er weinig weggegeven. Schitterende goal van Pelle, liet weer zien met het gezicht naar de goal toe dodelijk te zijn.

    Rode kaart was ook terecht (gevaarlijk inkomen), erg jammer dat de trainer van Roda JC (Ruud Brood) het dan nodig vind om hier commentaar op te geven richting de scheidsrechter!

  16. #266

    Standaard

    Transfermarkt is nog volop in beweging een paar uurtjes voor sluitingstijd (voor de meeste landen), o.a.:
    - transfer Bale naar Real is afgerond voor het misselijkmakende bedrag van ca 100 miljoen,
    - Kaka transfervrij terug naar Milan,
    - Mokthar naar Twente,
    en mogelijk nog Martins Indi naar Everton.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    - transfer Bale naar Real is afgerond voor het misselijkmakende bedrag van ca 100 miljoen,
    - Kaka transfervrij terug naar Milan,
    Ben ik de enige, die het beleid van Real om te kotsen vind? Zou je moeten proberen in de 'normale' zakenwereld, wat zij flikken. Gemiddelde IQ van een voetballer ligt niet ver verwijderd van een dode zeehond (bij wijze van spreken). Ze kunnen redelijk tegen een bal trappen, meer niet. Cristiano Ronaldo zou ik niet vragen om vier plus vier uit te rekenen... Moet je je voorstellen als 'normale' mensen, die 'gewoon' hard hebben geleerd voor hun vak zo zouden worden betaald. Zouden we hier met een forum vol miljonairs zitten... Een redelijke back voor 100 miljoen. Kaka voor meer dan 60 mln kopen en dan transfervrij de deur uit. Voorzitter Florentino Perez heeft gezegd dat Kaka 400 miljoen aan opbrengsten heeft gegenereerd (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188682) en NOG presteert Real Madrid het om een gigantische schuld te hebben! En dan nog het gore lef van de minister/staatssecretaris in Spanje, om voor te stellen schulden kwijt te schelden van Spaanse clubs. Om het te verantwoorden, onder het mom van dat heel Europa ervan geniet zeker. Uitsluiten van professioneel voetbal en tegen executiewaarde de assets verkopen wat mij betreft

  18. #268

    Standaard

    'Zo'n ploeg met zo'n beleid zou nooit meer mogen spelen!

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ben ik de enige, die het beleid van Real om te kotsen vind? Zou je moeten proberen in de 'normale' zakenwereld, wat zij flikken. Gemiddelde IQ van een voetballer ligt niet ver verwijderd van een dode zeehond (bij wijze van spreken). Ze kunnen redelijk tegen een bal trappen, meer niet. Cristiano Ronaldo zou ik niet vragen om vier plus vier uit te rekenen... Moet je je voorstellen als 'normale' mensen, die 'gewoon' hard hebben geleerd voor hun vak zo zouden worden betaald. Zouden we hier met een forum vol miljonairs zitten... Een redelijke back voor 100 miljoen. Kaka voor meer dan 60 mln kopen en dan transfervrij de deur uit. Voorzitter Florentino Perez heeft gezegd dat Kaka 400 miljoen aan opbrengsten heeft gegenereerd (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188682) en NOG presteert Real Madrid het om een gigantische schuld te hebben! En dan nog het gore lef van de minister/staatssecretaris in Spanje, om voor te stellen schulden kwijt te schelden van Spaanse clubs. Om het te verantwoorden, onder het mom van dat heel Europa ervan geniet zeker. Uitsluiten van professioneel voetbal en tegen executiewaarde de assets verkopen wat mij betreft
    Tja de voetbalwereld is nu eenmaal (helaas) een ziek commercieel wereldje waar andere regels gelden dan in het gangbare bedrijfsleven en waar ethiek haast niet bestaat. Met name na het Bosman arrest is het van kwaad tot erger geworden waarin bijna elk jaar nieuwe transferrecords worden gebroken en de salarissen tot ongekende hoogtes worden bereikt. Uiteraard is het enorm krom dat voor bepaalde beroepen (in dit geval voetballers, zelfs de modale, maar ook acteurs bijv.) een veelvoud verdienen ten opzichte van brandweermannen, agenten of doctoren. Wrang, maar wel de realiteit waar je nu eenmaal niks aan kan doen.

    Kaka is natuurlijk een grap. Voor 60 miljoen binnen halen om hem vervolgens voor nul euro uit te zwaaien. Dan valt Sulejmani nog mee zou je bijna zeggen. En dat 400 miljoen euro aan opbrengsten vind ik moeilijk te geloven en lijkt mij meer om het beleid goed te praten.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #270

    Standaard

    En Bale zou wel eens het volgende gevalletje 'Kaka' kunnen worden. Ik, en ik ben volgens mij niet de enige, zie die jongen daar niet slagen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ben ik de enige, die het beleid van Real om te kotsen vind?
    Nee. Volgens mij vinden zowat alle voetbalfans in NL dat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Een redelijke back voor 100 miljoen.
    Ik vind Bale echter wel meer dan 'redelijk'....maar geen 100mln waard.
    En wat Lex al zegt: ik zie hem daar niet slagen; Bale's speelstijl is perfect voor de PL, niet voor daarbuiten.
    (zowiezo kan ik maar 1 topbritse speler bedenken die het buiten Engeland écht goed heeft gedaan: Kevin Keegan in een grijs verleden. De rest -of ze nu Hughes, Rush, Lineker, Gascoigne of Beckham heten- zijn geen kassuccessen geweest.

  22. #272

    Standaard

    Geniaal!: http://whatbaleearns.co.uk/

    Verder vind ik de vraag of Bale 100 miljoen waard is totaal niet interessant. Is Ozil dan wel 50 miljoen waard of Eriksen 12,5 miljoen met nog een 1-jarig contract?! Met de gigantische inkomsten uit tv-gelden, CL en sponsordeals kunnen grote clubs nou eenmaal grotere bedragen uitgeven dan de kleinere clubs. Tottenham heeft ook gewoon voor 5 spelers meer dan 100 miljoen uitgegeven, daar hoor je dan weer niemand over.

  23. #273

    Standaard

    Nieuwe kledingsponsor Feyenoord vanaf volgend seizoen!: http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/a...0Feyenoord.php

    Wel apart dat de 2 grootste clubs van Nederland, Ajax en Feyenoord, door hetzelfde kledingmerk worden gesponsord, wel goed voor de uitstraling van de club! Hopelijk zijn de 3 strepen niet al te aanwezig op het thuisshirt en komt er geen zwart met roze uitshirt, ziet er niet uit (vooral met roze sokken)!

    Boetius ook weer gespeeld gisteren in een geheime oefenduel met RKC. Wel met 2-0 verloren maar als je de opstellingen zag van beide helften (Alle internationals deden natuurlijk niet mee , een aantal jeugdspelers wel en eerste helft werd zonder echte spits gespeeld) kan je dat nauwelijks serieus nemen. Hopelijk doen de internationals het vanavond en dinsdag goed en kunnen we vanaf komende woensdag toewerken naar NEC-uit.

  24. #274

    Standaard

    Vind persoonlijk Adidas het merk met de minst mooie shirts, met name voor gestreepte shirts of shirts als die van Feyenoord of Arsenal, met contrasterende mouwen. Op effen shirts staan die drie strepen best aardig, maar op andere shirts zijn ze ronduit misplaatst.

    Roze is blijkbaar een nieuwe mode, het nieuwe shirt van PSV lijkt ook meer roze dan rood (althans op televisie, in het stadion oogt het misschien beter)

  25. #275

    Standaard

    Wat een dramatische pot van het Nederlands elftal. Er valt nog erg veel te sleutelen aan dit team, te beginnen met de dramatische verdediging zeg. De Vrij en Bruno Martins Indi vormen echt een te lief duo in het midden, dat bleek vanavond wel weer. Nigel de Jong weer terug aub!

Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •