Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 932 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Rekik op huurbasis naar PSV.

    Je kan zo onderhand een heel elftal samenstellen van oud-jeugdspelers van Feyenoord die nu bij PSV/Twente/Vitesse spelen: Ake, Bruma, Castaignos, Ebecillio, Fer, Leerdam, Rekik, Wijnaldum. Hopelijk is dit een signaal naar de huidige talenten dat een overstap op jonge leeftijd naar Engeland niet loont en dat je beter een paar jaar in het eerste kan spelen (Boetius, Clasie, De Vrij, Martins Indi, Vilhena) voordat je naar een topclub gaat. Het is niet de bedoeling dat we in Rotterdam voor de concurrent opleiden!
    Ik denk dat het ermee te maken had dat Feyenoord de spelers weinig toekomst kon voorspiegelen. Als Feyenoord de komende jaren consequent in de top drie speelt, en zo nu en dan kampioen wordt (wat men eigenlijk verplicht is aan de stand van de club) dan zullen jonge talenten liever wat langer bij Feyenoord blijven. Nu weken ze uit naar andere clubs omdat ze daar meer mogelijkheden zagen, zo simpel ligt dat.

  2. #27

    Standaard

    Maar hij speelde toch al niet meer bij Feyenoord maar in het buitenland?.

    Trouwens ben benieuwd hoe ze in Rotterdam nu gaan omgaan met het feit dat de nieuwe Kuip er niet komt, maar ze nu geld moeten gaan steken in een mijn inziens te oud gebouw, om mee te kunnen gaan in deze tijd

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk dat het ermee te maken had dat Feyenoord de spelers weinig toekomst kon voorspiegelen. Als Feyenoord de komende jaren consequent in de top drie speelt, en zo nu en dan kampioen wordt (wat men eigenlijk verplicht is aan de stand van de club) dan zullen jonge talenten liever wat langer bij Feyenoord blijven. Nu weken ze uit naar andere clubs omdat ze daar meer mogelijkheden zagen, zo simpel ligt dat.
    Rodney Kongolo de jongere broer van gaat waarschijnlijk richting man city. Dus het gebeurt nog steeds.

    Het nieuwe stadion gaat er natuurlijk gewoon komen maar gaat waarschijnlijk nog wel even duren. Renovatie is weg gegooid geld in mijn optiek en dit bestuur gaat daar ook geen cent instekken. Ik ben met name geintereseerd hoe het bestuur gaat reageren en/of mensen hun conclusie zullen trekken.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar hij speelde toch al niet meer bij Feyenoord maar in het buitenland?.

    Trouwens ben benieuwd hoe ze in Rotterdam nu gaan omgaan met het feit dat de nieuwe Kuip er niet komt, maar ze nu geld moeten gaan steken in een mijn inziens te oud gebouw, om mee te kunnen gaan in deze tijd
    Ja, maar het buitenland is natuurlijk ook 'een andere club'. Los daarvan blijft het zo dat de vooruitzichten bij Feyenoord lange tijd niet goed waren, de club stond er gewoon niet goed voor. Nu begint dat te beteren, maar het duurt nog wel even voordat de club de oude uitstraling terug heeft. Eigenlijk zou men eerst gewoon weer eens kampioen moeten worden. Twente won ook aan aanzien dankzij de titel.

    Of het een goede zaak is voor de spelers zelf dat ze zo vroeg vertrekken, is natuurlijk de vraag, Castaignos, Fer, Wijnaldum - ze zijn met hun vertrek niet veel opgeschoten, heb ik de indruk. Maar spelers zijn opportunisten, als iemand ze een worst voorhoudt, zijn ze vertrokken. Als Engelse clubs komen, kun je het doorgaans schudden. De Premier League heeft nu eenmaal een geweldige aantrekkingskracht en ze denken allemaal dat ze even goed zijn (of zullen worden) als Van Persie. Dat is natuurlijk niet zo, Van Persie was buiten categorie en hij trof ook nog eens een trainer die in hem geloofde en bereid was om tijd en energie in hem te steken.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk dat het ermee te maken had dat Feyenoord de spelers weinig toekomst kon voorspiegelen. Als Feyenoord de komende jaren consequent in de top drie speelt, en zo nu en dan kampioen wordt (wat men eigenlijk verplicht is aan de stand van de club) dan zullen jonge talenten liever wat langer bij Feyenoord blijven. Nu weken ze uit naar andere clubs omdat ze daar meer mogelijkheden zagen, zo simpel ligt dat.
    Ik denk dat vooral geld een belangrijke factor speelt in de overweging van jonge talenten naar het buitenland. De speler (lees: kind) kan een veelvoud verdienen dan wat hij bij een NL'se club kan verdienen en gaan pappa en mamma ook mee, die netjes een baantje krijgen. Met name als ze het thuis niet zo breed hebt en dan ook nog eens gestuurd wordt door een louche makelaar, is de keuze begrijpelijkerwijs gemaakt. Erg op de korte termijn gedacht zo, maar tja wellicht een lot uit de loterij voor het gezin.

    Bij Feyenoord zou je juist meer mogelijkheden moeten zien om het eerste te bereiken gezien het beleid van de laatste jaren en al dat spul dat doorkomt. Erg leuk om te zien. Bij een Chelsea of Madrid kom je toch veel moeilijker in de basis als talent. Hoeveel spelers zijn er nu echt doorgebroken vanuit de Chelsea-jeugd sinds Terry?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik denk dat vooral geld een belangrijke factor speelt in de overweging van jonge talenten naar het buitenland. De speler (lees: kind) kan een veelvoud verdienen dan wat hij bij een NL'se club kan verdienen en gaan pappa en mamma ook mee, die netjes een baantje krijgen. Met name als ze het thuis niet zo breed hebt en dan ook nog eens gestuurd wordt door een louche makelaar, is de keuze begrijpelijkerwijs gemaakt. Erg op de korte termijn gedacht zo, maar tja wellicht een lot uit de loterij voor het gezin.
    Tsja. Het is ook maar net wat je een baantje noemt. Kinderen verdienen officieel ongeveer nog geen cent als ze een jaar of 15 zijn. Komen dan vaak ook nog uit minder bedeelde wijken. Opeens staat een Manchester City op de stoep en biedt je familie een huis aan en vader krijgt als chauffeur oid 100k (met weinig uren) per jaar toegeschoven. Dat heeft een dusdanige impact op de positie van de gehele familie, dat ik ook wel begrijp dat zo'n jongen daar dan op in gaat.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-07-2013 om 00:14 Reden: Heb je qoutetag ff hersteld. ;-)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik denk dat vooral geld een belangrijke factor speelt in de overweging van jonge talenten naar het buitenland. De speler (lees: kind) kan een veelvoud verdienen dan wat hij bij een NL'se club kan verdienen en gaan pappa en mamma ook mee, die netjes een baantje krijgen. Met name als ze het thuis niet zo breed hebt en dan ook nog eens gestuurd wordt door een louche makelaar, is de keuze begrijpelijkerwijs gemaakt. Erg op de korte termijn gedacht zo, maar tja wellicht een lot uit de loterij voor het gezin.
    Tsja. Het is ook maar net wat je een baantje noemt. Kinderen verdienen officieel ongeveer nog geen cent als ze een jaar of 15 zijn. Komen dan vaak ook nog uit minder bedeelde wijken. Opeens staat een Manchester City op de stoep en biedt je familie een huis aan en vader krijgt als chauffeur oid 100k (met weinig uren) per jaar toegeschoven. Dat heeft een dusdanige impact op de positie van de gehele familie, dat ik ook wel begrijp dat zo'n jongen daar dan op in gaat.
    Bedoelde dat de ouder(s) een baantje krijgen via de club. Maar in grote lijnen zeggen we hetzelfde, alleen in andere woorden. Alle begrip wanneer die spelertjes toch voor het grote geld kiezen, al denk ik dat het voor je ontwikkeling (en op de lange termijn) het best is om in Nederland te blijven en hier maar eens zien door te breken.

    PSV heeft inmiddels weer toegeslagen met Schaars en ene Arias. Ook Bruma kan aan de bak. Met de transfersommen die er bij deze transacties zijn gemoeid, lijken me het prima deals. Maar was het niet Brands die zei dat de eigen jeugd meer de kans kreeg onder Cocu? Vooral blijven kopen dan...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #33

    Standaard

    Als de bedragen kloppen (1,6 miljoen voor deze twee spelers) lijkt me de aankoop geen slechte zaak.

  9. #34

    Standaard

    Toch mooi die 1,6 mln voor 2 spelers. Misschien zit er nog een doorverkooppercentage bij oid, maar 1,6 mln voor 2 potentiele basisspelers is gewoon goed gedaan. Je kunt je nooit een buil vallen en hebt altijd de kans dat je bij een doorverkoop over een paar jaar van Arias goede winst maakt. Ga ik er even vanuit dat Schaars dan niet meer interessant is om over te nemen. Die wordt in januari nl. toch ook alweer 30.

    @ YAH87: Tuurlijk gaat de jeugd meer een kans krijgen. Maar dat heeft met deze aankopen niets te maken. PSV heeft aangegeven meer werk van de eigen jeugd te maken. Op het moment dat je dat zegt is het niet meteen zo dat er in 1 keer tig jeugdtalenten paraat staan voor het 1e, die daar ook al geschikt voor zijn. Als dat zo was, dan was de jeugdopleiding al prima in orde en hoefde er niets aan te gebeuren. Als je op dit moment aangeeft meer in de jeugdopleiding te steken pluk je daar pas over een paar jaar de vruchten van. En op het moment dat die echt goede talenten wel in grotere getalen doorstromen heb je weer ervaring nodig. Ervaring die de spelers die op dit moment worden aangekocht dan inmiddels hebben opgedaan, zodat ze op hun beurt de jeugd dan weer kunnen helpen. PSV gooit gewoon nu het roer om om daar in de toekomst profijt van te hebben, maar voor dit jaar wordt het afwachten.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    @ YAH87: Tuurlijk gaat de jeugd meer een kans krijgen. Maar dat heeft met deze aankopen niets te maken. PSV heeft aangegeven meer werk van de eigen jeugd te maken. Op het moment dat je dat zegt is het niet meteen zo dat er in 1 keer tig jeugdtalenten paraat staan voor het 1e, die daar ook al geschikt voor zijn. Als dat zo was, dan was de jeugdopleiding al prima in orde en hoefde er niets aan te gebeuren. Als je op dit moment aangeeft meer in de jeugdopleiding te steken pluk je daar pas over een paar jaar de vruchten van. En op het moment dat die echt goede talenten wel in grotere getalen doorstromen heb je weer ervaring nodig. Ervaring die de spelers die op dit moment worden aangekocht dan inmiddels hebben opgedaan, zodat ze op hun beurt de jeugd dan weer kunnen helpen. PSV gooit gewoon nu het roer om om daar in de toekomst profijt van te hebben, maar voor dit jaar wordt het afwachten.
    Joh, gewoon voor de leeuwen gooien die broekies.

    In principe heb je wel gelijk hoor, alleen heb ik de indruk dat die jonge gasten niet zo snel de kans krijgen bij PSV. Ze zullen toch wel een fatsoenlijke rechtsback of stopper hebben vraag je je wel eens af als je de achterhoede ziet klungelen. Gewoon de kans geven en het voorbeeld volgen van Ajax (met Blind of Van Rhijn bijv.) en Feyenoord (vul maar in). Daarom ging die Bazoer geloof ik ook al naar Ajax toe. Of in het geval van Zoet zum beispiel; talentvolle gozer uit de opleiding, maar halen ze alsnog Tyton en zelfs Waterman. Moet er niet aan denken als ze Gomes, hoe goed hij ook is, gaan halen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #36

    Standaard

    Er is weer een Ajax speler in het nieuws, en niet bepaald op een manier die hij leuk vind :

    Klik hier voor de foto (Plaats hem express zo, omdat ik geen verbanning wil

    Oepsie : Ajax voetballer op gelekte Naaktfoto

    Stefano Denswil, wat doe je nu? Of eigenlijk: wat voor meisje heb je in godsnaam uitgekozen? Ze is best wel lekker, dat moeten we je nageven. Prima tieten ook, hoewel een beetje klein. Hoe we dat weten? Nou ja, door de foto van jullie die ze het Internet heeft opgeslingerd. Stomend plaatje hoor, van jullie semi-naakte lijven in elkaar geslingerd en wild tongzoenend na een potje ploppen.

    Classy tattoo van een kusmond ook, op haar rechtertiet. De intieme foto werd door de dame in kwestie, @caramelm_, op het wereldwijde web geslingerd en gaat inmiddels
    keihard viraal. Meisje Caramel heeft haar Instagram-account fluks opgeheven. Benieuwd of Stefano haar binnenkort weer belt voor een nieuw avondje ploppen. Wel je koppie ook bij de profcarrière houden, hè? Een Andy van der Meyde is wel genoeg.

    Bron : GlamOrama.nl



  12. #37

    Standaard

    Hedendaagse voetballers......

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet slim idd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    haha humor! Ik ken heel die kerel niet. Maar zo heeft hij toch z'n fame als je het mij vraagt... Maar slim is anders! Ik denk alleen dan het voor een voetballer niet zo erg is als voor een doorsnee Nederlander in de beroepsbevolking. Die mannen scheppen er allemaal mee op dus prima als een vrouw
    het nu al voor je doet. Aanrader in dit genre is het boek van andy van der meijde.

  16. #41

    Standaard

    Afscheidswedstrijd van Mark van Bommel was bijzonder sfeervol & uniek om mee te maken.

    Hier een aantal foto's die ik gemaakt heb :

    IMG_0470.jpgIMG_0482.jpgIMG_0504.jpgIMG_0508.jpg

    Hier 2 korte filmpjes van de Warming Up van de spelers :




  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Eerbetoon na Afscheidswedstrijd Mark v Bommel (19-07-2013)



    Mooi eerbetoon incl toespraken na Afscheidswedstrijd van Bommel (19-07-2013)

  19. #44

    Standaard

    Opkomst van de teams (Afscheid Mark v Bommel 19-07-2013) :


  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ajax ontvangt 20 miljoen euro voor Europees voetbal!!!

    Ajax heeft het afgelopen seizoen in Europa ruim twintig miljoen euro verdiend. De Europese voetbalunie (UEFA) maakte dinsdag de uitgekeerde bedragen bekend aan clubs die deelnamen aan Champions League en/of Europa League.

    Doordat Ajax de enige Nederlandse deelnemer was aan de Champions League, kregen de Amsterdammers bijna tien miljoen euro aan mediagelden. Daar kwam 8,6 miljoen euro aan startgeld voor de groepsfase bij en anderhalf miljoen euro voor de resultaten. In de Europa League verdiende Ajax 581.214 euro, waardoor het totaal op ruim twintig miljoen euro uitkomt.

    Opvallend is dat Champions League-winnaar Bayern München niet de best verdienende ploeg was afgelopen seizoen. De Duitsers kregen iets meer dan 55 miljoen euro overgemaakt, maar Juventus deed het financieel veel beter. De ploeg uit Turijn werd in de kwartfinales uitgeschakeld door Bayern, maar vanwege een aanzienlijk hoger bedrag aan mediagelden kreeg Juve liefst 65 miljoen euro.

    PSV en FC Twente waren de enige Nederlandse ploegen in de groepsfase van de Europa League en zij verdienden aanzienlijk minder dan Ajax. PSV hield 3.285.670 euro over aan het Europese avontuur, terwijl FC Twente het met 2.661.670 euro moet doen.

    Ajax is net als vorig seizoen rechtstreeks geplaatst voor de groepsfase van de Champions League, maar krijgt mogelijk gezelschap van PSV. De Eindhovenaren spelen in de derde voorronde tegen SV Zulte Waregem en moeten daarna nog de play-offs overleven. Mocht dat lukken, dan moet Ajax een deel van de mediagelden voor volgend seizoen afstaan.

    Bron: V.I.nl
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #46

    Standaard

    Vervelende regeling toch, tegenstrijdig ook. Als fan van de ene Nederlandse club zou je tegen een andere Nederlandse club moeten supporteren (gunstiger voor je eigen club), maar op de langere termijn pakt dat weer negatief uit voor het Nederlandse clubvoetbal (dus ook voor jouw club)

    Ik hoop dat PSV zich plaatst. Zulte Waregem is lastig in te schatten. Vorig jaar hadden ze een erg sterk elftal, dat gaandeweg uitgroeide tot het beste van de Belgische competitie, maar het is onzeker met welke spelersgroep ze nu het nieuwe seizoen ingaan. Sommige spelers zijn vertrokken, anderen al gearriveerd en er zullen er nog wel volgen, maar net als PSV zullen ze een ploeg in opbouw zijn.

  22. #47

    Standaard

    PSV verrast vriend en vijand met bijna-terugkeer Park



    Ji-Sung Park is op weg naar PSV. Dit meldt Voetbal International zondagochtend. De Zuid-Koreaan wordt zondagmorgen medisch gekeurd. Eerder speelde hij van januari 2003 tot medio 2005 in Eindhoven. Daarna verkaste de international naar Engeland.


    In het voorbije seizoen speelde hij bij Queens Park Rangers. Met QPR degradeerde Park uit de Premier League. Zaterdag arriveerde de middenvelder in Eindhoven. De komst van de 32-jarige speler wordt naar verwachting zondag afgerond. Vervolgens zal hij één jaar op huurbasis voor de Eredivisionist gaan spelen. In het seizoen 2004/05 speelde Park samen met hoofdtrainer Phillip Cocu.

    Op voorspraak van Guus Hiddink werd Park begin 2003 overgenomen van Kyoto Purple Sanga. Samen kenden ze in 2002 een succesvol WK, waarbij Zuid-Korea het tot de halve finale schopte. In 2005 meldde Manchester United zich voor de Aziaat, die zeven seizoenen op Old Trafford speelde. Afgelopen seizoen kwam Park tot twintig competitieoptredens namens QPR.

    Update 10:00 uur

    Thijs Slegers meldt namens Voetbal International dat Park transfervrij naar PSV verkast. De middenvelder wordt dus niet gehuurd van Queens Park Rangers.

    Bron : Soccernews.nl


  23. #48

    Standaard

    Heb enkel de 2e helft gezien, maar vond psv niet slecht voor de dag komen vandaag. Oké, ze hadden er nog 2/3 moeten maken en verdedigend was het nog wat zenuwachtig (dan nog een stuk beter dan vorig jaar), maar toch.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  24. #49

    Standaard

    Mensen interesse in een profcoach subleague?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  25. #50

    Standaard

    Dat is godver weer een lekker begin van de competitie, jezus.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •