Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 932 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Dat is godver weer een lekker begin van de competitie, jezus.
    Jezelf niet té druk maken met dit warme weer....gewoon een koud blikje Fernandes nemen

  2. #52

    Standaard

    PEC Zwolle - Feyenoord 2-1 (0-0)

    Wanprestatie voortkomend uit een verkeerde opstelling (Mathijsen en Vilhena eruit), slechte wissels en dramatische wedstrijdinstelling! Dit moet de komende wedstrijden echt veel beter anders maak je een zeer slechte competitiestart. Gelukkig is het pas de eerste wedstrijd, het seizoen is dus nog niet verloren.

    Fernandez moet niet zo populair doen bij Zwolle, heeft bij Feyenoord gewoon niks laten zien en is te licht (slecht) bevonden. Iets meer respect richting de club die anderhalf jaar gewoon je salaris heeft betaald terwijl je er niks voor hebt teruggegegeven mag ook wel, gezien zijn priveproblemen is dit waarschijnlijk gewoon teveel gevraagd!

  3. #53

    Standaard

    Martins Indi staat ook gewoon al een seizoen lang stil in zijn ontwikkeling. Gewoon verkopen nu je nog wat kan vangen, die gaat bij Feyenoord echt niet meer beter worden. Ik verlang terug naar de tijd dat ik in mijn hoofd voorzitter was van de Martins Indi fanclub.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #54

    Standaard

    Op de eerste wedstrijddag zie je wel vaker dit soort vreemde uitslagen. Kleinere ploegen vliegen er gewoon in tegen sterker geachte tegenstanders en zien wel waar ze uitkomen. Vorig jaar ging PSV voor de bijl tegen RKC, dit Jaar Feyenoord tegen Zwolle. Ik vind het om die reden altijd een voordeel om met een thuiswedstrijd te beginnen. Kleinere ploegen kunnen thuis nu eenmaal meer, en op zo'n eerste dag is het vaak lekker weer, het stadion zit goed vol, het publiek heeft er lekker veel zin in, enzovoorts. Volgens mij zou Roda ook veel feller zijn geweest als de wedstrijd tegen Ajax in Kerkrade was geweest.

    Feyenoord kan zich hier natuurlijk niet volledig achter verschuilen. Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar de instelling leek nergens naar. Was er wellicht ruzie in de groep?

    Verder: Ajax werd niet echt getest, PSV toonde aan dat het veel voetballend vermogen heeft maar ook kwetsbaar is. Laat je dat team lekker voetballen dan kun je het schudden, maar als de tegenstander de beuk erin gooit wordt de ploeg snel onzeker. Iedereen heeft nu wel gezien hoe je PSV NIET moet bespelen, denk ik. Ben benieuwd naar woensdag: Zulte Waregem zal er zeker een fysieke slag van willen maken. De ploeg is volkomen vernederd in Eindhoven (in de Vlaamse pers werden ze genadeloos afgemaakt) en wil revanche. Hoe gaat dit jonge team reageren op intimidaties? Op een snel tegendoelpunt?

    Go Ahead maakte een aardige indruk tegen Utrecht. Ik had ze de zege gegund.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Martins Indi staat ook gewoon al een seizoen lang stil in zijn ontwikkeling. Gewoon verkopen nu je nog wat kan vangen, die gaat bij Feyenoord echt niet meer beter worden. Ik verlang terug naar de tijd dat ik in mijn hoofd voorzitter was van de Martins Indi fanclub.
    Wellicht had je hem dan als voorzitter zijnde kunnen uitleggen dat de eerste plek automatisch de titel betekend?

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359025
    (vanaf 1.28)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wellicht had je hem dan als voorzitter zijnde kunnen uitleggen dat de eerste plek automatisch de titel betekend?

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359025
    (vanaf 1.28)
    Lol, ik snap persoonlijk de enorme kritiek richting de verdediging van Feyenoord niet. Van Hanegem schijnt ook flink uit zijn slof te zijn geschoten in zijn column. Vorig jaar was men nog laaiend enthousiast over Martins Indi en andere Feyenoorders. Ik zeg niet dat Feyenoord in staat is het uitstekende seizoen van vorig jaar te evenaren, maar dit verlies tegen Zwolle zie ik eerder als incident dan voorbode voor wat komen gaat.

  7. #57

    Standaard

    1 wedstrijd gespeeld zeg, en mensen hebben weer eens commentaar als het niet goed loopt.

    Dat ze na een half jaar wat gaan roepen ok, Maar niet na 1 ronde.

    Maar mensen moeten altijd wat te zeiken hebben hier in Nederland.

  8. #58

    Standaard

    Indi ging vorig seizoen al enkel achteruit. Niets met de eerste wedstrijd te maken.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wellicht had je hem dan als voorzitter zijnde kunnen uitleggen dat de eerste plek automatisch de titel betekend?

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1359025
    (vanaf 1.28)
    Het zal wel grappig zijn bedoeld, maar het is een beetje flauw: die jongen is niet erg snugger, dat is waar, maar daar dient hij niet op te worden beoordeeld, wel op zijn voetbalkwaliteiten. Men is wel erg snel in het afschieten van een speler die enkele maanden geleden nog voor een groot talent werd versleten. Ik denk dat hij gewoon een terugslag heeft, dat komt voor op jongere leeftijd.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Verder: Ajax werd niet echt getest, PSV toonde aan dat het veel voetballend vermogen heeft maar ook kwetsbaar is. Laat je dat team lekker voetballen dan kun je het schudden, maar als de tegenstander de beuk erin gooit wordt de ploeg snel onzeker. Iedereen heeft nu wel gezien hoe je PSV NIET moet bespelen, denk ik. Ben benieuwd naar woensdag: Zulte Waregem zal er zeker een fysieke slag van willen maken. De ploeg is volkomen vernederd in Eindhoven (in de Vlaamse pers werden ze genadeloos afgemaakt) en wil revanche. Hoe gaat dit jonge team reageren op intimidaties? Op een snel tegendoelpunt?
    Essevee viel me erg tegen vorige week tegen PSV. Had veel meer van ze verwacht op basis van wat ik vorig jaar van ze had gezien.

    Op dit moment zou ik het eerder omdraaien; hoe gaat Zulte om met de recente tumult? 2-0 afdroging, aanvoerdersband perikelen, ontevreden voorhoedespeler... Zulte moet komen, PSV kan er met hun snelheid uitkomen gezien de ruimte die er vast gaat komen. Gok op een 1-2 uitslag voor morgen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #61

    Standaard

    0-3

    Dat weten we dan weer. Het was maar zo'n minuut of tien een echte wedstrijd. Als Zulte die vroege kans benut, was PSV misschien onzeker geworden, nu werd het een soort oefenpotje.
    Zorgelijk is wel dat PSV erg veel kansen mist, ook vandaag werden zeker vijf, zes open kansen verknoeid.

    Ik weet niet wie de mogelijke tegenstanders zijn voor de Play Off ronde, hopelijk wordt Arsenal (ik hoorde dat die erbij zit) vermeden, een dergelijke tegenstander lijkt me voor dit jonge team nog te veel.
    Twee Nederlandse ploegen in de CL zou mooi zijn.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik weet niet wie de mogelijke tegenstanders zijn voor de Play Off ronde, hopelijk wordt Arsenal (ik hoorde dat die erbij zit) vermeden, een dergelijke tegenstander lijkt me voor dit jonge team nog te veel. Twee Nederlandse ploegen in de CL zou mooi zijn.
    Ze kunnen AC Milan, Arsenal, Olympique Lyon, Schalke 04 of Zenit loten. Zeker over 2 wedstrijden gezien zijn deze ploegen allemaal een paar maten te groot voor dit PSV. Ze hebben wel weer het voordeel dat ze al verzekerd zijn van groepsfase EL bij uitschakeling, hopelijk nemen ze dat toernooi dit jaar wel serieus itt vorig seizoen!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ze kunnen AC Milan, Arsenal, Olympique Lyon, Schalke 04 of Zenit loten. Zeker over 2 wedstrijden gezien zijn deze ploegen allemaal een paar maten te groot voor dit PSV. Ze hebben wel weer het voordeel dat ze al verzekerd zijn van groepsfase EL bij uitschakeling, hopelijk nemen ze dat toernooi dit jaar wel serieus itt vorig seizoen!
    Tegen Schalke en Lyon is men zeker niet kansloos. Sterker: tegen die 2 hebben ze een goede kans.
    Arsenal en Milan zijn van een ander kaliber.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 08-08-2013 om 13:06 Reden: typo

  14. #64

    Standaard

    Ik zou zeggen: Schalke. Ik heb het idee dat een Duitse tegenstander dit PSV wel ligt. Arsenal, Milan, Zenit lijken me inderdaad een maat te groot. Dan liever Lyon, niet meer de ploeg van een aantal jaren geleden.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Indi ging vorig seizoen al enkel achteruit. Niets met de eerste wedstrijd te maken.
    Blijft wel staan dat die man eerst als een raket omhoog is geschreven om nu weer naar beneden gehaald te worden door veelal dezelfde mensen. Net zoals De Vrij trouwens. Het is toch ook helemaal niet gek dat die 2 een terugval hebben. Wie hebben ze nu als routinier om zich aan op te kunnen trekken. Helemaal niemand (Matthijsen vindt ik geen type die jonge spelers beter maakt door ze te coachen enzo: die heeft zelf teveel moeite om aan te blijven haken qua niveau). Mocht Feyenoord ergens nog wat geld bijeen kunnen schrapen, dan zou ik dat besteden aan een nieuwe routinier voor achterin. En dan maakt het niet uit of dat iemand is die bij een topclub heeft gespeeld of niet (liever wel natuurlijk) als hij maar leiding kan geven aan de defensie. En misschien is het ook weleens goed voor die 2 om bij niet presteren gepasseerd te worden. Nu hebben ze echt te weinig concurrentie: ze worden niet geprikkeld. Wil niet zeggen dat ze lui zijn en niet willen oid, dat kan er nl. gewoon insluipen.
    By the way: ik vind het redelijk normaal dat iemand aan het eind van een seizoen wat minder is (de pijp kan leeg zijn), en het kan dat iemand aan het begin van een seizoen niet goed uit de startblokken komt, maar dan moet er wel NU iets veranderen. Want anders wordt het wel een probleem.

  16. #66

    Standaard

    Nja, een terugslag. Ik vond Indi halverwege het vorige seizoen al geen schim meer van de speler die hij aan het begin was. Begin van het seizoen had ie echt een wreed strakke inspeelpass, die ik heb ik daarna niet of nauwelijks meer gezien. Zal ongetwijfeld een reden voor zijn, maar die moeten ze dan wel snel zien te achterhalen. Want hij hobbelt nu al ruim een half jaar achteruit.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Tegen Schalke en Lyon is men zeker niet kansloos. Sterker: tegen die 2 hebben ze een goede kans.
    Arsenal en Milan zijn van een ander kaliber.
    Das vreemd.....in deze posting had ik nog een regel tekst staan: In ieder geval hebben ze nu al meer punten behaald dan de nummer 2 van NL vorig jaar.

    Tevens zie ik dat JvB mn post heeft aangepast. Waarom als ik vragen mag?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Das vreemd.....in deze posting had ik nog een regel tekst staan: In ieder geval hebben ze nu al meer punten behaald dan de nummer 2 van NL vorig jaar.

    Tevens zie ik dat JvB mn post heeft aangepast. Waarom als ik vragen mag?
    Om de simpel eenvoudige reden dat het opnieuw een sneer was richting Feyenoord. Ik vind echt dat dat soort opmerkingen voortaan maar eens achterwege gelaten moeten worden. Een keer een grap over een andere club maken is nog tot daar aan toe, maar je kunt er ook in doorslaan. Het is in dit topic al vaak genoeg uit de hand gelopen omdat voetbal met emotie samen gaat, laten we dan allemaal zo verstandig zijn en gewoon op een normale manier met elkaar discussiëren over voetbal zonder continu te vervallen in flauwe 'grappen' over en weer.

    Edit: of heb je het nu over het PSV van vorig jaar? Indien dat zo is heb ik het bij het verkeerde eind.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 08-08-2013 om 17:17

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Om de simpel eenvoudige reden dat het opnieuw een sneer was richting Feyenoord. Ik vind echt dat dat soort opmerkingen voortaan maar eens achterwege gelaten moeten worden. Een keer een grap over een andere club maken is nog tot daar aan toe, maar je kunt er ook in doorslaan. Het is in dit topic al vaak genoeg uit de hand gelopen omdat voetbal met emotie samen gaat, laten we dan allemaal zo verstandig zijn en gewoon op een normale manier met elkaar discussiëren over voetbal zonder continu te vervallen in flauwe 'grappen' over en weer.

    Edit: of heb je het nu over het PSV van vorig jaar? Indien dat zo is heb ik het bij het verkeerde eind.
    Met alle respect, en sorry dat ik mij ermee bemoei, maar die opmerking viel toch wel mee? Een beetje rivaliteit mag toch wel? Het is tenslotte een competitieve sport. Ik denk dat we met z'n allen wel oud genoeg zijn om te weten waar de grens ligt. Daarnaast had ik het netter gevonden als je Dennis gewoon een PM had gestuurd met de vraag of hij de opmerking kon aanpassen of voortaan wat minder sneren kan uitdelen in plaats van de reactie meteen aan te passen. Dat komt namelijk erg autoritair over, maar dat zijn just my 2 cents....

  20. #70

    Standaard

    Ik zou niet overdreven gevoelig worden op dat punt, Jordy. Voetbal bestaat ook bij de gratie van rivaliteit, en als het echt te ver gaat (scheldpartijen, krenkende opmerkingen, voortdurende verwijzingen naar één voorval), begrijpt iedereen wel dat er ingegrepen moet worden.

  21. #71

    Standaard

    Thnx Tom en FCE-fan

    imo was het idd niet grof ofzo. En als iedereen hier politiek correct gaat lopen posten is de lol er snel af.
    Kijk, als ik nu deze afbeelding hier groot had gepost tussen [img] tags had ik me nog kunnen indenken dat t zou worden aangepast....
    https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/h...49841289_n.jpg



  22. #72

    Standaard

    PSV rondt transfer Park af



    PSV heeft de komst van Park Ji-sung afgerond. De Zuid-Koreaan wordt voor één seizoen gehuurd van het Engelse Queens Park Rangers. Hij is nog wel in afwachting van een werkvergunning.

    Park speelde tussen 2003 en 2005 ook al voor PSV, waarmee hij in zijn laatste seizoen landskampioen werd en de halve finales van de Champions League haalde. Hij werd daarna opgepikt door Manchester United, dat hem vorig jaar aan QPR verkocht.

    De overgang van de Zuid-Koreaan naar Eindhoven zat er al een tijdje aan te komen. PSV werkt met een salarisplafond van 1 miljoen euro en Park stond in Engeland voor beduidend meer geld op de loonlijst. Volgens verschillende media in Zuid-Korea zou Queens Park Rangers het jaarsalaris van Park aan willen vullen met ruim 400.000 euro.

    Bron : Nos.nl

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Thnx Tom en FCE-fan

    imo was het idd niet grof ofzo. En als iedereen hier politiek correct gaat lopen posten is de lol er snel af.
    Kijk, als ik nu deze afbeelding hier groot had gepost tussen [img] tags had ik me nog kunnen indenken dat t zou worden aangepast....
    https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/h...49841289_n.jpg


    Fantastisch hoor, winnen van het RKC van Belgie en dan weer afgeven op andere clubs. Een beetje hetzelfde als 60 minuten doodstil zitten in het uitvak en dan ''boeren, boeren'' gaan schreeuwen als ze door een penalty op 0-1 komen! Om maar te zwijgen over dat fantastische "Forza PSV"!

    We zien morgen wel wat de loting wordt voor beide clubs. Arsenal en Milan zijn inderdaad de zwaarste, tegen die andere clubs kan PSV thuis een goed resultaat halen, in de uitwedstrijd zie ik ze echter geen potten breken. Voor Feyenoord is het zaak om de komende jaren goede resultaten neer te zetten in Europa waardoor je bij een volgende voorronde CL of poulefase CL een betere loting krijgt.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Fantastisch hoor, winnen van het RKC van Belgie en dan weer afgeven op andere clubs. Een beetje hetzelfde als 60 minuten doodstil zitten in het uitvak en dan ''boeren, boeren'' gaan schreeuwen als ze door een penalty op 0-1 komen! Om maar te zwijgen over dat fantastische "Forza PSV"!

    We zien morgen wel wat de loting wordt voor beide clubs. Arsenal en Milan zijn inderdaad de zwaarste, tegen die andere clubs kan PSV thuis een goed resultaat halen, in de uitwedstrijd zie ik ze echter geen potten breken. Voor Feyenoord is het zaak om de komende jaren goede resultaten neer te zetten in Europa waardoor je bij een volgende voorronde CL of poulefase CL een betere loting krijgt.
    Het RKC van Belgie?
    Ik zou Zulte eerder het Feyenoord van Belgie noemen: helemaal happy met een 2e plek en er dan direct dik uitvliegen (excuus Jordy, dit was een inkopper! )

    Ik hoop op de volgende loting:
    PSV-Schalke of Lyon
    Feyenoord-Zulte Waregem

  25. #75

    Standaard

    Ik heb mijn zegje gedaan, hopelijk houden jullie het enigszins respectvol

Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •