Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 932 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Vitesse ligt eruit, erg pijnlijk! Beide ploegen leken wel vrede te hebben met een verlenging en dan valt die goal nog. Na Utrecht alweer een nederlandse club uitgeschakeld.

    Feyenoord als 24e geplaatst bij de loting voor de 4e voorronde EL, AZ als 11e. Deze (ongeplaatste) ploegen kunnen beide clubs loten:

    http://www.fr12.nl/nieuws/23212-feye...geplaatst.html

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb mijn zegje gedaan, hopelijk houden jullie het enigszins respectvol
    Het zijn eigenlijk dikke vrienden, ze doen maar alsof.

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jammer voor Vitesse idd. Weer een Nederlandse ploeg die het onderspit moet delven. Ik denk overigens dat PSV gewoon kans maakt. Ik vind ze lekker fris spelen en bij een goede dag zou het zomaar kunnen. Arsenal en C.L. is nooit een succes en ook Milan is wel eens verslagen. Zeg nooit nooit! Ik verwacht wel dat ze dit seizoen wat wisselvallig zullen spelen, maar dat is inherent aan een jong team met talenten. Ze zijn denk ik wel de goede weg in geslagen.

    Tja, om één of andere reden heeft Koeman het altijd lastig het derde jaar. Denk dat hij zichzelf teveel verwachtingen oplegt en dat de sfeer niet ten goede komt. Hij begint dan langzaam zijn spelers openbaar af te vallen, tot het kinderachtige af. Dan begint het vaak onrustig te worden. De lat ligt ook hoger nu... Voor Koeman en voor Feyenoord!

    Positief vond ik Groningen en Heereveen. Ook PEC Zwolle deed het gewoon goed. Zelfs Vitesse deed het, ondanks enkele aderlatingen, best goed.

    Ajax deed wat het moest als titelhouder. Een beetje nonchalant, gemakzuchtig en lichtelijk hautain... Maar niet Frank, die was weer zo fanatiek als vanouds.

    Maar het is maar net begonnen en elke ploeg heeft wel mindere en betere perioden. De minste dips maken een kampioen. Als de afgelopen seizoenen ons iets geleerd heeft is dat niet zo onvoorspelbaar is als de Nederlandse competitie, Het zegt allemaal nog niks en hopelijk duurt dat weer tot de laatste wedstrijd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79

    Standaard

    Kijk nou het grote kind theThinWhiteDuke geheten is teruggeworpen op aarde vanuit de Galaxy, heb je het eindelijk opgegeven bij dat mooie podium dat bekerwinnaar psv echt niet langs komt wat te lezen was op dat mooie doek:
    EINDHOVEN FELICITEERT BEKERWINNAAR PSV
    Toen was je in geen velden of wegen te bekennen en psv zit weer is aan de positieve kant van de score en je laat je gezicht weer zien hier en uiteraard gelijk weer zeiken over Feyenoord.

    Iedereen zie je hier "normaal" praten over voetbal totdat jij weer verschijnt die de sfeer weer komt verzieken en dit heeft niets met rivaliteit te maken zoals anderen opperen, maar dit is een constant terugkerend iets.

    @Jordy houdt dit nu is vol over het aanpassen van de tekst dat komt de sfeer alleen maar ten goede en dan heb ik het over het onderstaande :

    Om de simpel eenvoudige reden dat het opnieuw een sneer was richting Feyenoord. Ik vind echt dat dat soort opmerkingen voortaan maar eens achterwege gelaten moeten worden. Een keer een grap over een andere club maken is nog tot daar aan toe, maar je kunt er ook in doorslaan. Het is in dit topic al vaak genoeg uit de hand gelopen omdat voetbal met emotie samen gaat, laten we dan allemaal zo verstandig zijn en gewoon op een normale manier met elkaar discussiëren over voetbal zonder continu te vervallen in flauwe 'grappen' over en weer.

    Laatst aangepast door edwin01 : 09-08-2013 om 10:22

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Kijk nou het grote kind theThinWhiteDuke geheten is teruggeworpen op aarde vanuit de Galaxy, heb je het eindelijk opgegeven bij dat mooie podium dat bekerwinnaar psv echt niet langs komt wat te lezen was op dat mooie doek:
    EINDHOVEN FELICITEERT BEKERWINNAAR PSV
    Toen was je in geen velden of wegen te bekennen en psv zit weer is aan de positieve kant van de score en je laat je gezicht weer zien hier en uiteraard gelijk weer zeiken over Feyenoord.
    Grappig dat je schijnbaar moeite hebt als er sneren worden gemaakt richting Feyenoord, maar het niet kan laten om zelf meteen met een aantal sneren te strooien...

    Gevalletje van wel kunnen uitdelen, maar niet kunnen incasseren?

  6. #81

    Standaard

    Ik paste me voor het gemak even aan het hoge niveau van theThinWhiteDuke aan

  7. #82

    Standaard

    'El Hamdaoui staat open voor verhuur aan Feyenoord'

    Vrijdag, 9 augustus 2013 om 08:05

    Mounir El Hamdaoui werd al in verband gebracht met FC Twente en Vitesse, maar keert mogelijk wel in het shirt van Feyenoord terug in de Eredivisie. Ronald Koeman is nog op zoek naar vers bloed voor zijn voorhoede en volgens het Algemeen Dagblad heeft de coach El Hamdaoui benaderd. De aanvaller van Fiorentina zou zijn loopbaan graag willen vervolgen in De Kuip.

    De 29-jarige El Hamdaoui maakte vorig jaar de overstap van Ajax, waar hij op een zijspoor was beland na een conflict met hoofdtrainer Frank de Boer, naar Fiorentina. Daar had hij in zijn eerste seizoen geen basisplaats en door de komst van Mario Gómez ziet zijn situatie er voor het nieuwe voetbaljaar niet veel beter uit. El Hamdaoui heeft weliswaar rugnummer 9 gekregen, net als vorig jaar, maar hoeft niet op veel speelminuten te rekenen in Florence.Feyenoord hoopt van de situatie te kunnen profiteren en de Marokkaans international voor een seizoen te kunnen huren. El Hamdaoui, die werd geboren in Rotterdam en zijn loopbaan begon bij Excelsior, zou maar wat graag naar De Kuip willen komen. Het salaris van de aanvaller kan echter een probleem zijn: Fiorentina zou het grootste gedeelte van het inkomen van El Hamdaoui moeten blijven betalen, want Feyenoord is enkel in staat om de rest aan te vullen.Koeman was eigenlijk op zoek naar een typische vleugelaanvaller en hoopte op de komst van Oussama Assaidi, maar de dribbelaar van Liverpool (net als El Hamdaoui een Marokkaans international) lijkt aan een andere club verhuurd te gaan worden. Ryo Miyaichi van Arsenal is ook niet haalbaar en nu is Koeman uitgekomen bij El Hamdaoui, die opnieuw zou kunnen samenspelen met Graziano Pellè. De aanvallers kennen elkaar van hun gezamenlijke periode bij AZ.
    Goede voetballer, maar qua mentaliteit? Ben ook benieuwd of Fiorentina bereid is bij te dragen aan zijn salaris, aangezien ik niet verwacht dat El Hamdaoui genoegen neemt met minder.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, om één of andere reden heeft Koeman het altijd lastig het derde jaar. Denk dat hij zichzelf teveel verwachtingen oplegt en dat de sfeer niet ten goede komt. Hij begint dan langzaam zijn spelers openbaar af te vallen, tot het kinderachtige af. Dan begint het vaak onrustig te worden. De lat ligt ook hoger nu... Voor Koeman en voor Feyenoord!
    Zolang Feyenoord zich moet behelpen met spelers van het 2e of 3e garnituur wordt Feyenoord de komend jaren echt geen kampioen, in geen velden of wegen zelfs en dan doel ik op spelers zoals Immers, Vormer, Goosens, Verhoek, Singh (kan er helemaal niets van) Te Vrede enzovoort.....
    Elk jaar wordt de Feyenoord jeugdoleiding gekozen als beste, maar wanneer gaat Feyenoord daar nu is de vruchten van plukken en dan doel ik niet op andere clubs
    We weten allemaal dat Feyenoord geen cent te makken heeft dus het wordt er niet echt makkelijker op.

    Ik lees dat Indi stil staat in z'n ontwikkeling volgens sommige, maar Stefan de Vrij is het laatste 1,5 jaar helemaal een drama.

    Feyenoord gaat een lastig seizoen tegemoet denk ik, iedereen weet inmiddels wel hoe Pelle verdedigd moet worden en dan blijft er voor de rest weinig over door het gemis aan creativiteit en kwaliteit.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Ik paste me voor het gemak even aan het hoge niveau van theThinWhiteDuke aan
    Ja maar wat je ws niet in de gaten hebt is dat je juist olie op het vuur gooit. De discussie was al beeindigd met de laatste opmerking van Jordy. En met je opmerking provoceer je , waardoor zo de hele discussie weer doorgaat als je niet uitkijkt. Dan kun je het met een geintje (?) afdoen, maar je doet gewoon net zo hard mee aan waar je je kennelijk aan stoort. Misschien is dat niet eens de bedoeling (hoop ik...), maar soms is het gewoon beter om niets te zeggen.

  10. #85

    Standaard

    CL loting:

    PSV-Milan

    Wat denken we hiervan?

  11. #86

    Standaard

    Waarschijnlijk de slechtst denkbare loting, je kan nog beter Arsenal hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #87

    Standaard

    Ja, dat gaat niet lukken in een dubbele ontmoeting ben ik bang
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ajax deed wat het moest als titelhouder. Een beetje nonchalant, gemakzuchtig en lichtelijk hautain...
    Een beetje.... ?

    Maar goed, we zijn er inmiddels aan gewend, deze houding zal in menig uitwedstrijd zeker puntverlies opleveren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Waarschijnlijk de slechtst denkbare loting, je kan nog beter Arsenal hebben.
    Voordeel blijft natuurlijk wel dat Milan moet en PSV mag. Gezien de ervaring en leeftijd dan. Ik denk dat het het beste is voor PSV als ze zo veel mogelijk hun eigen spel spelen. Geen spelers opofferen bijvoorbeeld om 1 bepaald iemand af te stoppen. En Bakkali een vrije rol geven. Die verdedigt toch wel mee uit eigen wil, maar hij moet niet beperkt worden door die taak. Depay daar zou je hetzelfde kunnen zeggen, maar mijn gevoel zegt dat je dat niet kunt doen bij al te veel spelers. Zou hem toch wat meer aan de zijlijn geplakt willen zien. Dan heeft Maher als het kan ook de ruimte om evt aan te sluiten.
    Ach ja, mooi affiche in ieder geval. En geen schande voor dit PSV als ze eruit vliegen. Al zou het financieel en sportief wel lekker zijn. Het positieve is wel dat dit PSV onvoorspelbaar is. Hoe gaat Milan daar mee om? Ik hoop wel dat Matavz niet speelt, maar Locadia. Die maakt meestal wel zn kansen af.

  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Waarschijnlijk de slechtst denkbare loting, je kan nog beter Arsenal hebben.
    Zal best pittig worden, maar van onderschatting zal geen sprake zijn... Of is dat eerder een Ajax probleem!

    Toch denk ik dat ze met dit team meer kans maken, dan het team van vorig jaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91

    Standaard

    UEFA Cup Loting :

    FC Kuban Krasnodar - Feyenoord (Het zal is meezitten.......... )
    Atromitos - AZ

  17. #92

    Standaard

    Goed dat er zoiets als Google bestaat. Kuban Krasnodar, klinkt als een geheimzinnig wezen uit The Lord of the Rings.
    De club is Russisch, ik zou ze dus niet onderschatten, er wordt flink wat geld in het voetbal gestoken daar. Djibril Cissé speelt er. Ik weet niet hoe goed die nog is na al die blessures.

  18. #93

    Standaard

    Feyenoord heeft sowieso de ploeg niet om ook maar 1 tegenstander te onderschatten en aangezien Russische ploegen Feyenoord niet echt liggen gaat het vast een zware dobber worden, maar ach voor ze richting Kuban gaan
    eerst nog even een trainingspartijtje afwerken in de Arena uh voor Ajax dan dus Feyenoord gaat vol zelfvertrouwen richting Rusland

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    geleuter
    Vrind,
    Ik ga er -tegen beter weten?- toch op in:
    Als eerste moet ik je teleurstellen: ik heb niet bij het podium gestaan. Sterker: ik heb hier vooraf al gepost dat ik geen voorstander was van zoiets.
    Verder heb ik enige tijd hier niet gepost. Klopt. Was van vlak voor de cupfinal tot eind juli. En nee; had niks te maken met een spontane depressie na de 1-2 tegen AZ (sterker: daarom hebben we Maher snel weggekaapt, als revanche op AZ ) maar met een groot project (positief overigens) dat zeer veel tijd in beslag nam/neemt waardoor ik op welk forum dan ook amper actief was. (ik meende ook vooraf zoiets gepost te hebben daar ik wist dat t er aan kwam, maar kan het helaas niet terugvinden).
    Kan best zijn dat ik binnen afzienbare tijd weer even amper hier ben, weet je het vast. (mocht PSV de komende weken de bietenbrug opgaan: das niet de reden )

    @scherpschutter: Kubin is de ex-club van ex-ajacied Ozbiliz. Niet te onderschatten. Moest wel lachen om je opmerking; het had inderdaad zomaar een orc ofzo kunnen zijn

    De loting: AZ zie ik doorgaan, PSV wordt lastig.....al ken ik de kwaliteiten van Milan niet goed. Las wel dat Balotelli en El Sharaawy niet mee zouden doen ivm blessures? iig liever Milan dan Arsenal.

    Mbt Feyenoord: zolang eea ludiek is hoort het erbij vind ik. Sterker: in het verleden heeft Twente een geweldig lied gemaakt (Reker waar is je beker ) waar ik goed om kon lachen. Heck, zelfs bij Ajax hebben ze 2 (?) jaar geleden enkele liedjes gehad die ik erg grappig vond. Hoort erbij als het even mis gaat......(om vervolgens bij een winstpartij in een onderling duel uiteraard weer vol gas te geven )

    Voorafgaand aan PSV-Feyenoord gewoon naar Café de Aftrap komen. (zou dan alleen geen Feyenoord shirt aandoen )

  20. #95

    Standaard

    Mooie loting voor PSV. Had stiekem al gehoopt op AC Milan, een haalbare horde in mijn ogen waarvoor PSV echt niet veel onder hoeft te doen. Op basis van de naam is men gauw geneigd te denken dat het een sterke tegenstander is, maar dit AC Milan is beduidend niet meer zo sterk als weleer. Als je de gemiddelde voetballiefhebber zou vragen wie de huidige sterkhouders zijn van Milan, zou ‘ie het denk ik ook niet zo gauw weten.

    Was vorig seizoen ook al niet zo kapot van dit AC Milan dat uiteindelijk derde werd in de Serie A. De echte wereldtoppers spelen er al lang niet meer en moeten het tegenwoordig doen met namen als Balotelli, El Shaarawy, Boateng en onze vrienden Urby en De Jong. Allemaal wel aardig, maar niet echt geweldenaars in mijn ogen.

    De tegenstanders van Feyenoord en AZ zeggen me niets, kan daar dus geen zinnig woord over zeggen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mbt Feyenoord: zolang eea ludiek is hoort het erbij vind ik.
    Voorafgaand aan PSV-Feyenoord gewoon naar Café de Aftrap komen. (zou dan alleen geen Feyenoord shirt aandoen )
    Over dat ludieke ben ik het helemaal met je eens, maar je moet er niet in doorslaan waar je wel is last van heb voetbalhumor is en blijft leuk en welke supporters ze ook maken en of dat nu Ajax, Psv of Feyenoordsupporters zijn is mij om het even.

    En over geen Feyenoordshirt aan doen, dankzij die "oud" Feyenoorders die bij jullie nu in het elftal staan draaien jullie weer een beetje mee

  22. #97

    Standaard

    Dafuq?

    Lees net dat Marcelo verkocht is aan Hannover 96 voor 2,5 miljoen+doorverkooppercentage

    Allereerst: Brands is de beste verkoper ooit.
    Dan: dit is zo ongeloofwaardig; dit moet een witwasactie zijn.
    Verder: die gasten van Hannover per direct onder curatele stellen.

    Serieus: een van de slechtste PSVers van de afgelopen tig jaar wordt gewoon verpatst zonder al te veel verlies (aanschaf was meen ik 3 miljoen).
    De avond begint lekker! (zo naar het stadion)

    Van de site van Hannover:
    "Marcelo war unumstrittener Stammspieler beim PSV Eindhoven und hat die Qualitäten, die ein moderner Innenverteidiger haben sollte: Konsequente Zweikampfführung, körperliche Präsenz, gute Spieleröffnung. Auch wie er sich in unserem Freundschaftsspiel vor wenigen Wochen gegen Eindhoven in der HDI Arena präsentiert hat, war eindrucksvoll. Ich freue mich, dass er sich für 96 entschieden hat", so 96-Cheftrainer Mirko Slomka.
    Cabaretiers als Teeuwen en Maassen kunnen het niet beter doen
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 10-08-2013 om 18:00

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dafuq?

    Lees net dat Marcelo verkocht is aan Hannover 96 voor 2,5 miljoen+doorverkooppercentage

    Allereerst: Brands is de beste verkoper ooit.
    Dan: dit is zo ongeloofwaardig; dit moet een witwasactie zijn.
    Verder: die gasten van Hannover per direct onder curatele stellen.

    Serieus: een van de slechtste PSVers van de afgelopen tig jaar wordt gewoon verpatst zonder al te veel verlies (aanschaf was meen ik 3 miljoen).
    De avond begint lekker! (zo naar het stadion)

    Van de site van Hannover:

    Cabaretiers als Teeuwen en Maassen kunnen het niet beter doen
    En iedereen maar lachen toen PSV zoveel miljoenen uitgaf om een kampioensteam samen te stellen. Tuurlijk: men had bepaalde spelers eerder moeten halen voor een lagere prijs. Maar ik heb er nooit aan getwijfeld dat het absoluut geen weggegooid geld zou zijn. In het geval van Marcello dan misschien wel, maar als je miljoenen kunt verdienen door miljoenen te besteden is het toch ook goed? En over niet al te lange tijd gaat bij PSV wederom de kassa rinkelen omdat ze een uiterst talentvolle groep op het veld hebben staan die ook nog eens (erg) jong is. Er zijn er zelfs nog een aantal bij die nog geen international zijn, maar wel alles in zich hebben om dat te worden: gaat de waarde ook weer omhoog.
    Kortom: dit pakt heel goed uit voor PSV en ik ben blij dat Brands zo goed is in het verkopen. Nu nog in het aankopen... Maar dat lijkt op dit moment ook wel goed te zitten: houden zo...

    Ik hoop wel trouwens dat dit PSV ook de mogelijkheid biedt om die jonge talenten niet bij het eerste het beste bod te laten gaan. Misschien kunnen ze wat die 2,5 mln betreft vast iets opzij leggen voor als Rekik zo goed blijft presteren. En dan gewoon proberen eigenaar te worden.

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    En iedereen maar lachen toen PSV zoveel miljoenen uitgaf om een kampioensteam samen te stellen. Tuurlijk: men had bepaalde spelers eerder moeten halen voor een lagere prijs. Maar ik heb er nooit aan getwijfeld dat het absoluut geen weggegooid geld zou zijn. In het geval van Marcello dan misschien wel, maar als je miljoenen kunt verdienen door miljoenen te besteden is het toch ook goed? En over niet al te lange tijd gaat bij PSV wederom de kassa rinkelen omdat ze een uiterst talentvolle groep op het veld hebben staan die ook nog eens (erg) jong is. Er zijn er zelfs nog een aantal bij die nog geen international zijn, maar wel alles in zich hebben om dat te worden: gaat de waarde ook weer omhoog.
    Kortom: dit pakt heel goed uit voor PSV en ik ben blij dat Brands zo goed is in het verkopen. Nu nog in het aankopen... Maar dat lijkt op dit moment ook wel goed te zitten: houden zo...

    Ik hoop wel trouwens dat dit PSV ook de mogelijkheid biedt om die jonge talenten niet bij het eerste het beste bod te laten gaan. Misschien kunnen ze wat die 2,5 mln betreft vast iets opzij leggen voor als Rekik zo goed blijft presteren. En dan gewoon proberen eigenaar te worden.
    Mbt het dikgedrukte: ik vrees voor Bakkali. Contract loopt tot medio 2015. Nu verlengen voor langere tijd kan niet, want hij is pas 17. Ja, een contract voor 3 jaar aanbieden mag, maar dat is dan maar 1 jaar winst. Men moet/wil hem een contract voor 5 jaar aanbieden maar dat mag dus pas in januari 2014 als hij 18 wordt.
    Nu speelt hij momenteel fantastisch -afwachten of dit zo blijft-. De europese topclubs zullen mogelijk snel achter hem aangaan (toen hij 15 (!) was kon hij al naar o.a. Man City).
    In het slechtste geval blijft hij top en tekent hij niet bij. Gevolg: voor een grijpstuiver naar het buitenland vanwege een 1-jarig contract met relatief laag salaris.

    Rekik mag van mij snel worden vastgelegd, maar ik denk dat (1) Man City hem niet wil verkopen en (2) hij zelf op termijn voor een kans bij Man City in de basis wil gaan.

    Overigens heeft PSV (nu Marcelo weg is) interesse in de 21 jarige zwitser Fabian Schär van FC Basel. Vorig jaar viel zijn naam al eens en ik heb hem toen in het tweeluik Basel-Spurs gezien. Zou van mij direct mogen komen, al twijfel ik aan de haalbaarheid daar volgens mij enkele Bundesligisten hem ook willen halen.

Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •