De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Geen extern geluid

  1. #1

    Standaard Geen extern geluid

    Ik heb sinds kort een UE42F5500 maar nu wil ik mij home cinema set op aan sluiten maar er komt er helemaal geen geluid uit. Heb hem ook in menu op extern geluid gezet maar nog steeds niets. mijn TV (UE42F5500) heeft dit als aan sluitingen
    • Aansluitingen Componentingang (Y / Pb / Pr) x 1
    • Composite In (AV) x 1 (Algemeen gebruik voor component Y)
    • Digitale audio-uitgang (optisch) x 1
    • Ethernet (LAN) x 1
    • HDMI x 3
    • RF In (Territoriaal / kabelingang) x 1
    • USB x 2
    • Hoofdtelefoon x 1
    • Scart x 1
    • CI Sleuf x 1
    • IR Out x 1 ea

    En me home cinema set (Phillips HTS5520/12) heeft dit als aansluitingen
    • AUX-IN-1,
    • Composiet video-uitgang (CVBS),
    • Digitale coaxiale ingang,
    • Easy-Fit-luidsprekeraansluitingen,
    • FM-antenneaansluiting,
    • HDMI 1.3-uitgang,
    • Scart.

    Hoop dat jullie me verder kunnen helpen heb alles al geprobeerd.

  2. #2

    Standaard

    Kun je wat meer informatie geven hoe je deze met elkaar verbonden hebt (type kabel, via welke in- en uitgang, welke instellingen je op de TV en op de home cinema set hebt ingesteld m.b.t. het geluid?

  3. #3

    Standaard

    ik heb via de hdmi geprobeerd maar dat wou niet en ik heb verder met een rode en witte tulp gebruikt maar daar kwam ook niets uit verder heb ik met scart gebruikt maar dat wou ook niet.
    Verder heb ik op mij tv op geluid extern gezet en van me home cinema set op multi channel.

  4. #4

    Standaard

    En heb je op de receiver van je home cinema set wel het juiste audiokanaal geselecteerd? Via knop 22 (helemaal linksboven) op de afstandsbediening?

    Uit de handleiding (blz. 8):

    Druk herhaaldelijk op AUDIO SOURCE om de audio-uitvoer van uw verbinding te selecteren.

  5. #5
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Ik heb al zo vaak me die knop gespeeld maar geen resultaat dat had ik ook al geprobeerd namelijk.

    En ik zal kijken naar die converter hoop dat helpt.
    Laatst aangepast door Indy83 : 06-07-2013 om 13:43 Reden: aanvulling

  7. #7

    Standaard

    Voor de volledigheid optisch kabeltje in de uitgang van de TV en naar de omvormer en dan v/d omvormer een coaxiaal kabeltje naar de HT set.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Nou ik heb hem binnen en kabeltjes er bij en het werkt perfect alleen had ik in het begin dat geluid weg viel maar dat was waarschijnlijk dat ik de kabeljes er niet goed in had. maar top bedankt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •