De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zootopia (Disney, 2016)



    In december 2013 brengt Disney Frozen in de zalen, deze Disney Classic zal een jaar later ( November 2014) opgevolgd worden door Big Hero 6, een Disney-Marvel project. Zonet maakte de studio hun vier resterende animatieprojecten bekend. Het betreft één voor één originele titels, geen vervolgfilms.

    De eerste opvolger Zootopia is een nieuwe animatiefilm van Byron Howard (co-regisseur Bolt en Tangled, supervising animator Lilo & Stitch en Brother Bear) wordt een ontroerende, actievolle komedie vol dieren waarin acteur Jason Bateman naar verluidt zijn stem leent aan een ‘vosachtig’ hoofdpersonage.

    Hoogstwaarschijnlijk gaat het om 3D-animatie. We mogen deze film in de lente van 2016 verwachten.

  2. #2

    Standaard

    Kijk, Werner. Ik post mijn review later nog. Maar dat het een aanrader is, staat vast.

  3. #3

    Standaard

    Misschien threads samenvoegen; de officiële titel is dacht ik Zootropolis.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Puur op basis van trailer vind ik de animatie mooier dan van bv Madagascar.

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=VCDQRy1od30

    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2016 om 13:09

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien threads samenvoegen; de officiële titel is dacht ik Zootropolis.
    Neen, dat klopt niet. Zootropolis, Zootopië, Zootropole, Zoomania, ... Dat zijn allemaal alternatieve titels voor bepaalde gebieden. De originele titel is Zootopia. Waarvan ik overigens niet begrijp dat hij bij ons niet gebruikt werd. Klinkt toch makkelijk én mooi, niet?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Neen, dat klopt niet. Zootropolis, Zootopië, Zootropole, Zoomania, ... Dat zijn allemaal alternatieve titels voor bepaalde gebieden. De originele titel is Zootopia. Waarvan ik overigens niet begrijp dat hij bij ons niet gebruikt werd. Klinkt toch makkelijk én mooi, niet?
    Misschien zijn ze bang dat mensen een link leggen met het programma Utopia.

  7. #7

    Standaard

    In de film werd volgens mij de naam Zootropolis gebruikt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Neen, dat klopt niet. Zootropolis, Zootopië, Zootropole, Zoomania, ... Dat zijn allemaal alternatieve titels voor bepaalde gebieden. De originele titel is Zootopia. Waarvan ik overigens niet begrijp dat hij bij ons niet gebruikt werd. Klinkt toch makkelijk én mooi, niet?
    Uit mijn hoofd (kan niet meer terug vinden waar ik het heb gelezen): iemand heeft de rechten op de naam Zootopia in volgens mij Zweden. Daarom voor Europa een andere titel.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #9

    Standaard

    Dat zou kunnen, lockedfor.

    @Werner, ik heb de verklaring. De Engelse versie die wij hier te zien krijgen, is die van de UK. Waar ze ook geen 'Zootopia' mogen gebruiken. In de originele trailers zeggen ze nog steeds 'Zootopia', wat in de US nog steeds de naam is. In de UK-trailers werd dat woord ook als 'Zootropolis' ingesproken. Wat dus wil zeggen dat wij in Europa de US-versie nooit zullen horen. Maar het is dus écht Zootopia.

  10. #10

    Standaard

    Dank, Esteban
    En om deze even te herposten (dan kan de andere thread dicht):

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •