De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Moana (Disney, 2018)





    In december 2013 brengt Disney Frozen in de zalen, deze Disney Classic zal een jaar later ( November 2014) opgevolgd worden door Big Hero 6, een Disney-Marvel project. Zonet maakte de studio hun vier resterende animatieprojecten bekend. Het betreft één voor één originele titels, geen vervolgfilms.

    Na Zootopia en Giants volgt Moana. De langverwachte animatiefilm van Ron Clements en John Musker, die samen talloze klassiekers regisseerden (The Great Mouse Detectice, The Little Mermaid, Aladdin, Hercules, Treasure Planet en The Princess and the Frog). Het verhaal speelt zich af in Polynesië – een eilandengroep waartoe Paaseiland behoort – en draait om de tropische bewoners en de beroemde beelden die er gemaakt worden (de zogenaamde Tiki-kunstwerken). Het zou de eerste computerprent worden van het regisseursduo, maar ook de eerste Disney-film met een uiterlijk à la Paperman, de Oscarwinnende kortfilm die handgetekende animatie simuleerde.

    We mogen deze film in de lente van 2018 verwachten.

    Wat mij betreft meteen ook het interessantste project, ook wat de bijzondere animatievorm betreft. Clements en Musker moet je niets meer leren.
    Laatst aangepast door Esteban : 16-12-2013 om 21:51

  2. #2

    Standaard Moana (Disney; 2018)


  3. #3

    Standaard

    2018, jeetje.

    Over 5 jaar bestaat dit forum misschien helemaal niet meer.

    Tevens ben ik heel benieuwd wat ik over 5 jaar van m'n leven heb gemaakt. misschien lees ik dit bericht wel over 5 jaar, als ik naar de film ben geweest en dan zal ik jullie zeker informeren.

  4. #4

    Standaard

    Er zijn wel vaker posts geweest van films die nog lang niet uitkwamen, of waar slechts geruchten van waren. Het lijkt mij geen probleem om dit, zelfs al aangekondigd project te posten hoor.

    Dan heb je alvast een plek om de voortgang van het project te posten.

  5. #5

    Standaard

    Uiteraard bestaan er talloze zeer actieve topics die 4 (of meer) jaar opgericht werden voor de releasedatum. Niets op tegen.

    Anderzijds, het bestaat al, Film1 komt met héél oud en deels incorrect nieuws.

    MOANA : http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...ighlight=Moana

    Het verhaal van de Paperman-techniek zou volgens de meest recente informatie niet meer kloppen.

  6. #6

    Standaard

    Ik hoop dat het nog eens een traditionele handgetekende animatiefilm is. Ik mis dat soort films.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Uiteraard bestaan er talloze zeer actieve topics die 4 (of meer) jaar opgericht werden voor de releasedatum. Niets op tegen.

    Anderzijds, het bestaat al, Film1 komt met héél oud en deels incorrect nieuws.

    MOANA : http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...ighlight=Moana

    Het verhaal van de Paperman-techniek zou volgens de meest recente informatie niet meer kloppen.
    Ik zie het. Van mij mogen de topics samengevoegd worden.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd even samengevoegd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •